Jump to content

Vreo idee cat ar costa inmatricularea unui E32 735iA?


chevyhotrod56

Recommended Posts

Salutare tuturor!

 

Acum vreo 2 luni am cumparat un E32 735 inmatriculat in judetul Constanta si as vrea sa ma interesez daca renteaza macar cat de cat sa incerc sa o inmatriculez pe numele meu ca sa nu am probleme cu actele si altele.

Cateva informatii despre masina:

Motor M30B35, din pacate nu stiu daca este motor euro sau non-euro.

Am actul despre scoaterea lui de la fiscal, este scoasa de prin 2010.

Am si act vanzare-cumparare facut la notariat dar din cate stiu este valabil doar 30 de zile de la data mentionata pe el.

Nu pare sa fie vreo dubiosenie prezenta la masina, ea merge ok, nu pare anormala.

 

L-am intrebat pe taica-miu ce sa spun in caz ca ma intreaba vreun agent de politie despre ea si a zis ca ajunge sa ii spun ca este a lui unchi-miu de la Constanta. Nu stiu ce sa cred despre asta, inca nu am avut ocazia sa incerc.

Voi incerca sa raspund pronto la orice alta intrebare legata de masina/orice altceva.

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

E cu ITP la zi? A mai trecut si ea pe la RAR? Daca e totul in regula si cu actele (daca le ai in original), eu zic sa nu te mai agiti.

 

Cam asta e destinul masinilor vechi cu motoare mari, in Romania. Gandeste-te ca impozitul pentru 3500 cmc este ~ 4700 RON anual. :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@ MyKe - ITP-ul este la zi, altfel n-as circula cu ea. Expira in curand, totusi. Ma voi uita in talon ca nu il am dupa mine cand nu merg cu ea.

 

@ MuciX - Masina este din 1991 sau 1992, am o mare buba ca nu reusesc sa tin minte din ce an e masina vietii.

 

@ alex230ro - Nu as vrea sa o inmatriculez pe bulgaria, s-a facut o reputatie cam proasta pentru BMW-urile inmatriculate acolo, din pacate. Daca chiar nu merge altfel, ma voi interesa si de aceasta optiune. Stii cumva cat m-ar costa acolo afacerea aceasta? Macar aproximativ. Apropo despre treaba cu masina rara, poti sa razi de mine daca vrei dar este primul si ultimul E32 care l-am vazut in viata mea pana la acest moment. L-am si cumparat ca asa sunt eu mai haplea de felul meu.

 

@ D_A_N - Multumesc de informatie, atat am dat pe toata masina cand am luat-o.

 

Momentan masina sta pe loc din cauza faptului ca nu isi tine turatia de 500-700 RPM la relantiu. Daca o tin din pedala la 1000 nu are probleme, doar trepideaza usor si se mai zbarleste putin. Imi astept salariul ca sa ii cumpar un nou capac delco + bobina pentru aprindere (ma scuzati daca nu este denumirea corecta, le stiu mai bine pe engleza). Vreau sa o pastrez pentru ca este primul meu BMW plus faptul ca visam la un seria 7 de ani buni.

In cel mai rau caz daca nu o pot inmatricula/pastra ma gandeam sa o fac proiect de drift/masina de mers pe campuri unde nu necesita acte mult prea in regula. Nu as vrea sa il dau decat daca se intampla ceva foarte grav si nu ramane alta optiune decat sa scap de el.

 

Daca cineva se pricepe bine la partea legala, as dori sa ma lamureasca si pe mine clar si frumos cum sta treaba la acte.

 

Multumesc de raspunsuri tuturor!

Edited by chevyhotrod56
Link to comment
Share on other sites

E aiurea rau,sanse mici sa faci ceva pe Romania,din 2010 pana acum masina trebuia inmatriculata.e destul de delicata problema :) actul de vanzare cumparare e facut in 2010?tu de la cine ai luat masina ce ti-a zis,fiscal poate sa iti dea?oricum,cum au zis colegii e 4000 si ceva lei impozitul.Din punctul meu de vedere singura optiune e Bulgaria.
Link to comment
Share on other sites

Actul de V-C este facut acum 2 luni, am luat-o de la un tip, el fiind mai exact colegul de munca al mecanicului lui taica-miu. Nu pare bisnitar, m-a ajutat pana acuma la orice problema de la masina, mi-a facut rost de piese, a fost de treaba.

