Jump to content

Probleme cu cutia de viteze


Recommended Posts

nu te supara ca ma bag dar: Cum ai pus motorul de e30 pe e34. Mai exact suportii motor. Din cate stiu la e34 teava de la joja de ulei trece prin suportul motor direct in baia de ulei.

La e30 teava trece pe linga direct in bloccul motor.

 

apropo nu ai cutie de viteze ZF pe masina?

22882[/snapback]

 

Suportii de motor s-au pastrat! Artificiul a fost prinderea motorului de ursulet pe suportii originali! Daca vrei detalii iti spun, dar e mai mult de descris...

 

Ce e aia cutie ZF?

Link to comment
Share on other sites

Guest NSL_BIX
Si eu am facut chestia asta.Am pus baia de ulei de la E34,si am bagat dop unde intra joja in bloc.Am pastrat suportul de motor si am adaugat o plasbanda metalica ca sa il prind pe bloc.Alta chestie,la mine era delcoul in bloc,si l-am pus in capul chiuloasei si iar am pus dop unde era gaura de la delcou.Cand am cumparat motorul l-am dus si direct la modificat la un atelier de confectii metalice.Mi-au facut dopuri conice care le-am batut cu ciocanul pneumatic in bloc.

22966[/snapback]

 

 

 

Ce ai facut tu am facut si eu o gramada(adaptari)

Nu aici bateam! vroiam sa stiu cum a facut el

Eu nu schimb nici o baie. Lasam totul lafel si suportul il prindeam in 3 puncte(o alta gaura in suport ) cu un distantier pe interior

Link to comment
Share on other sites

Ce ai facut tu am facut si eu o gramada(adaptari)

Nu aici bateam! vroiam sa stiu cum a facut el

Eu nu schimb nici o baie. Lasam totul lafel si suportul il prindeam in 3 puncte(o alta gaura in suport ) cu un distantier pe interior

22991[/snapback]

 

Pai da,dar asa unu care stia cum tre sa fie se prindea de faza.Stia ca joja tre sa fie in baie.La mine nu se vedea nimic suspect,nu de alta,dar lumea stramba din nas daca stie ca e motor de urs.Oricum eu am lasat doar blocu.

Link to comment
Share on other sites

Ce ai facut tu am facut si eu o gramada(adaptari)

Nu aici bateam! vroiam sa stiu cum a facut el

Eu nu schimb nici o baie. Lasam totul lafel si suportul il prindeam in 3 puncte(o alta gaura in suport ) cu un distantier pe interior

22991[/snapback]

 

Hai ca nu ne-am inteles! Dopul de la delcou nu isi avea rostul: la motorul de pe masina exista un dop metalic cu sigla prins de o furca metalica rigidizata chiar cu surubul cu care venea prins delcoul, si aprinderea este in capul axei cu came. Cat despre tija jojei este tot acolo. Cum altfel sa aflu nivelul de ulei?

Link to comment
Share on other sites

Hai ca nu ne-am inteles! Dopul de la delcou nu isi avea rostul: la motorul de pe masina exista un dop metalic cu sigla prins de o furca metalica rigidizata chiar cu surubul cu care venea prins delcoul, si aprinderea este in capul axei cu came. Cat despre tija jojei este tot acolo. Cum altfel sa aflu nivelul de ulei?

22999[/snapback]

 

Pai depinde ce fel de motor ai pus tu.Eu am pus de pe un urs din 84,avea delcoul in bloc,nu in capul chiuloasei.Era motor 206EB.

Daca ramane baia de urs,asta nu are joja direct in ea,si atunci joja e prin bloc,si nici nu mai trece prin suportul de motor.Daca pui baia de E34,atunci joja trece prin suport direct in baie,iar in bloc tre sa renunti la joja,ca doar nu vrei sa ai doua joje la motor.

Link to comment
Share on other sites

Pai depinde ce fel de motor ai pus tu.Eu am pus de pe un urs din 84,avea delcoul in bloc,nu in capul chiuloasei.Era motor 206EB.

Daca ramane baia de urs,asta nu are joja direct in ea,si atunci joja e prin bloc,si nici nu mai trece prin suportul de motor.Daca pui baia de E34,atunci joja trece prin suport direct in baie,iar in bloc tre sa renunti la joja,ca doar nu vrei sa ai doua joje la motor.

23000[/snapback]

 

Cele doua motoare mi s-au parut similare cu exceptia sistemului de prindere. La amadoua tubul jojei trece prin bloc. S-ar putea sa ai dreptate, sa fie un alt tip de motor, nu stiu. Cu siguranta insa la e34 (cel putin la al meu), 2l joja nu trece prin suportii de prindere ai motorului

Link to comment
Share on other sites

Cele doua motoare mi s-au parut similare cu exceptia sistemului de prindere. La amadoua tubul jojei trece prin bloc. S-ar putea sa ai dreptate, sa fie un alt tip de motor, nu stiu. Cu siguranta insa la e34 (cel putin la al meu), 2l joja nu trece prin suportii de prindere ai motorului

23019[/snapback]

 

Inseamna ca nu era de E34 original.Motorul M20 de pe E34,indiferent ca e de 2000cmc sau 2500cmc,are joja direct in baie si trece prin suport.

Link to comment
Share on other sites

Guest NSL_BIX
Cele doua motoare mi s-au parut similare cu exceptia sistemului de prindere. La amadoua tubul jojei trece prin bloc. S-ar putea sa ai dreptate, sa fie un alt tip de motor, nu stiu. Cu siguranta insa la e34 (cel putin la al meu), 2l joja nu trece prin suportii de prindere ai motorului

23019[/snapback]

 

 

Poate ai motor 24v

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.