Jump to content

320d e46 136 cp lipsa putere , multe teste in zadar


Recommended Posts

masima merge ca la 80 cai .sa enumar testele:

1 schimat injector cu fir ca aveam eroare pe tester . eroarea nu a mai aparut dupa stergere dar nu s.a schimbat nimic in mersul motorului

2 verificat furtunase vaccum

3 verificat electrovalve EGR si TURBO prin schimbare intre ele

4 electrovalva egr nu se deschide din cauza comenzii ECU pt ca electrovalva este buna testata.

5 curatat senzor MAP. motorul nu merge rotund in accelerare daca scot mufa de la MAF deci ar fi bun senzorul

6 schimbat debitmetru cu altul acelasi cod bosch F00 C2G2 063 daca nu ma insel. am mai citit pe forum si ar trebui adaptat ...dar in INPA nu am aceasta optiune pt DDE 3.0 pentru alte DDEuri mai noi au si functia ADAPTATION si atunci cred ca nu ar trebui. doar plug&play .pe unde am fost pe la alte testere toti au zis ca nu se poate. am inpa si dis v57... am mai inteles ca doar cu dis v44 se poate face coding dar nu reusesc sa il instalez, nu pot trece de o eroare.

7 POMPA DE INJECTIE reconditionata la o firma din buzau specializata. am fost cu masina au dat.o jos reconditionat au zis ca arata bine doar niste garnituri pe nu stiu unde care ajuta la pornirea la rece si intradevar iarna dadeam 10 chei acum doar 1. dar nimic niciun rezultat au dat.o iar jos iau au probat.o nu am vazut daca au bagat.o pe banc nu cred nu stiu ce sa zic.INAINTE de a o reconditiona pe a mea am luat alta din dezmembrari am pus.o pe masina si absolut la fel mergea. m.am legat de pompa pt ca am span in filtru de motorina. culmea si acum dupa reconditionare.POATE DA SPAN POMPA DIN REZERVOR DAR MAI PUTIN PROBABIL

8 actuatorul (supapa) turbo lucreaza tija in turatii furtunul se umfla se umfla bine bine. axul turbinei are un joc f f f mic normal zic eu

9 verificat toate sigurantele releele

10 verificat presiune pompa motorina din rezervor cca. 2 bari. in descrierea unei pompe noi scrie 1.5 bari.

11 NU MAI STIU CATE AM FACUT SI DE CATE ORI AM DEMONTAT MOTORUL ... DUPA CE AM TRECUT PRIN 10 SERVICEURI SI TESTERE SI UN SINGUR RASPUNS : DEBITMETRUL

post-47556-0-51005000-1423617893_thumb.png

post-47556-0-18757000-1423617901_thumb.png

post-47556-0-67824900-1423617907_thumb.png

post-47556-0-89222400-1423617916_thumb.png

post-47556-0-52841400-1423617925_thumb.png

post-47556-0-97854600-1423618054_thumb.png

post-47556-0-88182400-1423618059_thumb.png

Edited by liviu_cristi
Link to comment
Share on other sites

am uitat sa poste si pozele astea.

catalizatorul l-am scos demult

turbo zic eu ca isi face treaba

punct 4 electrovalva egr nu se deschide din cauza comenzii ECU pt ca electrovalva este buna testata.

De ce nu da comanda ECU ? E iar un soft facut la graba de cineva ? La modelele astea daca blochezi EGRul din niste harti si o faci cum se face normal la VW, n`o sa mai miste masina aproape deloc, abia se taraie.

Debitmetru am schimbat si eu fara adaptare/codare si totusi masina se misca binisor, ma mir sa fie de la el. Daca vrei iti pot face un soft incat sa-ti anulez debitmetrul temporar si asa te lamuresti 100% daca e de-acolo.

Daca vrei sa te ajut, fa niste loguri in mers(filmeaza si tu monitorul) si cauta programul bmw testo, urasc inpa, e lent. Ti-l trimit eu daca nu-l ai, dar nu exista sa nu mearga rabla aia cum trebuie.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

punct 4 electrovalva egr nu se deschide din cauza comenzii ECU pt ca electrovalva este buna testata.

De ce nu da comanda ECU ? E iar un soft facut la graba de cineva ? La modelele astea daca blochezi EGRul din niste harti si o faci cum se face normal la VW, n`o sa mai miste masina aproape deloc, abia se taraie.

Debitmetru am schimbat si eu fara adaptare/codare si totusi masina se misca binisor, ma mir sa fie de la el. Daca vrei iti pot face un soft incat sa-ti anulez debitmetrul temporar si asa te lamuresti 100% daca e de-acolo.

