Jump to content

Vreau parerea voastra


paulikk

Recommended Posts

Ti-am dat eu un plus.

 

@adi c: Nu stau in Titan, eram in trecere.

 

@dan_316i: perceptia de rigiditate/confort difera de la persoana la persoana si odata cu inaintarea in varsta.

Schimba nick-ul, dan_323i suna mai bine.

 

 

:))))

Nu e vorba de aia, ci unii oamenii dau fara sa aiba cunostiinta de cauza. Vorbesc din auzite.

Link to comment
Share on other sites

@adi c: Nu stau in Titan, eram in trecere

 

Daca asa ai trecut locatia...d-aia am zis ca suntem vecini:)

 

@dan_316i: perceptia de rigiditate/confort difera de la persoana la persoana si odata cu inaintarea in varsta.

Da,depinde de persoana,la chestia cu varsta nu sun de acord.

Link to comment
Share on other sites

Vorbeam din experienta, la primele 2 masini nu m-a interesat de loc confortul, ambele seria 3.

Dar odata cu avansarea in varsta, am simtit nevoia de ceva mai mare si mai confortabil.

Depinde despre ce varsta vorbim :)

 

Si ca fiu si on topic(pt initiator)

Daca masina este ok din punct de vedere tehnic si daca i-ti permiti gume de calitate,ia-ti jantele

Link to comment
Share on other sites

Eu am jante pe 16 de iarna si 18 de vara, amandoua jante originale bmw pt e60 cum am eu.

 

Pot sa zic ca jantele de 18 le-am indreptat intr-un an jumatate de 2-3 ori, cu cele pe 18 se simt gropile mult mai rau...Intradevar masina arata mult mai bine cu cele pe 18 si sta pe drum mai bine, dar trebuie sa fiu mult mai atent la gropi, la consum eu cel putin nu simt diferente, acum depinde si de motor...

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

ma bucur ca totusi v-am starnit interesul si imi pot creiona o idee. In primul rand imi cer scuze pentru inactivitate dar job-ul isi spune cuvantul, apoi imi dau seama ca, todeuna indiferent de situatie vor fii argumente pro si contra ca si in cazul achizitiei unei masini cand unii isi pun intrebarea : benzina vs. diesel, cam pe acolo...Remarc ca marea majoritate a fost si este de acord cu niste dimensiuni pe 18" atata timp cat esti putin mai atent la gropi ( desi bucurestiul arata bombardat, si nu vad un petic de asfalt neatins de gropi ) si pui niste gume bune (moi) pe masina poti castiga atat la imagine/aspect cat si la comfort. Perfect de acord, dar cu articulatia si consumul cum ramane? :) Edited by paulikk
Link to comment
Share on other sites

Prefer comfortul si siguranta.Sunt satul sa cobor din masina sa constat ca iar am luat o groapa si........Oricat de atent esti, drumurile noastre iti ofera zilnic zeci de surprize neplacute. Eu personal am optat la a doua masina sa merg cu maxim jante de 16".Atat! Vis a vis de bucse, daca fortezi masina si o 'incalti' cu 18"

crede-ma ele vor avea foarte repede de suferit. Daca totusi insisti sa ai o masina care 'da bine' pe strada preferabil este sa ii faci un update la 'bucsaraie' si sa ii pui PowerFlex.Tot kit-ul te ajunge in jur la 1.300 Ron. Orice bascula ai avea la ora asta pe masina (Lemforder,etc) ,aceasta va avea de suferit foarte curand si asta datorita 'superbelor' noastre drumuri. Alegerea este a fiecaruia si ,da...inaintand in varsta te schimbi. Oricum,succes indiferent ce vei alege!

Link to comment
Share on other sites

de acord cu varsta si drumurile noastre! :thumbsup: de aceea am preferat sa mizez pe experienta voastra si a celor care au facut acest pas, tocmai pentru a vedea remarcile acestora. Articulatia cu jante pe 18" sunt constient ca va "geme" uneori, iar vis-a-vis de consum ma gandesc ca depinde in fuctie de jante, ex: daca jantele pe 18" sunt egale sau mai usoare ca si greutate + anvelope clar consumul va fii egal sau, de ce nu mai mic?! ( daca gresesc va rog sa ma corectati )
Link to comment
Share on other sites

Articulatia sufera cand dai in gropi si cu jante pe 16 si cu jante pe 18.Eu merg cu 19 de 2 ani si nu am schimbat nimic la articulatie.

