Jump to content

Probleme avans pompa injectie bmw 320d e46 136hp


Recommended Posts

Salut tuturor. sunt nou in clubul acesta si m.am incris initial pt ca am o mare nelamurire, de fel ma ocup cu dezmembrari de pisicute si de e39 dar masina care o detin este un e46 320 an 1999. nu imi porneste la rece decat cu spray si momentan am exclus toate posibilele problemele pe care le.am stiut. am probat bujiile, am inlocuit releul de la bujii, am verificat siguranta de 100de amperi, am probat si pompa din rezervor baga motorina am verificat circuitul motorinei nu scapa si nui trage aer pe nicaier, am pus o supapa de sens... daca o pornesc cu spray si se incalzeste motorul imi merge bine toata ziua dar peste noapte nu mai porneste. daca ati patit vreunul ceva asemanator va rog dati.mi o idee ca nu stiu ce sa.i mai fac.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Trage motorul la punct blocheazal desfa conductele de la injectoare desfa pompa in fata cu imbusul de 17mm ia tubulara de 21 desfa piulita pompei pe urma desfa cele 4 suruburi de 13 baga presa impinge pompa in spate.Daca porneste greu da cca 1mm in spate (spre stanga)dupa ce ai facut toate astea va trebui sa ai grija impingi pompa cu mana strangi cele 4 suruburi de 13 prima data,desfaci surubul de blocaj al pompei scoti siguranta strangi surubul de blocaj strangi pompa in fata (o strangi cu tupeu)pui intinzatorul pui cureaua acum NU UITA sa desfaci surubul de blocaj al pompei pui siguranta strangi la loc,montezi conductele,deblochezi motorul(vibrochenul)montezi admisia cu EGR cu tot.Dai cheie Sa auzim de bine!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salut. Detin un e46 136 cp si de ceva timp la primul injector privit din fata masini gasesc motorina . Am inlocuit furtunasele de mai multe ori inclusiv pe cel de vine de la pompa si degeaba. Am scos furtunul de duce catre pompa de injectie am pornit masina si am observat ca pe acel furtun de vine de la pompa are presiune mare, acesta fiind motivul pentru care imi da cu motorina la stutul de la injector. Ce este de facut in aceasta situatie. Este ceva infundat, are pompa debit mare? Am inteles ca acel furtun ar fi de retur
Link to comment
Share on other sites

Salut. Detin un e46 136 cp si de ceva timp la primul injector privit din fata masini gasesc motorina. Am inlocuit furtunasele de mai multe ori inclusiv pe cel de vine de la pompa si degeaba. Am scos furtunul de duce catre pompa de injectie am pornit masina si am observat ca pe acel furtun de vine de la pompa are presiune mare, acesta fiind motivul pentru care imi da cu motorina la stutul de la injector. Ce este de facut in aceasta situatie. Este ceva infundat, are pompa debit mare? Am inteles ca acel furtun ar fi de retur

Injectorul care curge e injectorul 1.

De la pompa de inalta presiune nu poate veni presiune pe furtun ci pe teava metalica pentru ca e vorba de presiune de sute de Bari.

Probabil injectorul e defect.

Nu sunt specialist in injectoare dar din ce imi amintesc, testul empiric cu eprubete se face pe returul fiecarui injector comparand pe eprubeta(ele) gradata.. ce, cantitate de motorina se intoarce in rezervor... asadar acolo nu are voie sa fie presiune deloc sau foarte mica.. De aceea sunt puse si furtunase de cauciuc..

Simplu.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Injectorul care curge e injectorul 1.

De la pompa de inalta presiune nu poate veni presiune pe furtun ci pe teava metalica pentru ca e vorba de presiune de sute de Bari.

Probabil injectorul e defect.

Nu sunt specialist in injectoare dar din ce imi amintesc, testul empiric cu eprubete se face pe returul fiecarui injector comparand pe eprubeta(ele) gradata.. ce, cantitate de motorina se intoarce in rezervor... asadar acolo nu are voie sa fie presiune deloc sau foarte mica.. De aceea sunt puse si furtunase de cauciuc..

Simplu.

 

 

empiric vorbind m47 are pompa vp44 injectoare bosch clasice cu injectie directa , nu e CR nu are pompa de inalte, injectoare piezo, nu se face testul cu eprubeta.....etc

 

PS

ptr colegul, schimba toate furtunasele de retur plus cel din pompa in primul injector, ai nevoie de coliere pe furtunasele de retur, asta provizoriu, daca ai dubii ca ar fi injectoarele atunci trebuiesc demontate lucru extrem de dificil si periculos si verificate reconditionate

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

empiric vorbind m47 are pompa vp44 injectoare bosch clasice cu injectie directa , nu e CR nu are pompa de inalte, injectoare piezo, nu se face testul cu eprubeta.....etc

 

PS

ptr colegul, schimba toate furtunasele de retur plus cel din pompa in primul injector, ai nevoie de coliere pe furtunasele de retur, asta provizoriu, daca ai dubii ca ar fi injectoarele atunci trebuiesc demontate lucru extrem de dificil si periculos si verificate reconditionate

Empiric vorbind se prea poate sa ai ai dreptate.

Stii cumva mai exact daca o data cu trecerea pe platforma lui E90, M47 a "primit" pompa de inalte la toate modelele?

 

Asta e un lucru la care nu m-am gandit chiar daca mi-a trecitvpein cap intrebarea, cum ca de ce E46 are probleme cu injectia/porneste chinuit.. asta poate fi raspunsul, nu?

Link to comment
Share on other sites

Empiric vorbind se prea poate sa ai ai dreptate.

Stii cumva mai exact daca o data cu trecerea pe platforma lui E90, M47 a "primit" pompa de inalte la toate modelele?

 

Asta e un lucru la care nu m-am gandit chiar daca mi-a trecitvpein cap intrebarea, cum ca de ce E46 are probleme cu injectia/porneste chinuit.. asta poate fi raspunsul, nu?

 

M47TU tehnical upgrade asta e varianta de CR pusa pe fl e46 si nfl e90, x3 pardon, pai daca are injectoare defecte logic ca va porni foarte greu, dar nu prea exista la m47 clasic injectoare defecte, pompa este buba, injectoarele cred ca merg 500k lejer, distributia la fel

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.