Jump to content

Prima masina


Kosmog

Recommended Posts

Daca treci la jante mai mari si pui anvelope runflat o sa ajungi sa schimbi bucse si alte chestii destul de repede. Masina va fi mai rigida si o sa simti orice groapa.

Detectorul de radar nu mai are niciun rost in zilele noastre. Mai bine iei o statie CB.

Xenon OEM costa mult pentru ca iti trebuie si senzorii pentru autoleveling, spalatoare la far, faruri noi, becuri xenon, coding pentru instalatia electrica etc. Cel mai bine iei lupe si becuri xenon, desfaci farurile originale si faci montajul.

 

Spor la modificari!

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Camera auto e utila. Detectorul te mai scapa si el cateodata dar daca mergi mult prin tara statia CB e cea mai buna.

Xenon,da...dar e nevoie de buget maricel pt faruri oem. Altfel faci cum zice colegul mai sus, iesi cu vreo 10,11mil. Am facut si eu la fostul e90 acelasi lucru, desfacut faruri, pus orion angel eyes si lupe bixenon. Gasesti poze cu proiectul in topicul fostei masini...daca mai exista.

 

Uite ca l-am gasit.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117774-bmw-318d-e90-2008/page__st__220

Cine stie pe unde o mai fi masina...pe forum vad ca nu a intrat sa continue si sa redeschida eventual topicul :)

Link to comment
Share on other sites

@Radu: Asa naspa sunt RFT-urile ?

 

Eu ma gandesc ca ar fi mai utile avand in vedere ca nu am roata de rezerva si nici nu intentionez sa imi iau...

 

 

Xenon si remap sunt cu '?' fiindca nu sunt convins daca sa le fac sau nu, desi xenoanele sunt destul de utile.

 

 

@Andrei_Snk: Acum am de 16 pe masina, insa as mai vrea sa imi iau la vara inca un set de jante.. zici sa merg tot pe 16,17 ?

Link to comment
Share on other sites

Nu-s atat de speriat RFT-urile! Cel putin pe 16, le am de 3 ani de cand am masina, de vara, iar de iarna am normale! Sincer sa fiu n-am remarcat diferente de confort intre acestea! Ba mai mult, ma tot bate gandul sa trec pe RFT si la cele de iarna avand in vedere ca n-am roata de rezerva si sa te fereasca sa ai pana pe nus ce vreme, pe nu stiu ce coclau! Momentan am un kit de reparatii in portbagaj, sper sa nu fiu nevoit sa-l folosesc, dar n-ai de unde stii! De aceea as prefera RFT-urile! Poate ca pe 17, 18 sunt diferente mai mari intre acestea si cele normale!
Link to comment
Share on other sites

Anvelopele Run Flat au un material mai dur si mai casant, si sunt mult mai groase in carne, adica mult mai grele. Asta se simte mult la suspensie, destul de greu de digerat pe drumurile noastre. Bineinteles, duritatea lor se simte mai tare pe 17 sau 18 inch, decat la 16. Eu in prezent am RFT 16" pe iarna, si RFT 17" pe vara. Cele de 16" sunt mai moi si mai confortabile, dar totusi mult prea dure in comparatie cu cauciucurile unui amic care are 16" normale pe aceasi masina. Marturisesc ca abia astept sa scap de ele si sa imi iau cauciucuri noi FARA RFT. Sunt prea dure si fac galagie mare pe asfalt. Eu deja m-am pregatit si mi-am pus roata de rezerva in portbagaj cu tot ce trebuie :D
Link to comment
Share on other sites

Tocmai ce am vb cu cei de la BMW ca sa vad daca masina a avut ceva recall-uri sau are in momentul de fata.

 

Din pacate, momentan nu are, insa, in perioada cat a fost in strainatate a avut un recall si s-a inlocuit electrovalva de la turbo. Stiam ca M47 au problema asta...

 

 

Pe langa asta m-au surprins cei de la bavaria cand le-am zis despre distributie. Mi-au transmis ca in cazul in care sesizez sunete ciudate pot veni la ei pentru o constatare si chiar daca nu are recall, o sa incerce sa vb cu cei de la BMW pentru o reparatie pe banii lor. Un mare plus pentru asta

Link to comment
Share on other sites

Nici nu am observat ca e zgariat pana nu ai zis :)). Acolo e facuta poza cu blitz si bate lumina in zgarieturi, iar la volan ai alta pozitie si nu observi zgarieturile de jos.

Cine stie, poate fostul proprietar isi tinea chei sau alte obiecte ascutite acolo. In rest nu vad de ce s-ar zgaria.

 

Nu m-as baga la 19 la ce gropi sunt.

Totusi, vad ca toata lumea se fereste de RFT, deci nu stiu daca mai vreau sau nu :)). Voiam RFT pentru ca nu am roata de rezerva.

Link to comment
Share on other sites

Fiindca s-a mai incalzit putin a primit si o baie :

 

http://s2.postimg.org/kp1by4ygl/20150213_081700.jpg

 

 

Am mers la un moment fara muzica si am un sunet ciudat pe la 2000RPM, dar doar dupa ce motorul se incalzeste. Sa fie toba fisurata ?

