Jump to content

Martor DDE aprins


Recommended Posts

A trecut ceva vreme de la problema cu DDE aprins.Am reusit sa-mi dau seama acum cand apare problema.

Cand trec din treapta de viteza superioara intr-una inferioara,cu motorul turat.Mergeam linistit cu vreo 160 la ora,sau cam asa ceva,eram intr-a 5-a,am facut o depasire ,si am fost nevoit sa trec in a 3-a urget.Urma o curba periculoasa.Ei,cand am adus-o intr-a 3-a,guess what?S-a aprins "DDE"-ul.Am tras pe dreapta,am lasat-o sa se linisteasca 1 minut si problema a disparut.Nu se intimpla prea des chestia asta,dar cand se intampla

motorul nu mai trage asa nervos.

Cel la care am dus-o pe tester zicea ca motorul merge excelent,din punct de vedere al

testerului,nu scoate fum ,nu bate nik,merge rotund,atat ca lui ii apare o presiune usor mai mare pe unul din cilindrii din cauza nu stiu carei supape,nu mai retin exact ce mi-a zis,parca control presiune rail,si mi-a recomandat sa o schimb.

Daca a inteles cineva ceva,in legatura cu supapa aceea,il rog sa-mi traduca! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DDE aprins in mers ...si nu s-a mai stins niciodata ...masina nu porneste,test la reprezentanta BMW Banat Car timisoara : injectoare,releu,filtru aer,filtru gaze ..total factura estimat 46-50 milioane ....peste 2 zile merg s-o scot din service ...va mai tin la curent ce inseamna nenorocitul ala de mesaj DDE :blink:
Link to comment
Share on other sites

probabil ca daca injectoarele nu sunt ca noi chiar daca sunt in parametri ok, la reprezentanta se schimba de urgenta.. Scuza-ma ca te intreb... dar ei nu iti pot porni masina fara toate treburile alea scihmbate ? eu inteleg ca tre schimbat filtru de aer si filtru de gaze si ce au zis ei acolo, dar poate ca tu nu vrei sa le schimbi acolo... Ei nu iti fac sa iti porneasca masina si sa ramana pornita daca nu le schimba pe toate ???

 

Deci la reprezentanta daca mergi ca ti s-a ars un bec.. iti zic ca nu iti pot face becu pentru ca nu iti pot da garantie ca tre facut si schimbuu de ulei filtre, injectoare etc ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Masina supusa la test a dat ca rezolvare la DDE aprins schimb de :injectoare,releu,filtre ..eu am cerut doar s-o faca sa porneasca si sa nu schimbe injectoare gandindu-ma ca fiind la 110 km de Szeged o sa merg si acolo sa fac testul dar ei sustin ca tocmai din cauza injectoarelor nu o pot porni ...desi masina impinsa merge in parametri zic eu din cate ma pricep....nu stiu nici eu ce sa mai cred ..sunt asa de suparat ...pt. ca factura va fi totusi de 1600 euro
Link to comment
Share on other sites

Mergeam linistit cu vreo 160 la ora,sau cam asa ceva,eram intr-a 5-a,am facut o depasire ,si am fost nevoit sa trec in a  3-a urget.

279708[/snapback]

 

La 160 la ora in a treia? :) nu vreau sa bag nimic de vina , fiecare cu stilul lui de condus! Da atunci nu va mai mirati ca se aprinde DDE-ul :blink:

Link to comment
Share on other sites

testerului,nu scoate fum ,nu bate nik,merge rotund,atat ca lui ii apare o presiune usor mai mare pe unul din cilindrii din cauza nu stiu carei supape,nu mai retin exact ce mi-a zis,parca control presiune rail,si mi-a recomandat sa o schimb.

Daca a inteles cineva ceva,in legatura cu supapa aceea,il rog sa-mi traduca! :blink:

279708[/snapback]

 

 

Eroarea poate fi cauzata de mai multe componente, nu este obligatoriu sa fie stricat senzorul.

Oricum,putin probabil sa fie stricate toate injectoarele, mi se pare ca se merge un pic la ghici.

 

Si pompa de inalta presiune poate cauza simptome similare.

Daca cei de la reprezentata au dat verdictul, inseamna ca asa o fi...

Link to comment
Share on other sites

ce are mai mare importanta din fraza asta... continutul ? sau punctele de la sfarsit ? ca sa stiu...

279809[/snapback]

 

Exista o unealta care nu stiu exact cum ii zice ... care iti foloseste la depistarea injectorului "bolnav"! Dar dehh , daca e "bolnav" unul ii schimbam pe toti! Nu ti se pare normal?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sotia are un ursulet din 1985  318 i  peste 300000km si nu am schimbat nici un injector bine ca la al meu din 2002  trebuie sa le schimb ..sa nu mai aud de diesel  imi pare rau ca mi-am cumparat asa ceva

279824[/snapback]

 

Ehh nu compara cu motorul de 1.8i de pe urs ... :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

dar sti ce e mai naspa ? ca treaba lor sa faca ce vor.. din partea mea.. dar daca zici la lume ca mergi la ceva service.. si aia au bagat testeru.. se apuca lumea de ras si fac misto.. ca ala nu are doctorat in BMW sa se dea cu parerea.. credca un sfat din asta "schimba toate injectoarele" si ala poate sa-l dea... atata ca el nu are CREDIBILITATEA celor de la BMW cand afirma astfel de treburi si si daca zice asa o treaba clientul merge in alta parte, pe cand daca cei de la BMW ii spun as schimbe toate injectoarele atunci e ok.

