Jump to content

E90 318D probleme pornire


gabit25

Recommended Posts

Am schimbat de curand bateria la e90 318D LCI, baterie originala BMW, schimb efectuat in service BMW deci cu reinitializare si tot tacamul, dupa 2 zile am din nou probleme la pornirea de dimineata. Temperaturile sunt in general pozitive, sa zicem 2-3 grade. Practic apas pe buton, starterul se invarte dar nu porneste si eroarea e cea din imaginea atasata post-231-0-18897700-1423733021_thumb.jpg.

 

Incerc de cateva ori sa o pornesc, eventual las cheia in bord si dupa 10-15 minute porneste imediat.

 

E posibil ca bateria noua sa fie oricum putin descarcata? Eu merg mai mult in oras pe distante scurte si ma gandesc ca nu a avut timp sa se incarca sa fie la parametrii normal. Sau poate fi altceva gen bujii incandescente? sau imobilizatorul? bateriile telecomenzilor consumate?

 

Imi cer scuze daca s-a mai discutat dar nu am gasit nimic similar.

 

Multumesc!

 

Gabriel

Link to comment
Share on other sites

Semnul ala care tie iti apare ca eroare , mie imi apare cad rotile spate se invart in gol (patineaza ) pe zapada ,gheata , etc.

Nu cred ca are legtura cu pornirea motorului .

Daca ai navigatie pe masina , uita-te la ,,check control message,, si vezi la ce se refera eroarea respectiva .

Dar cel mai bine e sa aduci pe cineva cu un tester sai ti spuna exact ce are masina .

Link to comment
Share on other sites

Daca era bateria descarcata nu pornea dupa 15 min. nu? doar nu se incarca in alea 15 min.?

Pune tester pe ea. Ala e semnu' pt. probleme la DSC, ABS... cel mai probabil spira volan. S-ar putea sa fie de schimbat. Eu am schimbat. Dar intai de toate pune tester pe ea. Eu nu am ajuns pana acolo incat sa nu imi porneasca dar am auzit (sper ca nu ma insel) ca poate sa aiba legatura. Deci, TEST si apoi...

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

nu are nici o treaba cu pornitul semnul respectiv...insa are cu schimbatul bateriei, dupa ce porneste vireaza odata pe loc maxim stanga dupa care maxim dreapta si trebuie sa dispara;

 

 

Poti sa imi explici mai exact? Bateria a fost schimbata la BMW.... era vreo setare ceva pe care trebuiau sa o modifice dupa schimbarea bateriei?

Link to comment
Share on other sites

Atatea pareri..... Ce mai conteaza una in plus? Dar.....zic s eu asa sa ma aflu in treaba! Pune un aparat de masura pe baterie si monitorizeaza tensiunea la borne in momentul in care masina da la automat! Daca ti scade pe la 8 volti sau mai putin, bateria e descarcata! Semnul de la dsc se aprinde datorita tensiuni slabe in momentul in care dai la automat (asta daca apare cand dai la automat)

Anyway , prima data as face o diagnoza, ar face multa lumina! Consider ca discutiile bazate pe becuri aprinse si nu pe o diagnoza, sunt pierdere de timp in marea lor majoritate......

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Atatea pareri..... Ce mai conteaza una in plus? Dar.....zic s eu asa sa ma aflu in treaba! Pune un aparat de masura pe baterie si monitorizeaza tensiunea la borne in momentul in care masina da la automat! Daca ti scade pe la 8 volti sau mai putin, bateria e descarcata! Semnul de la dsc se aprinde datorita tensiuni slabe in momentul in care dai la automat (asta daca apare cand dai la automat)

Anyway , prima data as face o diagnoza, ar face multa lumina! Consider ca discutiile bazate pe becuri aprinse si nu pe o diagnoza, sunt pierdere de timp in marea lor majoritate......

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ok o sa incerc si asa iar luni o duc la diagnoza

Link to comment
Share on other sites

PROBLEMA REZOLVATA:

 

Era defect releul albastru din cutia cu ECU. De fapt inca nu l-am schimbat dar dupa ce l-am masurat si am vazut ca e blocat l-am trantit putin si se pare ca acum funcționeazĂŁ. Oricum o sa il schimb cu unul nou.

De pe niste forumuri americane mi-a venit ideea... pe tester sunt destul de ambigue mesajele pentru chestia asta.

Se pare ca e o problema care apare destul de frecvent, cautarea cu "bmw blue relay" are o multime de rezultate.

 

Mulțumesc mult tuturor pentru sugestii.

 

Gabriel

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

PROBLEMA REZOLVATA:

 

Era defect releul albastru din cutia cu ECU. De fapt inca nu l-am schimbat dar dupa ce l-am masurat si am vazut ca e blocat l-am trantit putin si se pare ca acum funcționeazĂŁ. Oricum o sa il schimb cu unul nou.

De pe niste forumuri americane mi-a venit ideea... pe tester sunt destul de ambigue mesajele pentru chestia asta.

Se pare ca e o problema care apare destul de frecvent, cautarea cu "bmw blue relay" are o multime de rezultate.

 

Mulțumesc mult tuturor pentru sugestii.

 

Gabriel

 

Salut! Cum ai rezolvat problema?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.