Jump to content

318 vs 318 M packet


pava

Recommended Posts

Salutare!

 

Planuiesc sa achizitionez un bmw 318 (2002-2004, ideal 2004) 2.0 benzina, facelift. Am gasit deja doua-trei oferte interesante, 2 facelifturi, unul din 2002 altul din 2004, iar un al treilea din 2004 cu pachetul M. Diferenta de pret este destul de mare intre M si "non-M", 700 euro, in aceleasi conditii de uzura estetica si kilometraj. Intrebarea mea e... merita? Sunt un pic nehotarat, si mi-ar prinde bine un sfat. Diferentele intre masini sunt pur legate de esteteica, asta doar daca nu sunt prost informat si pachetul M ofera si altceva decat jante mai mari, finisaje interior si modele sport la bumpers. Stiu ca tinde sa fie ultra-subiectiv acest topic, dar sunt atat de indecis incat orice parere, oricat de subiectiva, mi-ar prinde bine. Nici nu stiu exact ce diferente ar aparea la revanzare pe viitor intre cele 2 versiuni..

 

Multumesc anticipat pentru orice opinie :)

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma tu nu trebuie sa cumperi o masina pentru ca are M pachet sau nu, bineinteles ca daca toate sunt cam in aceasi stare dpdv al mecanicii si de ingrijite pentru 700 de euro care banuiesc ca nu sunt batuti in cuie as alege masina cu pachet.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt batuti in cuie, si nu am nici experienta in revanzari pe astfel de modele. Am citit la un moment dat un articol in care se argumenta faptul ca genul de customizari precum cele prezente in dotarea M limiteaza cumva numarul de potentiali cumparatori, numarul de oameni interesati de un look mai agresiv fata de ce prezinta versiunile de baza fiind in general mai limitat.

 

Ah si e vorba de 180000km, germania, 4400 eur neinmatriculata. Nu sunt sigur daca e un pret bun, pentru ca nu am gasit ceva similar

Edited by pava
Link to comment
Share on other sites

Cum ar fi? Ce ar trebui sa caut? Cred ca are pilot automat, oglinzi electrice incalzite, scaune incalzite, asc, senzori ploaie / parcare

Nu are comenzi pe volan din pacate, ar fi fost frumos. Altceva?

 

daca are pilot automat trebuie sa aibe si comenzi pe volan ,altfel nu ai pilot automat , daca nu are comenzi pe volan , poti sa schimbi volanul , se mai leaga cateva fire si ai si pilot automat. Aceeasi masina , acelasi motor am cumparat si eu acum 4 luni , important e sa fie masina intretinuta si in stare buna , sunt si optiunile importante dar nu sa iti ia asta ochii , si sa te duci cu cineva care cunoaste.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Interesant, acelasi plan aveam si eu cu volanul, am vazut ca se gasesc de vanzare pe la 500 ron, dar la ce cost si unde se face o stfel de instalare? Stiu ca e un pic devreme sa intreb asta cand inca nu am luat masina, dar mi se pare foarte importanta informatia pentru momentul alegerii masinii.

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Am citit la un moment dat un articol in care se argumenta faptul ca genul de customizari precum cele prezente in dotarea M limiteaza cumva numarul de potentiali cumparatori, numarul de oameni interesati de un look mai agresiv fata de ce prezinta versiunile de baza fiind in general mai limitat.

 

Said no one ever. :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prețul corect cred ca este undeva la 2700-3500 eur. Depinde cum arata masina și câți km are.mai bine ar fi sa cauți de la privat și sa nu te uiți ca are masina 150.000 km și e ieftina pt ca nu ai sa vezi. DacĂŁ masina este ok și o iei de la Neamț rar sa lase mai mult de 100euro. Mie mi-a lĂŁsat 90euro, și asta ca a zis el când sa ii dau banii pt ca inițial prețul nu era negociabil. Asa ca aia care lasĂŁ 2-3-4sute euro sunt samsari. Eu am vĂŁzut 10masini pana sa iau una, și stau ĂŽn Germania. Și aici sunt matrasite ca și ĂŽn România. Ultima care am vĂŁzut-o ĂŽnainte sa o cumpĂŁr pe a mea avea 205.000 km.ĂŽn bord și 280.000 ĂŽn realitate, și era de la proprietar :))). Sa nu aiba mai mult de 2 proprietari. Edited by mihaitza123
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

si eu tot cu pachet M as lua-o, in final daca tii masina si iti place tot acolo vei ajunge, adica sa ti-l montezi ulterior, asa mai bine o iei de la bun inceput cu o asemenea dotare, oricum una cu pachetul va avea intotdeauna un pret de revanzare mai bun fata de una stock. Motorul nu e atat de problematic pe cat se aude, sau cel putin nu mai mult fata de altele, au rezolvare relativ ieftina problemele comune ale N42.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hmm e problematic prin faptul ca multi mecanici sunt idioti. Defapt atent ca la orice motor. Sa nu aive scurgeri de ulei (in special la solenoizi). Sa nu aive un zgomot metalic la pornire si sa fi fost schimbat intinzatorul de la distributie cu modelul nou. Si inca o chestie. Sa verifici mufa de la debitmetru. Samsarii prefera sa taie un fir de la debitmetru pentru a ascunde alte defecte.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e ca la orice motor.

