Jump to content

E90 2006 - AFk^


AFk^

Recommended Posts

Ce ai auzit tu este ca, este exact acel ulei Castrol doar cu emblema diferita, si probabil alte lucruri. Masina mea a vazut doar acest ulei toata viata ei. Si motorul merge ceas, fara nici cea mai mica problema. Si de la schimb la schimb nu am completat niciodata, nici macar un gram de ulei. :) Bafta!

 

Multa lume schimba uleiul, multi trec pe 5w40, pentru ca masina lor mananca ulei. NU ULEIUL E DE VINA. Masina e de vina. Producatorul recomanda 5w30 LL04. Daca masina incepe sa manance ulei, e problema celui care nu stie sa aiba grija de ea!

Link to comment
Share on other sites

Masina, daca ai citit primul post, am 4-5 luni de cand am cumparat-o. Nu am de unde sa stiu cum a fost ingrijita si de ce "papa" ulei. Nu ma deranjeaza sa completez cu 1l la fiecare schimb, dar as vrea sa rezolv ca nu mi se pare normal. Oricum, din ce stiu, masina a mers mult timo cu Motul, si eu acum i-am pus castrol, dar e posibil sa fi fost de la acel surub. O sa pun tot castrol daca e si la schimbul asta sa vedem daca mai pierde si dupa ce ii schimb surubul acela.
Link to comment
Share on other sites

Masina, daca ai citit primul post, am 4-5 luni de cand am cumparat-o. Nu am de unde sa stiu cum a fost ingrijita si de ce "papa" ulei. Nu ma deranjeaza sa completez cu 1l la fiecare schimb, dar as vrea sa rezolv ca nu mi se pare normal. Oricum, din ce stiu, masina a mers mult timo cu Motul, si eu acum i-am pus castrol, dar e posibil sa fi fost de la acel surub. O sa pun tot castrol daca e si la schimbul asta sa vedem daca mai pierde si dupa ce ii schimb surubul acela.

 

Masina o ai de 8 luni(nu ca ar avea vreo importanta),iar cat timp a fost la mine a fost mai mult decat intretinuta.Era de astepat sa te lase dpf-ul..are 250.000km,plus ca atunci cand ai luat-o ti-am spus sa eviti mersul subturat,tocmai ptr a proteja dpf-ul.Cand i-am facut remaparea la George,avea 12mbar intre turbo si dpf, iar maximul era 25,ceea ce rezulta ca o mai ducea ceva.Am vrut sa-l elimin tot atunci cand am facut si remaparea,doar ca cel care se ocupa de asta nu era disponibil,urmand sa vin in alta zi.

Despre consumul de ulei iti pot spune ca mai mult de 500ml nu imi lua de la schimb la schimb(10.000km) doar Motul.Consumul de ulei este specificat si de producator,doar ca multi nu vor sa recunoasca asta.Sunt masini cu 20.000km care consuma aproape 1l,fiind considerat un consum normal.Acum stiu ca imi voi pune multa lume-n cap cu acest comment.

Un exemplu:masina actuala(335i) mi-a consumat 400ml in 4000km(Castrol Edge 5w30).Am trecut la Motul X-Clean si am aproape 5000km fara pic de consum, iar de aici tragi si tu concluzia.

Daca stiam ca masina ta are probleme,crede-ma ca nu aveam nici un interes sa ajunga la cineva de pe forum,mai ales ca o dadusem la schimb +diferenta de bani pe masina mea actuala,iar tu ai luat-o ulterior de la altcineva.Singurul motiv ptr care am dorit sa ajunga la tine a fost din dorinta de a ajunge la cineva care ar avea grija de ea,nu la vreun samsar.

Link to comment
Share on other sites

Wow, man stai linistit, nu te acuz pe tine ca mananca masina ulei sau ca s-a dus filtrul. Nu stiu de unde ti-a venit ideea ca masina a fost neingrijita. Chiar sunt foarte multumit de ea si am ramas placut impresionat de modul cum te-ai comportat cu mine ca si om, ca si vanzator.

Oameni ca tine mai rar gasesti si ti-am spus-o si cand ne-am vazut.

