Jump to content

LagunengrĂźn


MuciX

Recommended Posts

Culmea, sunt mai ieftine cele de pe spate, care sunt bune doar la Touring si cel de haion, care la fel, se aplica doar la Touring. Nu am facut ASE, dar asta e clar impotriva oricarei legi a economiei de piata. Plus ca pe bmwfans apar la sub $100 cele de pe fata.
Link to comment
Share on other sites

Am mai urcat niste poze azi. Luni se dau jos motorul si cutia.

Clapeta de acceleratie este foarte murdara, eu nu m-am gandit niciodata la filtrul epurator. Se va schimba si ala la reasamblare.

Sistemul audio are tweetere si pe spate, eu nu stiam asta. Ciudat pozitionate, probabil doftoru si danut, au ceva de obiectat :p

Gandindu-ma la planul de a folosi un HU de pe Logan 2, m-am intrebat daca va merge si nu cumva e codat prin softul masinii...

Ca alternativa, mi-a picat pe asta, care cred ca e mai potrivit.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Cele de pe fata au fost salvate. Nu sunt perfecte, dar merg. Cele de pe spate se stransesera si au fost taiate de fostul proprietar sa "vina". Alea sunt mai ieftine, poate le iau noi. Nu stiu inca, mai e pana acolo.

Si pentru ca tara arde si baba-si face buzele, am vorbit sa iau jantele astea maine. Sunt toate 4, au fost echipare OEM pentru modelul asta de masina, daca starea e ca in poze, sunt multumit. Vin cu 4 anvelope de iarna, in dimensiunea corecta. Eu am deja 2 noi, iar celelalte 2 nu sunt pereche dupa o pana facuta in iarna. Poate aleg macar 2 din cele de pe jantele astea, sa nu mai cumpar altele.

Daca imi plac si le iau pe astea, le vand pe cele pe 14 pe care le am acum, ca nu prea imi placeau. Sunt niste MSW by OZ.

Pe astea dau 350 de lei, par sa merite.

post-64546-0-41635900-1436626630_thumb.jpgpost-64546-0-94421500-1436626622_thumb.jpg

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

A-m loat gentile.

Anvelopele variazĂŁ cu dot ĂŽntre 2002 și 2006, deci in niciun caz nu vor ramane pe masina. Incerc sa le vand, poate le vrea cineva la drift. Profil au, dar sunt vechi. Jantele nu par julite, ĂŽndoite, dar sunt ĂŽncĂŁrcate cu praf de plĂŁcute. Le-ar prinde bine o reconditionare, dar nu e prioritate.

Am gĂŁsit chedere de spate si dreapta fata, in stare foarte buna (sehașcanoi) si am mai luat sigla 325i de pe haion. Pe decodorul de VIN apare ca nu s-a optat sĂŁ fie stearsa, deci probabil s-a pierdut pe drum sigla.

350 jantele, 50 sigla și 50 chederele.

 

Poze mai ĂŽncolo.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Bonus (adica mocca), am primit si buzunarele din porcbagaj (sunt foarte murdare si putin ros materialul). Le-am luat pentru ca eu am o prindere rupta, dar nu stiu daca o sa le pot folosi nici pe astea. Din ce mi-a zis omul, astea erau cele mai bune pe care le avea.

post-64546-0-32439100-1436783290_thumb.jpg

Jantele

post-64546-0-63072400-1436783278_thumb.jpgpost-64546-0-69800500-1436783283_thumb.jpg

 

Chederele

post-64546-0-64625400-1436783543_thumb.jpg

 

Sigla

post-64546-0-07979400-1436783550_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se lucreaza.

Am mai pus doar cateva poze noi.

Au "zburat" motorul si cutia si continua curatarea pe dedesubt. Curatarea momentana este una "grosiera" urmeaza sa se revina pentru a curata si urmele de primer, pana va ramane luciu metalic.

La interior s-a dat jos si capitonajul plafonului, vestea buna la capitolul asta e ca trapa nu are rugina (boala comuna la modelul asta). Urmeaza sa se demonteze si bordul.

 

Din pacate nu reusesc sa mai gasesc inca doua anvelope la fel precum cele luate anul trecut. Ma rog, la pret "decent", nu cu 50% mai scumpe decat erau cand le-am luat eu. Mai astept, dar as fi vrut sa echipez jantele noi, sa vad in ce stare sunt. Plus ca vreau sa le vand pe ale mele, daca sunt ok astea.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

M-am gandit ca ar fi util sa schimb pielea volanului, asadar m-am dus la pomul laudat. :)

Sambata l-am pus pe curier, astazi la ora 10:00 ridicam coletul inapoi.

