Jump to content

Intrebare 520d


Vlad_E30_E46

Recommended Posts

Motoarele sunt aceleasi de pe seria 3 pe seria 5, numai ca in timp ce pe seria 3 cu facelift a fost introdus commonrailul de 150 cai, pe seria 5 a ramas acelesi motor de 136 , fara commonrail, ca pe E46 de pana in facelift! Cam asa stiu eu si voiam o parare sigura si oarecum avizata! Stau in dubiu intre a alege un 320 150cai si un 520 136cai, poate si un 525d 163cai! mai astept pareri pro si contra respectivele variante, si pt motor!

mentionez ca 85% din timp stau pe oras, pun ceva accent pe zvac(aici prefer seria 3 caci la 5-ar e lag-ul mare la turbina, desi stiu cum se simte apoi, dupa 2500turatii), si nici nu ma dau banii afara din casa pt o intretinere costisitoare!

In speranta ca ati inteles ceva din ambiguitatea de mai sus astept pareri (un fel de 3 vs.5) si ceva clar despre motorizarea de pe 520d, sau daca macar stiu bine ce stiu!

Link to comment
Share on other sites

Motoarele sunt aceleasi de pe seria 3 pe seria 5, numai ca in timp ce pe seria 3 cu facelift a fost introdus commonrailul de 150 cai, pe seria 5 a ramas acelesi motor de 136 , fara commonrail, ca pe E46 de pana in facelift! Cam asa stiu eu si voiam o parare sigura si oarecum avizata! Stau in dubiu intre a alege un 320 150cai si un 520 136cai, poate si un 525d 163cai! mai astept pareri pro si contra respectivele variante, si pt motor!

mentionez ca 85% din timp stau pe oras, pun ceva accent pe zvac(aici prefer seria 3 caci la 5-ar e lag-ul mare la turbina, desi stiu cum se simte apoi, dupa 2500turatii), si nici nu ma dau banii afara din casa pt o intretinere costisitoare!

In speranta ca ati inteles ceva din ambiguitatea de mai sus astept pareri (un fel de 3 vs.5) si ceva clar despre motorizarea de pe 520d, sau daca macar stiu bine ce stiu!

217254[/snapback]

Parerea mea este sa alegi seria 5 :) .

Gandeste-te ca diferenta de 14 caluti dintre cele doua motoare nu merita sa renunti la eleganta si comfortul unui seria 5 pentru o serie inferioara din acest punct de vedere, iar faza cu zvacul....intereseaza-te de reprizele celor doua masini si crede-ma ca diferente mari nu sunt... :blink: , sau ma rog poate pentru tine conteaza un 0,5 secunde :) , de la un semafor la altul :)

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

seria 5, 525d 163 d cai este commonrail 100%.

eu aveam nedumeriri asupra 520d.

cat despre zvac: nu-i vb d la semafor la altul, dar ati obs ca in trafic vrei sa schimbi benzile de examplu si ai un pic de nevoie atunci pe moment, ori 520d nu te ajuta deloc la aceste chestii!

astept in continuare opinii!

Link to comment
Share on other sites

aaaaaa... :blink:

stefan tu vorbesti de 320d 150cp, omul intreaba de 520d 136cp....care-i legatura?

scuzati AMBELE offtopicuri.

217240[/snapback]

 

Nu e adevarat ,i-am spus ca cel de 136cp NU ARE ...... am si scris ! Doar cel de 150cp are !

Link to comment
Share on other sites

nu mai rade ma :blink:  :)

217570[/snapback]

Pai nimeni n-a zis aici ca n-ar fi, dimpotriva toti am zis ca e. Deci e. :)

Serios, 2500d si 3000d pe e39 sint amandoua commonrail. De fapt e acelasi motor, cu capacitati modificate.

 

LE: Am zis d, sa nu se confunde cu tds sau ce o mai fi fost pe e39.

