Jump to content

E90 2006 - AFk^


AFk^

Recommended Posts

Si totusi, raman la intrebarea de mai sus: seria 3 sau seria 5 modelul nou, dupa 2012...

 

Masina de mai sus am pus ca model, in caz ca ma hotarasc la seria 3. Imi place cum arata, ma intereseaza mult interiorul, exteriorul poate sa fie stock, nu are importanta pentru mine...

 

Buget maxim 25k. Diesel, 2.0, automat.

 

Diesel pentru ca in urmatorul an sigur fac minim 30k km si pentru asta vreau putin mai mult confort decat poate sa ofere e90-ul.

 

Din cauza asta tind spre seria 5, dar imi place si seria 3 cum arata..

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Si totusi, raman la intrebarea de mai sus: seria 3 sau seria 5 modelul nou, dupa 2012...

 

Masina de mai sus am pus ca model, in caz ca ma hotarasc la seria 3. Imi place cum arata, ma intereseaza mult interiorul, exteriorul poate sa fie stock, nu are importanta pentru mine...

 

Buget maxim 25k. Diesel, 2.0, automat.

 

Diesel pentru ca in urmatorul an sigur fac minim 30k km si pentru asta vreau putin mai mult confort decat poate sa ofere e90-ul.

 

Din cauza asta tind spre seria 5, dar imi place si seria 3 cum arata..

Sunt masini foarte diferite,dar probabil ca stii asta ; in primul rand trebuie sa te gandesti ce nevoi ai tu,daca vrei o masina mai mare,mai spatioasa,mai comoda,etc mergi pe seria 5,daca ai nevoie de o masina mai compacta,poate chiar mai agila,insa nu neaparat mai ieftina ( vad ca preturile sunt cam la fel,cel putin la masini ceva mai dotate si cu km rezonabili ),poti alege seria 3. Eu gandesc ca daca am nevoie de o haina masura L de ce mi-as lua XL,doar ca e la oferta ??? Bafta :drinks:

Edited by FRE
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A aparut iar efectul de tramlining. Desi jantele nu sunt stranbe, anvelopele aproape noi, azi a aparut.

 

Am facut aprox 5000km cu "noile jante", azot in in ele si presiune 2.2, azi, din alexandria in bucuresti, am zis ca nu o mai tin pe sosea la 110km/h.

 

Din ce am observat, am un clĂŁncanit cand dau o tura de volan si la sine de tramvai, pe fata stanga, se aude ca si cum bate fier pe fier. Ma gandesc serios sa trec pe jante de 16". O omor in Bucuresti cu craterele aste, desi am 3 rute in care stiu fiecare groapa in parte, dar nu reusesc mereu sa le evit datorita traficului.

 

Vreau sa fac o programare la service, ce ma sfatuiti sa intreb?

 

Sa le povestesc ca aici si isi dau ei seama de problema sau o sa ii las sa ghiceasca?

 

Mentionez ca azi am avut si 3 persoane in plus, 4 total si bagaje.

 

Cu cele pe 16" tabla si anvelope iarna, mai vechi - dot 2011, nu am intampinat nicio problema chiar si pe temperaturi de 27 grade.

 

Mentiune 2: pe fata au fost schimbate piesele din poza de mai jos de fostul proprietar acum 10 luni

 

http://i.imgur.com/TrPpiDN.jpg

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

ai verificat articulatia fata ( brat superior , inferior , cap de bara , bieleta antiruliu , flansa amortizor , amortizoare , arcuri ) ?

 

caseta de directie ?

 

eu merg zi de zi cu jante pe 19 respectiv 21 si nu intampin absolut nici o problema

Link to comment
Share on other sites

O sa fac o verificare la articulatie.

 

Este posibil sa fie si de la unghiul de fuga?

 

Mentionez ca nu l-am facut, pana acum, desi nu am avut nicio problema chiar daca subt la al treilea set de jante...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ai verificat articulatia fata ( brat superior , inferior , cap de bara , bieleta antiruliu , flansa amortizor , amortizoare , arcuri ) ?

 

caseta de directie ?

 

eu merg zi de zi cu jante pe 19 respectiv 21 si nu intampin absolut nici o problema

 

 

Se pare ca de vina sunt capetele de bara, sunt pe duca. Saptamana viitoare fac programare si le schimb.

 

Este nevoie sa mai schimb si altceva preventiv?

 

Acum cand trec peste sinele de tramvai se aude un "clancanit" pe stanga fata, ca si cum amortizorul nu mai exista si bate fier pe fier, dar mi s-a spus ca de vina este capatul de bara.

 

In 9-10 luni am reusit sa duc articulatia noua cu gropile din RO. Cred ca trec pe 16", ca si astea pe 17" mi se par incomode in Bucuresti.