Am mai trimis o nuca de schimbator de pe o alta masina si le-am primit inapoi contra modicei sume de 200 de lei (+ transport 22 + 22 lei).

Sunt multumit de lucrare per total. Mi-ar fi placut o piele ceva mai texturata si poate mai inchisa la culoare (mai aproape de negru). De asemenea, daca e sa fiu chitibusar, cusatura volanului nu e perfect centrata, dar nu sunt.

Foarte multumit si de serviciu per total si de calitatea lucrarii. Se vede ca e lucrat atent, manual, iar pielea este naturala.

Lucrarea a fost facuta de "baiatul de la Arad", il gasiti ca ady_desper. Recomand cu placere!

post-64546-0-67134800-1440577940_thumb.jpgpost-64546-0-36104500-1440577948_thumb.jpgpost-64546-0-28003700-1440577955_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Personal mi se pare un volan frumos, la modul cat se poate de serios. M-Tech2 nu ma coafeaza deloc. Asta e al ei din fabrica (desi fiind touring e facelift), dar am avut ceva emotii initial, pentru ca e cel de 385mm, despre care umbla vorba ca ar fi de 5-er. Pe asta, in schimb scrie E30 si are codul aferent platformei E30.

M-am bucurat sa aflu cu ocazia asta ca este intreaga si "piedica" de pe butuc, cea care muta semnalizatorul pe pozitia normala, la indreptarea directiei. Cum nu imi revine semnalizarea la loc, mai ramane doar semnalizatorul in sine, lucru confirmat si de proba pe viu. :)

Tre sa il pun si pe ala pe lista.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Tocmai am primit un rand nou de "]poze si vestile proaste aferente.

 

 

Problema este reparata pragurilor pe care credeam ca am facut-o vara trecuta. A fost facuta foarte prost, fara pasivizare, iar acum a iesit rugina pe sub acel mastic dat pe deasupra.

Mai mult decat atat, a fost prost sudat pe partea stanga, s-a infiltrata apa si s-a cam dus si mocheta.

 

Deci asta ar fi urmatoarea pe lista, o mocheta in stare buna. Pe langa ea, un trager pentru ca al meu e cam dus.

 

Am mai comandat 2 anvelope de iarna Kumho Izen. La banii astia sunt best buy, iar review-urile sunt bune.

Voi incalta capacele de bere cu ele si voi scoate MSW-urile la vanzare cu anvelopele vechi.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu cine stie ce. Din cauza de aglomerare, baietii nu au lucrat foarte mult pe perioada verii. S-a reluat actiunea de curatare, am gasit destul de multe gauri care vor trebui reparate.

Au mai aparut niste poze pe link-ul de drive.

Am cumparat mocheta noua, cea de pe ea era terminata, majoritar din cauza unor lucrari facute prost anul trecut (m-am dus la carpaci, au facut carpeala). Mi-am luat un rand de presuri de pe ebay. Am luat aftermarket si sunt chiar ok, la juma de pret fata de originale. Originale poate iau de cauciuc, la un moment dat. Din pacate astea sunt negre, dar am zis ca nu merita diferenta pana la OEM sa le iau gri, precum mocheta.

Tot la achizitii, trec maneta de semnalizare, cea de pe masina nu mai revenea la indreptarea volanului.

Imi mai trebuie un trager, si inca nu m-am sincronizat cu cel care mi-a facut o oferta. Trebuie retapitat plafonul, pentru ca e panza lasata.

Voi mai comanda buretele de pe capota, stratul antifoc de la compartimentul motor, cele de sub bord se pare ca vor scapa.

Idem si garnitura pe unde intra conductele de A\C.

As mai vrea sa reconditionez lupele farurilor, un polish pe stopuri si semnalele fata, eventual un parbriz nou. Am auzit ca sunt si pe la 240 lei aftermarket. De banii astia il schimb odata la doi ani :)

Jantele nu am apucat sa le echipez inca.

