Jump to content

Ambreiaj incins


mario.b

Recommended Posts

Salutare, va mai deranjez cu incao problema, ieri (nr duminica), am fost si eu ca toti tinerii la padure cu prietenii, eu neavand carnet (inca) am cerut masina fratelui meu sa merg si eu cativa metrii, mergand cu aII-a miam adus aminte ca este viteza ideala sa ma invart cu ea, cateva cerculete, masina OK, (totul a fost facut p iarba), am lasat masina la locul ei, totul bine, pana a venit un prieten deal meu care are tot BMW si a zis k el se invarte cu viteza aIII-a, a zis sa imi arate, a facut fratemiu si el 3,4 cerculete tot in a III si tovarasul meu 4,5 dupa ce a oprit masina, iesea fum din dreptul discului de ambreiaj, a iesit fum cam 25 min, si a mirosit inca 4 5 ore, in primele 30 min dupa cerculete motorul a fost oprit, dupa care l-am pornit 5 min. Cand a fost sa plec, electromotorul refuza sa invarta motorul, in sensul ca se invartea in gol, nu ajungea p volanta, dupa ceva timp a mers, problema mare vine acum, ca sa schimb vitezele in mers e un adevarat tur de forta, refuza sa intre in vitezele 2, 3, 4, 5, intra cu "japca" romaneste spus, pe loc masina intra ff bine in viteza 1, dar in mers decat dupa cateva pedale. Spuneti-mi si mie cam care ar pute fii sau daca ati patit si voi la fel. Mentionez ca inainte intra in orice viteza cu degetul mic, adica fff usor. Nu stiu in ce stadiu este discul de ambreiaj. Multumesc anticipat pentru raspunsuri
Link to comment
Share on other sites

si mai am o "problema" asta fiind din nainte de paste, masina nu trage aproape deloc (adica: mam "dat" cu un logan cu motor de 1.6 si dabea lam facut :blink: ) si nu stiu de ce sa ma apuc, ca poate schimb abreiaju si nimic sau ii fac motoru si iar nimic, poate aveti vre-o idee sau poate vi sa intamplat,multumesc si astept raspunsurile voastre
Link to comment
Share on other sites

si mai am o "problema" asta fiind din nainte de paste, masina nu trage aproape deloc (adica: mam "dat" cu un logan cu motor de 1.6 si dabea lam facut :blink: ) si nu stiu de ce sa ma apuc, ca poate schimb abreiaju si nimic sau ii fac motoru si iar nimic, poate aveti vre-o idee sau poate vi sa intamplat,multumesc si astept raspunsurile voastre

219088[/snapback]

este ambreiaju :)

Link to comment
Share on other sites

sincer sa fiu nici eu nu stiu poate ca am ramas cu sechele de la is-ul care lam avut,sa ne spui si noua cat tea costat

219242[/snapback]

Eu am facut un topic cu problema asta "nu mai am putere" dar l-au mutat de la seria 5 la probleme tehnice :blink: , dar nu ma supar au si ei dreptate ca este o problema tehnica :) , dar sunt multe topicuri cu probleme tehnice la seria 5, dar repet nu ma supar eu sunt mutumit de raspunsuri si de promtitudine indiferent unde muta topicurile :) .

Iti spun maine cat ma costa toata jucaria :) .

PS: eu am ajuns sa merg cu a 5-a la 3500 rpm cu 120 :) :)

Link to comment
Share on other sites

si tocmai am vorbit cu un prieten care este mecanic si mia zis ca sar putea sa fie decat placa de presiune de vina si decat pe aia sa o schimb sa nu dau bani aiurea pe tot kit-ul

219245[/snapback]

Cum isi poate da seama daca este doar placa de presiune??

Mai bine te sun maine si vb .....poate ne "combinam" :) si vedem ce putem face sa descoperim clar care sunt problemele, ascultam mai multe pareri :blink:

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

pai el mia zis ca din cate stie el aia pica mai repede, si a zis sa fac rost de bani si sa ma duc cu masina la el dam jos ambreiaju si vedem ce are placa, discu sau ambele, si el are acum tot BMW 318is e36,si inainte a avut un e30,

219252[/snapback]

 

 

daca umbli schimba tot kitul ..ar fi pacat sa-ti cada la scurt timp discul si sa repeti operatia ..de obicei cand desfaci schimbi tot si ai scapat de o grija !..

Link to comment
Share on other sites

un kit costa 6 mil, sachs, o placa 4 mil, asa ca ......... la volanta este cu cantec, pe mine ma costa la E46 27 mil la AB :blink: problema este ca la mine este volanta dusa si masina trage, este posibil ca la tine volanta sa nu fie dusa, nici nu stiu daca tu ai volanta !!!!!!!!???????????????
Link to comment
Share on other sites

voi ce ma sfatuiti sa imi iau sport sau normal? si daca stiti care este pretul si la unu si la altu

219212[/snapback]

[/quote

Cu un an si ceva in urma am schimbat tot kitul 560 ron. Placa era ok si rulmentul dar tocmai datorita faptului ca e lucrare maricica e bine sa schimbi tot kitul.

