Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

bmw e46 318i fl nu trage pe trepte inferioare


mihaitza123

Recommended Posts

Salut , am un bmw 318i fl , nu stiu daca e doar o aluzie , daca masina parca nu trage pe treapta 3-4 , adica daca fac o depasire cu treapta 4 masina nu trage , trebuie sa ii dau teapta 5 , in viteza 5 trage si de 80km/h foarte bine. Stiu ca are doar 143cp , dar ma gandesc ca ar trebui sa traga mai bine pe treptele inferioare. Masina oscileaza foarte putin la relanti , cred ca sunt bujiile daca nu sunt schimbate de cel putin 5 ani, in rest merge foarte bine , o am de 4 luni in care am facut 8000km cu ea.

 

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Am fost la un tester , dar nu era special bmw, la mecanicul care mi-a spus ca nu are rost sa schimb lichidul de frana , ca el a vazut masini care nu il au schimbat de 15 ani si nu au nimic. Deci nu stiu ce sa cred. Pe treptele 1-2 masina se infinge. Sunt in germania si aici nu prea te lipesti. 160euro sa imi schimbe bujiile + manopera...

 

edit: pentru inlocuirea bujiilor imi trebuie neaparat cheie dinanometrica ?

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

[quotehttp://cdncache1-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png name='mihaitza123' timestamp='1421366270' post='2221552']

Am fost la un tester , dar nu era special bmw, la mecanicul care mi-a spus ca nu are rost sa schimb lichidul de frana , ca el a vazut masini care nu il au schimbat de 15 ani si nu au nimic. Deci nu stiu ce sa cred. Pe treptele 1-2 masina se infinge. Sunt in germania si aici nu prea te lipesti. 160euro sa imi schimbehttp://cdncache1-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png bujiile + manopera...

 

edit: pentru inlocuirea bujiilor imi trebuie neaparat cheie dinanometrica ?

[/quotehttp://cdncache1-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png]

 

blink.gif Tu ai inteles ce ai scris aici ?!

Link to comment
Share on other sites

am facut si eu testul acela , in timp ce e motorul pornit sa desfac busonul de la ulei , si face zgomot ca in filmuletele dupa youtube.

In prima faza o sa ii pun ulei castrol edge 0w40 ( acum am 5w30) si a mancat 1,3l in 8000km).

Bujii noi , schimb lichid de frana , as vrea sa ii schimb rola de la accesorii si intinzatorul de la lant.

Link to comment
Share on other sites

sa nu ai cumva ambreiajul dus. Rupe aderenta la plecarea de pe loc daca fortezi? si e 10-15 euro ora la un mietwerkstatt, daca nu esti boier si nu te deranjeaza sa te murdaresti.

 

mi-a facut cateva faze la inceput , am crezut si eu ca patineaza , dar de atunci merge fara probleme , si la plecarea dupa loc in forta pleaca bine , in schimb a inceput sa scartaie ambreiaju.

 

Valva pvc se poate si curata ? ma gandesc ca poate asta e si un motiv pt care imi mananca putin ulei , si bujiile care nu sunt schimbare din 2008 poate influenteaza.

 

si app nu e nicaieri cu 10-15 euro pe ora , cel mai ieftin am gasit 30euro/ora. si nu ma inteleg eu cu ei perfect sa imi faca treaba calumea

 

maine postez un filmulet cu o pornire la rece , si cu desfacea busonului de ulei. sa imi spuneti si mie cei care va pricepeti o parere.

 

cat de micile inlocuiri prefer sa mi le fac singur cu documentatia necesara , aici unde lucrez , am scule la dispozitie ca un service

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

bujiile alea sunt praf daca zici ca sunt din 2008. Mietwerkstatt-ul nu=ti repara nimic, iti dau scule si elevator, si de restu te ocupi tu. valva PCV nu se curata, daca nu mai functioneaza e rupta membrana, se cumpara una noua. Eu n-as incepe cu aia.

 

 

Am scule necesare , cu ce sa incep ? masina nu are cine stie probleme , mie mi se pare ca merge impecabil , doar ca palpaie putin turatiile cand e rece motorul , un zgomot la accesorii , si cand motorul e cald , parca bate rola aia de la accesorii , si consumul de ulei , nu foarte mare zic eu , poate nici nu e bun 5w30 care l-am pus.

Uleiul 5w30 edge l-am luat de la un service autorizat de aici , e posibil sa fie contrafacut ? pe el scrie doar in limba germana , dar la fabricatie scrie EU ( bine ca si Germania e in EU).

 

si bujiile banuiesc ca sunt din 2008 , din ce m-am documentat bujiile se schimba la Inspektion 2 , si ultima Inspection 2 masina o are in 2008 , de aici am tras concluzia. Masina a avut service-urile numai la bmw facute , carcasa de la distributie este lipita cu un fel de silicon, dar habar nu am ce s-a schimbat acolo.

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

Am scule necesare , cu ce sa incep ? masina nu are cine stie probleme , mie mi se pare ca merge impecabil , doar ca palpaie putin turatiile cand e rece motorul , un zgomot la accesorii , si cand motorul e cald , parca bate rola aia de la accesorii , si consumul de ulei , nu foarte mare zic eu , poate nici nu e bun 5w30 care l-am pus.

Uleiul 5w30 edge l-am luat de la un service autorizat de aici , e posibil sa fie contrafacut ? pe el scrie doar in limba germana , dar la fabricatie scrie EU ( bine ca si Germania e in EU).

 

si bujiile banuiesc ca sunt din 2008 , din ce m-am documentat bujiile se schimba la Inspektion 2 , si ultima Inspection 2 masina o are in 2008 , de aici am tras concluzia. Masina a avut service-urile numai la bmw facute , carcasa de la distributie este lipita cu un fel de silicon, dar habar nu am ce s-a schimbat acolo.

