Jump to content

Garnitura chiulasa N42?


Recommended Posts

Salut! Detin faimosul N42B18 care are urmatoarele simtome:

 

1. antigelul dispare din vas odata la 2-3 luni trebuie sa completez 300 de ml.

2. spuma in ulei

3. presiune mare sus in capacul de la culbutori. Aveam o problema cu pierderea de ulei pe la capac umplere ulei. L-am schimbat cu unul nou OEM, am sters pe langa si apoi am mers 5 km schimband la maxim 2500 de ture. Uleiul era din nou scurs pe langa capac.

 

Garnitura de chiulasa dusa?

Link to comment
Share on other sites

1. antigelul dispare din vas odata la 2-3 luni trebuie sa completez 300 de ml.

vas expansiune spart? verifica atunci cand motorul este fierbinte, se fisureaza longitudinal si stropeste pe contraaripa int roata fata stanga

2. spuma in ulei

drumuri scurte? (daca e doar pe joja si capac umplere ulei)

3. presiune mare sus in capacul de la culbutori. Aveam o problema cu pierderea de ulei pe la capac umplere ulei. L-am schimbat cu unul nou OEM, am sters pe langa si apoi am mers 5 km schimband la maxim 2500 de ture. Uleiul era din nou scurs pe langa capac.

schimba valva pcv si cele 3 furtune aferente

Garnitura de chiulasa dusa?

dracu stie...

Link to comment
Share on other sites

Valva pcv nu trebuie sa faca vacum? Eu vacum nu am deloc, dar presiune mare da.

 

Intradevar spuma e doar pe capac si pe joja. Acu vreo 2 saptamani am schimbat garnitura culbutori si nu avea spuma in interior.

Edited by Marius_E46
Link to comment
Share on other sites

In vasul de expansiune,sau mai bine zis in sistemul de racire ai si acolo presiune mare? furtunele exagerat de tari,bolboroseli sa se auda din zona vasului ?

Intr-adevar putin spuma pe joja si pe capac se poate datora condensului si drumurile scurte,scoate putin antigel si vezi cum se prezinta ,daca e murdar sau cum e...nu te arunca asa repede la garnitura de chiulasa sau alte minuni...

Edited by SB25GAS
Link to comment
Share on other sites

In vasul de expansiune,sau mai bine zis in sistemul de racire ai si acolo presiune mare? furtunele exagerat de tari,bolboroseli sa se auda din zona vasului ?

Intr-adevar putin spuma pe joja si pe capac se poate datora condensului si drumurile scurte,scoate putin antigel si vezi cum se prezinta ,daca e murdar sau cum e...nu te arunca asa repede la garnitura de chiulasa sau alte minuni...

 

 

O sa verific astea maine. Pentru faza cu pierdutul uleiului pe langa capac nou nu ai nicio parere? Este foarte frustrant pentru ca se scurge exact pe galeria de evacuare si intra mirosul in masina. Miros de care dupa ce am schimbat cred ca absolut orice garnitura a motorului in afara de cea de chiulasa tot nu scap. :(

Link to comment
Share on other sites

O sa verific astea maine. Pentru faza cu pierdutul uleiului pe langa capac nou nu ai nicio parere? Este foarte frustrant pentru ca se scurge exact pe galeria de evacuare si intra mirosul in masina. Miros de care dupa ce am schimbat cred ca absolut orice garnitura a motorului in afara de cea de chiulasa tot nu scap. :(

 

adevarul e ca ar trebui sa ai un vacum slab, daca ai presiune acolo...nu e de bine...

Link to comment
Share on other sites

O sa verific astea maine. Pentru faza cu pierdutul uleiului pe langa capac nou nu ai nicio parere? Este foarte frustrant pentru ca se scurge exact pe galeria de evacuare si intra mirosul in masina. Miros de care dupa ce am schimbat cred ca absolut orice garnitura a motorului in afara de cea de chiulasa tot nu scap. :(

 

Esti sigur ca se prelinge pe la busonul de umplere ? Poti sa verifici si pompa de vacuum care e in spatele motorului in stanga cum stai in fata masinii ,si pe acolo de obicei mai scapa ulei si cade exact pe evacuare,e un o-ring care trebuie inlocuit sau dupa cum arata cand o demontezi...eu zic sa stergi bine cu un degresant motorul peste tot apoi sa urmaresti exact...poate fi si garnitura de la capacul motorului..

Link to comment
Share on other sites

Da, 100% este de la buson. Pompa de vacum a fost demontata si schimbate ambele oringuri, nu mai are pierderi a fost verificata dupa si granitura culbutori este noua Victor reinz, pus si silicon pe ea, nu are pic de pierdere. Motorul a fost spalat, singura pierdere este pe la busonul de umplere. Am sters, am mers putin cu masina si iar era curs pe langa el.
Link to comment
Share on other sites

Da, 100% este de la buson. Pompa de vacum a fost demontata si schimbate ambele oringuri, nu mai are pierderi a fost verificata dupa si granitura culbutori este noua Victor reinz, pus si silicon pe ea, nu are pic de pierdere. Motorul a fost spalat, singura pierdere este pe la busonul de umplere. Am sters, am mers putin cu masina si iar era curs pe langa el.

 

Nu stiu ce sa zic atunci. Poate alti colegi de aici o sa te lamureasca,eu nu m-am lovit de asa ceva si decat sa zic prostii mai bine ma abtin ;)

PS.busonul de la ulei se inchide bine?verifica-l bine,incearca cu altul,studiaza locasul pe care se fixeaza...nu stiu..

Link to comment
Share on other sites

http://i.ytimg.com/vi/sgtb45RKYa0/maxresdefault.jpg

mai mult ca sigur pe la mufa senzorului de la axul excentric pierde si iti da impresia ca pierde pe la buson,mi-a luat si mie ceva pana sa imi dau seama ca pe acolo pierdeam ulei si tot dadeam vina pe buson.

 

 

Hehe, am zis mai sus ca am schimbat toate garniturile motorului in afara de cea de la chiulasa. Inclusiv cea indicata de tine e noua OEM, nu are pic de pierdere.

 

Repet, am sters tot dupa ce am schimbat capacul. Se vede clar ca scurgerea vine de la el.

Edited by Marius_E46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.