Jump to content

Recommended Posts

Eu nu am avut experiente neplacute cu acest service sau cu personalul de acolo. Sincer. Acum, fiecare cu experienta lui, ce sa zic. Oricum mi-e greu sa cred ca e un service slab. Mi se pare ciudat ca nu vad pe nimeni care sa spuna ca a fost multumit. Chiar asa sa fiu singurul? Referitor la initiatprul topicului, e dreptul lui sa-si exprime nemultumirile si bine face. Dar aceste lucruri se pot rezolva amiabil (sau legal) si topicul sa ramana doar o poveste, experienta lui, impartasita si altora. Atat. Nu balacareala :). Eu oricum consider ca nu am dreptul sa judec pe niciunul.

 

Mie mi-au schimbat si la bavaria placutele fara sa ma intrebe :)

nu a contestat nimeni ca poate face si lucrari bune , dar sunt situatii de gen in care arati ce fel de om esti in primul rand ..apoi mecanic etc . Chiar si userul in cauza a avut un schimb de bujii reusit :hyper: .

Link to comment
Share on other sites

Ce ma enerveaza cel mai rau : e faptul ca omul ala se dadea peste cap sa gaseasca o cale sa isi faca masina ,si un mecanic care

ar fi trebuit sa lucreze la motor, s-a apucat sa ii schimbe suportii la numar .

profesionisti nene!!!!!!!excl.png

 

Si partea si mai funny e ca nici macar nu au reparat masina! download.gif

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si partea si mai funny e ca nici macar nu au reparat masina! download.gif

 

sincer imi pare rau pentru ce a patit colegul Kathalin ,

da-o in colo de treaba!!

Am patit si eu ceva asemanator cu un electrician ,mi-a tinut masina in service 3 saptamani si nu a rezolvat-o.

dar ma rezolvat colegul Neo- anderson in 15 min . pentru asta" Respect maestre"goodjob.gif

Link to comment
Share on other sites

Acest Bimmer Service....ce naiba are in comun cu BMW numai el stie, este exemplul clar de service de evitat! Nu am fost acolo niciodata, cu siguranta nu am sa merg, insa atitudinea, nu neaparat lagata de meserie, este mai mult decat respingatoare! Un exemlpu de de furt pe fata, incompetenta crasa si obraznicie dusa la paroxism! In schimb multe critici la alte service-uri sau persoane cu habar tehnic si multa, multa reclama. Aprops, Domnule Robert as dori o insepctie la E 38 750i, E 65 760i, F 02 760 Li si E 31 850 Ci......le puteti face la standart BMW? inclusiv rezolvarea eventualelor probleme? cu factura si garantie????
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Caterinca si lucrurile inventate de oamenii care n-au calcat acolo ii fac jocul lui Robert, si pun intr-o lumina aiurea acest topic.

 

Cred ca e important sa se discute ce s-a intamplat concret, si mai important este ca cei care au avut de suferit sa relateze experienta.

 

Ce nu stie Robert (dar na, invata) este ca un client nemultumit va relata experienta negativa la 8 din 10 persoane, iar unul multumit la 2 din 10.

 

Treaba asta cu serviciile lui sunt ca litoralul romanesc: plin de gunoaie si manelisti, servicii scumpe si proaste, dar plin. Ei bine, pana cand nu ramane fara clienti va garantez ca nu schimba nimic. Intre timp, face bani pe prosteala si buna credinta a clientilor.