Daca stai mai nasol cu finantele schimba doar ce gasesti busit :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai atunci sa vad cat ma duce toata nebunia, cu noile preturi si vad in ce ma pot incadra, am incercat sa il sun astazi pe mariusTXA si nu a raspuns la tel, ca stiam ca el mai aduce kituri. poate ma ajutati si pe mine cu un nr de tel la care sa raspunda,va multumesc anticipat si multumesc pentru atentia acordata acestui topic, va tin la curent
Link to comment
Share on other sites

Pai atunci sa vad cat ma duce toata nebunia, cu noile preturi si vad in ce ma pot incadra, am incercat sa il sun astazi pe mariusTXA si nu a raspuns la tel, ca stiam ca el mai aduce kituri. poate ma ajutati si pe mine cu un nr de tel la care sa raspunda,va multumesc anticipat si multumesc pentru atentia acordata acestui topic, va tin la curent

219521[/snapback]

0723.77.67.67..... :blink: , incearca nr. asta.

Link to comment
Share on other sites

un kit costa 6 mil, sachs, o placa 4 mil, asa ca ......... la volanta este cu cantec, pe mine ma costa la E46 27 mil la AB  :blink: problema este ca la mine este volanta dusa si masina trage, este posibil ca la tine volanta sa nu fie dusa, nici nu stiu daca tu ai volanta !!!!!!!!???????????????

219394[/snapback]

toate masinile au volantĂŁ - difera constructia ei - scuze de offtopic

 

discu de ambreiaj e problema dar daca tot umbli acolo te sfatuiesc sa iei tot kitul de ambreiaj mai putin rulmentul (care cred ca nu e dus) si nu lua sport da socuri puternice la schimbarea vitezelor.

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa ma orientez catre ambreiaj sport ca vreau sa am un condus un pic mai sportiv,ma gandesc ca este mai rezistent la nebunii decat unul normal, am vazut pe un Golf IV cam cat este de tare un ambraiaj sport.. "compactu"-le volanta se schimba fffff rar man, nu cred ca volanta este de vina la tine, poate patina ambreiajul, ca si la cristianiorga, man intreba la mai multe service-uri k simt miros de teapa man, nu o spun cu rautate, dar am vazut ceva volante la viata mea, este o bucata de metal brut prelucrata care vine pe vibrochen (arbore cotit), pe ea vine electromotorul si invarte motorul, parera mea..... mai bine te duci la inca un service, tare mie frica ca te va intepa de multe milioane aiurea, gandeste logic, p volanta (din cate imi aduc aminte) se prind elementele ambraiajului -placa de presiune--disc de ambreiaj-- ele sant prinse pe volanta daca nu ma insel cu suruburi.... deci nema frecare, mai intreaba.

@cristianiorga - man am vvb cu prietenul meu care ma ajuta sa fac masina si a spus ca te poate ajuta si pe tine atata timp cat il aajut si eu sa desfaca cutiile de pe masini, iar eu sant disponibil de munc. Maine voi da cateva tel sa aflu costul pieselor si pentru mine si pentru tine, le voi comunica aici pe forum, nu am d c sa ma ascund. Maine voi posta de la serviciu. O seara placuta

Link to comment
Share on other sites

p volanta (din cate imi aduc aminte) se prind elementele ambraiajului -placa de presiune--disc de ambreiaj-- ele sant prinse pe volanta daca nu ma insel cu suruburi.... deci nema frecare, mai intreaba.

De volanta este prinsa fix placa de presiune. Intre ele se afla discul de ambreiaj. Acesta pe o fata cupleaza pe volanta iar pe cealalta cupleaza pe placa de presiune.

In caz de patinare a ambreiajului se poate uza atat suprafata placii de presiune cat si cea a volantei.

Pana nu desfaci nu ai de unde sa stii exact daca este sau nu uzata volanta.

Pentru rezultate optime este recomandabil sa se schimbe tot kitul : placa de presiune, discul de ambreiaj si rulmentul de presiune. Volanta doar daca este necesar.

Link to comment
Share on other sites

Cristian am gasit kituri de ambreiaj, sincer nu merita sa le iei pe bucati, mai bine le iei kit complect, da-mi si mie un telefon ca sa putem vb,

Dupa cateva tel astea sant preturile:

mariusTXA --- kit Sachs 450 Ron, garantie

augsburg ---- 433.99 ton -- garantie 12 luni Sachs

Preturile sant valabile pentru ambele motoare, daca esti interesat si vrei sa cumperi kitul, ori il suni pe marius ori suni la augburg, la augsburg il aduce in 2 zile cu achitarea unui avans, iar mariusTXA le are acum pe stoc si pretul este valabil doar astazi. Alegerea ramane a ta, eu o sa il sun pe fratemiu sa vad daca are el bani sa le comand acum de la augsburg sau de la mariusTXA,. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Cristian am gasit kituri de ambreiaj, sincer nu merita sa le iei pe bucati, mai bine le iei kit complect, da-mi si mie un telefon ca sa putem vb,

    Dupa cateva tel astea sant preturile:

  mariusTXA --- kit Sachs 450 Ron, garantie

  augsburg ---- 433.99 ton -- garantie 12 luni Sachs

Preturile sant valabile pentru ambele motoare, daca esti interesat si vrei sa cumperi kitul, ori il suni pe marius ori suni la augburg, la augsburg il aduce in 2 zile cu achitarea unui avans, iar mariusTXA le are acum pe stoc si pretul este valabil doar astazi.  Alegerea ramane a ta, eu o sa il sun pe fratemiu sa vad daca are el bani sa le comand acum de la augsburg sau de la mariusTXA,. Bafta

219699[/snapback]

 

mie unul nu -mi pare f scump .... Oare cat costa montajul ..si pe unde ???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.