 

Ma intorc la intrebarea despre circulatul meu cu masina, sa nu ajung in probleme inutile. Eu pot circula cu ea asa cum este? Daca fac rost de procura/contract de comodare ma ajuta cu ceva? Asa am auzit pe undeva, daca faci contract de comodat esti aproape la nivel cu proprietarul, din punctul de vedere al legii.

 

Omul a spus ca nu ar trebui sa ma deranjeze nimeni niciodata in legatura cu masina. Din cum a zis, aproape parea ca garanta asta. Nu stiu daca sa-l cred sau nu...

Edited by chevyhotrod56
Link to comment
Share on other sites

@ MuciX - Masina este din 1991 sau 1992

 

Mea culpa, eu vorbeam cu tine de E32, dar in minte aveam un E23. :)

 

Momentan masina sta pe loc din cauza faptului ca nu isi tine turatia de 500-700 RPM la relantiu. Daca o tin din pedala la 1000 nu are probleme, doar trepideaza usor si se mai zbarleste putin. Imi astept salariul ca sa ii cumpar un nou capac delco + bobina pentru aprindere

Sunt destul de scumpe piesele alea, mai ales originale. Pana una alta, curata motorasul de ralanti si vezi in ce stare e debitmetrul.

Link to comment
Share on other sites

Actul de V-C este facut acum 2 luni, am luat-o de la un tip, el fiind mai exact colegul de munca al mecanicului lui taica-miu. Nu pare bisnitar, m-a ajutat pana acuma la orice problema de la masina, mi-a facut rost de piese, a fost de treaba.

 

Ma intorc la intrebarea despre circulatul meu cu masina, sa nu ajung in probleme inutile. Eu pot circula cu ea asa cum este? Daca fac rost de procura/contract de comodare ma ajuta cu ceva? Asa am auzit pe undeva, daca faci contract de comodat esti aproape la nivel cu proprietarul, din punctul de vedere al legii.

 

Omul a spus ca nu ar trebui sa ma deranjeze nimeni niciodata in legatura cu masina. Din cum a zis, aproape parea ca garanta asta. Nu stiu daca sa-l cred sau nu...

Poti circula linistit, doar daca faci ceva si ramai fara talon sau numere, atunci ai nevoie de proprietarul din acte sau imputernicire ca sa-ti scoti altele.

Nu are rost sa o pui pe Bulgaria. O lasi pe Constanta, si ai 0 impozit. Politia nu are ce sa-ti faca, e masina unui "prienten", "unchi", ce vrei tu.

Link to comment
Share on other sites

@ MuciX - As fi vrut eu sa am E23. Am gasit pe pelicanparts.com piesele alea la 500lei total. Mi se par ok, fiind specificat faptul ca sunt si piese OEM. Cam astea le aveam in gand. Ma gandeam sa le schimb eu personal, am manual de service care il tot studiez in timpul liber ca sa inteleg mai bine tot ce se intampla in spatele "cortinei".

http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/smart/more_info.cgi?pn=12-13-1-742-925-M14&catalog_description=&Ignition%2520Coil%2520

http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/smart/more_info.cgi?pn=12-11-1-715-905-M18&catalog_description=&Distributor%2520Cap%2520

 

@ Unknovvn - Esti cel mai boss, m-ai linistit foarte mult. Stiu ca nu am voie sa iau amenzi cu masina si nici nu ii dau tare unde stiu ca e risc de amenzi.

 

@ alex230ro - Vreo idee cum/unde pot sa verific daca masina macar mai este in circulatie in bazele lor de date? Preferabil fara sa ma prinda cu mata-n sac daca nu este in circulatie.

Edited by chevyhotrod56
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.