Jump to content

E90 2006 - AFk^


AFk^

Recommended Posts

Am revenit.

 

Am facut traseul Bucuresti-Pitesti-Valcea-Sibiu-Cluj-Arad-Timisoara-Drobeta Turnu Severin-Craiova-Slatina-Pitesti-Bucuresti cu 75l motorina, 2 persoane, distanta aprox 1700km, mers in viteza legala ft putin, comune 70-80 km, DN 110-120km/h. Foarte multe depasiri.

 

Asta inseamna un consum de 4.4 la pompa, iar pe BC imi arata 5.3, adica mai mult decat pe poma, lucru care mi se pare ciudat.

 

Masina s-a comportat ireprosabil, drumurile au fost foarte bune, in ciuda faptului ca multi zic ca nu avem drumuri bune in tara asta.

 

Chiar daca am "vizitat" toate centrele oraselor, poate oricine sa zica orice, Ca'n Bucuresti, nicaieri!

 

Daca tu zici ca in Bucuresti centrul si zonele publice sunt mai frumoase decat in Sibiu, inseamna ca nu prea ai gusturi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sau poate vad eu altfel lucrurile. Stii ca gusturile nu se discuta, dar totusi, in sibiu am gasit doar un club deschis marti, in bucuresti sunt cu zecile. Eu la asta ma refer, ca nu prea ai ce sa faci intr-un oras ca sibiu, e plictisitor. Sincer, mi-a placut mult mai mult Alba Iulia decat Sibiu. De fapt Alba Iulia a fost ceva diferit fata de ce gasesti in restul oraselor mari.
Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream strict la oras in sine, sau la centru, cum ai spus tu. Nu discut despre viata de club, pentru ca nu ma pasioneaza. Fiecare cu principiile lui. Bucurestiul e un oras mare, cu multe posibilitati profesionale si sociale. Dar cand vine vorba de curatenie, liniste, pace, spatii verzi, omenie, frumusetea orasului, Sibiul este peste Bucuresti. Si da, sa nu mai vorbim de drumuri si gropi... Edited by Radu I
Link to comment
Share on other sites

Da @quaze cam atat sunt, dar eu am facut ~1700 km total, m-am plimabat si prin orase cu masina, nu doar am trecut prin ele. Sa nu mai zic ca in cluj am facut ecva mai multi km bara la bara, mai rau ca`n bucuresti. Chiar nu ma asteptam sa gasesc un oras cu trafic mai greu ca`n bucuresti. Mai ai si 4-5 benzi pe sens unic...

Atat imi arata pe kilometraj, din cauza asta am pus 1700 Km, mai exact 1672.

 

@mgs, poate ii fac eu consum mai bun :))

 

Glumesc, cum ziceam mai sus: depinde si cum o conduci (aici ma refer ca accelerezi maxim pana ajungi la viteza dorita apoi o mentii, nu accelerezi lin ca mosu` sa ajungi la viteza dorita), ce jante ai, DPF Off, Catalizator OFF, frana de motor, piciorul pe frana mai rar...

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Da @quaze cam atat sunt, dar eu am facut ~1700 km total, m-am plimabat si prin orase cu masina, nu doar am trecut prin ele. Sa nu mai zic ca in cluj am facut ecva mai multi km bara la bara, mai rau ca`n bucuresti. Chiar nu ma asteptam sa gasesc un oras cu trafic mai greu ca`n bucuresti. Mai ai si 4-5 benzi pe sens unic...

Atat imi arata pe kilometraj, din cauza asta am pus 1700 Km, mai exact 1672.

 

@mgs, poate ii fac eu consum mai bun :))

 

Glumesc, cum ziceam mai sus: depinde si cum o conduci (aici ma refer ca accelerezi maxim pana ajungi la viteza dorita apoi o mentii, nu accelerezi lin ca mosu` sa ajungi la viteza dorita), ce jante ai, DPF Off, Catalizator OFF, frana de motor, piciorul pe frana mai rar...

:)))tu asa faci?accelerezi maxim pana la viteza dorita?pai deasta scoti asa consum bun.

