Jump to content

0w40 vs. 5w30


Romulus

Recommended Posts

Am inteles ca e mai gros. Ce avantaje are?

217867[/snapback]

 

Se pare ca rezista mai bine la temperaturi mari,nu se descompune usor,nu lasa depuneri,nu mai este nevoie de a schimba tipul de ulei in functie de anotimp.

Dupa cate stiu toate masinile noi vin din fabrica cu acest tip de ulei,exceptie M-ul ,normal.

Link to comment
Share on other sites

Dupa indicele de vascozitate nu s-ar spune ca rezista mai bine la temperaturi mari 5w30 in fata lui 0w40. Poate ca sunt alte caracteristici care il fac mai bun decat 0w40. Fiind un ulei mai nou, teoretic e mai bun. Poate un tabel cu caracteristicile celor doua ne-ar lumina.
Link to comment
Share on other sites

daca nu il schimbi la 30k si il schimbi la 15k nu are rost sa pui long life, daca il lasi 30k atunci nu vad de ce nu ar merge...

218118[/snapback]

O intrebare :blink: , exista undeva specificat(carte tehnica sau recomandari date de constructor) numarul de km la care trebuie sa schimbi ulei X sau Y.

Ma uimeste aceasta afirmatie ca poti schimba uleiul la 15k, eu il schimb la 5-6k, foarte serios.

Motivul principal este simplu nu apuca sa se deterioreze :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O intrebare  :blink: , exista undeva specificat(carte tehnica sau recomandari date de constructor) numarul de km la care trebuie sa schimbi ulei X sau Y.

Ma uimeste aceasta afirmatie ca poti schimba uleiul la 15k, eu il schimb la 5-6k, foarte serios.

Motivul principal este simplu nu apuca sa se deterioreze :)

218156[/snapback]

 

 

Depinde de modelul de BMW,in principiu exista un oil service.

Uleiul se poate schimba si la 20-25000km,daca urmezi indicatiile bordului,la modelele noi.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de modelul de BMW,in principiu exista un oil service.

Uleiul se poate schimba si la 20-25000km,daca urmezi indicatiile bordului,la modelele noi.

218158[/snapback]

Eu aici ma refer mai mult la modelele mai vechi E34, E39 mai exact la perioada 1990-2000, iar ideea avertizarii luminoase a schimbului de ulei(ex E34) este totusi relativa deoarece acel "contoar" tine cont doar de nr de Km parcursi, daca gresesc , corectati-ma :blink:

Dar deteriorarea uleiului poate aparea intr-o perioada foarte scurta de timp, din motive arhicunoscute.

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

Dar deteriorarea uleiului poate aparea intr-o perioada foarte scurta de timp, din motive arhicunoscute.

218165[/snapback]

 

La E39,E46,...principalul factor care se considera este consumul de benzina,nu timpul.

La modelele mai noi exista un senzor care analizeaza calitatea uleiului,deci se poate determina un interval de schimb destul de corect.

Link to comment
Share on other sites

La E39,E46,...principalul factor care se considera este consumul de benzina,nu timpul.

La modelele mai noi exista un senzor care analizeaza calitatea uleiului,deci se poate determina un interval de schimb destul de corect.

218167[/snapback]

Sa inteleg ca schimbul de ulei inclusiv filtrul de ulei ,la 5-6K pe care-l fac la E34 524td este un lucru bun ?????tinand cont ca merg cate 1000km pe saptamana, cel putin :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca schimbul de ulei inclusiv filtrul de ulei ,la 5-6K pe care-l fac la E34 524td este un lucru bun ?????tinand cont ca merg cate 1000km pe saptamana, cel putin :blink:

218169[/snapback]

 

 

Este bine cand schimbi uleiul mai des,normal,asta nu inseamna sa pui un ulei slab calitativ deoarece il schimbi des.

Indiferent de tipul de benzina folosit trebuie folosit cel mai bun ulei recomandat pentru motorul respectiv(in functie de posibilitati),astfel se reduce riscul aparitiei depunerilor in motor,mai ales la masinile cu cutie automata.

Link to comment
Share on other sites

Eu cu ultimul Longlife-04 pus in septembrie, am facut 19.000 km si mai aveam pe CBC 3.000 km la ulei. L-am schimbat mai repede sa dorm eu lnistit.

218154[/snapback]

 

Daca ai mers prin oras mi se pare mult 19.000,nu ar fi rau sa ii pui un aditiv pentru benzina,pentru orice eventualitate.

Link to comment
Share on other sites

N-am mers mult prin oras. Din 19.000 km probabil 12.000 km sunt autobahn. Si din restul nu sunt asa de multi in oras. Eu spun ca 22.000 km cu schimbul de ulei era totusi OK. Am schimbat cu 3.000 km inainte. Initial aveam 25.000 km pana la schimb, dar asta a scazut mai repede. Ma mai bucur si eu de ce am sub talpa. Cateodata. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca multi producatori vor sa se laude cu costuri de intretinere reduse si de aceea exagereaza cu cresterea intervalelor de schimb pentru consumabile. Asa au facut si cu uleiurile de cutie lifetime care in final s-au dovedit ca nu sunt chiar lifetime :blink:.
Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca multi producatori vor sa se laude cu costuri de intretinere reduse si de aceea exagereaza cu cresterea intervalelor de schimb pentru consumabile. Asa au facut si cu uleiurile de cutie lifetime care in final s-au dovedit ca nu sunt chiar lifetime :).

218255[/snapback]

 

 

Cam asta este ideea,iti iei BMW si nu bagi nici un ban in el.Din pacate acum se vad rezultatele,cand motoarele au ajuns la un numar mai mare de km.

O problema mare la M54 la momentul actual este data de pornirile la rece,urmate de misfire,cel putin asa am auzit.

Acum apar urmarile schimbului de ulei dupa 20.000km,mers cu masina numai prin oras,porniri si opriri dupa scurt timp,...etc.

Uleiurile lifetime sunt "foarte bune",masina iese din garantie pana sa se strice cutia :)

 

Asta este tendinta tuturor constructorilor de masini,sa vanda masini care nu necesita intretinere.

Unii au si marit garantia pentru a demonstra increderea in produs,GM-ul are 160.000km acum,pentru cutie si motor.Ma rog,avand in vedere ca este aproape de faliment,cine stie...

Ford a scos un nou model diesel,recent,dupa cateva luni a avut aprox 250 recall-uri,ceea ce i-a determinat sa scoata modelul de la vanzare.Acum se judeca cu cei de la International,care au livrat motorul.Asta ca o paranteza apropo de BMW si fiabilitate :blink:

Link to comment
Share on other sites

si totusi nici un raspuns la intrebarea mea off-topic.sa fac alt topic?

218620[/snapback]

 

 

Eu as folosi in locul tau 5w30 Castrol TXT,sau uleiul de la BMW 5w30.

Este greu de spus la cat sa schimbi uleiul,depinde cum si cat mergi cu masina.

Mai ales ca este diesel nu ar fi rau sa schimbi uleiul mai des,indiferent ca folosesti 5w40 sau 5w30.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.