Jump to content

F10 530d tremurat cand este in viteza


bogdan1986

Recommended Posts

Salut colegi...de cateva zile am observat stand la semafor cu piciorul pe frana si in viteza drive ca masina trepideaza putin...cum o scot in neutru aceasta trepidatie dispare....s a mai intalnit cineva cu aceasta problema?? Mentionez ca masina are cutie cu 8 trepte...cea sport...si 150 mii km....
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios ce spune dealerul, apropo, la care te-ai dus?

Nu ti-am spus de functia auto-hold de aiurea. Si 520d cu care merg zi de zi face la fel, insa nu tot timpul. In plus, trepidatiile sunt foarte subtile, nu sunt evidente, cel putin pt unii pasageri nu. La fel inca un 520d, un 530xd si un 535xd, toate f10 fabricate intre 2011 si 2013, toate luate de noi, toate intretinute mai bine decat standardul recomandat.

Edited by 99SDT
Link to comment
Share on other sites

Am intalnit o situatie similara la un 525xd, la diagnoza s-a gasit o valva/supapa care nu era in parametri, dupa inlocuire (garantie) problema s-a rezolvat. Dar in cazul valvei asteia, masina facea figuri si cu autohold si in drive, pe neutru nu sta aproape niciodata. Nu ar strica la 150.000km o schimbare a uleiului din cutia de viteze, cam pe acolo recomanda ZF. Nu zic ca asta ar cauza problemei expuse de tine, doar asa..ca fapt divers :)
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat la 520d pe la 120k tot ce se putea schimba ca si consumabil (toate lichidele, toate uleiurile -motor/cutie/dif, filtre, bujii, distributie.. tot), am curatat intercooler, radiator, egr, verificat turbina, dpf... nicio uzura notabila, nicio eroare pe tester, masina merge si acum (~165k) perfect, insa nu s-a schimbat nimic in privinta micilor trepidatii.

Daca e vorba de trepidatiile pe care le pomenesc si eu, nu cred ca reprezinta o problema.

Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu noutati....am fost la dealer ul procar de aici din germania....au verificat si se pare ca nu are nimic...doar ca as putea sa fac o resoftare de cutie...ceea ce costa 350 e....dar nu garanteaza ca vor disparea aceste mici trepidatii....insa nu au verificat suportii la cutie sau motor...voi face eu cand ajung acasa....daca gasesc vreo rezolvare voi scrie aici pt cei ce au aceleasi probleme....
Link to comment
Share on other sites

E disponibil vreun update pt cutia in 8 ? Producatorul, adica ZF, nu a scos niciun update pt ea pana acum.

 

Dar pana acum nu ai avut niciun zgomot diferit in D , fata de N sau P ? Asa e normal sa se auda, un pic mai tare.

 

Vezi sa nu uiti sa faci si revizia la cutie . Se apropie termenul de 160k km. Banuiesc ca nu stii de chestia asta, e asa? :)

 

Daca vrei o verificare la cutie du-te la dealerul cel mai apropiat ZF din Germania, ca tot esti acolo. Adica direct la producatorul cutiei tale, nu la bmw.

Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Off topic!

 

Nu exista niciun termen de 160k recomandat de ZF pt schimbul uleiului cutiilor de viteze automate!

 

Verificati cu ochii vostri si nu mai plimbati vorba aiurea in tramvai:

http://www.zf.com/media/media/en/document/lubricantslists/TE-ML_11.pdf -pag. 5

In plus, ZF nu va publica nicaieri niciun update ale softurilor cutiilor de viteza. Intretinerea unei cutii de viteze nu e la indemana oricui sau oricarui service, nu e ca si cum iti faci update la telefonul tau cu ultimul android aparut!

 

On topic, Bogdan, nu te lega la cap daca nu te doare...

Edited by 99SDT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

de fapt spune intre 80k-120k, asta daca se indeplinesc anumite conditii, nu e obligatoriu. E scris clar la pag. 5, aveam dinainte acest manual al lor si exista si mailuri oficiale de la ZF referitor la ceea ce se spune la pagina 5.

 

In privinta update-urilor ele nu vin de la ZF, vor veni direct de la BMW daca exista la momentul acesta.

 

Cat despre schimb, cu siguranta vei gasi un centru ZF autorizat in DE care sa ti-l faca, chiar de-ar sa mergi pana la Saarbrucken si tot ar merita pentru linistea ta, pentru cateva sute de euro nu cred ca e mare deranjul :thumbsup:

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Off topic!

Nu exista niciun termen de 160k recomandat de ZF pt schimbul uleiului cutiilor de viteze automate!

Oficial nu dar asa e recomandat. 80-120k pt mers in conditii mai dure si 160k normal. Ce ti se pare ciudat? Crezi ca mergi 1 mil de km cu cutia aia fara sa faci un schimb de ulei? :))

Pai de de crezi tu ca nu spun exact? Tocmai ca sa-ti pice mai incolo si sa dai cateva mii de euro pe una. Te-ai prins acum? Du-te si discuta cu oamenii de la ZF si sa vezi ca realitatea nu e ce vezi tu ca scrie acolo. Asta e asa de umplutura.

Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e pomenit nicaieri "160k normal", e pur si simplu folclor. Daca iti bazezi cunostintele pe folclor sper sa ai noroc (nu doar in ceea ce priveste intretinerea masinii). Spor!

 

Daca imi recomanzi oamenii cu care vorbesti tu la ZF, promit ca voi publica pe un topic separat toata discutia mea cu ei, doar din considerentul ca ar putea reprezenta un bine pt toata comunitatea utilizatorilor de cutii automate.

Cat despre recomandarile lor de "umplutura" nu cred ca e cazul sa mai comentez.

 

Se strica topicul omului...

Edited by 99SDT
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multe din masinile care ajung pe piata la noi au in general peste 140,150k km si majoritatea fac autobahn frecvent la viteze destul de mari . E logic ca masina respectiva din cauza ca nu a avut uleiul schimbat incepe sa aibe probleme cand e vanduta....si tu ajungi sa zicem pe la 160,170k si incepi sa ai probleme cu cutia si te miri de ce . Nu schimba nimeni in DE uleiul la 80-120k asa cum recomanda ZF. De aia si pica dupa aia http://www.zf.com/brands/content/en/zf_parts/technology_in_practice_zp/oil_change_procedure_zp/how-to-change-oil.html

 

Nu e pomenit nicaieri "160k normal", e pur si simplu folclor. Daca iti bazezi cunostintele pe folclor sper sa ai noroc (nu doar in ceea ce priveste intretinerea masinii). Spor!

Nu e folclor. Asta spun cei de la ZF. Dar neoficial. Stiu ei mai bine stai linistit.

Link to comment
Share on other sites

Nu e pomenit nicaieri "160k normal", e pur si simplu folclor. Daca iti bazezi cunostintele pe folclor sper sa ai noroc (nu doar in ceea ce priveste intretinerea masinii). Spor!

 

scrie foarte clar in documentul atasat de tine ce recomanda ei, unde vezi tu folclorul? nici la TVR nu mai e.... si e un document oficial si e evident ca nu o sa sustina 100% ca asta trebuie facut ci vine ca o "reocmandare", tocmai pentru ca nu ar putea sa spuna ceva contrar a ceea ce spun producatorii de masini.

 

Folclor e ce recomdanda BMW, si anume lifetime, dar nu definesc nicaieri oficial ce inseamna lifetime, evident pare a fi perioada de garantie care in cele mai multe cazuri e 100k km sau maxim 200k pentru cine o tot extinde.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mik, recomandarea ZF (postata de mine) nu pomeneste nimic de 160k km...

Nu vreau sa ma intelegi gresit, dar e optiunea mea sa consider folclor ceva ce nu poate fi verificat si care se transmite pe cale orala... :)

Edited by 99SDT
Link to comment
Share on other sites

WOOHOO!!!

 

 

pai nu, asa cum am mai spus si scrie alb pe negru si in documentul lor, ei recomanda intre 80-120k km sau 8 ani, in anumite conditii. Nu, nu recomanda la 160k km daca asta vrei sa evidentiezi :rolleyes:

 

Da mai 99sdt, nu se pomeneste nicaieri de 160k. Daca vedeai fugeai repede sa faci schimbul :)

Las-o asa ca merge, cand pica te duci la ZF si au ei cutii reconditionate, e cam 3000euro una. :shifty:

 

"Mai" Andrei, eu cred ca poti mai mult. Daca citeai topicul in intregime, iti faceai o idee despre cei care au raspuns aici.

Inca astept contactul cu oamenii tai de la ZF.

Link to comment
Share on other sites

Asa ca o interpretare logica daca zf recomanda schimbul intre 80k si 120k km in anumite conditii mai dure de exploatare crezi ca intervalul dispare de tot in cazul conditiilor normale de exploatare. Nu zic ca exista o limita expresa de 160k km dar cum majoritatea masinilor care ajung in romania au peste 150k km si nu cunosti modul in care a fost folosita masina, mi se pare de bun simt un schimb de ulei.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Observ ca am deschis o rana mai profunda cu schimbul de ulei...va povestesc o intamplarea recenta....pana sa cumpar acest bmw am avut un mercedes c200 2011 automat cutie 5g tronic....am fost cu ea la service bosch pt a schimba uleiul in cutie (asa auzisem ca se schimba la peste 120-150 mii)...si surpriza....am primit rasp ca nu i nevoie de asa ceva atata timp cat cutia nu face probleme...am revenit in germania si am mers la reprezentanta....direct hartie oficiala ca la 60.000 km se schimba uleiul si filtru...cu mentiunea ulei special de la ei...deci...cred eu...orice schimb facut la o anumita perioada este bine venit...acum dupa bugetul fiecaruia...si pana la urma este un fier acolo...exista frecare ca si la motor...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.