Edited by mcliviu
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

cu acesta ocazie readuc in prim plan cazul tzeparului flavius nu mai stiu cum, ridicat in slavi de bmwclub, care vindea bmw-uri facute din bucati la preturi supraevaluate....cand au aparut dovezile care sa sustina aceasta cauza i-a disparut topicul de vanzare al masinii ca prin minune!
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in seama. Il stiu pe Robert de 10 ani, timp in care nu am calcat pragul service-ului pentru ca este departe se mine si incomod. Cu alte cuvinte nu ii tin partea dar nici nu il denigrez. Problema reala pe care o vad eu este comunicarea in situatia lui Khatalin. Mai mult indiferent ca mergi pe incredere sau nu aceasta operatiune era obligatoriu sa o faci cu factura, ca sa poti ulterior sa iei masuri legale si nu prin intermediul unui forum. Daca eram in locul lui si eu as fi facut o oferta sub piata la masina pentru ca stim f bine faptul ca a pune un motor sh implica costuri timp si o investitie prin care tii blocati niste bani pe care ii vei recupera intr-un timp nedeterminat, cu alte cuvinte imi asum un tisc si fac o investitie. Nu sunt de acord cu spalarea rufelor murdare pe forum. Daca chiulasa avea o problema corect ar fi fost sa mergi imediat la el si sa soliciti sa o faca corect sau sa-ti returneze banii, nu sa rezolvi problema cu alt service apoi sa faci un topic pe forum unde sti clar ca un feedback negativ poate afecta businessul oricui. Sunt convins ca supararea ta este reala dar in locul tau as fi luat problema in mana si ma duceam peste Robert. Daca acest lucru nu functiona, apelam la forum ca sa-l improscam cu noroi.
  • Like 6
  • Downvote 28
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in seama. Il stiu pe Robert de 10 ani, timp in care nu am calcat pragul service-ului pentru ca este departe se mine si incomod. Cu alte cuvinte nu ii tin partea dar nici nu il denigrez. Problema reala pe care o vad eu este comunicarea in situatia lui Khatalin. Mai mult indiferent ca mergi pe incredere sau nu aceasta operatiune era obligatoriu sa o faci cu factura, ca sa poti ulterior sa iei masuri legale si nu prin intermediul unui forum. Daca eram in locul lui si eu as fi facut o oferta sub piata la masina pentru ca stim f bine faptul ca a pune un motor sh implica costuri timp si o investitie prin care tii blocati niste bani pe care ii vei recupera intr-un timp nedeterminat, cu alte cuvinte imi asum un tisc si fac o investitie. Nu sunt de acord cu spalarea rufelor murdare pe forum. Daca chiulasa avea o problema corect ar fi fost sa mergi imediat la el si sa soliciti sa o faca corect sau sa-ti returneze banii, nu sa rezolvi problema cu alt service apoi sa faci un topic pe forum unde sti clar ca un feedback negativ poate afecta businessul oricui. Sunt convins ca supararea ta este reala dar in locul tau as fi luat problema in mana si ma duceam peste Robert. Daca acest lucru nu functiona, apelam la forum ca sa-l improscam cu noroi.

daca unul te arde odata tu te mai duci sa te arda si a doua oara?sincer in orice service sau vulcanizare unde am avut probleme nu m-am mai dus sa ma iau de gat cu aia.Daca nu au fost in stare sa faca treaba din prima nu mai avea rost sa pierd timp si nervi.

Am mai boldat o afirmatie cu care nu sunt de acord.Robert are un service,nu vad ce investitie facea cu 16.000 eur avea masina care facea mai mult pe piata.sau poate chiar repara motorul ala cine stie.Daca vorbeam de mine sau de tine clar in cazul nostru erau bani blocati si reparatia dura mai mult.Poate am inteles eu gresit ce ai vrut sa spui?

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in seama. Nu sunt de acord cu spalarea rufelor murdare pe forum. Daca chiulasa avea o problema corect ar fi fost sa mergi imediat la el si sa soliciti sa o faca corect sau sa-ti returneze banii, nu sa rezolvi problema cu alt service apoi sa faci un topic pe forum unde sti clar ca un feedback negativ poate afecta businessul oricui. ....

 

Mda...ala nu recunoaste nici pe forum ca a gresit...din punctul lui de vedere e totul ok in afara de suportii montati pt care isi cere mii de scuze...crezi ca intre doi ochi isi facea mea culpa? Pai cand vine cineva si iti spune ca motorul e praf si cumperi altul sau ii vinzi lui masina, tu ca om normal nu ti se pare ceva dubios si mai vrei o a doua opinie? Cand cineva iti planeaza chiulasa dar nu se baga in reparatia motorului nu e ceva dubios? Nu arata ca vrea sa faca bani de pe tine? Ce service intreg la minte din ziua de azi nu iti repara motorul, cand in ziua de azi si daca nu stiu ei tot se baga, doar doar sa mai faca un ban...nu...omu nostru corect, ii planeaza chiulasa la un pret de bun simt si refuza sa-i faca motorul dar din inima lui mare ii cumpara masina. Frate daca tu nu vrei sa vezi ce e de vazut e partea a doua. In ceea ce priveste "rufele murdare pe forum" daca se rezuma doar la atat sa zica bogda proste,plus de asta parca eram o mare familie si o comunitate cat de cat corecta intre noi. Stii cum e, ulciorul nu merge de multe ori la apa si pt o marsavie de genul asta, odata si odata tot dai peste unu care sa iti puna bete in roata si cu dovezi si fara si cu facturi si fara si cu ANPC si fara iar nenea bimãr o sa isi ia concediu numa sa scape de stres.