Daca vrei sa te ajut, fa niste loguri in mers(filmeaza si tu monitorul) si cauta programul bmw testo, urasc inpa, e lent. Ti-l trimit eu daca nu-l ai, dar nu exista sa nu mearga rabla aia cum trebuie.

 

ori o dezmembrez ori ti-o aduc sa o rezolvi tu sau sa o dezmembrezi tu :))) o sa instalez testo ca am gasit in alt topic direct download cred ca pus de tine sau BROASKA

Link to comment
Share on other sites

3 verificat electrovalve EGR si TURBO prin schimbare intre ele

 

La mine au crapat amandoua odata, puteam sa le schimb si sa le reschimb intre ele. Sunt eu mai norocos asa de felul meu.

 

Spune-mi, patesti cumva, cand bagi talpa in pedala masina nu trage si consumul instant nu trece de 12-14 L/100 ?

Link to comment
Share on other sites

La mine au crapat amandoua odata, puteam sa le schimb si sa le reschimb intre ele. Sunt eu mai norocos asa de felul meu.

 

Spune-mi, patesti cumva, cand bagi talpa in pedala masina nu trage si consumul instant nu trece de 12-14 L/100 ?

 

daca erau crapate,testandu.le pe tubo,nu trewbuia sa mai faca presiune turbo sau nu trebuia sa mai actioneze tija de la actuator

 

este cineva din galati sau din zona care sa aiba dis v44 ?:-s sa incerc un coding?

cei de la bavaria mi-au zis ca nu se pot conecta la masini mai vechi de anul 2000 plus un pret la test de vreo 3mil :(

Link to comment
Share on other sites

debitmetru si EGR. Ele sunt cele care transmit la ECU cantitatea de aer pentru amestec. Daca debitmetru nu merge ok nici egr-ul nu este in parametrii. Trebuie verificat daca initatorul topicului are un debitmetru bosch care necesita codare. Majoritatea celor de 136 cai necesita un fel de update soft pentru debimetrele vechi BOSCH. Se poate verifica foarte usor din DIS valoare de la DDE IDENTIFICATION valoare BASIC si PROGRAMMED. Edited by KangJi
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu stie nimeni nimik?

Am schimbat degeaba Egr. Sensor de temperatura il iau sa vad daxa e ala cu pb. 10x roscatule pt pret bun!

Dar cu clima nu stiti nimik? Am umplut aseara instaltia de froen si parca nu mai se aude asa tare. Dar tot se aude un uruit o data cu motorul. P'asta nu stiu cum sa scap de el ca vine caldura

Link to comment
Share on other sites

Valva EGR nu are nicio treaba cu pierderea de putere, debitmetrul se poate verifica foarte usor cu un aparat de masura, dar nu are nicio treaba daca se incalzeste sau nu pentru ca nu sta calare pe motor, senzorii de temperatura se pot verifica foarte usor cu un aparat de masura dat pe ohmetru si se poate masura tensiunea pe fiecare sensor cu un aparat de masura dat pe voltmetru pe scala de 20v, si comparativ cu alta masina poti afla daca senzorii sunt buni sau nu.,dar pierderea de putere poate fi de la orice, filtru de motorina imbacsit, presiune mica a motorinei in circuit, regulatorul de presiune poate fi defect, un injector ar putea ramane blocat, turbina ar putea fi cu mici probleme,

Ar putea fi orice, daca nu te duci la un tester , e mai greu sa-i dai de capat.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Prietene habar n-ai, cum sa nu aiba Egr nimic cu puterea? Mai bine taceai ca filozof ramaneai. Dupa tine schimbam tot motrul si toata masina la ce ai scris acolo. Am rezolvat intre timp, erau stricate si Egr si sensor tempetatura de pe admisie. Egr il mai schimbasem o data de la unul cu dezmembrari din Bz dar sh, nu a fost bun. App, sa nu cumparati piese de la unul Valy din BZ e tepar maxim !!!!!

Acuma merge bine si trage altfel si rece si calda. Clima tot face zgomot dar parca mai putin. Ala unde am facut umplerea cu freon zicea ca a completat 88 gr froen si ca nu mai aveam ulei fosforescent si ca de-asta facea galagie ca nu se ungea Compresorul.

Link to comment
Share on other sites

Prietene, daca ai fi desfacut Valva EGR, sa vezi cum e facuta,nu ai mai fi cumparat unul defect, teapa ti-ai luat-o singur pentru ca nu stii ce sa cumperi, si cum sa verifici o amarata de valva EGR,

In primul rand ca nu ai trecut pe la nici-un Filaret, asa ca incearca ceva mai bun de atat.

Problema ta s-a m-ai discutat pe forum , si daca ai fi citit macar cateva randuri, ai fi stiut cum se poate verifica valva EGR,inainte de a o schimba

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.