Jump to content

problema motor bmw e90 .320d


valy89

Recommended Posts

 

cand se duce turbo asa face si apare martorul pt motor aprins.

este masina mea in clip.tubo a picat in 2 sec.pana in momentul ala fara niciun simptom.

s-a intrerupt de doua ori scurt...abia sesizabil, apoi a inceput sa fluiere.

 

 

edit...la tine defectul poate fi pe la turbina, EGR...din ce erori iti da tind sa cred ca e actuatorul

faptul ca nu se tureaza nu inseamna ca turbo este defect....dupa cum se vede in video, a mea se tureaza...numai ca nu am vrut eu sa fortez mai mult decat este in clip

Edited by Alex_wly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

cand se duce turbo asa face si apare martorul pt motor aprins.

este masina mea in clip.tubo a picat in 2 sec.pana in momentul ala fara niciun simptom.

s-a intrerupt de doua ori scurt...abia sesizabil, apoi a inceput sa fluiere.

 

 

edit...la tine defectul poate fi pe la turbina, EGR...din ce erori iti da tind sa cred ca e actuatorul

faptul ca nu se tureaza nu inseamna ca turbo este defect....dupa cum se vede in video, a mea se tureaza...numai ca nu am vrut eu sa fortez mai mult decat este in clip

 

eu nu am nici un martor aprins in bord , sunetul seamana cu al tau ,

dar e putin mai slab si nu trece nici moarta de 1700-1800 de ture .

Ciudata rau treaba cu stricatul turbinei din senin, se poate intampla si intr-o depasire !!!.

Link to comment
Share on other sites

Cum te uiti din fata la motor in partea stanga chiar langa turbina este un bulb ca un tub cartus cu o piuluta de 10 in cap, trage cu unghia i sus si apasa pe el in jos, trebuie sa mearga foarte usor. Cu motorul oprit sa nu aiba tensiune in el. Daca nu intelegi iti las nr de tel pe PM
Link to comment
Share on other sites

daca e el devina se schimba usor ,trebuie calibrat, trebuie demontat turbo ,??

banuiesc ,ca ar trebui sa se miste cand accelerez masina , ????

Nu cred ca e lucru pentru oricine demontarea acutatorului... pentru ca deschiderea vanelor fata de aerul de pe evacuare controlat de ECU e o treaba de reglare foarte precisa .. la remontare (mult mai precis decat demontarea capetelor de bara la directie la Dacie..;) ), dar daca nu mai nimic dupa ce sa iti para rau, nu uita sa faci poze din experienta si sa inspiri si pe altii.

Vad turbina ca fiind o "chestiune" bine gandita si calibrata sensibil pentru momentul cand turbo "kicking in" pe accelerare si si CAT se deschide pe gazele de esapament..

 

Pe de alta parte daca parghia acutatorului ar fi fost intepenita ar fi fost ca paletele variabile nu ar fi actionate la maxim, (masina nefiind accelerata suficient); dar tu cum schimbi la peste 2000-2500 rot/min sigur acutatorul era "actionat" bine, bine :sword:

 

aici cum functioneaza acutatorul si cum se curata turbina:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

si mie mi-a picat turbina, am reconditionat-o, si la aprox un an de zile mi-a picat actuatorul! Masina nu mai tragea la turatii joase, in depasiri trebuia sa bag in viteza inferioara! Dar pe loc se tura! Dupa ce am schimbat actuatorul, alta masina clar!

la mine nu se misca cand accelerez masina .

cand ai schimbat actuatorul ai dat turbina jos ???

Link to comment
Share on other sites

Am pus si eu azi mana pe axul turbinii si am vazut ca si la mine e jocul din clipul pus mai sus pe youtube, dar oricat am tras de el lateral nu facea zgomotul din clipul tau. Pelicula de ulei am gasit cam peste tot.. dar zgomotol sec din clip e pe undeva mai estompat, mai surd..

 

Am mai observat, de fapt mi s-a confirmat ca acutatorul e controlat electronic, se poate trage de el lateral, in dute-vino, fara problema, miscare nu foarte lina dar nici fortata prea mult (ca un piston controlat hidraulic, ceea ce nu cred ca ar fi..) MISCARE care nu se mai poate face cu mana o data contactul pus-modul electronic preluand comanda inca de la punerea contactului, auzind chiar un soi de bazaiala ca de transformator, simtind-o si daca pui mana pe pargia acutatorului; 320d, motor M47N2, 163cp :cigar:

 

Mai sus am incercat o descriere sumara a functionarii normale a acutatorului, la "rece si cald".

Link to comment
Share on other sites

Am pus si eu azi mana pe axul turbinii si am vazut ca si la mine e jocul din clipul pus mai sus pe youtube, dar oricat am tras de el lateral nu facea zgomotul din clipul tau. Pelicula de ulei am gasit cam peste tot.. dar zgomotol sec din clip e pe undeva mai estompat, mai surd..

 

Am mai observat, de fapt mi s-a confirmat ca acutatorul e controlat electronic, se poate trage de el lateral, in dute-vino, fara problema, miscare nu foarte lina dar nici fortata prea mult (ca un piston controlat hidraulic, ceea ce nu cred ca ar fi..) MISCARE care nu se mai poate face cu mana o data contactul pus-modul electronic preluand comanda inca de la punerea contactului, auzind chiar un soi de bazaiala ca de transformator, simtind-o si daca pui mana pe pargia acutatorului; 320d, motor M47N2, 163cp :cigar:

 

Mai sus am incercat o descriere sumara a functionarii normale a acutatorului, la "rece si cald".

 

Maine la 11 am programare la un service ,sper sa aflu daca e numai actuatorul ,sau si turbina ,

nu am cum sa ajung cu ea la un service specializat bmw , nu se tureaza destul pentru a schimba mai mult de a 2 a

am sa incerc sa fac un video ,cum se comporta motorul meu cand e pornit,

poate isi da cineva seama ce ar putea fi .orice parere conteaza ,

nu as vrea sa tin masina prin service , sa platesc manopere peste manopere , si intr-un final sa mi-se spuna ca trebuia turbo schimbat .

daca ar fi turbo l-as schimba doar cu unul nou .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.