Jump to content

LagunengrĂźn


MuciX

Recommended Posts

Salut si bine v-am gasit.

 

Va prezint un urs "familist", pe care il am de un an.

L-am cautat destul de mult (cam 3 luni) pentru ca am avut oarece cerinte minime in ceea ce priveste modelul. Masina a fost adusa direct din Germania, cumparata de la proprietar.

In primul rand trebuia sa fie Touring, de cand ma stiu am avut o slabiciune pentru masinile estate, break, combi, sau cum vrei sa le spuneti. :) Trebuia sa fie 6 cilindri de fabrica, minim geamurile fata cu actionare electrica si A/C.

Long story short, l-am gasit pe asta, dar cerea cam multi bani pe el. Au mai trecut ceva luni si l-am regasit, dar cu un pret ceva mai mic si am batut palma. Ce a fost intre timp, deja nu mai conteaza. :)

E destul de bine dotat, are ceva mai multe pe el decat ce cautam eu.

Ca probleme, aveam sa aflu ca sunt si cateva specifice, care tin de partea din spate, cum ar fi rugina la haion si faptul ca inca ma chinui sa fac sprituitoarea lunetei sa mearga si cu haionul inchis. :))

Cam atat pentru moment, mai multe va voi spune pe parcurs.

 

Si sa nu uit, asta e fieratania :)

post-64546-0-56892500-1421066343_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bateria la touring e in fata, pana acum nu am vazut in spate, desi la celelate tipuri de caroserii tot ce e 6 cilindri au bateria in spate.

Haionul meu se prezinta ok, nu ireprosabil, ok. Am mai luat unul de rezerva, fara rugina, dar albastru, pentru zile negre.

Problema stopurilor am avut-o si cred eu ca am remediat-o, din a doua incercare.

 

In vara masina a fost si pe la un tinichiger. Problemele tipice, cu rugina la praguri, compartimentul motor sub baterie, partea inferioara a aripilor fata si buzunarele spate.

Pentru ca e la vopseaua originala inca si inca se tine binisor, de aceea am decis pentru a o vopsi doar de la bandouri in jos pentru moment.

Va urma oricum o reconditionare mai de amploare, dar cand vor fi mai mult timp si spatiu.

 

Inca mai sunt chestii de rezolvat, ce tin de mecanica si de estetica, dar cu timpul.

Ca obiectiv, in maxim 5 ani vreau sa fac Stelvio Pass cu ea. Nu e masina de liniute, nici de drift, si cat timp va fi la mine nici nu va deveni. Momentan este daily driver. :)

Link to comment
Share on other sites

Credeam ca e in spate bateria,problema stopurilor rezolvata cu silicon sau cu alte garnituri ?:)

Pedalierul si pragurile ok?acolo am mai avut eu probleme mari.bine la mine masina arata mult mai rau ca a ta.destul de rare touring-urile cu 2.5

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma stiu cat sunt de rare, la un moment dat am renuntat, dar a reiesit asta la suprafata. :)

 

La praguri a fost ceva de lucru, primul semnal de alarma a fost cand am indoit unul punand cricul. In doua saptamani era la tinichiger. Pedalierul a fost ok, surprinzator. S-a terosonat toata lucrarea, la sfarsit.

Dezavantajul e ca am si ornamentele de praguri, care pot tine destul de multa apa si nu face bine pe termen lung, dar nici nu renunt la ele. :)

Alte garnituri ar fi readus problema in timp, am fost ceva mai temeinic. :)

 

Asta e lista de optiuni:

post-64546-0-10438300-1421069050_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

hmm, pai cum ai rezolvat stopurile?cred ca o sa fiu in aceasi situatie si pana acum doar alte garnituri am ca optiune,bine sau silicon/mastic.

