Jump to content

Trepidatii volan ciudate la frânare BMW e60


Recommended Posts

Weekendul viitor intra masina la reparatii, sambata imi fac mecanicii o constatare si luni sper sa rezolv. Am gasit un service mai de incredere la 800 de km de mine, o sa am ceva de condus, deci tu, Horia poti lejer sa faci drumul pana la Alba :D

Cu ocazia asta ii schimb si filtrele plus uleiul si probabil o bobina de inductie, surprizele se tin lant.

P.S. Dragos, dupa un E39 cu probleme, m-am incapatanat sa incerc si un E90, de data asta pe benzina :)

Edited by Montblanc
Link to comment
Share on other sites

Succes.Eu din pacate ni am vrezolvat problema.Dupa ce credeam ca am rezolvat-o am facut un drum mai lung aprox.350km si vibreaza la fel.Nu stiu ce sa mai fac/zic.O sa mai schimb garniturile de la etrieri apoi o sa ma axez iar pe articulatii.Ultima data mi au spus ca are ceva joc articulatia desi am schimnat aproape tot,brate mari cap de bara,bielete,etc.Poate nu o fi ceva inregula cu ele.Daca nu rezolv am vb la reprezentanta i Ploiesti sa ma duc.Dar acolo o sa-mi zica sa schimb iar totul lucru pe xare nu o sa-l mai fac.Dsca nu-i dau de cap o sa merg cu 100km/h maxim si am rezolvat problema:)))

sa ne spui si noua ce ai rezolvat la service?

succes,rabdare si tutun iti recomand.

Link to comment
Share on other sites

Cineva mi-a spus ca vibratia poate fi si din butuc....dar putin probabil la BMW....M-am amuzat la faza ca la Bmw e putin probabil(orice e posibil la masinile astea "super premium":)))

si o s-o trec pe lista cu verificari.

Oamenii inca nu stiu cat de pacatoase sunt si exclud din start unele posibilitati logice zic eu ptr ca nu se poate la bmw.Pe afara e vopsit gardul si in interior e...leopardul:)))

Link to comment
Share on other sites

salutare.Se pare ca am rezolvat problema.Cine mi a schimbat discurile si placutele nu au curatat butucul deloc.Am demontat azi discurile si era mizerie la greu acolo

Era si rugina si vopsea si mizerie.

S-a curatat foarte bine cu peria rotativa de sarma s-au rectificat discurile pe strung si se pare ca am rezolvat problema.La 140,150km /h nu vibreaza mai mult nu am avut unde.Maine fac un drum mai lung si o sa vad cu se aseaza.Daca mecanicii lui peste faceau cum trebuie treaba nu mao ajungeam aici.

strungarul mi a zis sa nu schimb discurile ca o mai duc mult.....eu vreau sa pun originale.vad cum se comporta maine.

Se pare ca am avut dreptate.O chestie simpla de făcut ți-a mâncat o grămadă de timp și bani.

 

Acum am vĂŁzut ca problema ĂŽncĂŁ persista..chiar nu știu ce mai poate cauza aceasta vibratie.Eu am rezolvat-o prin schimbarea discurilor de frana...

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

Succes.Eu din pacate nu am vrezolvat problema. Dupa ce credeam ca am rezolvat-o am facut un drum mai lung aprox.350km si vibreaza la fel.

 

Mda, e frustrant, azi am facut un drum de vreo 150 de km si la fiecare franare ceva mai ferma incepe sa-mi vibreze urat mai ales pe partea stanga, am impresia ca aud si ceva sus deasupra amortizorului. E enervanta treaba asta de imi vine sa merg cu autobusul.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu o intrebare/rugaminte.E cineva din zona Braila-Galati-Buzau dispus sa ma ajute cu imprumutarea unor roti?Vreau sa pun alte roti pe fata sa fiu sigur ca nu vibratia nu provine de la roti.Daca la cel care mi-le imprumuta nu vibreaza si la mine da e clar ca nu e de la roti.

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Salut Cristi.Eu aproape in fiecare saptamana vin la Constanta.Vreau sa-i mai schimb odata discurile si placutele de data asta originale si apoi daca face la fel o sa te contactez si facem proba.Tot E60 si?ca cele de la seria 3 -e90 cred-nu se potrivesc.Desi sunt pe 17 au 5 prezoan e ating in amortizoare.Au adancimeaai mare am facut proba mai demult si de aceea stiu.

Multumesc ptr ca te-ai oferit sa-mi dai rotile de proba.

vb...

Link to comment
Share on other sites

Salut Cristi.Eu aproape in fiecare saptamana vin la Constanta.Vreau sa-i mai schimb odata discurile si placutele de data asta originale si apoi daca face la fel o sa te contactez si facem proba.Tot E60 si?ca cele de la seria 3 -e90 cred-nu se potrivesc.Desi sunt pe 17 au 5 prezoan e ating in amortizoare.Au adancimeaai mare am facut proba mai demult si de aceea stiu.

Multumesc ptr ca te-ai oferit sa-mi dai rotile de proba.

vb...

 

Eu am un e92 cu jante pe 19...nu stiu sigur dacă se potrivesc la tine,dar merita sa încercăm.