Link to comment
Share on other sites

Pai stiu ca tu ziceai de nu stiu ce garnitura ca e cu cantec, d-asta am zis de ea. :)

Buretele de la capota e relativ ieftin, nou, OEM. Am vazut in schimb "blana" de pe diesel si pare mai zdravana. Pe langa asta nu devince casanta, deci se poate lua cu usurinta din dezmembrari.

Tu sunt sigur ca ai ramas cu multe de bibilit, ca nu ai cum sa o scoti perfect din prima. Dar asta e proiectul, altfel de plictiseai. :) Abia astept sa il scot iar pe strazi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca imi plac si le iau pe astea, le vand pe cele pe 14 pe care le am acum, ca nu prea imi placeau. Sunt niste MSW by OZ.

Pe astea dau 350 de lei, par sa merite.

Hai ca am facut afacere. Mi-am amintit acum ca pe capacele de bere am dat 350 de lei. Azi am dat MSW-urile cu 450.

Mi-am luat Toyo-urile cumparat anul trecut de pe ele, iar intre timp mai luasem un rand de Kumho, deci am incaltat capacele de bere cu anvelope cvasi noi (toate 4 au dot 2014, chiar si cele luate luna trecuta).

I-am montat omului si i-am echilibrat MSW-urile pe care am avut Toyo si i-am mai dat si alte 2 anvelope ramase. A plecat cu 6 aneveolpe, 4 cu dot 2011 si 2 cu 2008.

Am dat 100 de lei la vulcanizare, deci am iesit bine, ba chiar de banii astia mi-am echipat si eu jantele mele).

Anvelopele Kumho pe care le-am luat cu 165 lei bucata sunt acum 250, deci am facut bine ca m-am grabit atunci.

O alta surpriza placuta au fost jantele luate in vara care au luat greutati minimale la echilibrare.

Mai trebuie doar un ursulet pe care sa le montez

Acum ca am facut loc in magazie, ma apuc sa iau anvelopele de iarna pentru cealalta massina.

Urmeaza anvelope de vara pentru masina de oras si pentru Urs (la o anvelopa am gasit o fisura pe talon, iar dot-ul e 2001).

Ma gandeam sa iau Toyo Proxes pentru ambele. Totusi la cealalta mi-ar placea jantele de aliaj OEM si o sa pazesc ceva oferte. In functie de ce gasesc, ma orientez la anvelope pe 15 sau pe 16.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Abia acum am vazut ca ai scris. :blush:

Saptamana asta ar trebui sa termine de curatat, dupa care va incepe partea de reparatie propriu zisa. Pe langa omul on-site, vor mai aduce un profesionist pentru a lucra pe partea de reparatie caroserie. partea naspa e ca sunt atinse lonjeroanele de rugina. Am vrut sa le cumpar noi, dar au insistat ca se pot repara. Am zis ca la prima emotie le dam jos si punem noi. Parca erau livrabile reperele.

Am luat trager acum ceva timp (am urcat poze pe drive si cu el), iar partea de reparatie va incepe cu taierea celui existent si alinierea celui "nou" pe caroserie. Vedem cum decurg restul.

S-a vorbit pentru retapitarea plafonului, mesterul (un domn in varsta de le pa Gara de Nord) este rezervat in privinta lucrarii, ii este teama ca vor iesi cute in zona trapei. Raman baietii de la buzau si problema transportului pana acolo (nu imi incape in cealalta masina).

In rest, am pus orice investitie in accesorii pe planul doi - anvelope noi, pilot automat si OBC mare. Nu voi mai face investitii decat in directia reparatiei corecte in perioada urmatoare, pentru ca nu stiu cat se va mari lista preturilor.

Trebuie sa tin cont ca voi desface motorul, voi vrea radiatoare noi, trebuie refacuta insonorizarea, prinderile rupte, etc. Mai sunt scaunele care au nevoie de reconditionare, probabil un parbriz si o luneta noi, polisat blocuri optice, etc. Cu alte cuvinte mai sunt multe zone in care pot intra bani multi si vreau sa ma asigur ca le voi putea sustine.

Sper sa revin curand cu noutati (pozitive :D)

Link to comment
Share on other sites

lonjeron mai exista decat stanga din ce tin eu minte in rest aparea nelivrabil cand am cautat eu.Mie mi s-a spus clar:iti peticesc lonjeronul si ai sanse mari sa rugineasca din nou sau cauti altul.Am gasit la Dragomir un bot de touring in stare buna si aia a fost.La mine am cautat inclusiv podea noua si nu am gasit. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.