  • Like 7
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in seama. Il stiu pe Robert de 10 ani, timp in care nu am calcat pragul service-ului pentru ca este departe se mine si incomod. Cu alte cuvinte nu ii tin partea dar nici nu il denigrez. Problema reala pe care o vad eu este comunicarea in situatia lui Khatalin. Mai mult indiferent ca mergi pe incredere sau nu aceasta operatiune era obligatoriu sa o faci cu factura, ca sa poti ulterior sa iei masuri legale si nu prin intermediul unui forum. Daca eram in locul lui si eu as fi facut o oferta sub piata la masina pentru ca stim f bine faptul ca a pune un motor sh implica costuri timp si o investitie prin care tii blocati niste bani pe care ii vei recupera intr-un timp nedeterminat, cu alte cuvinte imi asum un tisc si fac o investitie. Nu sunt de acord cu spalarea rufelor murdare pe forum. Daca chiulasa avea o problema corect ar fi fost sa mergi imediat la el si sa soliciti sa o faca corect sau sa-ti returneze banii, nu sa rezolvi problema cu alt service apoi sa faci un topic pe forum unde sti clar ca un feedback negativ poate afecta businessul oricui. Sunt convins ca supararea ta este reala dar in locul tau as fi luat problema in mana si ma duceam peste Robert. Daca acest lucru nu functiona, apelam la forum ca sa-l improscam cu noroi.

Exact, cam asta e procedura atat din partea celor de la service cat si din partea ta ca si client. Dar la noi e mai simplu sa faci cancan si dupa se rezolvi neintelegerea.

  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Mda...ala nu recunoaste nici pe forum ca a gresit...din punctul lui de vedere e totul ok in afara de suportii montati pt care isi cere mii de scuze...crezi ca intre doi ochi isi facea mea culpa? Pai cand vine cineva si iti spune ca motorul e praf si cumperi altul sau ii vinzi lui masina, tu ca om normal nu ti se pare ceva dubios si mai vrei o a doua opinie? Cand cineva iti planeaza chiulasa dar nu se baga in reparatia motorului nu e ceva dubios? Nu arata ca vrea sa faca bani de pe tine? Ce service intreg la minte din ziua de azi nu iti repara motorul, cand in ziua de azi si daca nu stiu ei tot se baga, doar doar sa mai faca un ban...nu...omu nostru corect, ii planeaza chiulasa la un pret de bun simt si refuza sa-i faca motorul dar din inima lui mare ii cumpara masina. Frate daca tu nu vrei sa vezi ce e de vazut e partea a doua. In ceea ce priveste "rufele murdare pe forum" daca se rezuma doar la atat sa zica bogda proste,plus de asta parca eram o mare familie si o comunitate cat de cat corecta intre noi. Stii cum e, ulciorul nu merge de multe ori la apa si pt o marsavie de genul asta, odata si odata tot dai peste unu care sa iti puna bete in roata si cu dovezi si fara si cu facturi si fara si cu ANPC si fara iar nenea bimãr o sa isi ia concediu numa sa scape de stres.

 

 

Eu tot sunt curios cum a dedus ca motorul e compromis , fara sa il desfaca.... sunt curios de ce nu au facut factura , inca sunt curios cum pot fii afectate turbourile de ruperea distributiei asa usor ... etc etc....

 

Kathalin e una din putinele persoane care s a trezit si a scos masina la timp de acolo ... altfel dauna totala scria pe buzunarul/portofelul lui !

Edited by DEVIL's Style
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu tot sunt curios cum a dedus ca motorul e compromis , fara sa il desfaca.... sunt curios de ce nu au facut factura , inca sunt curios cum pot fii afectate turbourile de ruperea distributiei asa usor ... etc etc....

 

...

 

El a zis ca s-ar putea sa fie afectate turbinele pt ca a vazut ca pompa de ulei e stricata dar defapt turbinele nu au fost afectate pt ca pompa s-a defactat dupa ce s-a rupt lantul si normal ca dupa ce bagi o gramada dinastea de defectiuni imaginare care s-ar putea sa te duca la niste costuri mult prea mari daca vrei sa repari motorul coroborat cu faptul ca si daca s-ar repara tot ar fi sanse sa pice din nou cate ceva...singura si ultima optiune plauzibila pt cineva care nu se pricepe e sa vanda masina... tanananaaaaaa...

Edited by MscleMike
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

@kathalin

 

Nu sunt avocat si nici arbitru. Din cele relatate de voi, in loc sa discutati la telefon sa rezolvati problemele, va porcaiti pe forum, de aici am mentionat ca vad o problema de comunicare.