Link cu sunetul : https://www.youtube.com/watch?v=vk9LbCUWyG8&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutare,

 

Long time no see :)

 

In ultimele luni am intrat foarte rar pe forum si doar pentru a citi cateva topicuri. Am avut cateva patanii 'urate' cu masinuta, insa nimic grav :console: .

 

Prima, la aprox 3 saptamani dupa ce mi-am cumparat, mi-am gasit-o lovita in parcare, in bara din spate. Din cate am inteles de la vecini, ar fi fost unul tot cu un bmw, dar touring, gri si a intrat in ea cand dadea cu spatele. De obicei parcarea e full, atunci insa era libera, dar na... neatentia.

 

http://s17.postimg.org/9l1w73upn/20150217_094838.jpg

http://s1.postimg.org/xvogwgt8r/20150217_202904.jpg

 

Am fost la un service, la cineva pe care il cunosc si mi-a indreptat locul. Luasem un kit de reparatie de la bmw ( 1 flacon vopsea + 1 flacon lac ) si a dat cu pensula in zgarieturile mai adanci, apoi a incalzit locul si in final a indreptat-o. E, bineinteles, mult mai ok, insa complet cred ca se repara la polish, fiindca a ramas efectul ala de coaja de portocala, iar unele zgarieturi nu au fost complet acoperite.

Ex ( poza nu e clara, dar in lumina soarelui se vede mai bine ca are ceva in coltul ala ) :

http://s11.postimg.org/3ll9g3xdr/20150222_081231.jpg

 

 

A 2-a patanie a fost din vina mea si s-a soldat cu o portiune din coltul opus ( bara fata ), ca deh..trebuia sa fie simetrica. Am atins la o parcare laterala o chestie infipta in asflat si am scrijelit putin, insa foarte fin. Dar eu, mare bosultan am zis sa repar singur, ca ce se poate intampla ?! In final s-a intamplat sa am pe o portiune de 10 cm lungime si 3-4 latime surplus de vopsea ( am dat cu pensula din kitul de mai sus ). Voiam sa ma bat singur la vremea aia.

 

Ati putea sa va ganditi ca mi-a ajuns prostia ce am facut-o mai sus. Da? E, nu! Am mai incercat sa corectez eu o zgarietura undeva, care nu stiu de unde e si mai am o portiune mica cu vopsea in plus. ( 3x2 cm asa ). GG mie ! :goodjob:

 

 

Cam astea sunt chestiile urate ce mi s-au intamplat. In rest am facut aprox 8000 km, iar in august o sa ma plimb aprox 2500km cu masina si cand ma intorc o sa fac din nou schimbul de ulei + filtre + lichid de frana ( am inteles ca se schimba cam la 2 ani ). La placute imi arata cam 50 000 km, deci probabil ca le schimb la anul.

 

Am rezolvat problema cu " breaking light left failure " foarte usor, inlocuind becul ( desi mergea foarte bine si celalalt )

 

Faza cu huruitul la 2000rpm nu cred ca e o problema de fapt. Se intampla cand se incalzeste motorul. Sambata am plecat spre ploiesti, iar ultima portiune pe crangasi ( aproape de arcul de triumf ) si pana la rondul de la piata presei s-a mers bara la bara ( a fost evenimentul aviatic la baneasa ) si a inceput sa faca pe nebuna, insa dupa ce am turat-o nu s-a mai auzit. Deci s-ar putea sa fie ceva mecanism de curatare atunci cand nu merge in regim normal. Nu-mi mai bat capul cu asta momentan.

 

 

Datorita celor 3 prob de mai sus m-am hotarat sa o duc la un detailing exterior ( eventual si interior ), probabil la anul, pana in nunta, insa mai exista si o a doua varianta :download:

 

Am vazut in topicul de prezentari al lui Alex_wly ca si-a polishat-o si arata bestial. Asa ca ma gandeam sa imi iau uneltele de care am nevoie. Argila, ceara, sealant, masina de polish, solutii polish, insa mi-e sa nu stric ceva pentru ca nu am mai facut asta vreodata.

Ar mai fi problema ca la tara nu am un garaj unde sa fac toata operatiunea si din cate am inteles, trebuie sa fie un spatiu inchis, ca sa nu sara praful pe ea si nici nu trebuie sa fie in soare. Asa e ?

 

Intre timp, astept comanda lui Acero :drinks:

Edited by Kosmog
Link to comment
Share on other sites

De praf poti scapa daca uzi pe jos dar daca faci in soare toate soutiile o sa ti se intareasca pe masina aproape instantaneu mai ales ca e neagra si se incalzeste foarte tare. Daca ai avea un loc cu umbra ar fi perfect chiar daca doar pe o parte a masinii apoi o intorci , o lasi sa se raceasca si continui operatiunea.
Link to comment
Share on other sites

Bara spate cred ca numai cu un vopsit iese ca noua. Nu cred ca daca incerci metode de retus plus polish vei ajunge la un rezultat 100% satisfacator. Si eu am patit la fel ca tine si era mai putin afectata vopseaua si pana nu am vopsit bara nu s-a rezolvat. E in jur de 400 RON vopsitul. Ideea e sa nu dai mai mult pe alte solutii si kit-uri de reparatie si sa nu rezolvi problema.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.