Ți-am lăsat un PM cu nr meu de telefon.

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat discurile plus placutele.Am pus originale si acum totul e ...minunat.Nu mai vibreaza la franare.Asa cum au mai zis si alti colegi uitati de discuri si placute aftermarket(cel putin la bmw).

Se pare ca am rezolvat problema astept sa fac un drum mai lung sa vad.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat discurile plus placutele.Am pus originale si acum totul e ...minunat.

... Adica ai mers la dealer si ai comandat discurile (recomandabil) si placutele?

Ca numai asa e original, cu "stantza" BMW pe tamburul franei de mana.. :thumbsup:

 

Nu uita ca trebuie facut si "beding"-ul... ca ... numai asa tine mult , si n-ai surprize, chiar pe "original", nou.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce spui tu aici.Am comandat discuri si placute originale au venit in niste cutii albe scrie made in germany au stanta bmw e altceva decat cele aftermarket.Eu am avut ate si discuri si placute.

 

Eu am scris doar ce am facut.Ideea e ca nu mai vibreaza frana e mai elastica -cand apas pedala-.Acum cat vor tine nu stiu oricum ate NICIODATA pe masina asta.Am citit si mi-a spus o gramada de lume ca sunt cam petarde ....au fost ceva odata dar acum sunt fff proaste.

Link to comment
Share on other sites

Colegul se refera ca piese originale la orice marca gasesti numai in reprezentanta,pot sa aiba stantat bmw,pot sa fie identice cutiile ca alea de la reprezentanta, ideea este ca orice producator nu poate sa ia piese de la BMW (NICIODATA), doar reprezentatele pot sa ia aceste piese sa le vanda mai departe.
Link to comment
Share on other sites

Si importatorii de piese auto, magazinele de profil sau service-urile (nu reprezentante oficiale) de unde iau originale daca se vand doar pentru BMW si reprezentantele lor? Nu cred ca-s facaturi chiar toate. Ce mi-a spus mie un reprezentant de la Bavaria, incercand sa-mi spuna ca au piese mai bune decat la magazin sau alte service-uri: un producator (gen Bosch, ATE, etc) face piese originale pentru BMW. Ce iese cel mai bun pe banda se duce la fabrica si se pun pe masinile noi. Urmatoarea serie inferior calitativ merge catre reprezentante pentru service. Si abia a treia mana calitativa ajunge pe piata prin intermediul importatorilor spre magazine si service-uri non-reprezentanta. Nu stiu cat de adevarat e ce spune nenea ala, dar sigur se vand originale si pe piata libera (inclusiv aici pe forum), nu numai service-urilor BMW.

 

Ontopic: sotiei tot la E60 nu i s-a remediat problema vibratiei dupa schimbul discurilor si placutelor (toate originale). Ce i-au gasit si la Bavaria si la ES, ca ar mai fi un mic joc in coloana inferioara, si o foarte mica bataie in caseta. Caseta a avut acea problema (care nu s-a agravat in timp) inca din perioada de garantie, dar cei de la Bavaria n-au vrut s-o schimbe, ca ar fi fost totusi in parametri si nu prea e o bataie sesizabila).

Edited by AngelHeart
Link to comment
Share on other sites

Asa o fi cum spuneti voi.Repet ce am pus azi este de o calitate mult peste ate,s-a vazut deja asta.Restul e ....cancan.(ca sunt originale,prima banda ,a doua ,bla,bla).Subiect inchis ptr mine nu stau acum sa fac investigatii inutile.

Trebuia sa pun de la inceput originale end of the story....

Sa aveti obseara buna.

PS Dragos si Cristi multumesc mult ptr sfaturi,idei,suport.

Link to comment
Share on other sites

ATE sunt foarte bune, am intrebat la service unde repar masinile de obicei si au spus mi-au spus ca nu au nici o plangere ptr ATE si ca mi le schimba oricum pe garantie daca se dovedesc a fi defecte

 

Am cateva mii de km cu ATE fata-spate si nici o problema..... am avut de ex si Jurid si au fost iarasi foarte ok.... ca tie ti-au montat discurile peste fuzete ruginite nu este vina nimanui :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ATE NU sunt ok deloc,eu va spun din experiența,am pus 2 seturi,in maxim 10k km s-au ovalizat ambele,puse pe butuci originali noi,in schimb cu cele originale nu am avut nici un fel de problema.

Normal ca cei de la service nu iti spun chiar daca sunt probleme cu ele.poate ai noroc si nu ai nici o problema,eu nu mai risc cu aftermarket,mai ales ca nici cele originale nu sunt o avere

Link to comment
Share on other sites

 

Normal ca cei de la service nu iti spun chiar daca sunt probleme cu ele.

 

 

Pai normal, daca le gasesc mai ieftin, fac mai multi bani..

 

eu nu mai risc cu aftermarket,mai ales ca nici cele originale nu sunt o avere.

 

Bine zis, discurile de frana fiind niste consumabile, la dealer nu pot fi cu mult mai scumpe; ai (cele) mai putine dureri de cap si de ce nu o mai buna asigurare ca, controlul calitatii e bun.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.