Jump to content

Discuri frana noi ovalizate


mihai vigariu

Recommended Posts

Si din cauza jantelor poate sa vibreze volanul la franare. Vorbesc din propria experienta.

 

la asta m-am gandit si eu, poate a fost echilibrarea prost facuta. Ma bate gandul sa mai astept o luna pana pun jantele de vara sa vad daca e acelasi lucru. oricum nu merg decat in oras cu masina.

 

La discuri nu prea merita sa incerci nimic in afara celor originale.

 

e si asta o idee, ma tot uit ca nu gasesc nicunde sa comand pe original. Mai caut, macar sa vad ce pret au.

 

oem am pus si palcute la fel (sunt ele mai scumpe dar au si durata de viata mai lunga plus franare excelenta)

 

verific si pe oem...

 

Si eu am pus ate power de 10000km si nu s-au ovalizat

Frate-miu si-a pus ate normale si in 2000km au inceput nu tremuricii, trepidatii dezici ca sare masina de pe sosea

 

in romania sunt multe gropi si multi au probleme din fuzeta/ rulment, daca apare acolo o deviere o sa distruga orice disc pui.

Mie nu imi trepideaza sa sara masina, de ex pasagerul nu simte nimic, dar eu simt in volan, si daca esti atent si volanul se simte cum vibreaza.

am patit la fel cu Ate , de atunci m-am lecuit , doar originale. la placute mai poti incerca una alta , la discuri e si destul de greu sa le schimbi in garantie .

 

pe discurile pe care le-am dat jos am avut initial placute OEM, asa am luat-o din germania. Am pus apoi in graba Mintex, si am mers vre-o 30 de mii, au fost ok, nu scartaiau, apoi am pus placute ATE, dezastru, scartaiau si nu tineau parca nici ca alea Mintex. De asta am si schimbat in final si discurile, am crezut ac poate ele sunt de vina.

 

oh da, cat musca si cum din disc

 

in fin epoate ai o experienta vasta in piese si eu sunt pe diafara

L.E>.

am discuri de 75.000 km ate pe masina si 2 seturi de placut ATE si nu bat , nu sunt ovalizate

in martie schimb iar ca si-au facut norma de 80.000 la cat se ecomanda schimbarea discurilor de frana

 

Am luat LPR pt ca astea lea aveau pe stoc la magazinul de unde am comandat si oricum nu erau departe ca pret de celelalte. Daca astea au fost 100 de lei setu nici TRW nu era prea departe. De ATE sa nu mai aud. Care ar fi recomandarea ta Claudiu? Tu ce stii de ATE? Mie inclusiv mecanicul mi-a spus legat de ATE ca a mai avut plangeri si ca exista suspiciuni de piese contrafacute.

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

oh da, cat musca si cum din disc

 

in fin epoate ai o experienta vasta in piese si eu sunt pe diafara

L.E>.

am discuri de 75.000 km ate pe masina si 2 seturi de placut ATE si nu bat , nu sunt ovalizate

in martie schimb iar ca si-au facut norma de 80.000 la cat se ecomanda schimbarea discurilor de frana

 

parca se schimbau dupa un anumit grad de uzura

 

si ce conteaza daca ai mers 80k daca ai facut numai spania-germania si discurile sunt ca noi, doar nu se uzeaza la nr de km ca o anvelopa

Edited by BOASKA
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am luat LPR pt ca astea lea aveau pe stoc la magazinul de unde am comandat si oricum nu erau departe ca pret de celelalte. Daca astea au fost 100 de lei setu nici TRW nu era prea departe. De ATE sa nu mai aud. Care ar fi recomandarea ta Claudiu? Tu ce stii de ATE? Mie inclusiv mecanicul mi-a spus legat de ATE ca a mai avut plangeri si ca exista suspiciuni de piese contrafacute.

 

Ate sunt super ok , stii foatrte bine ca vand piese si eu am pe masina de zeci de mii de km

textar daca nu mai ai incredere sau jurid

cum am spus si mai sus am discuri ate si 2 schmburi de placute ate pe masina personala si nici o problema

discurile la schimb in martie ca fac peste 80.000 km si nu ma risc mai mult

 

parca se schimbau dupa un anumit grad de uzura

 

si ce conteaza daca ai mers 80k daca ai facut numai spania-germania si discurile sunt ca noi, doar nu se uzeaza la nr de km ca o anvelopa

 

 

pai eu fac 50-100 km km /zi doar bucuresti

citeste tu mai bine, ca tot cauti pe net informatii si o sa vezi ca orice producator de discuri recomanda schimbarea dupa 80-110 k KM, indiferent de unde si cum folosesti masina

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Ate sunt super ok , stii foatrte bine ca vand piese si eu am pe masina de zeci de mii de km

textar daca nu mai ai incredere sau jurid

cum am spus si mai sus am discuri ate si 2 schmburi de placute ate pe masina personala si nici o problema

discurile la schimb in martie ca fac peste 80.000 km si nu ma risc mai mult

 

stiu ca te ocupi cu piese, de asta am si intrebat parerea ta. Discurile le-am schimbat si eu tot din motivul asta cu norma, le-am tinut eu vre-o 60 de mii si sa tot fi avut cel putin 100 de mii in total. Spre Textar inclin sa optez daca si dupa ce pun jantele de vara tot asa face.