 

Nu stiu daca constatarea lui a fost buna sau proasta. Daca a sustinut ca recomanda schimbarea motorului banuiesc ca a facut-o cu un motiv. Probabil pentru el ca service riscul era prea mare sau nu avea oamenii pregatiti sa rezolve un astfel de task. Pana la urma e dreptul lui sa decida ce repara sau nu. Referitor la tine, da, cu siguranta e recomandat sa ceri mai multe pareri, pentru ca esti un om cu coloana si poti lua o decizie singur. Problema e cand o faci consumand prea multi bani si timp si ajungi sa ti se ia de service-urile din Romania. Eu personal nu am gasit un service care sa faca lucrurile cum vreau eu.

 

Referitor la chiulasa, eu ma duceam peste Robert si ii dadeam cu ea in cap si ii ceream ori banii inapoi ori sa o faca corect.

 

Dupa ce faceam pasii necesari sa rezolv problema, da, postam experienta pe forum, mie mi se pare ca ai facut un pic din amandoua.

  • Like 3
  • Downvote 12
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt avocat si nici arbitru. Din cele relatate de voi, in loc sa discutati la telefon sa rezolvati problemele, va porcaiti pe forum, de aici am mentionat ca vad o problema de comunicare.

Nu stiu daca constatarea lui a fost buna sau proasta. Daca a sustinut ca recomanda schimbarea motorului banuiesc ca a facut-o cu un motiv.

 

Ce zici tu acolo Razvane, ce problema de comunicare? S-au vorbit multe pana sa se ajunga pe forum, deci la o neintelegere.

 

Ia uite mai jos, deci s-a prezentat defectul masinii ca fiind iremediabil, motor praf, o gaura extraorindara in buzunar, ca mai apoi sa i se faca o oferta la aceasta "epava".

 

Oferta pe care ti-am facut-o pentru masina a fost una chiar de bun simt avand in vedere ca o masina in stare buna este incepand cu 14.000euro pana la 20.000euro din 2008 in functie de dotari.

 

Dupa care, zice ca nu a vrut sa repare motorul, desi el era reparabil, sunt SUTE DE SERVICE-uri care puteau face ce Bimmer cica nu putea (deci nu putea sa repare motorul, dar totusi sa ajute clientul, i-a propus o ofera de nerefuzat).

 

Intelege odata pentru todeauna, nu am vrut sa reparam motorul dupa ce am constatat ca este pompa de ulei gripata. Asta e, sunt sute de service-uri unde poti face lucrarea asta. Multumesc.

 

Ce ti se pare in regula in cele de mai sus? Toate sunt scrise de Robert in topicul asta.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Razvan,

 

Lucrurile sunt clare ca aceea constatare a fost facuta gresit. Si nu ma pronunt eu, ca nu sunt mecanic ci pozele si exemplu "viu"- motorul care functioneaza in paramentri. Cat despre inlocuirea motorului eu am o parere formata, pe care am afirmat-o in alte posturi vis a vis de cum a fost prezentata situatia.In fine....

 

E normal sa solicit restituirea banilor din moment ce nu s-a efectuat corespunzator actiunea respectiva si e la fel de normal sa povestesc prin ce am trecut altora. Am trecut de faza cu cenzura de mult.

 

Pentru mine era suficient daca isi recunostea vina, imi elibera factura si restituia banii. Nu sunt un tip razbunator si nu vreau raul nimanui. Plus ca nu imi place deloc circul.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

In sfarsit cineva pune punctul pe I

Kathalin imi pare nespus de rau prin ce ai trecut dar inca odata iti reamintesc ca increderea in oamneni dauneaza (exceptie prieteniii buni)

in primul rand felicitarile mele ca ai dezvoltat si detaliat acest subiect legat de tepele din service. Dat fiind faptul ca ma invart in lumea asta a reparatiilor auto am constatat cu stupoare ca foarte multi "ingineri" vor sa te prajeasca daca esti in necunostinta de cauza. Ma bucur ca ai gandit rapid (avand neclaritati) si ai procedat ca la doctor cerand si alt diagnostic. Sunt dezamagit ca pana si un service cu nume nu isi face treaba cum trebuie.

Mai pe romaneste subliniez faptul clar ca era cat pe aici sa fii ars grav de acest individ de la acest service. Scopul lui a fost clar de la inceput te-a prins cu masina la anaghie a dat in tine din "TOP" specific mecanicilor te-a intristat si a incercat sa puna mana pe masina ta la un pret de nimic...mie sila mie scarba de ce se intampla si are mare noroc ca nu a dat peste unul ca mine....

 

Te salut

 

P.S- nu am nevoie de la colegi de reply este strict opinia mea mai sus, nu ma intereseaza alte pareri chat etc.

  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.