 

Sa nu aive? Corect.

 

E un motor cu mai multe probleme decat de obicei. Probleme cu valvetronic-ul care nu sunt intotdeauna usor de rezolvat pentru ca nu se strica doar motorul de valvetronic.

Pica valvele solenoid, pierderi de ulei peste tot (pe la valve, garniturile dintre racitorul de ulei si corpul filtrului de ulei, capac supape, baie de ulei), pica motorasul de valvetronic, eccentric shaft sensor.

Plus intinzatorul de la distributie care daca nu e schimbat la timp trebuie schimbat tot kit-ul de distributie. In situatia asta sare de la punct destul de usor.

Uneori si probleme cu presiunea de ulei. Si asta la motoare nu foarte uzate.

Pai fata de N42 exista alte motoare mai vechi care sunt extrem de fiabile.

 

Si simeringurile de supape.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e ca la orice motor.

 

Sa nu aive? Corect.

 

E un motor cu mai multe probleme decat de obicei. Probleme cu valvetronic-ul care nu sunt intotdeauna usor de rezolvat pentru ca nu se strica doar motorul de valvetronic.

Pica valvele solenoid, pierderi de ulei peste tot (pe la valve, garniturile dintre racitorul de ulei si corpul filtrului de ulei, capac supape, baie de ulei), pica motorasul de valvetronic, eccentric shaft sensor.

Plus intinzatorul de la distributie care daca nu e schimbat la timp trebuie schimbat tot kit-ul de distributie. In situatia asta sare de la punct destul de usor.

Uneori si probleme cu presiunea de ulei. Si asta la motoare nu foarte uzate.

Pai fata de N42 exista alte motoare mai vechi care sunt extrem de fiabile.

 

Si simeringurile de supape.

 

 

Si cum pot sa am grija cu asa ceva la cumparare? Adica dincolo de a verifica motorul de eventuale scurgeri, eventual un test la un service pe calculator, mai pot face ceva?

Link to comment
Share on other sites

Nu e ca la orice motor.

 

Sa nu aive? Corect.

 

E un motor cu mai multe probleme decat de obicei. Probleme cu valvetronic-ul care nu sunt intotdeauna usor de rezolvat pentru ca nu se strica doar motorul de valvetronic.

Pica valvele solenoid, pierderi de ulei peste tot (pe la valve, garniturile dintre racitorul de ulei si corpul filtrului de ulei, capac supape, baie de ulei), pica motorasul de valvetronic, eccentric shaft sensor.

Plus intinzatorul de la distributie care daca nu e schimbat la timp trebuie schimbat tot kit-ul de distributie. In situatia asta sare de la punct destul de usor.

Uneori si probleme cu presiunea de ulei. Si asta la motoare nu foarte uzate.

Pai fata de N42 exista alte motoare mai vechi care sunt extrem de fiabile.

 

Si simeringurile de supape.

 

daca tu ai intalnit o masina sau 2 cu probleme astea nu inseamna ca toate au aceleasi probleme , la mine doar consumul de ulei putin marit , 2l / 10.000km , dar i-am pus 0w40 si sper sa mai scada. are 216.000km si nu pica pe nicaieri ulei , nu s-a stricat nici valvetronicul nici o garnitura. daca mai citesti mult pe forum aici ajungi sa nu iti mai cumperi masina , iti iei o bicicleta , dar ai grija ca si aia se mai strica , ii mai cade lantul , etc

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

Am intalnit n masini cu problemele astea.

 

Am schimbat cel putin 10 motorase de valvetronic la N42 si N46. Am reparat N46 cu distributia rupta.

Sunt probleme comune si cunoscute.

N-am zis ca toate au problemele astea ci sunt probleme des intalnite.

 

Si cu simeringurile cred ca e clara treaba.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

n42 este un motor problematic, sensibil... asta e adevarul.

asa cum este un motor excelent ca si consum raportat la putere, curba de cuplu dar la fiabilitate in timp este slabut rau. este chiar un motor pe care iti e putin frica sa il cumperi, mai ales daca vorbim de masini de 12-13-14 ani.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.