Jump to content

Trepidatii volan ciudate la frânare BMW e60


Recommended Posts

Te-au lasat cam multe piese in ultima perioda.

Nu m-au lĂŁsat neaparat,chestia cu Vibratia in volan nu s-a rezolvat,deci grĂŁmada de piese pe care le-am schimbat au fost toate bune.referitor la pompa servo,Directia merge relativ ok,efectele astea pe care le-am observat sunt minime,majoritatea ar zice ca merge perfect normal,dar am luat pompa preventiv mai mult,gĂŁsindu-se foarte greu (masina e cu dynamic drive)poate ma lasa peste 2,3 luni sa zicem si nu am pompa. Oricum sunt realist anul acesta masina o sa aibĂŁ 12 ani si undeva la 290k km,nu pot sa ținĂŁ toate o vesnicie

 

Incearca un set nou de prezoane originale, in timp se mai decalibreaza

Pe jantele de iarna am distantiere,care au venit cu persoanele lor cu 10mm mai lungi,face la fel cu ambele seturi de jante,implicit de prezoane

Link to comment
Share on other sites

Daca se simte in pedala, trepidatia provine de la discuri + placute.

Nu contest,ultima data am avut discuri ATE pe ea ,dar a fĂŁcut la fel dupa ce le-am pus,din ce am ĂŽnțeles,chiar daca sunt aftermarket se ovalizeaza dupa un anumit timp nu instant,am rectificat un set de discuri OEM,pentru proba,face exact la fel,le-am pus la loc pe cele vechi ATE care sunt relativ noi sub 5000km

Link to comment
Share on other sites

Am gĂŁsit si coloana de directie intermediara in Germania la preț bun. Am verificat-o pe a mea si crucea de sus are extrem de putin joc,cred ca oricum de la fabricant trebuie sa aibĂŁ putina toleranta.o sa o iau si pe aia,dar totuși tind sa cred ca problema mea vine de undeva de la sistemul de franare,ori e vreun pistonas de la etrier semiblocat,ori ceva mizerie pe conducte,la ochi pistonasele apar impecabile,fara rugina sau alte depuneri,garniturile sunt bune,acționând frana cu etrierul dat jos,pistonasele iasĂŁ afara ok,nu in trepte
Link to comment
Share on other sites

Am comandat setul de garnituri+busci+șuruburi de ghidaj ,pistonase nu am gĂŁsit nicaieri

 

De vândut nu se pune problema,imi place prea mult,am investit foarte multi bani si timp in ea.iar daca ar fi vreodatã sa o vand nu ma pot Împacã cu gândul ca vand cuiva o masina cu defecte.O sa iau si discuri si plãcute OEM cat de curand

Edited by Dragos_m_Mf15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

iti tinem pumnii, am avut si eu o vibratie asemanatoare la un e36, nu am reusit sa-i gasessc "leac" asa am vandut-o.

Cam am nevoie,Numai cu noroc si cu investiții colosale ii mai dau de cap:))

UrmeazĂŁ discuri si placute OEM,flansa la cardan sa le iau.

Tot ce inseamna articulatie pe spate +busci am luat nou,bucsile la barile stabilizatoare fata spate,tamponul de la cutia de viteze,am luat astazi kitul de reparatie la etrieri,cand imi ajung piesele pentru etrieri,le pun toate piesele ce le-am cumpĂŁrat deja sus,iar cand imi vine pompa servo din Germania o sa iau si discurile +plĂŁcuțele sa le pun.efectiv am schimbat absolut tot,si sa vreau nu mai am ce sa schimb,daca dupa toate piesele astea ce le schimb in curând face tot asa pur si simplu o sa RENUNT la ideea ca pot sa-i gĂŁsesc problema

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Scuza-ma .dar poate nu era mai ieftin sa fi cumparat acelasi model, poate mai scumpa dar fara probleme, decat una ieftina dar care sa-ti scoata peri albi?

Cand ai cumparat-o, nu ai mers cu ea deloc?

La postul #4 ti-am spus cum poti gasi mai repede cauza, macar ai incercat ce ti-am sugerat?

