Jump to content

problema motor bmw e90 .320d


valy89

Recommended Posts

salut

Problema a aparut in felul , acum 20 min am pornit masina , am lasat-o sa se incalzeasca -totul normal .

am plecat cu ea si in aprox 1km de mers , am simtit cum isi da in frana de motor , iar eu aveam acceleratia apasata .

am oprit-o . m-am uitat sub capota si nu se vede nimic iesit din comun .

am repornit-o ,porneste normal (la sfert ) dar nu se tureaza mai mult de 1800 rot /min

in bord nu apare nici o eroare de defectiune ,

daca stiti ce ar putea fi va rog frumos sa ma ajutati .

orice parere e binevenita .

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Turbina?

Primul lucru la asta m-am gandit si eu , dar cand te lasa turbina nu scoate fum , sau

vreun zgomot , o eroare ceva .

La mine nu a-a auzit absolut nimic , mi-a taiat pedala si atat

Motorul merge bine la relanti si porneste usor

Problema e ca baietii care se ocupa de obicei de masina mea sunt plecati in concediu si mai e

si sfarsit de saptamana s.

Momentan nu am decat ajutorul vostru .

Edited by valy89
Link to comment
Share on other sites

O problema asemanatoare am avut si eu si cand am dus-o in service, au gasit baietii actuatorul de turbo blocat. Sper ca asa ii zice si sper sa imi aduc aminte bine denumirea. Oricum s-a rezolvat super usor, in 5 minute eram gata. Sper sa nu fie ceva mai nasol la tine, bafta! :console:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil ti s-a dus turbo, e ceva comun la modelul asta.

 

 

Eu am patit ceva de genul la e46 320d, dar problema mea era de la un injector blocat iar rezultatul a fost destul de rau (motor, injectoare, turbo, fulie).

 

Cum ziceam, la tine mai mult ca sigur e dus turbo.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ti s-a dus turbo, e ceva comun la modelul asta.

 

 

Eu am patit ceva de genul la e46 320d, dar problema mea era de la un injector blocat iar rezultatul a fost destul de rau (motor, injectoare, turbo, fulie).

 

Cum ziceam, la tine mai mult ca sigur e dus turbo.

 

Exista vre-o posibilitate de a verifica eu daca e turbo dus ,sau asta o poate face doar un mecanic experimentat .??

Link to comment
Share on other sites

O problema asemanatoare am avut si eu si cand am dus-o in service, au gasit baietii actuatorul de turbo blocat. Sper ca asa ii zice si sper sa imi aduc aminte bine denumirea. Oricum s-a rezolvat super usor, in 5 minute eram gata. Sper sa nu fie ceva mai nasol la tine, bafta! :console:

problema e ca nu am cum sa o duc la service decat cu platforma .

la tine tot asa dintr-o data nu a mai mers??nu scotea nici un zgomot ciudat , numic ??

Link to comment
Share on other sites

azi a venit o cunostiinta cu un tester si masina are doua erori :

- 483 D functia dispozitivului de comanda al regulatorului

- 44CC valva regulator turbo .

Aveti idee la ce se refera .??

E intr-adevar controlorul turbo fie blocat (ma gandesc.. intepenit.. parghii, prostii) fie complet stricat.

Sunt niste electrovalve care il comanda. La unele modele mai noi e electronic..

Tu cred ca ai mecanic...

Link to comment
Share on other sites

E intr-adevar controlorul turbo fie blocat (ma gandesc.. intepenit.. parghii, prostii) fie complet stricat.

Sunt niste electrovalve care il comanda. La unele modele mai noi e electronic..

Tu cred ca ai mecanic...

sincer nu stiu de care am, masina e 2006

sincer m-as bucura sa nu fie turbo , cred ca si acele electrovalve sunt destul de costisitoare ?

Edited by valy89
Link to comment
Share on other sites

Daca era turbina trebuia sa scoata fum alb, deci nu e asa grav

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Cand e turbina si mult fum alb asociat si turare exagerata a motorului (de necontrolat) opreste motorul si nu il mai porni niciodata pana nu ii pui uleiul inapoi (ca de aceea iese fumul acela alb!) si mecanicul :pirate: se uita duppa bucati din paletele turbinei tale ... prin circuitul de alimentare cu aer al motorul... (daca e noroc si gaseste, e bine...) prin furtune, intercooler, admisie.. :fear:

 

Intercoolerul (racitorul) turbinei SIGUR e pplinn de ulei si NU o sa mai raceasca ca lumea si TREBUIE curatat!... Ai de munca si ingrijorat daca se duce turbina in forma - fumul alb-mult...

