Jump to content

noua serie 3 touring E-91


Turbo-Mann

Recommended Posts

Am sa pun cateva poze si sa scriu putin despre noua serie 3 touring E-91.Mai sunt poze si in galerie.

Masina va fii la vanzare din 17 septembrie 2005,ca si la E-90 motoarele nu difera 320i-150 CP,325i-218 CP,330i-258CP,320d-163 CP;330d-231CP.Va aparea o varianta si in X ca si la limuzina si coupe E-92.325ix,330ix si motoarele pe benzina in timp de la sfarsitul lui 2006 se vor schimba nu se mai foloseste Valvetronic laq motoarele mai mari se va trece la Bi-Turbo.Eu stiu si de ce dar nu stiu pe cine intereseaza.Mai ar fii multe dar in timp putem sa mai scriem cate ceva.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu prea caci masinile cu motoarele respective apar numai spre sfarsit 2006 sau cine stie caci eu le-am folosit deja.Vor aparea in 330i sau 335i.Si cred ca odata in coupe E-92,caci si masina asta e bestiala e un adevara coupe cu 4 locuri si multe lucruri dar nu vreau sa va ganditi inca.Toate la timpul lor.
Link to comment
Share on other sites

si motoarele pe benzina in timp de la sfarsitul lui 2006 se vor schimba nu se mai foloseste Valvetronic laq motoarele mai mari se va trece la Bi-Turbo.Eu stiu si de ce dar nu stiu pe cine intereseaza.Mai ar fii multe dar in timp putem sa mai scriem cate ceva.

Sunt foarte surprins. Am doua intrebari:

1. De ce se renunta la Valvetronic?

2. Bi -turbo pentru motoarele pe benzina sau Diesel?

Link to comment
Share on other sites

Sigur ca la benzina caci la diesel exista deja de mult.Motoarele de generatie veche nu mai dau randamente dorite noi am vrea sa obtinem cu noile motoare Euro 5 si un consum mai mic.Sunt atatea lucruri care nu au inca importanta in Ro poate in timp vor fii si acolo de importanta.Daca cititi presa sau stirile internationale stiti ce probleme sunt la oraactuala cu motoarele si ce produc si cat produc.
Link to comment
Share on other sites

Motoarele diesel ca cele de benzina nu sunt de generatie noua adica aprilie 2005,nici un constructor nu prea face asa ceva la inceput dar din toamna la E-90 si din 2006 vor aparea si motoare de ultima generatie motorul diesel de 163 Cp e cum zici tu tunat ceea ce noi constructorii numim altfel dar e cam accelasi lucru dar nu se face todeauna cu un cip.
Link to comment
Share on other sites

Asta inseamna ca din 99 de cand a aparut E46 e acelasi motor diesel de 2l,nu???

Si atunci cum se face ca cei de la tuning, cand le zici ce motor ai iti zic ca pt cel de 136 iti cresc puterea la 148 si pt cel de 150 la 178??? De ce nu se poate aduce si cel de 136 tot la 178, daca e acelasi motor?Unde ar trebui sa se mai umble ca sa-l poata aduce??

Edited by ironm
Link to comment
Share on other sites

Sigur ca la benzina caci la diesel exista deja de mult.Motoarele de generatie veche nu mai dau randamente dorite noi am vrea sa obtinem cu noile motoare Euro 5 si un consum mai mic.
OK, dar am inteles ca unul dintre avantajele Valevtronic tocmai asta era, consumul redus. Sa inteleg ca BMW renunta la Valvetronc in favoarea injectiei directe de benzina? Sau, care este tehnologia care va inlocui Valvetronic?

Daca noile motoare vor fi lansate in ultima parte a anului 2006, nici nu mai e mult pana atunci. Ar insemna ca noul N52 (3 litri, Valevtronic, bloc magneziu, pompa apa electrica), abia lansat la sfarsitul 2004, va avea o durata de viata de numai 2 ani...

Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

Unele motoare raman asa cum e N52 dar de exp N54 va fii un Bi-Turbo.

Multe motoare sunt dupa 2002 deci nu din 99 asa ca nu sunt asa de vechi un motor care are un ciclu de 4 ani e in ordine daca te gandesti ca unii au 8 si mai mult.

Link to comment
Share on other sites

si totusi, BMW a fost primul (printre pimii-poate nu stiu eu tot) care a obtinut raportul de o suta CP pe litru cu un motor fara turbo.

care e interesul sa maresti atat de mult puterea.pui biturbo si e clar ca motorul respectiv o sa coste mult si intretinerea lui iarasi.

ce importanta are ca atingi suta in 7 sau 7,3 secunde pt un utilizator.

mie-mi place foarte mult ce au facut constructorii de motociclete cand au spus ca Hayabusa e motorul suprem si ca pentru utilizatori nu mai are rost sa continue lupta de a face un motor mai puternic.

asta spun ca ar trebui si cu masinile, poate sa opreasca cursa asta de "indesare" a motoarelor cu ardere interna si sa se concentreze la alte alternative.

intreb: ce rost au toate astea?

