Jump to content

Se strica mereu. Cauze?


Recommended Posts

Salut.

Am o mare nedumerire.

In 1,5 ani schimb acum al 3-lea termostat principal la 320d/2001.

Primul l-am schimbat la service, al doilea eu si al 3-lea tot eu il voi schimba. De fiecare data se crapa una din buzele lui si pe acolo curge.

Mentionez ca mereu am pus piesa originala pe BEHR.

 

Care ar putea fi cauzele? Calitate piesa? Ar putea fi si si alte cauze?

 

post-33980-0-95671300-1425806305_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu a fost montat corect sau poate calitatea materialului e foarte slaba, incearca sa pui ceva mai bun.

 

"incearca sa pui ceva mai bun" --- prietene omul a pus ce se pune din fabrica daca nu ai citit mai sus...

 

eu iti recomand sa incerci ca la motaj sa cureti bine cu o lama de cuter buza din bloc pe care se monteaza termostatul+garnitura si sa nu strangi exagerat suruburile. daca te uiti atent aunci cand ii montezi ganitura unui termostat nou o sa vezi ca garnitura are vreo 2-3mm in afara planului termostatului. e suficient sa ii strangi normal iar la strangere sa te uiti atent ca o sa se vada cum se apropie carcasa de bloc. nu tre sa "lipesti" plan pe plan ca atunci plasticul cedeaza, e si normal indiferent de ce marca e piesa. ca modalitate de strangere eu unul am strans in X. ca marca eu am montat un termostat de la STC - 115 lei cu garnitura inclusa. sper ca ti-am fost de ajutor. bafta la montaj.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu a fost montat corect sau poate calitatea materialului e foarte slaba, incearca sa pui ceva mai bun.

Ceva mai bun ma indoiesc ca exista atata timp cat pun piesa care se pune din fabrica.

 

"incearca sa pui ceva mai bun" --- prietene omul a pus ce se pune din fabrica daca nu ai citit mai sus...

 

eu iti recomand sa incerci ca la motaj sa cureti bine cu o lama de cuter buza din bloc pe care se monteaza termostatul+garnitura si sa nu strangi exagerat suruburile. daca te uiti atent aunci cand ii montezi ganitura unui termostat nou o sa vezi ca garnitura are vreo 2-3mm in afara planului termostatului. e suficient sa ii strangi normal iar la strangere sa te uiti atent ca o sa se vada cum se apropie carcasa de bloc. nu tre sa "lipesti" plan pe plan ca atunci plasticul cedeaza, e si normal indiferent de ce marca e piesa. ca modalitate de strangere eu unul am strans in X. ca marca eu am montat un termostat de la STC - 115 lei cu garnitura inclusa. sper ca ti-am fost de ajutor. bafta la montaj.

 

Cand l-am montat ultima data (eu) chiar am fost atent sa nu il strang prea tare. si nu cred ca am facut-o. am sa incerc sa curat bine pe acolo tot. faza e ca buza aia e extrem de subtire. poate si producatorul nu mai face calitatea pe care o facea atunci cand facea produsul asta pentru echiparea masinii nu pentru inlocuire.

 

urmeaza maine sa montez alta piesa si sa vedem cat va tine si asta...

Link to comment
Share on other sites

"incearca sa pui ceva mai bun" --- prietene omul a pus ce se pune din fabrica daca nu ai citit mai sus...

 

eu iti recomand sa incerci ca la motaj sa cureti bine cu o lama de cuter buza din bloc pe care se monteaza termostatul+garnitura si sa nu strangi exagerat suruburile. daca te uiti atent aunci cand ii montezi ganitura unui termostat nou o sa vezi ca garnitura are vreo 2-3mm in afara planului termostatului. e suficient sa ii strangi normal iar la strangere sa te uiti atent ca o sa se vada cum se apropie carcasa de bloc. nu tre sa "lipesti" plan pe plan ca atunci plasticul cedeaza, e si normal indiferent de ce marca e piesa. ca modalitate de strangere eu unul am strans in X. ca marca eu am montat un termostat de la STC - 115 lei cu garnitura inclusa. sper ca ti-am fost de ajutor. bafta la montaj.

 

Prietene , am avut dreptate cand am spus ca a fost montata gresit, sau calitatea lasa de dorit? Tu de ce ai pus STC ?De ce nu ai pus BEHR? Pentru ca sunt foarte slabe calitativ, asta e adevarul "prietene"".

Link to comment
Share on other sites

Behr o fi doar cu numele , dar calitatea lasa de dorit, daca omu a schimbat 3 termostate intr-un an si jumatate,

Apropo ar trebui sa se foloseasca o cheie dinamometrica pentru a nu strange prea tare? Sau se poate strange dupa cum i se pare fiecaruia ca ar fi bine?

Link to comment
Share on other sites

Daca masinile vin cu Behr din fabrica si nu sunt probleme, mai mult ca sigur sunt de calitate.

 

Plus ca eu am montat cel putin 20 de termostate Behr pe E90 si nu au fost probleme.

 

Behr si Gates sunt foarte bune.

 

Ca simpla intrebare ,oferiti garantie pentru inlocuirea termostatului (cu piesa de la voi), si pentru ce perioada e garantia? Si daca garantia se poate extinde?

Link to comment
Share on other sites

BEHR a avut si clawdiu ,si spune ca unul din ele a fost montat la service, si tot a crapat., si nu cred ca e singurul in aceasta situatie.

Si repet, am fost atent sa nu il strang prea tare fiindca m-am gandit si eu la varianta asta.

Si uite ca tot a crapat. si la celelalte 2 la fel s-a crapat...

Deci cred ca e vorba de pur ghinion.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.