Doar ce am observat ca ar fi un service de roti pe aproape, sper sa trec maine pe la ei sa imi verifice rotile fata.

Link to comment
Share on other sites

parca se schimbau dupa un anumit grad de uzura

 

si ce conteaza daca ai mers 80k daca ai facut numai spania-germania si discurile sunt ca noi, doar nu se uzeaza la nr de km ca o anvelopa

 

probabil asta e o medie de siguranta. Si daca faci numai autostrada , e de ajuns sa dai de cateva ori in frane de la 180km/h ca le uzezi cat in 3 luni de frecat prin oras la 30 km/h.

Link to comment
Share on other sites

 

pai eu fac 50-100 km km /zi doar bucuresti

citeste tu mai bine, ca tot cauti pe net informatii si o sa vezi ca orice producator de discuri recomanda schimbarea dupa 80-110 k KM, indiferent de unde si cum folosesti masina

 

cred ca ma confunzi cu prietenul tau cu service premium :thumbsup:

 

ia uite ce scrie in TIS, Dimensiuni, Rugozitati, Treburi.....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Am luat LPR pt ca astea lea aveau pe stoc la magazinul de unde am comandat si oricum nu erau departe ca pret de celelalte. Daca astea au fost 100 de lei setu nici TRW nu era prea departe. De ATE sa nu mai aud. Care ar fi recomandarea ta Claudiu? Tu ce stii de ATE? Mie inclusiv mecanicul mi-a spus legat de ATE ca a mai avut plangeri si ca exista suspiciuni de piese contrafacute.

Stati departe de TRW , nu mai e ce a fost , eu am schimbat in cateva sute de km , am pus Ferodo si totul ok .

Link to comment
Share on other sites

Discuri Textar sau Zimmermann ati testat careva ?

Dar sa fie imperecheate cu placute de calitate ... nu Lpr sau alte ieftineli.

 

Nu zic ca LPR sunt premium sau ceva, dar de cand le-am schimbat la fiecare drum am facut pauze sa verific daca sunt incinse franele, si nu am observat niciodata nimic suspicios. De ex, daca puneam mana pe janata, in mijloc, nu simteam nimic, daca bagam degetul sa ating butuc, iarasi mai nimic, abia atunci cand puneam efectiv degetul pe disc il simteam incins. Cum ziceam, sambata am demontat discurile sa vad daca au fost cumva montate peste rugina sau alte mizerii si le-am analizat, nu aveau zgaraieturi neuniforme sau alte semne ciudate pe ele.

Link to comment
Share on other sites

Si din cauza jantelor poate sa vibreze volanul la franare. Vorbesc din propria experienta.

 

asta vroiam sa punctez si eu, la o alta masina deoarece faceam multi km, aproape la 2 luni mergeam la revizie, de fiecare data se schimbau rotile intre ele si se facea echilibrare din nou, dupa ce plecam era jale, asa ca am ales sa merg la un service de roti mai dotat si-mi faceau alta echilibrare si masina nu mai avea nimic...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E60 530d automat(am masina de noua)a venit cu discuri si placute textar.Au tinut discurile mult peste limita de uzura fara probleme.Cand le-am schimbat am vrut tot textar,(erau cele mai scumpe discuri la magazinul de unde le-am luat)Dupa 5000km au inceput sa bata(vibratie i n volan la frinare usoara)bucsile/basculele sint ok.

 

Morala:La noi sint multe contrafacute,nu stii ce nimeresti...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E60 530d automat(am masina de noua)a venit cu discuri si placute textar.Au tinut discurile mult peste limita de uzura fara probleme.Cand le-am schimbat am vrut tot textar,(erau cele mai scumpe discuri la magazinul de unde le-am luat)Dupa 5000km au inceput sa bata(vibratie i n volan la frinare usoara)bucsile/basculele sint ok.

 

Morala:La noi sint multe contrafacute,nu stii ce nimeresti...

 

Concluzia: mergi la dealer si cumpara de acolo. Daca nici aia nu pun pe masini calitatea originala, atunci schimba tara sau sistemul :zorro: .