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca mai mult, mult mai mult dar Turbo-Mann a spus ca tocmai pt a reduce consumul le introduc.

 

si de ce nu pun bi-turbo sau turbo pe motoarele de 2-2.5l? ei pun pe motoare de la 3l in sus. stiam ca e cu atat mai complicat cu cat cilindreea creste nu?

Link to comment
Share on other sites

de ce nu pun bi-turbo sau turbo pe motoarele de 2-2.5l? ei pun pe motoare de la 3l in sus.
Eu cred ca explicatia consta in faptul ca un motor turbo consuma mai mult decat unul aspirat (asta daca nu reusesc cei de la BMW sa inventeze ceva care sa schimbe lucrurile). In aceste conditii, este normal ca motoarele de capacitati cilindrice mici sa le faci aspirate, tocmai pentru a obtine un consum redus (exact criteriul principal in cazul clientilor de motoare mici - altfel isi luau si ei motoare mari). Iar motoarele mari, le oferi cu turbo, pentru ca se adreseaza unor cumparatori interesati in special de performante si mai putin de consum. Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

De pe site-ul Autocar UK:

http://www.autocarmagazine.com/news_article.asp?na_id=214768

 

The BMW M3 looks headed for some stiff in-house rivalry in the form of a secret twin-turbocharged 3.0-litre six-cylinder version of the 3-series that’s little more than a year away from introduction. The new car, depicted here in computer-generated images based on recent scoop photographs, will be badged 335i according to Autocar sources.

 

The future 3-series range-topper will be ready for launch in left-hand-drive European markets by mid-2006, with right-hand-drive UK sales six months later. To be offered in coupĂŠ, saloon and estate guises, the 335i should bridge the gap that will be created in BMW’s range as the next M3 moves upmarket when it arrives in 2007 with 4.0-litre V8 power and a price to match.

 

The 3.0-litre straight six (right) is said to produce around 330bhp – up 72bhp on the new 330i and just 13bhp shy of today’s 3.2-litre M3. The new powerplant takes a leaf out of BMW’s latest diesel engine development by employing two turbochargers – one operating at lower engine speeds to boost low-end torque with the other called upon to extend power at the top end.

 

‘It’s going to take turbocharging to a whole new level,’ said a supplier privy to the new engine’s performance claims. Nothing’s official, but a 0-60mph time of around 6.0sec appears to be on the cards with top speed limited to 155mph. By coupling turbocharging with Vanos variable valve timing and Valvetronic, the new engine is said to be very economical and Euro4 emission compatible.

 

It’s possible that BMW is planning to provide the 335i with a new double-clutch gearbox similar to Volkswagen’s acclaimed DSG transmission. Tipped to replace the sequential manual unit used on the old 3-series, its development is cloaked in secrecy with a launch date still undetermined.

 

The new BMW won’t be the only model to carry the 335 name. Also under development is a new 3-series model fitted with the same twin turbocharged 3.0-litre in-line six-cylinder diesel that’s used in the 535d.

 

Din Quattroruote-ul romanesc, rubrica de tehnica cu viitorul motoarelor benzina si diesel:

"Motoare BMW - Benzina: diferente intre Europa si SUA

Europa si America au prioritati diferite ? Atunci motoarele sunt diferite pentru cele 2 piete. In asteptarea (lunga) a motoarelor cu ardere interna pe hidrogen, BMW a dezvaluit deja care va fi viitorul motoarelor sale pe benzina. Pentru Europa, unde provocarea cea mai mare este obtinerea unor consumuri cit mai mici (pentru a reduce si emisiile de CO2), BMW va produce motoare cu 4 si 6 cilindri, cu injectie directa de benzina, de 80 CP/litru si care vor consuma cu 10 % mai putin comparativ cu cele "Valvetronic", care vor fi destinate SUA, unde obiectivul este limitarea emisiilor de CO, HC si NOx (norme SULEV)"

Link to comment
Share on other sites

eu, in continuare spun ca ar trebui sa se zbata sa obtina performante la capacitati rezonabile.

e clar, unul care are bani poate sa-si faca modificari sa puna de toate.

idea e ce ii oferi unui adevarat pasionat, cuiva caruia ii place un 2 maxim 2.5 litri in patru, persona care sa folosesca zi de zi masina aia si sa aiba un consum rezonabil si care atunci cand are stare s o treaca de 4500rpm sa-si ridice parul pe el?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.