Are ceva dotari,full fara piele ar zice unii :)).Da pragurile de plastic sunt "rust trap" ca sa citez de pe E30zone,de aia am refuzat sa pun kit M tech2 pe masina,bine in afara de pret(desi aici puteam sa il iau relativ ieftin si in rate de la un amic) si posibilitatea ca unele bandouri sa "plece" de pe masina.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

In primul rand am tratat efectele - am desfundat cat s-a putut de bine scurgerea din buzunar, in caz ca revenea problema, sa nu se lase cu pagube. :)

Pe lampi am urmarit garniturile sa vad unde sunt puncte mai putin presate, iar acolo am pus banza adeziva (burete) pe caroserie, nu pe stop. Solutia cu silicon e oarecum similara, dar mi se pare ca lasa prea multe urme/s-ar demonta greu.

 

 

Later edit: ma incanta mult interiorul, cu atat mai mult cu cat plafonul e negru. Problema e ca s-a "lasat" in zona porbagajului si s-a desfacut putin pe marginea trapei - ambele boala lor. Voi ajunge si acolo.

 

MTech 2 nu ma da pe spate, imi place mult mai mult MTech 1. Mai am de visat pana la un NFL cum mi-ar placea mie. :)

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Am avut 323i cu Mtech 1 si l-am dat .Personal prefer FL-ul dar in ceea ce priveste Mtech imi place Mtech1.Plafonul se face doar ca e foarte enervant de dat jos.Motorul cum e?

La mine tinichigiul a mai dat cate o gaura de 1-2mm in fiecare buzunar ca solutie de back-up in caz ca se infunda scurgerea,scurgerile din fata au fost repozitionate undeva in aripi in rest curatat tratat cu neutralizator rugina apoi teroson si ceara cat cuprinde ,si inca mai am avut 1-2 locuri unde am intervenit eu,pana la ansamblare mai urmaresc daca mai e ceva de rectificat.

PS:cred ca e buna si solutia cu buretele,merge si garnitura de izolat geamuri banuiesc,alta solutie era sa pun cumva 2 garnituri de stopuri :))

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Motorul e in mintile lui, cel putin asa mi-au zis toti care l-au condus. Eu nu am avut termen de comparatie. Trage bine, desi mi se pare ca e loc de mai bine in ture mici.

 

Am trecut aici tot ce am facut/cheltuit pana acum.

 

Ca planuri de viitor, vreau sa fac un refresh al aprinderii - fise, delco, bujii si ce mai e pe acolo. Bataia caracteristica de tacheti, inca nu am reglat-o, la sfatul unui mecanic ("e posibil sa nu mai ai ce regla").

Un refresh al suspensiei (destul de mari preturile la bavaria, voi merge pe multe piese after market).

Vreau si un rand de "capace de bere" pentru gumele de iarna.

Blocant (pentru ca n-am) dar l-as vrea cu acelasi raport - 3.91, imi place zvacul, desi penalizeaza la consum.

Un OBC mare si pilot automat. Dar pentru ala va trebui sa fac comanda in state ca pe la noi nu prea s-au pus.

 

Cum am zis, cu timpul, sunt multe de facut. :)

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Well pe suspensie te duci catre 1500-2000 lei cu tot cu amortizoare flanse amortizor bucse pivoti capete de bara burdufe si ce mai e pe acolo.La M20 mai bat injectoarele si pe mine m-a bantuit mult zgomotul de tacheti,in functie de nr de km trebuie verificata axa cu came se mai rupe cate un tachet.Blocant 3,91 si pilot(dar fara maneta) are un prieten,blocantul m-ar fi pasionat si pe mine(acum am 4,10) dar daca si te intereseaza pot sa il intreb de pilot.Are si cateva seturi de jante- capace bere,ceva RH ,OZ si MIM

edit:la nr km care il vad trecut pe linkul dat de tine cred ca trebuie schimbati tachetii( culbutorii )

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

La bavaria, setul de arcuri fata e vreo 560 de lei, iar cel spate 1450. Cel putin ce am aflat eu. Amortizoarele sunt 1400 de lei bucata. E posibil sa pice varianta originala. :) Ma apuc sa caut after market.

La mine e suspensia sport, cu garda coborata, sper sa gasesc si aftermarket.

 

Blocantul, pilotul si jantele intra la capitolul fite, momentan si sunt in planul 2. Dintre ele blocantul ar fi primul.

Dar pana atunci vreau sa am trenul de rulare schimbat si motorul in mintile lui.