 

siliconu ala e carpeala, probabil nu s-a schimbat nimic, pierde ulei pe acolo si ca sa crezi tu ca au facut ceva au spoit cu "gasket" sa nu mai vezi cum curge uleiul. Eu am avut pierderi pe la capacul de la distributie si am schimbat garniturile, si nu e nevoie de "gasket"/silicon, doar garnituri noi si mecanic bun sa nu le puna prost. Uleiul pare subtire. eu as incerca un 5w40. Incepe cu bujiile si cu rolele, daca deja le auzi. pune-o la punct cat de cat cu consumabilele. Filtru de aer e schimbat? Oricum aici pe forum nu cred ca o sa-ti dea cineva solutia precisa.

Link to comment
Share on other sites

am schimbat filtru de aer , de polen , antigelul , bucsa de la diferential , uleiul si filtru de ulei. Urmeaza saptamana viitoare lichidul de frana la reprezentanta, si rola de la accesorii o sa o schimb singur , si sa vad daca am intinzatorul de la, lant modelul nou, si bujiile vreau sa le schimb.

 

cu siliconul chiar nu stiu ce sa zic , masina nu am luat-o de la autohaus , am luat.o personal de la un nene in varsta , are toate service-urile la bmw , si siloconul ala pare pus de cineva care stie , este ff bine pus. acum nu stiu , probabil ai dreptate. Si as umbla si la valva pcv sa o schimb.

 

Cu uleiul documentandu-ma am ajuns la concluzia ca o sa pun castrol edge 0w40 , pt ca mie mi-l mananca la turatii inalte , iar 0w40 e mai subtire la rece si mai gros la cald. deci ar trebui sa fie mai bun.

 

Maine o sa pun si un filmulet cu pornirea la rece , sa vedeti zgomotul care cred eu ca e la rola accesorii , si poate isi mai da cineva cu parerea mai priceput.

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

in prima faza schimba valva CCV , daca face zgomotul ala si dupa schimba uleiul si ce mai vrei tu sa-i schimbi.

banuiesc ca asta e filmul :

 

motorul meu nu face asa , nu are vaccum acolo , se desface usor capacul , dar zgomotul cred ca e de la , lant care bate in carcasa.

asta este sunetul , doar cand ridic capacul de la ulei.

Link to comment
Share on other sites

mai am cateva intrebari: valva aceasta PCV se afla sub carcasa filtrului de polen ? am observat ca in multe clipuri pe youtube demonteaza si filtru de aer si nu imi dai seama de ce.

- se pot schimba bujiile cu cheie normala , adica daca nu am din aia dinamometrica pot sa le strang pana tine putin la mana ? cum se schimba normal la orice masina.

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum arata da,intinzatorul e modelul mai nou...pcv-ul se afla exact sub admisie si sub filtrul de polen dar putin mai in fata.. trebuie demontat si filtrul de aer cu carcasa lui pt acces mai bun. Bujiile le poti schimba si tu ,nu le strangi tare,sa-ti dai seama cam cat inchizi un robinet de apa cu mana ;)

PS:in a doua poza ce incerci sa exemplifici ?

Edited by SB25GAS
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum arata da,intinzatorul e modelul mai nou...pcv-ul se afla exact sub admisie si sub filtrul de polen dar putin mai in fata.. trebuie demontat si filtrul de aer cu carcasa lui pt acces mai bun. Bujiile le poti schimba si tu ,nu le strangi tare,sa-ti dai seama cam cat inchizi un robinet de apa cu mana ;)

PS:in a doua poza ce incerci sa exemplifici ?

 

vorbeam cu un coleg mai sus ca am lipita cu silicon carcasa de la distributie.

 

uitati si un filmulet

 

View My Video

 

eu am impresia ca scarcataie cureaua de la accesorii

Link to comment
Share on other sites

Miercuri ma duc sa schimb lichidul de frana la reprezentanta bmw , si mi-au mai scris in mail , ca pentru 318i trebuie un airbag pasager nou , si ca nu ma va costa nimic , stie cineva ce este cu acest airbag pasager ? este un model mai nou ? sau eu nu il am si mi-l pun ei acum ?

 

 

"one more information:

I just saw that your 318i needs a new passenger side-airbag. We will change that on Wednesday, too.

You will have no costs – we just have to do it for your safety. "

Link to comment
Share on other sites

Miercuri ma duc sa schimb lichidul de frana la reprezentanta bmw , si mi-au mai scris in mail , ca pentru 318i trebuie un airbag pasager nou , si ca nu ma va costa nimic , stie cineva ce este cu acest airbag pasager ? este un model mai nou ? sau eu nu il am si mi-l pun ei acum ?

 

 

"one more information:

I just saw that your 318i needs a new passenger side-airbag. We will change that on Wednesday, too.

You will have no costs – we just have to do it for your safety. "

 

ala probabil este datorat d eo eroare a BMW, le schimba gratis cand le prind in service. Parca aveau o problema ca sareau airbagurile aiurea cand nu trebuie.

Link to comment
Share on other sites

ala probabil este datorat d eo eroare a BMW, le schimba gratis cand le prind in service. Parca aveau o problema ca sareau airbagurile aiurea cand nu trebuie.

 

poti sa imi spui si mie unde mai exact sunt bujiile la motorul meu ? am vazut un tutorial dar era pentru motorul de 1.9 , si am intrebat la mai multe magazine aici in germania , bujiile originale ngk hight power , sunt 70euro toate 4 , e mult ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.