 

Eu am schimbat in urma cu 20k km discurile spate pt ca erau uzate rau, cu bavura, rugina si sub limita... nestiind eom-ul am pus Textar. Si placute Textar. Pe fata am Ferodo (produc mai mult praf decat Textar) Cred ca am avut to Ferodo pe spate ca praful era acelasi.

Nici o problema la franare de atunci. Multe drumuri afara din oras franari progresive, nu sar pe pedala ca ultima scapare..

Trecut doua teste RAR cu frane foarte bune.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

o fata a misterului am lamurit-o. Am fost sa verifice echilibrarea si se pare ca stanga fata ave anevoie de 30 de grame. Dupa primele teste la 100-110km/h nu se mai simte nici o vibratie in mers iar pe franare s-a diminuat considerabil. Daca nu e asfaltul perfect nu iti dai seama, dar pe asfalt bun se simte inca. Cred ca o sa le mai suport asa ceva timp, daca nu se inrautateste situatia. Acum pot sa traiesc si asa cu ele :), pana prind o zi de concediu prin vara. Echilibrarea initiala a fost facuta undeva in craiova in decembrie, pe strada tufanele, in cartierul Craiovita, poate e cineva din zona, sa stie sa evite.

50 de euro dati de pomana, dar macar mi-au strans rotile cu cheie dinamometrica :thumbsup:

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Eu am Zimmermann ventilate fata/spate, si placutele tot Zimmermann.

Imediat au un an ~10000km, nu m-au dezamagit niciodata, cat despre vibratii, ovalizari sau alte probleme, nici vorba.

ªi eu tot Zimmermann ca ºi Alynex, doar cã eu nu am decât 2000km cu ele.

Link to comment
Share on other sites

o fata a misterului am lamurit-o. Am fost sa verifice echilibrarea si se pare ca stanga fata ave anevoie de 30 de grame. Dupa primele teste la 100-110km/h nu se mai simte nici o vibratie in mers iar pe franare s-a diminuat considerabil. Daca nu e asfaltul perfect nu iti dai seama, dar pe asfalt bun se simte inca. Cred ca o sa le mai suport asa ceva timp, daca nu se inrautateste situatia. Acum pot sa traiesc si asa cu ele :), pana prind o zi de concediu prin vara. Echilibrarea initiala a fost facuta undeva in craiova in decembrie, pe strada tufanele, in cartierul Craiovita, poate e cineva din zona, sa stie sa evite.

50 de euro dati de pomana, dar macar mi-au strans rotile cu cheie dinamometrica :thumbsup:

 

Cu 50 de euro faci geometria completa, echilibrarea e 50-60 de LEI.

Link to comment
Share on other sites

o fata a misterului am lamurit-o. Am fost sa verifice echilibrarea si se pare ca stanga fata ave anevoie de 30 de grame. Dupa primele teste la 100-110km/h nu se mai simte nici o vibratie in mers iar pe franare s-a diminuat considerabil. Daca nu e asfaltul perfect nu iti dai seama, dar pe asfalt bun se simte inca. :thumbsup:

 

Oricum Mihai ... parerea mea este ca nu trebuia sa combini discuri premium ATE cu placute low cost LPR. Asa cum spunea si ClaudiuBWR.

In locul tau eu as fi pus ca si placute ATE, Textar sau Zimmermann ... altceva NO WAY.

Cum spunem mai sus in topic eu am de 3 ani pe fata ATE discuri si placute si se comporta perfect :thumbsup:

Edited by Marius_Is
Link to comment
Share on other sites

Oricum Mihai ... parerea mea este ca nu trebuia sa combini discuri premium ATE cu placute low cost LPR. Asa cum spunea si ClaudiuBWR.

In locul tau eu as fi pus ca si placute ATE, Textar sau Zimmermann ... altceva NO WAY.

Cum spunem mai sus in topic eu am de 3 ani pe fata ATE discuri si placute si se comporta perfect :thumbsup:

 

Am avut experienta foarte proasta cu placute ATE, nu se uzau nici nu franau, scartaiau mai mult. Oricum, la cat sunt de laudate ATE mi-e greu sa cred ca placutele ar fi putut sa le afecteze in vre-un fel in 3 drumuri mai lungi. Efectiv refuz sa cred ca dupa 1500 de km, fara sa ai vre-un etrier blocat, doar din franare poti sa distrugi niste discuri premium. Eu raman la convingerea ca roata dezechilibrata a afectat discul. Cand o sa-mi comand un set nou il comand de aici din Germania, nu ma mai risc cu piese d epe piata de la noi.

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.