Jump to content

318 vs 318 M packet


pava

Recommended Posts

N42 e o stropitoare de ulei, dar cu schimbarea de garnituri si simeringuri supape mai domolesti pierderile de ulei. Si eu pot sa spun ca este un motor mai sensibil fata de altele, insa poti trai si cu acesta :)

 

Este groaznic sa vezi cum pentru fiecare comentariu incurajator poti primi inca doua care sa te demoralizeze, as fi curios cam ce insemna "stropitoare"? Problemele cat de des apar, cat de repede se uzeaza garniturile / simeringurile? Din 10 masini de exemplu, cate au probleme de genul asta, depinde de cat de brutal conduci sau e inevitabil pana la urma? De cand am inceput sa ma interesez de el, acest motor a fost laudat si criticat in aceeasi masura, astfel ca nu-mi dau seama daca efectiv jumatate din masini au probleme sau pot sa gasesc fara probleme si un model OK, mai ales ca vorbim de un rulaj de 180 000 km deja, desi, ce-i drept, pe drumuri germane.

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Problemele astea cu garniturile se intampla la majoritatea motoarelor N42 si N46, insa nu este un capat de tara.

Le inlocuiesti cu unele noi si originale si problema se rezolva.

 

Iar aici nu e vorba de demoralizare si nu e nimic groaznic.

E bine sa stii la ce te bagi, atata tot. Si sa fii pregatit financiar. Mai ales pentru motorul de valvetronic, diversi sensori, chestii de genul asta.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Este problematic dar pana la urma nu e capat de tara. Am masina de 4 ani si intr-adevar am avut probleme la distributie si valvetronic, dar se rezolva. Nu te speria doar ti-am zis sa fi atent sa nu il iei deja cu probleme. Apoi e normal sa se mai si strice. Oricum cumperi o masina de 12-13 ani vechime.

 

L.E.

 

La un momentdat toate vor avea probleme. Cat sa tina si o garnitura? Este foarte bun atunci cand nu are probleme. Este criticat pentru ca multi mecanici nu stiu sau nu au scule necesare sa lucreze la acest motor si de aici incepe distractia.

 

 

@mihaitza123. Rezolvarea nu este uleiul 0w-40. Verifica pompa de vacuum, separatorul de ulei, filtru de ulei, baia de ulei si simeringurile. Probabil intr-una din astea este rezolvarea.

Edited by dxdx
Link to comment
Share on other sites

Este groaznic sa vezi cum pentru fiecare comentariu incurajator poti primi inca doua care sa te demoralizeze, as fi curios cam ce insemna "stropitoare"? Problemele cat de des apar, cat de repede se uzeaza garniturile / simeringurile? Din 10 masini de exemplu, cate au probleme de genul asta, depinde de cat de brutal conduci sau e inevitabil pana la urma? De cand am inceput sa ma interesez de el, acest motor a fost laudat si criticat in aceeasi masura, astfel ca nu-mi dau seama daca efectiv jumatate din masini au probleme sau pot sa gasesc fara probleme si un model OK, mai ales ca vorbim de un rulaj de 180 000 km deja, desi, ce-i drept, pe drumuri germane.

 

Merci!

 

Nu e capat de tara. Simeringurile de exemplu le schimbi cam dupa 150k km, nu in fiecare zi. Inainte sa le schimb imi manca cam 2l de ulei la 1.000 km. Dupa schimbare am facut 4.000 km si inca nu a trebuit sa completez. Mai transpira niste ulei pe ici-colo, dar nu exagerat. O am de 7 ani si o voi mai tine

Link to comment
Share on other sites

Este problematic dar pana la urma nu e capat de tara. Am masina de 4 ani si intr-adevar am avut probleme la distributie si valvetronic, dar se rezolva. Nu te speria doar ti-am zis sa fi atent sa nu il iei deja cu probleme. Apoi e normal sa se mai si strice. Oricum cumperi o masina de 12-13 ani vechime.

 

L.E.

 

La un momentdat toate vor avea probleme. Cat sa tina si o garnitura? Este foarte bun atunci cand nu are probleme. Este criticat pentru ca multi mecanici nu stiu sau nu au scule necesare sa lucreze la acest motor si de aici incepe distractia.

