Jump to content

Problema pornire , inebunesc


catauk

Recommended Posts

Salutare , imi cer scuze ca fac un topic nou pe problema asta dar de 1 luna nu rezolv problema , masina un bmw e46 d 2003 150 cai , dimineata nu porneste decat daca pun cabluri de la bateria de la alta masina ,dupa ce pun cabluri o ia imediat , am fost la 3 service si toti imi spun alt ceva , am schimbat pompa din rezervor , pompa de medie , bujiile , releul de la bujii , releul de la pompa de medie , injectorul nr 3 ,filtrul de motorina , bateria si tot nu porneste dimineata decat cu cabluri de curent de la o alta masina , masina dupa ce porneste merge ok , are forta sta la relanti e normala , pe teste nu da nimic , ce sa mai fac la ia ca daca ma mai duc la service aia imi schimba tot motorul pana la urma .mersi mult de raspuns , o idee ma va ajuta foarte mult

 

Am inteles ca Dereglatu e cel mai priceput , poate are cineva nr lui de telefon ... mersi

Edited by catauk
Link to comment
Share on other sites

Am pus baterie noua , si am schimbat si filtrul de motorina , degeaba , dupa ce o pornesc nu mai am treaba pana a doua zi dimineata , si la 6 grade cu plus e aceasi treaba , ma gandesc sa nu fie pompa de injectie , dar merge prea bine in mers si la relanti ca sa ma pronunt , de asta si vreau sa verific tot inainte de a umbla la pompa de injectie .
Link to comment
Share on other sites

am patit la un reno cam aceeasi chestie,iam pus baterie noua si merge si acum.

Dar de incarcat incarca alternatorul? Daca ai pus baterie noua.. neaparat trebuie sa verifici cel putin pe un tester (daca nu altfel) ca bateria primeste curent (adica este incarcata) dupa pornirea motorului... Adica sistemul de incarcare incarca corespunzator (in parametri :purple: ).

 

Daca trebuie schimbata bateria si pui aceiasi capacitate NU trebuie inregistrata, daca pui ALTA capacitate TREBUIE inregistrata ca ECU :pirate: sa "stie" ce si cum...

Edited by beemer_owner
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am pus baterie noua , si am schimbat si filtrul de motorina , degeaba , dupa ce o pornesc nu mai am treaba pana a doua zi dimineata , si la 6 grade cu plus e aceasi treaba , ma gandesc sa nu fie pompa de injectie , dar merge prea bine in mers si la relanti ca sa ma pronunt , de asta si vreau sa verific tot inainte de a umbla la pompa de injectie .

Salut!Masina ta nu are pompa de injectie,are pompa de inalta presiune.Mai ai o pompa in rezervor+pompa de sub masina(sub scaunul soferului).Ai incercat dimineata inainte de pornire sa verifici ce tensiune ai la baterie?Poate ai un consumator ce consuma bateria in timpul noptii.Bateria schimbata este noua sau second?Daca este second este posibil sa fie in scurt,si de acea sa nu stea incarcata.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Bateria are dimineațĂŁ 12,40, și la motor 12,28 verificata dimineațĂŁ ĂŽnainte de pornire, electromotorul ĂŽnvârte bine, bateria care am pus-o era o varta de 800, și tot nu a pornit, la alternator am umblat asta vara, dar de atunci nu a mai avut probleme cu el, dupĂŁ ce o pornesc dimineațĂŁ pornește perfect.
Link to comment
Share on other sites

Asta o sa fac maine , o sa ne uitam si la electromotor

 

Cand pui contactul dimineata, se aude cum pleaca pompa de motorina de sub scaun? Ai schimbat releul verde de deasupra torpedoului? Sunt 4 relee deasupra panoului de sigurante din torpedou, trei verzi si unul portocaliu. Primul este de la pompa de motorina si este verde. Schimba-l cu ultimul care este de la claxon sa vezi daca el e problema. La e46 ala pica des si fix astea sunt simptomele. Dimineata nu vrea sa porneasca nici moarta.

 

http://realoem.com/b...101&hg=61&fg=25

reperul 3 e de la pompa

Edited by ToShiRo
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare , imi cer scuze ca fac un topic nou pe problema asta dar de 1 luna nu rezolv problema , masina un bmw e46 d 2003 150 cai , dimineata nu porneste decat daca pun cabluri de la bateria de la alta masina ,dupa ce pun cabluri o ia imediat , am fost la 3 service si toti imi spun alt ceva , am schimbat pompa din rezervor , pompa de medie , bujiile , releul de la bujii , releul de la pompa de medie , injectorul nr 3 ,filtrul de motorina , bateria si tot nu porneste dimineata decat cu cabluri de curent de la o alta masina , masina dupa ce porneste merge ok , are forta sta la relanti e normala , pe teste nu da nimic , ce sa mai fac la ia ca daca ma mai duc la service aia imi schimba tot motorul pana la urma .mersi mult de raspuns , o idee ma va ajuta foarte mult

Ai fost sfatuit de cei mai "destepti" mecanici din cate vad... ce treaba are bateria cu injectoarele sau filtru de motorina ?

Chiar asa de incuiati sunt unii? Dai curent la masina ... porneste... dar schimba jumate de motor... incredibil !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai fost sfatuit de cei mai "destepti" mecanici din cate vad... ce treaba are bateria cu injectoarele sau filtru de motorina ?

Chiar asa de incuiati sunt unii? Dai curent la masina ... porneste... dar schimba jumate de motor... incredibil !

 

Cateodata are a face pentru ca se poate intampla pompa sa nu lucreze in parametri la rece.. sa fie aer in circuit la un moment dat...sa piarda motorina .. nu ma pricep la pompe dar cred ca e posibil, nu imposibil.

Link to comment
Share on other sites

Am dus mașina la service iar, mi-au schimbat cĂŁrbuni la electromotor, la test dĂŁdea 80 bari presiune ĂŽn rampa, au verificat din nou injectoarele și ĂŽmi spun ca acum da pe retur injectorul nr2, abia ce ĂŽl schimbasem pe 3, ma duc cu cel scos de la 3 la recondiționat și soc, injectorul este perfect, ĂŽnainte de asta mi-au spus ca este defect și da tot pe retur, ĂŽncep sa cred ca este de la regulatorul de presiune. Va țin la curent.
Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata. Cascadorii rasului, la service mi-au spus ca este injectorul nr 3 când defapt era 2, depinde cum numeri din spate sau din fata:-) am scjimbat nr 3 care era bun cu altul bun, dupĂŁ asta am fĂŁcut iar testul și a ieșit nr 2, ĂŽn fine am schimbat iar injectorul 3 cu 2 și mașina pornește la sfert. Deci a fost un injector.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata. Cascadorii rasului, la service mi-au spus ca este injectorul nr 3 când defapt era 2, depinde cum numeri din spate sau din fata:-) am scjimbat nr 3 care era bun cu altul bun, dupĂŁ asta am fĂŁcut iar testul și a ieșit nr 2, ĂŽn fine am schimbat iar injectorul 3 cu 2 și mașina pornește la sfert. Deci a fost un injector.

 

Gustul nu e cel mai bun cand mergi la asa :2guns: ..mecanici ( :stupid: ) care o data numara cilindrii de la fulia motorului, o data de la cutie.

Bine ca s-a rezolvat. Multumim pentru ca ne-ai tinut la curent.

 

 

:offtopic:

..o sugerare sa se claseze (inchida) topicul?

Sa ramana scurt, concis si la obiect.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.