Jump to content

Kit Turbo


CoolName

Recommended Posts

Salut,

A venit momentul .. in care mi-a cazut turbina.

A murit de tot.

Am postat aici la tuning deoarece vreau sa imi si maresc performanetele masinii dupa schimbarea turbinei<m-a facut unu' cu un GTI muci>

Dilema mea este:

1 Sa imi iau o turbina stock(1400 euro) + chip(350 euro) + evacuare inox (1000 euro) =200 CP (2750 euro) - dar este riscul sa cada din nou turbina

2 Sa imi iau o turbina hibrida (1000 euro) < este mult mai rezistenta > + chip(350 euro) + evacuare inox (1000 euro) =220 CP (2350 euro) - dar procedeul necesita modificarea parametrilor motorului ... in plus fata de chiptuning.

3 Sa o vand

4 Sa ma mulumesc cu cei 150 CP dati de turbina stock

 

Cunoasteti pe cineva spoecializat in turbine hibride?

Masina are 183.000 km. Miercuri sunt programat sa ii schimb kitul de ambreiaj. In rest merge perfect

 

Respect!

Link to comment
Share on other sites

Cam ciudat faptul ca ti-a cazut turbina la doar 183.000 km. Sigur sunt reali? :blink:

 

In ceea ce priveste dilema ta, ai putea sa ne dai mai multe detalii despre turbina asta hibrida? Ca suna tentant: mai ieftin, mai rezistent si mai multi cp.

Link to comment
Share on other sites

puneti o turbina hibrida si incearca sa te apropii ca putere ce cat tin internele motorului.. adica o turbina mai mare hibrida va necesita de asemenea schimbarea intercoolerului, eventual furtune.. poti pune si un dump valve pt protejarea turbinei.. si bineinteles electronica refacuta dupa modificari.. despre evacuare nu stiu ce sa zic..

oricum parerea mea este ca daca te asteptai sa faci un GTI cu un 320d 2002 -2003 visai..

cred ca daca vrei sa-ti iei o masina sa fuga ia-tu un motor turbo pe benzina.. nu diesel.. sau macar un 330d..

nu stiu daca renteaza investitia pe care vrei sa o faci.. te va duce in jur de 2000E cea mai ieftina varianta.. mai bine mai strangi ceva, o vinzi pe a ta si cauti un 330d daca vrei sa si fuga sa si consume rezonabil..

Link to comment
Share on other sites

turbo hibrid putine explicatii aici: http://www.masiniplus.ro/articol_masini_Tu..._hibrid_28.html

 

 

Hibridul este realizat plecand de la criterii cum sunt: suplimentul de putere solicitat, potentialul motorului, constructia si amplasamentul motorului alaturi de alte detalii care va sunt solicitate de

preparatorul hibridului. La realizarea turbinei hibrid, in fuctie de criteriile amintite, se stabileste gradul de dificultate al modificarilor,astfel:

-schimbarea turbosuflantei cu una care raspunde necesitatilor de presiune si volum de aer, moment in care pot fi necesare upgrade-uri la galeria de evacuare, traseul de aer, galeria de admisie, conductele de ungere, etc.

-se pot schimba doar componentele din partea "rece": paletul comresor, carcasa compresorului (compressor housing), etansari, etc. - adica la acelasi numar de rotatii al turbosuflantei, debitul de aer va creste, moment in care sunt necesare schimbari la traseul de aer si un inercooler cu dimensiuni si proprietati de racire superioare.

-se poate schimba intregul "core assambley", adica toate coponentele din interiorul turbosuflantei, pastrandu-se carcasa turbinei (turbine housing) care va suporta ajustari pentru a face loc noului palet (turbine wheel) si debitului marit de gaze de evacuare. Partea "rece" (compressor housing) suferind inevitabil schimbari, sau fiind complet inlocuita.

O atentie deosebita trebuie acordata si turbosuflantelor hibrid, cu geometrie variabila. Acestea au nevoie de modificari si de reglaje fine la geometria variabila.

 

 

 

Toate upgrade-urile necesita o experienta foarte solida, cunostiinte avansate de dinamica fluidelor, atentie deosebita, echilibrare dinamica la peste 150.000 rot/min, ajustari ale carcaselor cu utilaje capabile de o precizie micronica si nu in ultimul rand, componente originale cu rezistenta sporita.

Turbosuflanta hibrid, este un element fara de care castigul de putere si cuplu nu sunt simtite pe deplin.

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

Cam ciudat faptul ca ti-a cazut turbina la doar 183.000 km. Sigur sunt reali? :blink:

 

In ceea ce priveste dilema ta, ai putea sa ne dai mai multe detalii despre turbina asta hibrida? Ca suna tentant: mai ieftin, mai rezistent si mai multi cp.

218863[/snapback]

 

Turbina nu are varsta sau numar de km ! Daca iesi cu ea de pe poarta fabricii si mergi 10-15k km , poate nici atata si schimbi numai dupa ce intra pe rosu , poti sa spui bye bye turbinei !

Link to comment
Share on other sites

Recunosc! Eu conduc mai sportiv adica afara schimb pe la 3000 - 4000 in depasiri.

"In rosu" nu are cum sa intre ,se taie alimentarea - am incercat.

 

Cred ca varianta cea mai ok - este sa imi pun o turbina hibrida - si apoi vad ce modificari mai fac.