 

Masina o ador asa cum este acum, dar se pare ca intru incet incet in randul pasionatilor, imi dezvolt pasiunea pentru masini, pentru BMW.

 

 

 

Imi cer scuze daca te-a ofensat postul meu, nu asta a fost intentia. Cum tie ti s-a dus turbina la cateva luni de cand ai luat-o asa si la mine. Nu ai tu nicio vina, nici eu. Nu am mers subturat cu ea, pur si simplu asta a fost viata lui. Masina este foarte ok, doar ca imi sta mie pe creieri chestia asta cu uleiul :-D

 

Acum, mai mult ca sigur a fost de la acea garnitura a surubului de la baia de ulei.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum, mai mult ca sigur a fost de la acea garnitura a surubului de la baia de ulei.

 

Ai vazut tu ulei proaspat pe la surubul ala? De unde esti asa sigur? Eu zic sa verifici putin garnitura de la capac culbutori, sa vezi cum e pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Ai vazut tu ulei proaspat pe la surubul ala? De unde esti asa sigur? Eu zic sa verifici putin garnitura de la capac culbutori, sa vezi cum e pe acolo.

 

Si eu am avut probleme cu garnitura de la capacul de la culbutori, pierdeam ulei pe la ea, se transformase in plastic.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut probleme cu garnitura de la capacul de la culbutori, pierdeam ulei pe la ea, se transformase in plastic.

 

Devine solida si foarte casanta, in timp, de la caldura. E un lucru normal. Trebuie verificata si schimbata daca e cazul. Este destul de mult de munca, asa ca manopera nu o sa fie foarte ieftina, chiar daca e vorba doar de o garnitura.

Link to comment
Share on other sites

Wow, man stai linistit, nu te acuz pe tine ca mananca masina ulei sau ca s-a dus filtrul. Nu stiu de unde ti-a venit ideea ca masina a fost neingrijita. Chiar sunt foarte multumit de ea si am ramas placut impresionat de modul cum te-ai comportat cu mine ca si om, ca si vanzator.

Oameni ca tine mai rar gasesti si ti-am spus-o si cand ne-am vazut.

 

Masina o ador asa cum este acum, dar se pare ca intru incet incet in randul pasionatilor, imi dezvolt pasiunea pentru masini, pentru BMW.

 

 

 

Imi cer scuze daca te-a ofensat postul meu, nu asta a fost intentia. Cum tie ti s-a dus turbina la cateva luni de cand ai luat-o asa si la mine. Nu ai tu nicio vina, nici eu. Nu am mers subturat cu ea, pur si simplu asta a fost viata lui. Masina este foarte ok, doar ca imi sta mie pe creieri chestia asta cu uleiul :-D

 

Acum, mai mult ca sigur a fost de la acea garnitura a surubului de la baia de ulei.

 

Stai fara grija!Nu m-ai ofensat deloc :)

Sfatul meu e sa nu treci la uleiul Bmw deoarece sunt multe opinii negative la adresa lui,chiar aici pe forum.Foloseste un ulei care este fabricat in tara lui de origine nu facut la turci sau EU.

Acest consum e posibil sa fie si din cauza acelei garnituri de la capac care in timp devine casanta.Eu nu am schimbat niciodata garnitura asta,ptr ca am considerat ca e un consum in limitele normale si nu mi-am facut griji in privinta lui.

Link to comment
Share on other sites

@danielsan nu e problema, am "buget" alocat masinii. Momentan o mai tin, desi as vrea sa trec la 335i, motiv pentru care nu as mai baga bani in ea pentru "look".

 

Mai am de pus pilot automat, scaune sport cu mix (piele partial - in cazul in care gasesc) si eventual volan M. Astea le fac pentru mine, desi stiu ca masina nu o sa o mai tin prea mult (maxim un an, un an jumate).

 

Bani sunt, dar inca nu e dorinta aia mare si inca sunt incepator, deci mai am de invatat in arta de a conduce :D

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

@quze multumesc. Acolo o tin parcata. Jantele asa le-am luat cu anvelope. Momentan ma impaca. Denivelarile si capacele de canalizari parca nu se mai simt asa. Chiar acum 10 minute am vazut in trafic un 320d lci fara pachet M cu jantele astea si arata bine.