Consumul o sa-ti creasca cu siguranta,1-1.5l/100 in oras,afara mai putin.

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

am jante pe 18, anvelope 255 spate, suspensie sport de 3 ani.nimic schimbat la mecanica.depinde si cat de berbec esti.are dreptate adi.poti foarte usor si cu roti pe 16 si pe 18 sa belesti masina.

tu stii stilul de condus si cat de atent si rabdator esti.

Link to comment
Share on other sites

Este clar ca aceasta modificare este influentata de anumiti factori cum ar fii in primul rand stilul de condus, km per an urban/extraurban, greutate jante/anvelope, putere motor, etc... Vroiam sa aflu pareri ale colegilor care au facut aceasta modificare si ce pareri au, multumiti/nemultumiti. (eu ma uit ce cratere au aparut in bucuresti, unde chiar si cu bicla daca mergi faci rotile 8 :laugh: )
Link to comment
Share on other sites

daca jantele style 135 (18') au 11.23 kg + un cauciuc de vara aprox 10 kg, ajung la o greutate totala per roata de aprox 22. kg

 

la jante actuale style 136 (16') nu am gasit greuatea jentii dar ma gandesc ca undeva pe la 9-10 kg + un cauciuc de vara aprox. 7-8 kg ajung pe la 19-20 kg

 

Fac calculele bine sau ma insel? ( stiu ca difera tipul de anvelopa, unele fiind mai grele ) Ma gandesc ca nu este mare diferenta...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

daca jantele style 135 (18') au 11.23 kg + un cauciuc de vara aprox 10 kg, ajung la o greutate totala per roata de aprox 22. kg

 

la jante actuale style 136 (16') nu am gasit greuatea jentii dar ma gandesc ca undeva pe la 9-10 kg + un cauciuc de vara aprox. 7-8 kg ajung pe la 19-20 kg

 

Fac calculele bine sau ma insel? ( stiu ca difera tipul de anvelopa, unele fiind mai grele ) Ma gandesc ca nu este mare diferenta...

am pe skoda exact dimensiunea de care zici tu pe 18"(225/40/18)arata foarte bine,dar...si aici incep,daca nu casti bine ochii pe unde mergi,schimbi cite 2 jante pe an si cauciucuri la ce gropi sunt,ai talonul foarte mic,si imediat face gilma anvelopa,devine mult mai rigida masina,arata in schimb mai bine,jantele mele au 8,8 kg dar sunt alta marca(oz) nu ce vrei tu.sigur iti afecteaza bucsaraia la greutate mai mare.acum depinde de tine ce iti doresti,sa arate bine masina,sau sa ai cit de cit confort si o agilitate sporita,sau poti lua jante after(oz)si ai greutati la 18"mai bune de cit la 16 oem, dar din pacate costa 1450 ron/janta cred.

Link to comment
Share on other sites

Momentan m-am decis sa raman la cele pe 16. Ceea ce nu inteleg este ca sunt constient de diferentele consum/fiabilitate daca trec la jante mai mari dar wtf!? Sunt atatia care au jante pe 18 pe acelasi model de masina si nu au nici un fel de problema!?
Link to comment
Share on other sites

paul.vrei 18"?ia 18"...dupa aia o sa regreti ca te ai luat dupa unu si altu,..colegii au incercat sa ti arate avantaje si dezavantaje.decizia iti apartine,masina o sa arate super cu ele pe 18,dar va trebui sa conduci cu atentie mai mare sa nu le distrugi,sau cauciucuri ,bucsaraie si alte piese din cauza gropilor (de curiozitate in civ cit ai trecut max de fabrica,daca ai)eu unul,in general,nu am sarit mai mult de cit recomanda fabrica,daca fabrica sa zicem in cazul meu spune 20",m am oprit la 19"nu avem noi drumuri de talon redus 35 sau 30 si cresc costurile plimbarilor in detrimentul placerii de a conduce
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.