 

Ca recomandare pentru capetele de bara, ce firma sau daca le gasesc oem si de unde... As aprecia.

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Merg cu grija, dar nu poti sa ocolesti sinele de tramvai, iar gropile le stiu de la cea mai mica la cratere, insa nu reusesc de fiecare data sa le ocolesc din cauza traficului. Iar de incetinit, incetinesc pana la 20kmh daca nu pot sa le ocolesc, desi imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac asta. Ma mai salveaza semnul de incepator uneori, dar luna viitoare il dau jos.

 

Din cauza asta m-as orienta catre seria 5, banuiesc ca preia mai bine denivelarile, cel putin e60-ul de'o seama cu a mea mi se pare diferit, cu jante pe 18" chiar, acelasi traseu, aceleasi sine de tramvai, aceleasi gropi.

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Anvelopele nu sunt run flat. Au profil 6 mm, dot 4713, marca Pirelli. Le-am verificat azi daca au galme sau daca sunt deformate si se pare ca nu sunt, sunt in stare buna. Maine fac un drum pana la mare, o plimbare de'o zi, sper sa nu inceapa sa faca din ce in ce mai rau, ca nu am cand sa schimb capetele de bara saptamana asta.
Link to comment
Share on other sites

Merg cu grija, dar nu poti sa ocolesti sinele de tramvai, iar gropile le stiu de la cea mai mica la cratere, insa nu reusesc de fiecare data sa le ocolesc din cauza traficului. Iar de incetinit, incetinesc pana la 20kmh daca nu pot sa le ocolesc, desi imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac asta. Ma mai salveaza semnul de incepator uneori, dar luna viitoare il dau jos.

 

Din cauza asta m-as orienta catre seria 5, banuiesc ca preia mai bine denivelarile, cel putin e60-ul de'o seama cu a mea mi se pare diferit, cu jante pe 18" chiar, acelasi traseu, aceleasi sine de tramvai, aceleasi gropi.

 

eu am 18 pe E60 , e adevarat ca am schimbat toate amortizoarele si e f comfortabila , cu atentia de rigoare ma descurc onorabil si nu stresez masina si nici spatele meu :)) Totusi inainte sa schimb amortizoarele auzeam tot felul de zgomote si socuri in articulatii , au disparut total dupa schimb

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu masina are eibach pro si amortizoarele lemforder stock. Nu pot sa zic ca imi scoate ficatii, ca nu dau tare in gropi sau in sinele de tramvai, mereu reduc viteza pana in ele daca nu pot sa le ocolesc, dar nici nu le-as schimba cu cu cele stock, e lipita pe asfalt cu suspensia asta, cred ca trebuie sa ma obisnuiesc ca la 7-9 luni sa schimb articulatia si se rezolva.

 

Acum principala problema e tramliningul, sa vedem cum rezolv. Daca nu isi revine dupa schimbarea capetelor de bara, cumpar alte anvelope, dot 2015, eventual michelin sau dunlop.

 

Pana spre sfarsitul saptamanii viitoare astept, nu am ce sa fac, maine plec la mare, apoi pe weekend ma duc la cluj la concert, sa petrec si eu putin de ziua mea, si saptamana viitoare cred ca fac un tur al Romaniei.

 

Probabil o sa fac in jur de 2000-2500 km, sper sa nu ma lase in drum.

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu masina are eibach pro si amortizoarele lemforder stock. Nu pot sa zic ca imi scoate ficatii, ca nu dau tare in gropi sau in sinele de tramvai, mereu reduc viteza pana in ele daca nu pot sa le ocolesc, dar nici nu le-as schimba cu cu cele stock, e lipita pe asfalt cu suspensia asta, cred ca trebuie sa ma obisnuiesc ca la 7-9 luni sa schimb articulatia si se rezolva.

 

Acum principala problema e tramliningul, sa vedem cum rezolv. Daca nu isi revine dupa schimbarea capetelor de bara, cumpar alte anvelope, dot 2015, eventual michelin sau dunlop.

 

Pana spre sfarsitul saptamanii viitoare astept, nu am ce sa fac, maine plec la mare, apoi pe weekend ma duc la cluj la concert, sa petrec si eu putin de ziua mea, si saptamana viitoare cred ca fac un tur al Romaniei.

 

Probabil o sa fac in jur de 2000-2500 km, sper sa nu ma lase in drum.

 

Amortizoarele pe fata sunt Bilstein,iar cele pe spate Kayaba.Toata articulatia este pe Lemforder..Ce nu inteleg este cum s-a dus atat de repede articulatia,asta cu roti pe 17!!

Intreb asta ptr ca am avut numai roti pe 18-19 tot timpul si nu am avut probleme...

Oricum,drum bun si multa atentie la gropi ptr ca e o adevarata aventura sa pleci prin tara.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.