 

Ca si idee, cu DPF OFF fizic si din soft scot un consum incredibil. Pun pariu ca nimeni nu ma crede, dar asta este consumul pe BC si la pompa imi iese pe ultima mie 5.6 pe autostrada, viteza de 130-140km/h. Desi nu vad logica, instantul imi sta numai la 3.5-4l/100Km.

 

http://i.imgur.com/5N8hT2n.jpg

 

In Bucuresti a crescut putin de cand i-am schimbat jantele, cu aproape 700ml/100km, dar s-a stabilizat la 8.2. Treptele nu le mai schimb intre 2500-3000, acum ii dau intre 3500-4000. nu a mai vazut treapta 3 in oras, decat la viteze de peste 80km/h si asta foarte rar.

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Da, cu jantele de 19" imi lua 10-11. Cam asta e diferenta intre 16" - 19": un litru in plus pe inch. Daca le aveam pe cele pe 16" de tabla, acum, in Bucuresti scoteam 7.5-8 maximum.
Link to comment
Share on other sites

Da, nu te contrazic, desi jantele sunt de seria 5. Dar cum mi-au zis multi sa le pastrez pe cele pe 19" style 199 nu ar fi fost o idee buna, cel putin nu pentru mine. Nu ma plang de consum nici la cele pe 19", chiar mi se pare acceptabil la cata putere are masina, dar comfortul, cel putin in Bucuresti, lasa de dorit.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu domnul Cristian. Consumul l-am pus pentru ca:

1. Sunt uimit cat de mic e fata de cand am luat-o.

2. Am mai multe mesaje pe privat in care mi se cere sa tin la curent cum evolueaza consumul.

3. Multi zic ca DPF OFF si remaparea nu sunt benefice.

 

 

Ca si idee, in 8 luni de cand o am, am ars deja 2000 euro pe motorina si nu ma plang. Stiu ca 335i consuma dublu fata de asta si nu ma intereseaza aspectul asta. Am ales 320d, pentru ca sunt incepator. Daca am bani si imi permit si un 335i asta nu inseamna ca sunt si fara creier incat sa imi iau o masina cu 300 cai si eu habar sa am sa conduc. Intai invat pe ceva mai inferior. Totul se face cu cap.

 

Am observat ca ai prins o "ura" pe mine de cand m-am inscris pe forum si am cautat masina.

 

Ti-am zis, imi cer scuze daca te-am ofensat cu pretul oferit pe masina ta, chit ca ai vandut-o mai ieftin dupa cateva luni bune.

 

Numai bine si drumuri usoare iti doresc cu al tau e60 frumos :-D

 

Pana la urma am ramas pe forum, nu am venit aici sa cumpar o masina intretinuta la bani putini.

 

Cum spuneam mai sus, incep sa imi dezvolt pasiunea pentru masini, in principal pentru marca BMW.

Daca nu aveam aceasta pasiune cand m-am inregistrat nu inseamna ca trebuie sa o arzi ironic cu mine.

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Nu domnul Cristian. Consumul l-am pus pentru ca:

1. Sunt uimit cat de mic e fata de cand am luat-o.

2. Am mai multe mesaje pe privat in care mi se cere sa tin la curent cum evolueaza consumul.

3. Multi zic ca DPF OFF si remaparea nu sunt benefice.

 

 

Nu esti dispus sa te inscrii pe siteul asta si sa ne tii la curent cu, consumul? :drinks:

 

(..ma indoiesc ca scoti asa consum cu acceleratii de 3500rpm.. prin oras; conduc E90 si am mers si cu un F30 nou vreo saptamana: oras si autostrada si am vazut ce si cum...; economia se face la turatii mici nu mari, orice ai crede tu, sau altii..) no offence!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Treptele nu le mai schimb intre 2500-3000, acum ii dau intre 3500-4000. nu a mai vazut treapta 3 in oras, decat la viteze de peste 80km/h si asta foarte rar.

 

Da, si mie mi se pare ciudat. Am si eu 320d de ceva vreme si conduc mult in afara orasului si totusi media sta pe undeva intre 7.5 si 8. El zice ca merge de obicei in viteza 2 cu 80km/h. Se vede ca este incepator.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.