Link to comment
Share on other sites

Da, la distante lungi accelerezi sa ajungi cat mai repede la viteza dorita apoi mergi constant fara accelerari si fara frana cat mai mult, folosesti frana de motor. Am mers ieri pe A2 spre Mamaia cu 90-100km/h, fara accelerari bruste si fara pic de frana si am scos consum de 4.2 pe bc.

 

Cand m-am intors la fel, numai ca viteza a crescut la 140km/h si am scos 5.1 pe bc. La pompa nu a fost diferenta mare fata de bc.

 

4 persoane in masina, plinul facut si la dus si la intors.

Link to comment
Share on other sites

Glumesc, cum ziceam mai sus: depinde si cum o conduci (aici ma refer ca accelerezi maxim pana ajungi la viteza dorita apoi o mentii, nu accelerezi lin ca mosu` sa ajungi la viteza dorita), ce jante ai, DPF Off, Catalizator OFF, frana de motor, piciorul pe frana mai rar...

 

Tocmai, ca sa menajezi turbina, nu trebuie sa accelerazi maxim ca sa ajungi la viteza dorita. Este mult mai sanatos pentru turbina si motor sa accelerezi "lin ca mosu'".

Link to comment
Share on other sites

Da, la distante lungi accelerezi sa ajungi cat mai repede la viteza dorita apoi mergi constant fara accelerari si fara frana cat mai mult, folosesti frana de motor. Am mers ieri pe A2 spre Mamaia cu 90-100km/h, fara accelerari bruste si fara pic de frana si am scos consum de 4.2 pe bc.

 

Cand m-am intors la fel, numai ca viteza a crescut la 140km/h si am scos 5.1 pe bc. La pompa nu a fost diferenta mare fata de bc.

 

4 persoane in masina, plinul facut si la dus si la intors.

 

Accelerezi cu a 3-a pana la 90-100 km/h si apoi tragi direct a 6-a? Sau cum se face treaba asta?

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu, accelerez in trepte foarte scurt, de la 2000, la 2700 ture, trec prin toate treptele.

 

Nu stiu ce chin vi se pare, dar probabil va ganditi la kickdown, ceea ce nu e cazul.

 

Kickdown i-am dat de maxim 10 ori de cand am luat-o si astea au fost ca a trebuit.

 

Ca sa va dati seama, eu nu stiu sa dau "scarț". Deci nu se pune cazul de chinuit masina, doar ca accelerez mai puternic pana ajung la viteza dorita. Nu fac asta pentru consum, asa m-am invatat, asa imi place.

 

Am zis doar ca trwaba asta cu acceleratul mai puternic influenteaza si consumul.

 

Voi cum mergeti cu ele?

 

De ce v-ati luat o masina sport si nu un logan daca nu va folositi de acceleratia mai puternica oferita de marca BMW?

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

De ce v-ati luat o masina sport si nu un logan daca nu va folositi de acceleratia mai puternica oferita de marca BMW?

 

Tu consideri masina ta o masina sport? Un diesel de 2 litri? Crede-ma ca e departe de a fi sport. Tu ai o masina premium care e foarte buna la condus pe drumuri lungi, in special facuta pentru autostrada, in nici un caz masina de oras, care nu trebuie chinuita! Cutia ta de viteze, turbina, nu sunt facute pentru sport. Intradevar suspensia e mai rigida, se aseaza foarte bine pe sosea, are aerodinamica foarte buna. Dar masina ta e proiectata pentru "accelerari ca mosu'" ca sa ajungi la viteza dorita. Nu pentru accelerari masive. Dupa cum am mai spus, fiecare face ce vrea cu masina lui. De aia am evitat intotdeauna sa cumpar o masina din Romania. Vai steaua ei masina condusa in oras 90% din timp.

Link to comment
Share on other sites

depinde si cum o conduci (aici ma refer ca accelerezi maxim pana ajungi la viteza dorita apoi o mentii, nu accelerezi lin ca mosu` sa ajungi la viteza dorita)

 

Scuze de offtopic, dar eu nu cred ca vreun profesor din Politehnica ar fi putut sa iti predea aberatia asta.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, am inteles, nu e sport. Daca pica turbina nu se poate schimba? Daca pica motorul nu se poate schimba?

