Jump to content

E90 2006 - AFk^


AFk^

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Masina a primit schimbul de ulei plus filtre( aer, motorina, ulei, aer motor) la 241.000 km. Azi am trecut de pargul de 10.000 km cu ea.

 

Saptamana viitoare este programata pentru curatare galerie admisie si egr, asta pentru ca am pus teserul pe ea si a fost singura problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@chitsro imi arata 160k dar e dus de tot. Am presiunea de 62 bar la relanti. Masina nu mai trage de la 3200 rpm, se simte. Nu a tras cum trebuia de cand am cumparat-o dar eu venind de pe golf de 90 cai si incepator fiind nu mi-am dat seama ca nu trage cum ar trebui. Abia acum cand a inceput sa imi intrerupa ( are goluri la acceleratie la 2800 rpm, 3200, 3400 si o tine asa pana la 4500 rpm)

 

@Heaven ce sa mai cureti daca viata lui e de 200k si nu a fost schimbat? Ori il dai jos ori pui altul.

Link to comment
Share on other sites

Pai viata lui in mod normal fara nici o interventie. Curatarea inteleg ca il face ca nou aproape. Parca a scris cineva pe forum pentru un e60. Oricum pana la urma si cu dpf off este cat de cat ok. Edited by Heaven
Link to comment
Share on other sites

Caut pe 17. Masina ruleaza 80% in bucuresti si la cate gropi s-au format dupa "iarna" asta, chiar nu iti vine sa mergi cu garda de 30. Imi bat joc de ea. Caut pe 16-17. 16 pentru ca stiu cat de bine e (acum am de 16, dar de tabla) si ma gandesc si la 17 ca nu cred ca e mare diferenta.

 

este diferenta intre 16 si 17. sunt mai inestetice de 16 dar mai sanatoase pt articulatia masinii si pt rinichii tai.

Link to comment
Share on other sites

@mariusg sunt interesat de 194M. Arata bine.

 

arata bine, nu te contrazic :) eu am 159 si sunt destul de multumit de ele :) chiar rezistente la cate gropi au avut de indurat. nasol e cand vrei sa le schimbi ca sunt ale naiba de grele frantics.giffrantics.giffrantics.gif

Link to comment
Share on other sites

Azi am dat filtrul jos, dar din cate am vazut nu era prea infundat pe cat este catalizatorul. Trebuie sa ajung la george pe la 4 pm sa il scoata si din soft. L-am dat jos fizic de vreo jumatate de ora si pe drum pana acasa nu a scos pic de fum. Acum sa vad daca se rezolva din soft ca inca are putere mica dupa 4000 ture.. se plafoneaza. Sper sa il rezolv cu softarea, daca nu cred ca scot si catalizatorul.

http://i.imgur.com/7EZJUC6.jpg

http://i.imgur.com/Knv8gio.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Doar ce am vorbit cu George si mi-a zis ca trebuie sa dau jos si catalizatorul, dar sa mai astept o saptamana, sa fac cateva ture de autostrada, poate se desfunda... Masina nu s-a schimbat prea mult, acum sa vedem si daca creste consumul, momentan am 7.7 mixt pe 70% in Bucuresti (nu la ore de varf, desi miliatari-ul este cam aglomerat mai tot timpul de cateva luni bune).
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca s-a facut o "eroare" umana. Cei de la service mi-au scos catalizatorul, filtru de particule inca este fizic pe masina. Acum am ajuns acasa, am fost la George sa ii fac resoftarea si se simte diferenta. Nu mai am goluri in acceleratie si accelereaza liniar si se simte si ceva mai sprintena, dar nu cum ar trebui. Maine sunt programat sa dau si filtru jos fizic (gratuit). Revin cu update, masina nu o mai scot pana maine dimineata.
Link to comment
Share on other sites

@chitsro imi arata 160k dar e dus de tot. Am presiunea de 62 bar la relanti. Masina nu mai trage de la 3200 rpm, se simte. Nu a tras cum trebuia de cand am cumparat-o dar eu venind de pe golf de 90 cai si incepator fiind nu mi-am dat seama ca nu trage cum ar trebui. Abia acum cand a inceput sa imi intrerupa ( are goluri la acceleratie la 2800 rpm, 3200, 3400 si o tine asa pana la 4500 rpm)

 

@Heaven ce sa mai cureti daca viata lui e de 200k si nu a fost schimbat? Ori il dai jos ori pui altul.

 

Imi pare rau ca te-a lasat dpf-ul, dar atunci cand ti-am vandut-o,presiunea era de 12 mbar intre turbo si dpf.Poate ai mers cu ea subturata si din cauza asta a ajuns la valoarea spusa de tine...

Nu inteleg cum au putut sa confunde catalizatorul cu dpf-ul...din poze se vede ca dpf-ul nu era atat de infundat.Chiar cand am fost la George sa ii faca remaparea la 194cp mi-a confirmat si el acea presiune de 12 mbar.Tin minte ca atunci cand i-am schimbat turbina,adica la 18.000km, i-am facut un test la dpf si avea undeva la 14..De fiecare data cand ieseam pe un drum mai liber o tineam mai turata cateva minute,tocmai ptr a nu avea probleme cu dpf ul..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.