Link to comment
Share on other sites

Se putea si mai bine, dar În zona asta de varsta nu prea mai poti gasi masini impecabile la un pret ok. A avut si inca mai are zone de imbunatatire, dar chiar si acum, dupa un an cu el, inca mai zâmbesc tamp atunci cand il conduc pe Ursache. :D Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Pfff, poze, sa fiu sincer nu prea i-am facut. Astea-s ce am gasit prin calculator.

 

In toate e in look-ul de vara cu niste BBS mahle pe 15", anelope de 205/55 205/50 (in carte cere talon de 65 55 - urmeaza), buza de IS si pleoape. Acum iarna am niste jante MSW, pe 14" pe care sper sa le schimb pana la iarna pe niste capace de bere; buza este stock si au disparut pleoapele (nu stiu daca le mai pun la loc, nu sunt adeptul).

 

Cum ziceam, pozele nu sunt cine stie ce.

post-64546-0-07258100-1421391696_thumb.jpg

post-64546-0-41252600-1421391922_thumb.jpg

post-64546-0-62443600-1421391930_thumb.jpg

Edited by MuciX
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nici o masina "old school" nu prea duce lipsa de trapa :D

 

Balonul de 65 il ai trecut in combinatie cu latimea de 205 ? pentru ca mie greu sa cred ca e corect, 205/65/15 e dimensiune de seria 5 fie el e34 sau e39.

 

Pe e30 chiar si 195/65/15 e tras de par.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, era un typeo. Dimensiuni am asa:

195/65 R14

sau

205/55 R15

 

Chiar am un prieten cu un sedan fara trapa. Trapa la mine e manuala, ce consider ca ii da un sarm, dar cateodata parca ar fi mai comoda cea electrica. Din pacate una din boala lor e ca se roade manerul de cauciuc al manivelei si a patit-o si al meu vara asta. Norocul e ca nu e asa scump nou. Dar asta cand voi ajunge la interior.

 

 

LE: am corectat si mai sus, m-ai prins repede :)

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Nici o masina "old school" nu prea duce lipsa de trapa :D

 

Balonul de 65 il ai trecut in combinatie cu latimea de 205 ? pentru ca mie greu sa cred ca e corect, 205/65/15 e dimensiune de seria 5 fie el e34 sau e39.

 

Pe e30 chiar si 195/65/15 e tras de par.

poate o sa para ciudat dar as prefera urs fara trapa :) dupa 20 de ani poate cauza multe probleme trapa .

Link to comment
Share on other sites

La orice masina trapa poate fi blestem. Asta e chiar ok, inca. Parca nu se aliniazĂŁ perfect cand e ĂŽnchisĂŁ, dar nu scapa si scurgerile sunt ok. Mai au probleme la cheder, dar se gaseste inca si mai sunt probleme cu rugina. Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

alinierea e cea mai mica problema,toate sunt ruginite in diverse puncte,scurgerile fata se varsa in praguri,iar in timp praful actioneaza ca un smirghel si distruge pragul,scurgerile spate se mai rup fix unde intra in portbagaj,toate astea le-am experimentat la masina mea si am mai vazut si la alti ursi.Apoi mai e rugina care apare la tavita trapei.Daca dai jos plafonul e posibil sa ai un soc,mai simplu e sa dai jos luminile de pe plafon si te uiti cu o lanterna inspre fata/spatele masinii in general acolo s un pic de rugina pe langa tavita trapei(cam 4-5 cm lungime si 0,5cm latime ).cred ca am si pe topicul meu ceva poze cu rugina gasita,sunt niste locuri de speriat unde apare. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

parbriz si probabil geamurile laterale spate.la mine a trebuit parbriz / luneta / geamurile laterale spate. mai bine nu iti spuneam :)

cel mai simplu totusi scoti o lampa laterala de pe plafon si te uiti pe acolo cu o lanterna .

edit:oricum masina ta pare sa arate mai bine dacat arata a mea cand am cumparat-o(exterior vorbesc,pentru mine socurile au aparut dupa ce am dat jos tot de pe masina)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.