Jump to content

inaltatoare pt. arcuri sport


bogdyy

Recommended Posts

Salut,as vrea sa va intreb si eu ceva,eu am un urs cu 2 usi suspensie sport si vreau sa o mai ridic un pic,ce inaltatoare se potrivesc?am inteles de la cineva ca cele de cielo s-ar potrivi asa e?daca nu atunci de care sa iau sa o mai inalt un pic,salut. Edited by Fake
Link to comment
Share on other sites

Guest xeamini
De inaltatoare la suspensie sport nu am auzit, dar exista niste suporti de cauciuc care se baga intre arcuri sa nu se lase mai jos la denivelari. Nu pot sa-ti spun unde gasesti ca nu stiu. Poti sa-ti pui arcuri normale si sa le dai o spira sau 2
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel la urs (pe spate) arcurile sant independente de amortizor, poti merge la orice magazin de piese auto (in special Dacia) si ia cu tine si un arc pt proba, intrebi acolo de inaltatoare de cauciuc, daca nu ma insel sant pe la 300 mii bucata, ceva asemanator. Daca tot atinge (pt ca de asta se pune inaltatoare) incearca sa pui niste arcuri mai tari pe masina dar care sa fie cu garda joasa, se gasesc din cate stiu, pt ca am si eu pe masina tot cu garda joasa (e34). Bafta
Link to comment
Share on other sites

Salut,bai sa mor eu cei cu e46 parka sunte-ti dusmani cu gura de leu,va luati de mine mereu...... :blink: , parka nu a-ti avea tot bmw,mai Aline tu te gandesti un pik,ai zis sa imi pun arcuri normale,pai cum sa imi pun ma arcuri normale cand cursa unui telescop sport este mult mai mica decat a unui telescop normal,daca ai pun arcuri normale telescopul va sta intins la maxim si deci nu va mai avea cursa delok,a zis cineva mai sus sa ai mai tai din spire,intradevar..e o ideie si asta dar...nu prea imi vine sa fac treaba asta,in schimb Mario sa sti ca o sa ma duk sa intreb de ce ai zis mai sus,daca ar merge ar fi ok,salut.
Link to comment
Share on other sites

Sub si deasupra arcului ai doua tampoane de cauciuc care la varsta ursului se mai taseaza si astfel pot sa te trezesti ca masina sta putin mai lasata de spate.

Ca sa inalti masina de spate bagi inca un rand de tampoane _sub_ arc. Respectivele tapoane poti sa ti le decupezi din orice bucata de cauciuc mai tzeapan, care sa tina la efort. E foarte des utilizata tehnica.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Man orice arc ai pune amortizorul ramane intins, atata tot ca masina este mai ridicata fata de arcurile cu garda joasa, arcurile sport sant mai rigide, deci vei simti toate gropile pana in oase (asa spun unii), in rest vezi ce mai spun si baietii, in caz ca tot vrei sa cumperi acele flanse de cauciuc vezi ca o sa ridice masini mult, au o grosime de 35-45 mm, iar daca schimbi amortizoarele vezi ca ele sant mai scurte in brate fata de cele originale. Bafta
Link to comment
Share on other sites

poti pune inaltatoare fara nici o problema...am eu pe spate puse si nu e nici o problema indiferent cum mergi.

la gropi face urat ptr ca e suspensie sport...e normal sa faca la drumurile noastre de ...

 

cat despre taierea spirelor la niste arcuri normale....nu stiu unde a-ti auzit ca se practica...insa e cea mai mare idiotenie...

Edited by B03BDC
Link to comment
Share on other sites

:blink: amortizorul sta intins si in arcul sport si in cel normal..

arcul normal fiind mai moale decat cel sport care e f rigid, vei avea cursa si la amortizor pt ca arcul normal se comprima mai mult..

ce sa-i faci ma bogdyy?! nu le poti avea pe toate.. si suspensie sport si masina inaltzata.. trebuie sa alegi..

PS: si categoric poti opta pt suspensia normala (arc + amortizor) oricand decat sa recurgi la inaltzatoare care dupa parerea mea cel putin reduc manevrabilitatea masinii..

Link to comment
Share on other sites

nu as fi atat de sigur ca reduc manevrabilitatea...

in ceea ce ma priveste si la modelul la care ma refer cel putin nu exista asa ceva...pe probate!

Aduc un prieten cu acelasi tip de masina aceeasi motorizare...eu cu suspensie sport si el cu cea stock....si vedem care se comporta mai bine...

Link to comment
Share on other sites

ok cum zici tu...

dar tot nu-mi dau seama de ce cei din DTM, WRC, etc.. nu isi monteaza inaltatoare daca tot nu reduc manevrabilitatea masinii.. ca ar fii avantajos si pt ei sa aiba si suspensie sport si masina mai sus, nu? :blink:

am auzit eu ca ei folosesc suspensii reglabile pe inaltime :)

si zic ei ca nu le folosesc doar pt ca sunt mai scumpe decat cele nereglabile.. ci tocmai pt a nu-si pune inaltzatoare.. dar banuiesc ca e doar o fitza a astora cu masini de curse.. numai ca sa bage si mai multi bani in ele.. in fond, sunt niste diletanti.. n-au o treaba cu masinile.. pun niste piese pe ele doar pt ca-s mai scumpe.. dar nu mai bune..

cred ca cineva s-ar imbogati daca le-ar vine pontul cu inaltzatoarele.. iti dai seama ce economie or sa faca?

hai ca ma bag sa-i dau un mail lui Loeb sa-i vand un pont :)

Link to comment
Share on other sites

Amice aici nu vorbim de DTM si nici de WRC...pur si simplu i-am spus omului ca nu are probleme daca monteaza niste inaltatoare la arcuri sport si poate merge linistit.

daca ai fi avut urs ai fi inteles mai bine care e treaba cu arcurile sport si de ce e necesar uneori sa pui niste inaltatoare...(nu te gandi ca o faci jeep..e vb de 2-3 cm) arcurile sport nu se pupa cu toate dimensiunile si latimile unei jante...de aceea e necesar si in general se folosesc la arcurile de pe spate...acolo e problema,fiindca ating rotile in aripa.

Edited by B03BDC
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.