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

inteles asupra motorului, problema de acum este un fel de versus: 320d 150cai mai cu dotari de bun-simt sau 520d 136 cai(fara injectie commonrail) cu o gramada de dotari?

nu ne legam de "gramada" de dotari caci intelegeti voi acolo.............

astept opinii si ale posesorilor de 3-ar si de 5-ar si cu atat mai mult ale celor care au avut ambele masini!

poate trebuia pus si pe paretea de forum "seria 3" dar nu vreau sa incarc acum forumul........

Link to comment
Share on other sites

2.0d de 136 cp nu e common-rail; 2.5d de 163 cp si 3.0d de 193 cp sunt common-rail !! cred ca lucrurile ar trebui sa fie clare,fara alte intrebari care ce e !

Si totusi asa pentru mine o intrebare: stim cu totii ca un motor diesel modern trebuie sa fie cu tehnologie common-rail,dar totusi ce inseamna asta?

Link to comment
Share on other sites

si motorul de 2.0 de 136cai este commonrail.

217729[/snapback]

 

Nu este !

 

Eu as alege un 3'ar cu dotari cat de cat ok , 2003-2004 320d 150cp !

 

5'ar cu 136cp 2.0 cu dotari multe si bani putini gasesti dar nu la anii astia , poate un 2000-2001 !

Link to comment
Share on other sites

Motoarele sunt aceleasi de pe seria 3 pe seria 5, numai ca in timp ce pe seria 3 cu facelift a fost introdus commonrailul de 150 cai, pe seria 5 a ramas acelesi motor de 136 , fara commonrail, ca pe E46 de pana in facelift! Cam asa stiu eu si voiam o parare sigura si oarecum avizata! Stau in dubiu intre a alege un 320 150cai si un 520 136cai, poate si un 525d 163cai! mai astept pareri pro si contra respectivele variante, si pt motor!

mentionez ca 85% din timp stau pe oras, pun ceva accent pe zvac(aici prefer seria 3 caci la 5-ar e lag-ul mare la turbina, desi stiu cum se simte apoi, dupa 2500turatii), si nici nu ma dau banii afara din casa pt o intretinere costisitoare!

In speranta ca ati inteles ceva din ambiguitatea de mai sus astept pareri (un fel de 3 vs.5) si ceva clar despre motorizarea de pe 520d, sau daca macar stiu bine ce stiu!

217254[/snapback]

520 d e un fel de struto-camila de la BMW,motor de 136 CP de serie 3 e46 pe serie 5!

Demaraj......nu,consum bunicel,turbina suprasolicitata!

Pot aparea grave defecte la pompa de injectie VP44, care de fel e sensibila la motorina proasta.si apoi e desueta pompa.CR este ultrabun la BMW

Daca faci flash,merge bine dar o ia pe ulei.Rezulta motor spart!Am garaj BMW si stiu ce vorbesc!

Ideal pret/costuri este 525 d commonrail,al meu e impins la 210 CP,consuma 8,5/oras (mers potrivit)5 fix afara.Pilot automat autostrada 160 5.2!

Nu are lag aproape de loc,Pe probate!Si am si Steptronic.

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
320 d (E46) este mult mai buna fata de 520 d. Seria 3(E46) a fost lansat in 1998 iar seria 5 (E39) in 1996. Diferenta de 2 ani se simte foarte mult. Eu am avut si 320 d si acuma am si din seria 5 dar cel din seria 3 era mult mai modern

225028[/snapback]

 

 

cu ce o fi mai bun 320d ca 520d? ca o fi un pic mai sprinten? dar la comfortul interior al seriei 5 te-ai gandit? plus ca,cu cat masina e mai mare ea pare a fi mai stabila si mai sigura in rulare;sau o avea seria 3 ceva inovatii in plus de ai zis ce-ai zis?ce inseamna cei 2 ani diferenta(de fapt is cam 2,5 ani ) intre cele 2 modele?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.