Jump to content

Problema dupa schimbare ambreiaj


diamondtree

Recommended Posts

Dupa indelungi ezitari am decis sa dau cutia jos si sa verific ambreiajul. Concluzia disc aproape de nituri, rulment cu joc mare, placa de presiune nu exagerat de uzata iar volanta se balanganea ca naiba.Ce este drept si de la stilul de condus mai agresiv. Masina tremura la pornire si oprire iar la cald mai ales vara la plecare de pe loc o lua in suturi.Bun, ma sfatuiesc cu baiatul care urmeaza sa le schimbe si spune sa le pun pe toate noi sa se aseze bine. Zis si facut dar.... dupa schimb a aparut o problema si anume in sarcina in plaja de turatii 1500 - 2500 se simte o vibratie iar cu piciorul pus putin pe pedala de ambreiaj se simte bataie in talpa. Problema apare de la viteza a 3-a in sus iar dupa 2500 de ture dispare, daca accelerez progresiv nu sunt probleme. Sa fie montat ceva aiurea acolo sau sa fie ceva la cardan, flansa voi ce credeti ca ar trebui sa verific? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Dupa indelungi ezitari am decis sa dau cutia jos si sa verific ambreiajul. Concluzia disc aproape de nituri, rulment cu joc mare, placa de presiune nu exagerat de uzata iar volanta se balanganea ca naiba.Ce este drept si de la stilul de condus mai agresiv. Masina tremura la pornire si oprire iar la cald mai ales vara la plecare de pe loc o lua in suturi.Bun, ma sfatuiesc cu baiatul care urmeaza sa le schimbe si spune sa le pun pe toate noi sa se aseze bine. Zis si facut dar.... dupa schimb a aparut o problema si anume in sarcina in plaja de turatii 1500 - 2500 se simte o vibratie iar cu piciorul pus putin pe pedala de ambreiaj se simte bataie in talpa. Problema apare de la viteza a 3-a in sus iar dupa 2500 de ture dispare, daca accelerez progresiv nu sunt probleme. Sa fie montat ceva aiurea acolo sau sa fie ceva la cardan, flansa voi ce credeti ca ar trebui sa verific? Multumesc.

Eu as intreba ce marca s-a pus..? Nu oricine face volante (sau volant) inseamna ca le face si foarte bine... dupa cum mai sunt si ERORI, sau controlul calitatii slab.

 

Apoi as spune.. daca recunosti ca, conduci agresiv, poate acolo trebuie schimbat cate ceva.

 

...De obicei se schimba si "bascula" (si "bila") - parghia aceea cu bila de plastic (o data ce se umbla acolo) care actioneaza "pistonul" pedalei deplasand rulmentul de presiune, spre dintii placii ambreiajului, pe un cilindru (tub metalic)care si el ar trebui schimbat (daca are uzura lateral, ceea ce ESTE foarte probabil..) la o asa lucrare.. el fiind prins de cutie.

 

Mentionez observand ca tu ai incercat ca in sarcina CU PICIORUL .. USOooR PE AMBREIAJ ai SIMTIT O VIBRATIE.. adica aproape DECUPLAT, patinand discul simti SI vibratie(ca discul nu e strans de placi(iar daca axul cutie a fost SI indoit putin la demontare.. hmm)...), asa ceva ma duce cu gandul ca aia de ti-au vandut asa ceva trebuia sa aiba un bun control al calitatii si mai ales sa te puna sa semnezi (scuza-mi "gluma") ca planeitatea discului poate si afectata pana la nituri in scurt timp; miros suspect nu ai simtit in sarcina? :poke: (only joking, mate; but.. :notworthy: ) :winkcool:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

 

dupa tutorialul de e36 m-am documentat eu inainte sa schimb ambreiajul si am cumparat toate piesele alea, inclusiv simeringul de la motor din spatele volantei si cel de la cutie, cat si camasa aceea pe care culiseaza rulmentul de presiune. Mecanicul nu a vrut sa auda de schimbat simeringuri, mai ales ca nu aveam nici o pierdere. Mi-a spus ca nu e in stare fara scule speciale sa presezi simeringul ala cum e presat din fabrica, si mai mult strica daca se apuca. Camasa aceea de la axul cutiei, pe care culiseaza rulmentul de presiune a fost o gluma proasta, cea care mi-a venit era o tabla pe jumatate groasa in profil fata de cea care era pe masina deja, si pe care dupa ce am curatat-o am lasat-o in continuare. mentionez ca piesele au fost comandate pe original. In schimb recomand sa schimbati acel "pion" de plastic si siguranta pe care apasa furca, deoarece are uzura, si are efect direct la feelingul pedalei de ambreiaj.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

dupa tutorialul de e36 m-am documentat eu inainte sa schimb ambreiajul si am cumparat toate piesele alea, inclusiv simeringul de la motor din spatele volantei si cel de la cutie, cat si camasa aceea pe care culiseaza rulmentul de presiune. Mecanicul nu a vrut sa auda de schimbat simeringuri, mai ales ca nu aveam nici o pierdere. Mi-a spus ca nu e in stare fara scule speciale sa presezi simeringul ala cum e presat din fabrica, si mai mult strica daca se apuca. Camasa aceea de la axul cutiei, pe care culiseaza rulmentul de presiune a fost o gluma proasta, cea care mi-a venit era o tabla pe jumatate groasa in profil fata de cea care era pe masina deja, si pe care dupa ce am curatat-o am lasat-o in continuare. mentionez ca piesele au fost comandate pe original. In schimb recomand sa schimbati acel "pion" de plastic si siguranta pe care apasa furca, deoarece are uzura, si are efect direct la feelingul pedalei de ambreiaj.

:offtopic:

..butoanele alea de pozitiv negativ vot sunt cam apropiate pt mine :bashwall: ; vot pozitiv, de fapt de la mine :thumbsup:

 

.. in tutorialul acela zice ca furca nu se schimba; dar bila da.. nici eu nu am schimbat-o, imi amintesc :angel:

Simeringuri, eu m-am riscat, ca scapa cel putin pe la parghia schimbatorului (dar le-am schimbat pe toate 3) dupa ce am vazut pe youtube un clip despre cum se face; fara cheie pneumatica nici sa nu va ganditi sa-l schimbati pe cel de pe transmisie spre roti (am uitat cum ii zice :blush: ).

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Scuze. Masina 320d,150CP din 2002.Am observat ca dimineata dupa pornire circa 4-5 kilometrii de mers nu se manifesta asa rau. Piesele sunt Luck.M-am gandit ca acele socuri in pedala de ambreiaj nu au cum sa vina decat de la ansamblul ambreiajului si cred ca nu ar avea legatura cu tampoanele,flansa,cardanul dar totusi de ce la rece nu vibreaza asa puternic ca atunci cand se incalzeste? Piciorul pe pedala tinut decat putin atat cat sa nu decupleze se simt acele batai si nu ,nu se simte miros de incins, ferodou etc. Edited by diamondtree
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.