De obicei SUIERATUL specfic turbinei e simptomul premergator asociat :purple: :angry: ... pentru care merita schimbata cat mai curand turbina.

:ninja:

 

sincer nu stiu de care am, masina e 2006

sincer m-as bucura sa nu fie turbo , cred ca si acele electrovalve sunt destul de costisitoare ?

Costa un pic acele electrovalve, noi..dar poti monta si SH.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

am pornit acum 5 min masina , si tot la fel se comporta ,nu se tureaza peste 1800.

nu scoate fum absolut deloc , dar ma obsrvat ca daca apas acceleratia se aude un suerat , mai mult un vajeit usor ,

masina o folosesc in fiecare zi dar nu am auzit acel suerat pana azi .

 

Am desfacut furtunul acela de plastic de intra in trubo si am gasit ulei gazat pe interior .

am verificat jocul la axul turbinei , are putin stanga -dreapta dar nu exagerat cum

posteaza cei de pe youtube.

Edited by valy89
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am pornit acum 5 min masina , si tot la fel se comporta ,nu se tureaza peste 1800.

nu scoate fum absolut deloc , dar ma obsrvat ca daca apas acceleratia se aude un suerat , mai mult un vajeit usor ,

masina o folosesc in fiecare zi dar nu am auzit acel suerat pana azi .

 

Am desfacut furtunul acela de plastic de intra in trubo si am gasit ulei gazat pe interior .

am verificat jocul la axul turbinei , are putin stanga -dreapta dar nu exagerat cum

posteaza cei de pe youtube.

 

Nu am citit atent, aveam impresia ca ai E46... daca masina e din 2006 si e E90 (ca in titlu :pardon: ) se prea poate sa ai controlor electronic de turbina si din ce am citit e ca daca se duce, trebuie schimbat o data cu turbina pentru ca e calibrata in fabrica valoarea variatiei paletelor.. comandata de ECU

 

pe de alta parte eu stiu ca jocul de ax al turbinei trebuie sa fie micronic.. iar daca l-as simti la mana as face fie reconditionare fie schimb cu nou, de turbina.

Stiu ce inseamna sa nu mai pot opri motorul... sa scoata prin fum tot uleiul din motoor chiar cu riscul ca la aceea turatie... sa se strambe ceva biele... chestii prin motor!

 

_________________________________________________

 

Pentru ca si eu am un E90 (si cred ca si altii) din 2005 cu acelasi controlor electronic (fara suierat, dar nu cred ca conteaza la efect; multi, multi km..) as vrea sa stiu cam cum ai condus (stilul) masina, in ce turatie schimbi vitezele, daca ai condus mai mult oras sau mai mult in afara? Schimbul de ulei, cat de des, la cati km?

Niste concluzii ar mai prelungi (cred) viata controlorului, la altii :scratchchin: :worthy:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

as vrea sa stiu cam cum ai condus (stilul) masina, in ce turatie schimbi vitezele, daca ai condus mai mult oras sau mai mult in afara? Schimbul de ulei, cat de des, la cati km?

Niste concluzii ar mai prelungi (cred) viata controlorului, la altii :scratchchin: :worthy:

 

 

schimb treptele inte 2500 si 3000 , nu turez motorul excesiv , mai mult oras , uleiul il schimb la 10 000,

nu conduc batraneste

Edited by valy89
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

schimb treptele inte 2500 si 3000 , nu turez motorul excesiv , mai mult oras , uleiul il schimb la 1000,

nu conduc batraneste

Am uitat sa te intreb si ce tip de ulei folosesti: 0W.. , 15W...

1000 km mi se pare cam prea curand; poate 10k..?

 

Eu pun 0W40 si il schimb cam la 11k-13k km cu schimb de filtru (in motor, cat pot sa vad prin busonul de completat-pus de ulei.., pe lant si chiulasa e "bec"-curat, inainte sa pornesc motorul..; masina mea are peste 300k luata cu 250k. A avut in viata ei, inainte si schimb ulei recomandare BMW la 32k... Niciodata din nou la 32k(!), de cand e in posesia mea! Nu am schimbat turbo; fac 25k km pe an... schimb viteze pana in 2000 rot/min. Astea-s date reale la a mea..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.