 

 

@mihaitza123. Rezolvarea nu este uleiul 0w-40. Verifica pompa de vacuum, separatorul de ulei, filtru de ulei, baia de ulei si simeringurile. Probabil intr-una din astea este rezolvarea.

Ulei nu se vede pe.nicăieri, vacuum la bușonul de ulei nu face, probabil simeringurile, dar nu am cum sa umblu acu

Pt ca sunt în Germania și asta ar însemna să muncesc o luna sa schimb simeringurile :)). Ieri i am pus 0w40. Sper măcar sa se micșoreze consumul. La câți mecanici am spus pe aici ca îmi consuma 2l/10.000km au zis ca e normal :))

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

Ideal ar fi sa mergeti cu un cunoscator sa vezi masina, ba chiar sa o puneti pe tester si, de ce nu, pe un stand de evaluare.Spun asta pentru ca daca nu sunteti un 'cunoscator' este greu sa va dati seama de starea tehnica a masinii si este usor sa fiti inselati. Insa, chiar si pentru un necunoscator, sunt cateva linii mari in care se poate orienta: motor, cutie, articulatii. Un motor bun, "in mintile lui", cum zic vanzatorii, se aude frumos la relanti, nu vibreaza, se tureaza bine. Pentru transmisie, daca este manuala, aceasta se verifica in mers, sa nu cumva sa sara dintr-o viteza si sa intre in toate vitezele bine, fara sa se auda vreun zgomot nefiresc. La automate, o problema este ca nu schimba cum trebuie, adica bruscheaza cand schimba vitezele. Despre articulatii, ne putem da seama pe piatra cubica la viteza de 40-60 km/h. Inchidem sistemul audio si ascultam masina sa nu bata sau sa nu troncane vreun amortizor, pivot, bascula,'busitura' din spate care se aude la schimbarea vitezelor din cauza bucsei care sustine diferentialul, etc. In plus, mai putem verifica planetarele luand viraje maxime stanga-dreapta si facand un cerc. Daca se aude un zgomot, capetele de bara necesita schimbare. In plus, ce mai putem verifica usor, sunt franele - punem frana la viteza mai mare si daca vibreaza volanul, discurile sunt ovalizate. De starea discurilor si a placutelor ne dam seama chiar si cu roata pusa, daca se mai pot sau nu utiliza.Daca masina pe care vrei s-o cumperi are optiuni, trebuie sa le verifici. De exemplu, daca masina are AC sau Climatronic, dati-i drumul, bagati si rece si cald, setati toate directiile de bagat aer, la toate temperaturile. Daca un climatronic nu functioneaza, sunt slabe sansele ca acesta sa mai fie reparat. Veti auzi scuza cu freonul si ca se incarca in 10 minute. Daca ar fi fost freonul, cu siguranta vanzatorul ar fi reparat chestia asta. In continuare, geamurile electrice sa mearga lin si frumos, asa cum trebuie, la fel trapa, ceasurile de bord, servodirectia, inchiderea centralizata si alarma, sistemul audio, scaunele electrice si incalzirea in scaune,etc etc.

 

Oricum....succes la ce vei alege si sa te bucuri de ea! :thumbsup:

Edited by dann52
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt fericitul posesorul al unui motor N42, si nu am avut nici un fel de problema, sunt foarte multumit si daca pana mai acum cateva luni ma batea gandul s-o vand din cazua "unor bube de-ale mele la cap" acum nici nu vreau sa aud de asa ceva. Am schimbat la ea filtrele, debitmetru si senzor ax cu came. Acum trebuie sa schimb bucsile bascula (drumuri bune) si sa etansez pompa vacuum. In aceste conditii ma declar mai mult decat multumit
Link to comment
Share on other sites

cea cu pachetul M te duci dupa ea in Germania ? cat are pretul , in ce zona aia , poate te ajutam cu o parere.

 

 

Nu nu, e deja la noi, in Targu Jiu. 4300. Stie cumva cineva un service de incredere in Tg Jiu unde sa pot pune fara frica masina pe tester?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.