Jump to content

Bmw X5 E53 4.4i 285cp


Razvan Gavan

Recommended Posts

Eu zic ca mare lucru nu ai bagat. Daca tai GPL-ul, ai bagat 7000 lei si ai adus o masina destul de veche in cea mai buna stare.

Avand in vedere motorul si uzura ei, e super afacere.

 

Pai sunt n X5-uri cu 3.0d in care bagai de doua ori mai mult si tot nu le faceai masini. Plin de cazane in categoria asta de pret.

 

E clar ca ai avut noroc sa gasesti o masina in starea asta avand in vedere vechimea ei.

 

Cu alte cuvinte, ar trebui sa te consideri norocos pentru ca ai iesit destul de ieftin.

Plus ca motorul ala e extrem de fiabil si nu vei avea deloc probleme cu el.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca mare lucru nu ai bagat. Daca tai GPL-ul, ai bagat 7000 lei si ai adus o masina destul de veche in cea mai buna stare.

Avand in vedere motorul si uzura ei, e super afacere.

 

Pai sunt n X5-uri cu 3.0d in care bagai de doua ori mai mult si tot nu le faceai masini. Plin de cazane in categoria asta de pret.

 

E clar ca ai avut noroc sa gasesti o masina in starea asta avand in vedere vechimea ei.

 

Cu alte cuvinte, ar trebui sa te consideri norocos pentru ca ai iesit destul de ieftin.

Plus ca motorul ala e extrem de fiabil si nu vei avea deloc probleme cu el.

Da stiu ca am luat o masina buna si stiu ca nu o sa am batai de cap. Am avut initial dorinta sa iau 3.0 d. Din pacate sunt alergate rau de tot la noi...

Sa o stapanesti sanatos.Motorizare tare ,din ce in ce mai rara in zilele noastre.

Cu talonul cum ai facut ,ai lasat-o pe numele fostului proprietar ?

Masina e pe firma, am facut comodat cu firma mea.

Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, in afara de GPL si de stopuri nu e vorba de cine stie ce sume.

 

Uleiuri, filtre, bujii, antigel, niste burdufuri de planetare. Chestii uzuale. Pompa apa pe Febi, Pompa servo care la 250 lei OEM e la mana a doua etc.

 

Astea sunt piese pe care majoritatea le schimba (dintre cei de pe forum). Fac parte din intretinerea masinii.

 

Mai ales avand in vedere masina si motorizarea, chiar se poate spune ca ai scapat ieftin.

 

 

Nu e neaparat asa. Pai cand faci chestia asta banuiesc ca ti-o si asumi. Stii de la inceput ca banii bagati nu se pot recupera.

Corect,dacĂŁ am sta sa calculam cat bĂŁgam in mașini ar ieși niște sume fabuloase.pe de alta parte tot e bine ca a fĂŁcut ĂŽntreținere ca la carte.

Link to comment
Share on other sites

Pacat ca a disparut comitetul! :)

daca ti-e asa de dor de el, rezolvam :smoke:

 

ontopic, e problema fiecaruia cum isi face masina sa mearga, unii pun motorina de furat, altii benzina "doar de douajdelei", iar altii prefera GPLu'... nu vad problema atata timp cat fiecare decide care varianta ii este mai convenabila

 

vorba de mai sus, macar nu e pe BG

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu stiu ce aveti cu omul.

 

Conduce un suv de 2,2 tone cu putere aproape dubla fata de un 2.0d cu consum de logan.

Ai un plus din partea mea.

 

 

PS: Apropo daca va duceti la BMW Welt la Munchen, o sa vedeti un Seria 7 pe hidrogen lichid....da nah inginerii de acolo is idioti, un BMW adevarat ar trebui sa fie doar pe diesel sau benzina.

Edited by pku82
  • Like 4
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca cel mai bine te documentezi pe forumuri specializate. Aici este un topic de prezentare al masinii.

E frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos. Nu te uita la diferiti comentaci de pe aici, si pe mine m-au luat la rost de cateva ori degeaba. ASA E EI! Ideea e ca ei sunt mai bogati/destepti/culti decat tine :rolleyes:

  • Like 4
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

De ieri masina este la BlackPoint. Acolo i se va da cutia automata jos si se va reconditiona. Are probleme cu convertizorul, de aici povestea de care va spuneam cu vibratul la rece. Daca tot se schimba convertizorul, se vor schimba toate garniturile interne, filtru, garnitura baie, ulei, etc. Presiunile masurate in cutie au fost bune, deci alte probleme nu s-au gasit. O sa dureze cam 5 zile pana vine convetizorul din Germania. Pana atunci, sta pe bara.
Link to comment
Share on other sites

Te rog eu incheie aceasta discutie legata de GPL. Vreti s-o aveti, faceti un topic si scoteti-va ochii. Eu personal nu dau doi bani pe ce crede lumea despre GPL si nici ce costuri ai sau nu. Este un topic de prezentare al masinii nu un debate despre GPL. Am zis de atatea ori ca o sa ies de tot de pe forumul asta si nu stiu de ce nu o fac.....
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In principiu manopera este 200 eur, setul complet de garnituri este 180 eur, convertizorul este 400 eur (dar exista mai ieftin in romania sau moldova) 250 eur este filtrul si uleiul. Daca mai sunt si alte lucruri cu problema lists se poate prelungi. Eu la Adrian de la blackpoint am mai facut cutia la e39. Le mananca pe paine.
Link to comment
Share on other sites

Am luat masina ieri. In afara celor discutate, mi-a mai reparat si alte lucruri pe care le-a gasit si nu i-au placut - suruburi evacuare, suruburi cutie, protectiile termice nu erau aranjate cum trebuie, aveam niste suruburi lipsa pe la scut...etc.

 

Cutia merge impecabil. Am impresia ca este o cutie noua si am impresia ca este o masina noua. Dimineata sau la rece aveam o vibratie deranjanta care se amplifica cand o bagam in marsarier si care disparea abia dupa ce mergeam o perioada cu masina si se incalzea. Pot sa recomand service-ul cu ochii inchisi, mai exista si oameni de calitate in business-ul asta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.