 

De 330 - nu am bani - m-am gandit si la varianta asta - masina mea este ffff intretinuta - toate schimburile la zi - brate fata, EGR valve, placute,discuri ... toate noi. In alta second ,ar trebui sa bag o gramada de bani sa o aduc la nivelul masinii mele.

 

Respect!

 

Va tin la curent!

Shtiti pe cineva care se ocupa de turbine - f profi?

Link to comment
Share on other sites

Recunosc! Eu conduc mai sportiv adica afara schimb pe la 3000 - 4000 in depasiri.

"In rosu" nu are cum sa intre ,se taie alimentarea - am incercat.

 

Cred ca varianta cea mai ok - este sa imi pun o turbina hibrida - si apoi vad ce modificari mai fac.

 

De 330 - nu am bani - m-am gandit si la varianta asta - masina mea este ffff intretinuta - toate schimburile la zi - brate fata, EGR valve, placute,discuri ... toate noi. In alta second ,ar trebui sa bag o gramada de bani sa o aduc la nivelul masinii mele.

 

Respect!

 

Va tin la curent!

Shtiti pe cineva care se ocupa de turbine - f profi?

219148[/snapback]

 

 

foarte profi nu este acest termen pt romania ...eventual un termen asemanator la f profi ar fi ,,putin seriosi,, .......dc ai probleme cu turbina cel mai indicat sa cauti o solutie sa o dai pe a ta veche si sa iei alta noua ....kestia cu reconditionatul e puerila ........pe pariu merg cu tine ca o faci varza turbina si fara sa ajungi cu turometru in 4500 rpm

si cum am vazut ca sunt multi care se pricep in sistem turbo injectie ...... imi pare tare rau ca ii dezamagesc dar o turbina nu ,,crapa,, in rosu!!!! o turbina crapa cand e brusc fortata in sarcina la turatie mica .....asa am auzit eu doua pasarele ciripind....sa fi avut dreptate???? :blink:

 

iar ontopic .....eu zic sa nu te chinui sa iti bati capul cu investitii deastea in 320D are 150cp ii dai un flash si ai aproape 190 ...si asta e vreo 300 euroi ....crezi ca pt inca 20 sau 30 cp merita sa dai 2000 euro????? mai gandeste_te ca dc incepi sa prinzi viteza mare ...tre sa te si opresti!!! sau tuningul inseamna doar sa mearga tare??? franele nu trebuie modificate?

bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu noutati:

 

Mi-am schimbat turbina - mi-am pus una noua de la reprezentanta.

AM aflat ca turbina stock tine pana la 230 CP lejer.

Nu mai fac reconditionari si tiganii.

Am aflat si un motiv..pt care s-a stricat.

Catalizatorul si precatalizatorul au fost imbacsite de la fumul gros +uleiul ars.

Astea costa impreuna 5200 RON - motiv pentru care imi scimb toata evacuarea cu una sport + catalizator sport . Castig 12 CP - la 1100 Euro.

 

Daca ii fac si chiptuning o scot in 200CP - fara sa fie fortata.

 

Turbina noua m-a costat cu tot cu manopera,montaj,revizie cu filtre schimbate - 6700 RON la Bavaria

 

Respect!

Link to comment
Share on other sites

AM aflat ca turbina stock tine pana la 230 CP lejer.

224579[/snapback]

 

n-am timp sa caut ce model de turbina ai tu dar cred ca e maxim vnt18 si in cazul de fata vorbesti prostii...turbina ta poate cat poate masina cu soft...daca vrei putere in plus iti trebuie cel putin un hibrid sau un vnt22 cum e pe 330d

Link to comment
Share on other sites

Poti sa explici ce inseamna o turbina hibrida? :blink:

218867[/snapback]

Turbinele hibride sunt incrucisari inre doua clase de turbine ... in speta, cele mai intilnite sunt cu turbina cu o clasa mai mica decit compresorul

hibrida "clasica" sa-i zic asa este T3/T4 (design garrett) care are un compresor de t4 pe o turbina e t3 ...

de ce se face asa o turbina? care este mai putin eficienta termic si decit t3 si decit t4 ?

pentru a "intra" mai repede si pt un lag mai mic... de ex: un t4 pus pe un motor de 2l benzina ar incepe sa faca boost abia dupa 4.000 rpm, iar intrarea ar fi foarte violenta, in timp ce hirida incepe sa faca boost de pe la 3.000

oricum, solutiile hibride sunt o cale foarte batatorita - si se recomanda pentru aplicatii de strada si pentru presiuni maxime de 1.5bar (unde, oricum eficienta turbinei este in balarii) ...

care este problema cu hibrida? datorita turbinei mici, cind motorul incepe sa opereze la presiuni crescute se creaza un "backpressure" enorm, turbina fiind ca un restrictor in evacuare - situatie in care nu se permite evacuarea completa a gazelor arse din cilindru - ceea ce duce la scaderea eficientei volumetrice a motorului pe de o parte, si mentine o temperatura crescuta in cilindru pe de alta parte (ducand la o uzura prematura a componentelor ... iar la benzina crescand riscul ca motorul sa detoneze ..)

Link to comment
Share on other sites

pretul pe care l-ai dat pe tubina mi se pare complet aberant ... cred ca AB practica adaosuri de 100% :blink:

pretul pt un t25 noua n-ar rebui sa treaca de 1.000USD, iar una reconditionata afara (ceea ce insamna inlocuirea lagarelor + segmentilor si echilibrarare klumea) este sub 300USD ... chiar daca cade de 3 ori mai repede (ceea ce ma indoiesc) tot esti in bani ....

Edited by Kali
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.