Jump to content

cutie automata


Recommended Posts

Imi cer scuze daca sa mai discutat subiectu asta.

am un e46 2002 FL steptronic 110kw.

Din cate am vazut pe turometru imi patineaza su ceva de genu. Ca sa fiu mai explicit: daca o pun pe pilot la 100km/h are 2000 turatii e ok daca urmeaza o panta se tureaza pe la 2200-2300.

Uleiu a fost schimbat in germania acum 50000km.

Masina asa a facut asa de la bun inceput da fiind pt prima daca cand am condus o automata am zis ca asa face. Nu are socuri la schimbari si nu mi sa aprins niciodata martoru de la cutie.

Este normal sa faca asa. Va rog spuneti-mi daca aveti cutie automata pe masina voastra si sunteti in cunostiinta de cauza.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze daca sa mai discutat subiectu asta.

am un e46 2002 FL steptronic 110kw.

Din cate am vazut pe turometru imi patineaza su ceva de genu. Ca sa fiu mai explicit: daca o pun pe pilot la 100km/h are 2000 turatii e ok daca urmeaza o panta se tureaza pe la 2200-2300.

Uleiu a fost schimbat in germania acum 50000km.

Masina asa a facut asa de la bun inceput da fiind pt prima daca cand am condus o automata am zis ca asa face. Nu are socuri la schimbari si nu mi sa aprins niciodata martoru de la cutie.

Este normal sa faca asa. Va rog spuneti-mi daca aveti cutie automata pe masina voastra si sunteti in cunostiinta de cauza.

Multumesc

probabil esti la prima masina sau la prima masina cu pilot automat...pa ia gandeste-te, daca tu setezi pilotul la 100km pe ora si urmeaza o panta serioasa cum vrei sa isi pastreze viteza aia de 100km/h ? logic ca trebuie sa urce in turatie pt a-si pastra viteza...trebuie sa ii dea gaz.. stai linistit nu are nici o problema... iar daca ai scris corect sau daca sti sigur ca a fost facut ultimu schimb de ulei in urma cu 50000 km atunci e foarte mult.. dar probabil nu ai scris tu bine ori nu a mai fost trecut in cartea service ultimul schimb (in caz ca are carte service) dar erea cam gata motorul pana acum daca se mergea 50000 km fara schimb de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Omul se referea la schimbul de ulei in cutie. Si a mea are o mica diferenta de turatie intre decelerare/accelerare la aceeasi viteza insa nu m-am uitat niciodata cat e de mare. Daca ar patina cred ca ai simti in special pe demaraj unde la viteze mai mici patinatul se simte mai accentuat. Daca schimbul la cutie a fost facut acum 50000 km si km sunt realii atunci nu ar trebui sa mai ai probleme inca vreo 50000 daca s-a pus ulei original.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

La fel se manifesta si mie, nu e ca si la cutia manuala, cand accelerezi creste presiunea de ulei in convertor din cutia de viteze, necesita mai multa putere pt a urca pe deal cu aceasi viteza, asa lucreaza cutia automata :)

 

Nu ai legatura directa intre cutie si roti ca si la cutia manuala adica pinioane, la cutii hidramat prin ulei e transmis energia de miscare.

Edited by Lumpi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.