 

@mgs desi mi-a placut fizica si mecanica nu am aprofundat.

 

@bitz doar nu te asteptai sa ii dau kickdown in fiecare treapta?

 

Poate nu ma exprim eu cum trebuie.

 

In alta ordine de idei, sunt programat azi la service sa facem o inspectie la articulatie, revin cu rezultate.

 

Repet, masina nu este chinuita, nu imi sare motorul prin capota, nu fac drifturi cu ea, nu ii dau kickdown, etc., doar la deum lung o accelerez mai puternic pana ajung la viteza dorita si o tin constant. Aceea accelerare se face odata la cei 100-300 km care ii fac, pentru ca nu ma opresc din drum odata ce am plecat.

 

Singurul chin sunt cei 100km care ii fac in bucuresti saptamanal, dar nu la ore cu trafic bara la bara.

 

Cum am mai explicat in posturile anterioare: masina am luat-o sa invat sa fac depasiri de la 80km/h la 110-120km/h.

 

Nu imi pare rau de ea, e fier, se strica mai devreme sau mai tarziu. Nu am luat-o sa o tin o viata, dar nici sa imi bat joc de ea.

 

Masina primeste atenti atat cat trebuie, daca are nevoie de reparatii o repar, nu asta e problema.

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masina la service pentru verificarea articulatiilor si au iesit toate ok.

In schimb, am o problema la capacul tacheti la motor.

 

Se pare ca baietii de la un service "specializat bmw", prezentat ca atare si aici pe forum, mi-au rupt acel capac cand au schimbat filtrul de aer pentru motor si l-au lipit in loc sa mi-l schimbe si acum imi da cu ulei pe evacuare.

 

Ca intrebare: Sa ma "cert" cu ei sa mi-l schimbe pe cheltuiala lor, pentru ca ei l-au rupt si lipit (m-au anuntat ca l-au lipit, dar eu prost, nu am realizat ca de grav poate fi aceea lipitura), sau sa il schimb pe banii mei la un alt service?

 

Reparatia nu costa mult, undeva la 1200 lei, capacul vreo 950 lei si manopera 250 lei plus spaga, se rezolva in 2-3 ore, dar trebuie sa astept intre 4-6 zile ca nu il au pe stock.

 

Toata treaba s-a intamplat acum 2-3 saptamani. Am mers cu masina asa, fara sa stiu, acum, de cateva zile a inceput sa miroase a plastic/ulei ars.

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Asa mi-au zis si baietii de la celalat service, ca asa e normal, dar daca ma tot amana sa ziceam o luna doua... Eu ce fac? Raman fara masina pentru atat?

Ca nu am mai scos-o de cand am aflat.

 

Acum am citit si reclamatiile pentru acel service si cam asa procedeaza, te amana pana iti bagi di te duci si o faci pe banii tai.

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc si sa o fac pe banii mei si sa ii pun sa imi plateasca reparatia, asta ca sa evit amanarea pentru ca masina am luat-o sa ma plimb, nu sa o tin parcata.

 

Nu ii protejez, doar ca nu vreau scandal sau sa arunc cu noroi in ei, doar pentru o greseala de mecanic.

 

Daca nu se rezolva pe cale amiabila, postez aici sa stiti si voi despre ce service este vorba, daca se rezolva, chiar nu are rost.

 

Ii voi suna luni, le explic situatia, si daca nu se rezolva presupun ca pun avocatul sa rezolve...

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Merita sa o vand pe a mea si sa o iau pe asta? Cu diferenta de 5500 euro?

 

http://olx.ro/i2/oferta/vand-schimb-bmw-330cd-m-paket-dovada-anaf-ID4lEJk.html

 

Are cam tot ce as vrea pentru o masina la ora actuala:

 

cutie automata, trapa, suport pahara, lumini adaptive, scaune sport, motor de minim 250 cp, cic, toate in ordinea asta.

 

Partea cu coupe este bonus.

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.