Jump to content

Cablu "masa" topit


Recommended Posts

Salut,imi cer scuze pentru titlul topicului dar nu stiam cum sa ma exprim...nu am cunostinte de mecanica/electrica si am o problema la e60 520i,vara trecuta am schimbat bateria cu un bosch s3 de 90A nu am avut probleme pana acum cateva saptamani(din cauza serviciului masina sta foarte mult timp parcata) cand masina a inceput sa ramana fara curent,am dus masina la un service si a fost incarcata bateria fara sa fie data jos.Intrebarea mea este:ce ii pot face ca sa pot merge in siguranta aprox 80 km pana la un service?

http://s12.postimg.org/uprhybrn1/20150305_152620.jpg

http://s1.postimg.org/4zmisur9r/20150305_152629.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg mare lucru din poza.vad cu cablu rosu, care dupa culoare ar trebui sa fie + si totusi este legat la masa....mai vad in poza ca acel cablu pare a duce la + baterie.

 

daca acel cablu este - si a ajuns in halul este din cauza contactului imperfect.

trebuie taiat cablul si repus papuc cu cleste de sertizat.

 

 

una peste alta, ce seintampla la tine acolo nu este deloc ok.sa zici ms ca nu a fost si foc....tu nu ai simtit miros de ars deloc?

psssssssssssssssssss

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Acel cablu rosu vine de la baterie,ii + si duce unde se vede ca ii topit...nu ma pot uita sub masina sa vad ce se intampla,nu stiu daca desfac acel surub sa il curat putin ce se va intampla,mirosul se simtea de 3-4 zile si nu am observat nimic ciudat pana cand am scos mocheta... Edited by Mike88
Link to comment
Share on other sites

daca nu se atinge de caroserie ..iar nu inteleg, de ce au pus capcana aia acolo ?!

 

probabil ca duce undeva sub masina la o chestie , dar de ce nu au lasat cablu direct, si in cazul asta iar da cu fail.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Sunt constient ca putea fi mai rau...

@Unknovvn nu e apa,ii plastic topit

@Krebs cred ca atinge caroseria si se incalzeste,asta nu stiu daca sa desfac surubul sau nu ca poate tine ceva si pica in momentul cand il desfac,nu am cum sa ma uit sub masina...

Link to comment
Share on other sites

@Krebs cred ca atinge caroseria si se incalzeste,asta nu stiu daca sa desfac surubul sau nu ca poate tine ceva si pica in momentul cand il desfac,nu am cum sa ma uit sub masina...

Poti linistit sa-l desfaci, Iti trebuie izolatia de plastic ca sa o schimbi.

Este si un tutorial pe YouTube.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

e vreun part no pt cover ala alb ?

M-am uitat pe realoem, dar nu-l gasesc, am inteles ca modelul cu probleme este negru, iar cel nou trebuie sa fie alb.

 

Asta a patit-o urat, I s-a gaurit caroseria pe langa cablu. :excl:

http://bmwpost.ru/forum/remont-i-ekspluataciya-bmw-7/e60-lci-525d-fotootchyot-zamykanie-s-posleduyuschim-vozgoraniem-v-bagazhnom-otdele-11548/

Edited by Unknovvn
Link to comment
Share on other sites

Daca asa lucreaza nemtii la e60, se numeste TIGANIE, nu asa se duce cablul de alimentare catre motor, indiferent de situatie, cablul de putere se duce in primul rand catre consumatorii mari, si se duce bucata intreaga, nu inadit .

 

Asa e si la e90 , numai ca inaditura e sub baterie.

Link to comment
Share on other sites

Daca si restul masinii e lucrat de mantuiala, fara suparare , mai bine orientati-va catre alte marci, nu e posibil ca sa iei foc din cauza unui surub care se desface din cauza trepidatiilor,pacat ca se folosesc materiale de foarte proasta calitate.

Si apoi a cui a fost ideea de a pune bateria in portbagaj, a fost cea mai proasta idee, cred ca a fost unul beat cu gura mare, care a fost luat in.serios , si iata la.ce.s-a.ajuns.

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Din pacate ca sa schimbi ambele cabluri (cel care ajunge in compartimentul motor si cel care vine la borna)...pretul este prohibitiv.Incearca sa ajungi la un concesionar bmw sa vezi daca nu au fost rechemari de service pe tema asta.

http://www.ecstuning.com/BMW-E60-525xi-N52_3.0L/ES162833/

 

BINGO:

http://www.automarket.ro/stiri/bmw-recheama-in-service-13-milioane-de-exemplare-seria-5-si-seria-6-43903.html

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca se inlocuieste vechiul cablu cu altul nou ,sistemul de prindere va fi tot cu surub, deci...... nimic nou, cel mai sigur ar fi un alt cablu de acceasi sectiune sau mai mare ,tras prin interiorul masinii, pana la demaror.

 

Cablul daca ar fi de sectiune mai mare ar fi si mai bine, similar aparatelor de sudura.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.