Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Nu mai are putere!


Recommended Posts

Am o nemtoaica E34 524td, si acum o saptamana fiind nevoit de imprejurari (plinul a fost 100 ron, adica 71 litri motorina:D :) ):blink: am alimentat de la o statie de carburanti no name din Braila, am bagat motorina euro 4(cica) si dupa ce am mers 500km cu aceasta motorina am observat ca motorul nu mai "trage" ca inainte :) .

Acum problema se pune in felul urmator : se tureaza la fel de repede ca inainte, consumul este identic si la fel ca inainte dar nu mai am aceleasi "rapoarte " adica la 3500 rpm in treapta a 2 a abia am 40km la ora si la 3500 rpm in treapta a 3 a abia am 65-70 km ora, per ansamblu se simte de parca au murit niste caluti.

Turbina merge si suiera :) ca inainte, dar nu mai am aceleasi zvacnirii...credeti-ma ca am mers destul de mult cu masina si o cunosc bine.

Pot continua cu detaliile dar mai bine astept sfaturile si parerile voastre care m-au ajutat foarte mult pana acum :) .

PS: am fost vineri la un serv de pe Cutitul de argint si un tip de gasca de acolo mi-a pus testerul pe masina si la motor singura eroare care a aparut a fost legata de regulatorul de viteza al cruise controlului, care a spus el apare la toate BMW-urile care nu au asa ceva.

Si inca o nelamurire.... becul care iti arata probleme la injectie( cel care seamana cu un creion ) se aprinde cand pui contactul si apoi dupa 5 sec dispare??? sau daca se aprinde in momentul in care pui contactul atunci exista probleme la injectie??

Link to comment
Share on other sites

Nu ti s-a parut suspect 100 ron 71 de litrii ?

218660[/snapback]

Am un unchii care are 2 masini opel vectra si astra cu motoare DTI si numai de acolo baga si mia propus si mie, este o benzinarie pentru uzul intern al unei institutii de stat.

Si sincer imi fac singur harachirii :) nu trebuie sa mai "comenteze" si altcineva.

Da am mai bagat si alta motorina, adica de la petrom v , de acolo am alimentat de cand am masina :)

PS: crezi ca daca ai aflat aceste detalii poti sa ma ajuti ???? cu un sfat ?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Am un unchii care are 2 masini opel vectra si astra cu motoare DTI si numai de acolo baga si mia propus si mie, este o benzinarie pentru uzul intern al unei institutii de stat.

Si sincer imi fac singur harachirii  :) nu trebuie sa mai "comenteze" si altcineva.

Da am mai bagat si alta motorina, adica de la petrom v , de acolo am alimentat de cand am masina :)

PS: crezi ca daca ai aflat aceste detalii poti sa ma ajuti ???? cu un sfat ?:blink:

218676[/snapback]

consuma tot ce ai in rezervor pana aproape de golire complta si fa un plin cu motorina calumea

Link to comment
Share on other sites

consuma tot ce ai in rezervor pana aproape de golire complta si fa un plin cu motorina calumea

218680[/snapback]

Tocmai asta am facut mergand pe ideea ca motorina este de vina dar acum am motorina "buna" si tot asa face.

De specificat ca MASINA MERGE EXACT CA INAINTE DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE doar problema cu lipsa de "putere" a aparut.

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE
Voi nu ati citit in ziar cu samsarii astia de benzinarii no name?....fac motorina din rapita amestecata cu nu stiu ce si 15% motorina reala pt miros
Link to comment
Share on other sites

Acum problema se pune in felul urmator : se tureaza la fel de repede ca inainte, consumul este identic si la fel ca inainte dar nu mai am aceleasi "rapoarte " adica la 3500 rpm in treapta a 2 a abia am 40km la ora si la 3500 rpm in treapta a 3 a abia am 65-70 km ora,

Dupa manifestari se pare ca iti patineaza ambreiajul.

Indiferent de puterea motorului la aceeasi turatie vei avea intotdeauna aceeasi viteza.

Link to comment
Share on other sites

Dupa manifestari se pare ca iti patineaza ambreiajul.

Indiferent de puterea motorului la aceeasi turatie vei avea intotdeauna aceeasi viteza.

218728[/snapback]

Poti fi mai explicit????

Adica cum imi dau seama mai exact ca imi "patineaza" ambreiajul, nu vreau sa ma apuc sa schimb injectoare sau turbina sau alte dracii aiurea :blink: , imi poti da mai multe indicii???? te rog

In final tot la service ajung dar vreau sa am si eu putin habar care este problema sa nu ma trezesc ca bag x milioane si tot asa merge ca fac "crima" :) .

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

dar se simte asta foarte usor...daca iti cunosti masina imediat iti dai seama daca patineaza...

Sau mai poti sa incerci sa urci o bordura si vezi cum se comporta,daca se tureaza aiurea fara sa o poti urca....sau stand pe loc cu piciorul drept pe acceleratie pe la 1500-1700rpm si frana,cuplezi 1st si ridici ambreiajul un pic ritmat si simti daca patineaza.Daca motorul da imediat sa se opreasca inseamna ca nu parineaza,iar daca vezi ca ridici ambraiajul si si motorul inca mai merge -patineaza

Edited by IulianE
Link to comment
Share on other sites

Mergi cu viteza constanta intr-o treapta inferioara, a 2-a sau a 3-a. Fii atent la indicatiile turometrului si ale vitezometrului. Accelerezi brutal in timp ce urmaresti indicatiile cadranelor. Daca turatia creste brusc insa viteza nu creste la fel de repede inseamna ca patineaza ambreiajul.
Link to comment
Share on other sites

acum ma duc sa pun in practica toate sfaturile voastre......oricum va multumesc mult si sincer (fara sa va ridic statui :) ) intotdeauna m-am bazat pe voi si mi-ati fost de mare ajutor :)

Dupa descrierile voastre se pare ca asta este buba ....dar o sa va informez cand ma intorc din "plimbare" :blink: :) , aveti idee cat ma costa aceasta "distractie"??? ma refer la piese.

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

Din pacate problema mea era ambreiajul.. :) :) si inca o data multumesc celor care mi-au dat sfaturi :) , acum trebuie sa vad cat ma costa toata distractia si sa schimb tot ce trebuie schimbat :) .

Daca nu imi dadeati voi indicii ma puneam miercuri si dadeam jos turbina si curatam injectoarele si cine stie ce mai faceam(bineinteles la service) si ma ducea la o caruta de banii si .... :D acum stiu exact ce are :blink: .

PS: Comunicarea si schimbul de informatii aceasta este ideea unui FORUM....tineti-o tot asa :) :D colegii mei

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat kitul de ambreiaj, kitul(Sachs) + manopera 640 RON.

Marea mea problema era ca placa de presiune facea contact cu ambreiajul doar pe jumatate de suprafata din interior spre exterior...... :) .

Acum sunt fericit si multumesc inca o data celor care mi-au dat sfaturi bune si m-au scutit de la o crima :) ..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.