Masina nu am luat-o ieftin deloc,plus de asta nu avea nici cea n-ai mica problema cand am luat-o.masina a fost in familie,la un unchi de noua,ii stiu toata istoria,nu am avut probleme costisitoare cu ea deloc,nici problema asta nu ar fi fost costisitoare,dar nu gĂŁsesc un mecanic sa-mi spuna exact ce are! Am verificat tot ce mi-ai spus tu,totul e ok,cu masina pe elevator invartind de roti,suetul disc+plĂŁcutĂŁ e identic la amandoua.o sa schimb discurile si plĂŁcuțele OEM.daca tot asa face si cu alea.....

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Nu ai luat discuri oe deloc pana acum sa incerci? Ai cheltuit atat pana acum fara sa pui discuri oe? Intreb pentru ca nu am urmarit de la inceput?

 

Am fĂŁcut proba cu discurile si plĂŁcuțele unui prieten care are OEM si nu are problema asta,face la fel!problema mea a apĂŁrut cu discuri OEM pe ea,nu aftermarket,ulterior am pus ate.o sa schimb si discurile +placutele OEM cat de curand sa vad cand am timp sa ma duc la Cluj la BMW sa le iau

Link to comment
Share on other sites

OE nu i tot una cu OEM, trepidatia volanului pe franare se datoreaza clar decalibrarii discurilor de frana. Ia discuri OE (originale) nu OEM si placute noi si vei scapa sigur de problema, nu se fac probe cu piese de pe alte masini. Piesele OEM nu au acelasi control al calitatii+ ca mai poti gasi si contrafaceri. Asa trebuia sa procedezi de la inceput, investeai doar in discuri OE noi
Link to comment
Share on other sites

Poate m-am exprimat greșit.cand spuneam OEM,ma refeream la discuri originale BMW

Cand mergi la 2 standuri de verificat frâne,si oamenii iti spun ca sunt ok,verifici cu alte discuri un set "oe" si unul ate si face la fel,nu iti mai vine sa le schimbi,nu?

Oricum cand am timp ma duc la reprezentanta la Cluj si o sa schimb discurile +placutele,fiind cea mai aproape reprezentanta de mine

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Pai manopera e undeva la 200-250 lei,nu e exagerat,plus ca nu mai am ĂŽncredere sa le cumpĂŁr de la orice magazin.am gĂŁsit pe ebay set complet puntea fata la 400 si ceva euro zic ei oe,dar sunt putin sceptic in privința lor

La magazinul de unde mai iau eu piese mi le aduce la 2000 RON setul.nu stiu ce sa fac

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

bine spus

De asta se zice, ca in masini si in femei sa nu pui baza .

 

Pai din experiența vorbesc,pe lângĂŁ pasiunea cu mașinile mai cresc si caini,am luat un Opel zafira special pentru transportul lor.revenind la subiect am dat in opelul asta ca in ceva ce nu-mi mai trebuie,merge in ziua de astazi foarte bine,cu intervenții absolut minore,parca imi face in ciuda:))

Link to comment
Share on other sites

Culmea e ca mașinile pe care le îngrijești exemplar fac figuri,iar cele pe care le batjocoresti merg mult si bine fara probleme

+1

 

Si eu stiu despre ce vorbesti. Am ingrijit masina ca pe ochii din cap si intr-o zi, brusc s-a dus cilindrul 2, turbo, injector, fulie <_ asta dupa ce am schimbat vas expansiune electroventilator termostat brate bucse diferential suspensie discuri etc. repar pe o parte se strica alta.>

 

Asta e, reparam/schimbam si mergem mai departe. Mai am un Peugeot 206 in familie, in afara de filtre, placute si ambreaj nu s-a stricat nimic :D

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu la fel acu cativa ani,discuri+placute noi si la franare mai tare imi vibra volanul:

-cauza: discuri ovalizate chiar daca aveau doar putin peste 1000km

-rezolvarea: nu le-am facut absolut nimic mi-a vibrat la fel urmatorii 2000 km pe urma s-a ameliorat se simtea putin doar la viteze de peste 150 la ora cand franam si am mai mers asa mult si bine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.