Jump to content

baterie cu ochi magic dupa reincarcare negru


mb 316i

Recommended Posts

Daca bateria este in parametri si functioneaza normal...nu are relevanta ochiul ,,magic''....am vazut baterii cu ochiul negru care au functionat mult si bine si nu au dat semne de oboseala.

De multe ori ochiul magic nu isi mai face treaba bine

1 ochiul alb-baterie moarta

2 ochiul negru-baterie descarcata

3 ochiul verde-baterie optima

 

PS:rombat premier (verde) nu premium....partea proasta este ca tipul asta este fara intretinere si nu poti verifica nivelul electrolitului din ea si nu poti completa cu apa distilata daca este nevoie.

Edited by GABIVVX1
Link to comment
Share on other sites

Buna dimineata.

Se prea poate ca ochiul acela sa fie un indicator al starii bateriei dar nu obligatoriu factorul sa te faca sa arunci bateria. Fara a uita ca o baterie nu e ieftina... un lucru care merita incercat e verificarea concentratie electrolitul cu o sonda cumparata de la oricare magazin auto.

Daca concentratia e sub 1.20 g/cm cub (incarcata fiind la 1.28 g/cm cub..) un redresor bun o poate revitaliza.

 

Eu am doua dar numai cel mai ieftin am vazut ca are capacitatea (caracteristici) sa imbunatateasca concentratia.. Poate ca o sa surprind dar concentratia mult diferita (suficient la una din celule fata de altele) poate sa te faca sa arunci bateria, pentru ca incarcarea pe redresor prelungita duce la efecte nedorite in celelalte celule..

 

Mai jos sunt niste linkuri unde am mai aflat si eu cate ceva despre baterii:

http://vwforum.ro/topic/3561-bateria/page-3

http://www.tehnium-azi.ro/page/index/_/articles/diy/acumulatorul-cu-plumb-acid-sulfuric-r32

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Asta de il am este nevada 15. Ideea este ca aseara arata ca incarca.bateria este aproape noua a stat pe masina toata iarna si nu prea s-a mers cu ea.

Nu pot sa verific electrolitul . Este capsata.Am sa incerc si alt redresor. Poate nu stie asta sa o incarce la maxim.

Cum pot verifica redresorul daca nu s-a stricat ?

Edited by mb 316i
Link to comment
Share on other sites

Pune ca sarcinĂŁ un bec halogen de 55W, ĂŽnseriezi un ampermetru, setat pe scala de 10A și vezi dacĂŁ odatĂŁ pornit redresorul ai un curent de minim 4,5A. DacĂŁ ai acest curent, cred cĂŁ poți sĂŁ consideri redresorul OK.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

PĂŁi dacĂŁ pune unul de 21W s-ar putea ca sĂŁ ”ținĂŁ” curent redresorul, dacĂŁ pune 2x55W ar putea fi prea mare curentul, dar un curent de 5- 6A este cel mai aproape d de curentul de ĂŽncĂŁrcare al unei baterii, cel puțin așa cred eu.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta de il am este nevada 15. Ideea este ca aseara arata ca incarca.bateria este aproape noua a stat pe masina toata iarna si nu prea s-a mers cu ea.

Nu pot sa verific electrolitul . Este capsata.Am sa incerc si alt redresor. Poate nu stie asta sa o incarce la maxim.

Cum pot verifica redresorul daca nu s-a stricat ?

Se poate verifica electrolitul. Am mers eu cu una in garantie, a dezlipit stickerele si apoi a desfacut 2 sau 3 capace si a masurat electrolitul.

 

Daca e in garantie, mergi la ei sa o verifice ca ies greu capacele alea si raman urme.

 

Stiu ca zice ca sunt fara intretinere insa ai acces la electrolit daca te uiti cu atentie in partea de sus a bateriei.

 

Exact bateria astao am pe masina sotiei.

http://www.e-acumulatori.ro/files/product/original/baterie-auto-rombat-premier-12v-55ah-701.jpg

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Pe asta o am si eu numai ca e de 75 .

o sa trec pe la ei sa vedem ce zic.

 

Iti vor spune ca a picat pasta in ea si vina ta .

Au o politica foarte ciudata , ei spun ca bateria nu se schimba daca nu are electrolitul limpede.

Vor incerca sa dea vina pe tine , ca nu ai exploatat acumulatorul corect , si ca la primele semne de defectiune trebuia sa te prezinti la ei .

Asta am patit eu cu un rombat pilot de 100 .

Baterie noua dupa 1 luna m-a lasat in parcare (ochiul magic negru ), am mers la ei si mi-au zis sa pun bateria la incarcat 24 ore si asta am facut .

Am mai mers 2 zile si iar m-a lasat , am mers din nou la ei , au oprit bateria sa o formateze ei, urrmand sa o ridic a 2 a zi .

Cand am mers sa ridic bateria ,surpriza!!, angajatul de se ocupa cu formatarile suparat foc si para pe mine , ca am descarcat bateria prea mult domnule si de

asta a picat pasta din ea . Ba chiar au sunat la aia Brasov de primesc rebuturile ,ca sa imi spuna si un asa zis inginer ca e vina mea .

Au inceput sa dea inapoi cand I-am amenintat cu protectia consumatorului , sau de ce e vina mea daca masina are incarcarea buna ???

 

 

Link to comment
Share on other sites

Surpriza . Dupa ce am pus o pe masina s-a facut ochiul verde. Am fost si la ei sa masoare amperajul si este incarcata maxim.

 

 

Mi-e imi "plac" bateriile la care inca mai poti verifica starea electrolitului.

Asta e modul cel mai sanatos de a anticipa viata bateriei, gradul de incarcarcare chiar.

 

Bine ca s-a rezolvat.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.