 

La un service bun... nu i se renteaza mecanicului sa spuna schimba toate injectoarele, mai bine i se renteaza sa vada care e defect si sa-l schimbe doar pe acela, chiar daca implica o munca mai meticuloasa.. si mai am o parere "buna" despre vopsitorii profesionisti dar aia v-o spun eu alta data...

Link to comment
Share on other sites

Eu ii suspectez pt. ca am cartea tehnica a masinii ..pana am cumparat eu masina de la neamt el a fost constiincios si a mers la inspectie in germania doar la reprezentanta BMW de acolo si nu in alte service-uri.sunt stampilele pe cartea din bord ..si acum mai am pe bord 9000km pana la inspectie si acum am mai facut eu vreo 16 mii si gata trebuie sa schimb injectoarele .ultima inspectie de acolo nu a constatat ca teebuie schimbate injectoarele ?
Link to comment
Share on other sites

Man sa iti spun ceva interesant ... nu am crezut ca poate fi adevarat si am incercat ... am incercat la 2-3 service-uri intreband "dom-le ce are" ... interesant acum ca fiecare service mi-a zis altceva ... am si prieteni care au patito ... li s-a defectat ceva la masina ... mers la service, raspuns : "aaaa, ne pare rau nu se poate repara , trebuie schimbat"... mers si verificat totusi si la alt service: " da dom-le sigur se poate repara" ... deci :blink:
Link to comment
Share on other sites

salut, martorul "coditza de purcel" in forma de spirala daca se aprinde in mers denota problema cu alimentarea din rezervor la motor.

Martorul ti s-a aprins la acea viteza din insuficienta de alimentare.

Pompa de inalta presiune de pe motor ori functioneaza ori nu. Este posibil sa fi ramas aer in pompa de inalta presiune si pana nu o amorsezi nu v-a porni.

Daca erai din Pitesti te ajutam cu o diagnoza gratuit .Oricum ai facut o mare tampenie sa accepti schimbul la toate injectoarele.

Nici unul din ele nu este defect, daca era macar 1 bucata defecta mergea neregulat si dadeai fum.

Link to comment
Share on other sites

sti ce suparat sunt ..masina e in reprezentanta acum la bmw,si eu sunt circumspect,dar ei sustin ca asa le-ai iesit la test ,inca ceva am alimentat full din statie rompetrol inainte de a pleca la viena si in ungaria mi s-a aprins DDE pe autostrada pe la 180km/h si masina merge f. bine ..am hotarat sa ma intorc si nepornind la cheia am impins-o a pornit usor si la intoarcere am testat-o din nou si mergea la fel de bine ..doar ca nu mai pornea de pe loc decat impinsa ..nu am avut nici alt semn.
Link to comment
Share on other sites

.

Pompa de inalta presiune de pe motor ori functioneaza ori nu. Este posibil sa fi ramas aer in pompa de inalta presiune si pana nu o amorsezi nu v-a porni.

.Oricum ai facut o mare tampenie sa accepti schimbul la toate injectoarele.

Nici unul din ele nu este defect, daca era macar 1 bucata defecta mergea neregulat si dadeai fum.

279967[/snapback]

 

Pompa de inalta presiune poate functiona prost numai in anumite conditii.

Sa afirmi ca nici un injector nu este defect, numai dupa informatiile primite pe forum, inseamna ca discutam discutii. :blink:

Un injector defect poate cauza nepornirea motorului.

Link to comment
Share on other sites

Pompa de inalta presiune poate functiona prost numai in anumite conditii.

Sa afirmi ca nici un injector nu este defect, numai dupa informatiile primite pe forum, inseamna ca discutam discutii. :blink:

Un injector defect poate cauza nepornirea motorului.

280159[/snapback]

 

Daca omului motoru ii merge rotund si se duce si la 180 cu ea , cum poti spune ca are un injector defect?????? Si pe deasupra porneste impinsa. Deci porneste. Deci porneste si are injectoare defecte, nu?

Adica merge motoru impecabil cu un cilindru lipsa?

Edited by carsoft
Link to comment
Share on other sites

hai,mai oameni nici chiar asa ..bateria invarte motorul foarte puternic,am telefonat si la autohose de unde am cumpart masina ..spune la fel,nu pot cadea asa repede injectoarele din moment ce la ei erau ok,ma mai gandesc la o varianta ,cand am facut omologarea la RAR ..masina mi-au bagato intr-o incapere au inchis usile si mi-au mai scos-o dupa 1,5h ..e posibil sa-mi fi schimbat injectoare atunci ???sau poate deja am devenit eu prea susceptibil cu orice din romania pitoreasca :blink:
Link to comment
Share on other sites

Daca omului motoru ii merge rotund si se duce si la 180 cu ea , cum poti spune ca are un injector defect??????  Si pe deasupra porneste impinsa. Deci porneste. Deci porneste si are injectoare defecte, nu?

Adica merge motoru impecabil cu un cilindru lipsa?

280271[/snapback]

 

 

Nu am spus eu asta, cei de la reprezentanta BMW-ului au spus. :blink:

 

Un injector insa poate fi defect.Daca este defect nu inseamna neaparat ca masina nu mai trage.

In fine, fiecare cu parerea lui :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.