Jump to content

E60 LCI 520dA M47


Cristian.O

Recommended Posts

Eu am placute textar f multumit de ele .

 

La fel, placute textar si sunt multumit de ele, am avut si ATE si Jurid, si tot pe textar o sa merg in continuare, fara zgomot, fara prea multa mizerie pe jante, multumit de ele.. Dintre astea 3, cred ca poti alege cam orice.

La discuri, mergi OE.. O singura data am mers pe Zimmerman pe spate, si nu am avut probleme nici cu alea, dar am revenit la OE.

Link to comment
Share on other sites

Stiti careva,se poate face retrofit pentru inchiderea din buton a portbagajului?mi s-ar parea foarte utila pentru mine,evit sa pun mana pe portbagaj,avand in vedere culoarea sensibila. In prezent in inchid apasand pe numarul de inmatriculare,dupa ce il trag de sus.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Va salut,a trecut ceva timp de cand n-am mai scris pe aici.

 

Am ajuns la 196xxx km,schimband intre timp dupa cum urmeaza:

-discuri spate OE si placute Ate

-bujii OE

-baterie Rombat de 95A

-montat volan sport ( multumesc colegului Rcc67 )

 

Inainte de venirea frigului i-am aplicat un strat de Autobalm si unul de Jetseal.

 

Zilele trecute 5-ul a primit resoftare de putere,miscandu-se mult mai bine dupa. Cu ocazia aceasta am efectuat si o diagnoza completa ( multumesc Rcc67 si Kenbobo,colegi de nadejde,si priceputi la culme),constatand ca turbina mea incarca greu,si nu cat ar trebui,in consecinta trebuie sa o dau jos sa vedem exact ce "ne supara".

 

Tot la capitolul probleme,am constatat ca motorul nu se incalzeste suficient din nou,deci daca am schimbat termostatul egr,acum a venit randul celui principal.

 

Urmeaza tampoane motor si cutie,si revizia,achizitionand deja cele 4 filtre Mann,filtrul epurator OE,ulei Bmw Castrol 5w30.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Bogdan. Abia astept sa se faca bine,sa o simt cum "zburda".

 

Legat de baterie,un criteriu important in alegerea ei a fost faptul ca,desi era mai ieftina in comparatie cu Varta,Bosch,era singura pentru care se oferea o garantie de 3 ani,si nu 2 ca in cazul tururor celorlalti producatori.

Link to comment
Share on other sites

Va salut,a trecut ceva timp de cand n-am mai scris pe aici.

 

Am ajuns la 196xxx km,schimband intre timp dupa cum urmeaza:

-discuri spate OE si placute Ate

-bujii OE

-baterie Rombat de 95A

-montat volan sport ( multumesc colegului Rcc67 )

 

Inainte de venirea frigului i-am aplicat un strat de Autobalm si unul de Jetseal.

 

Zilele trecute 5-ul a primit resoftare de putere,miscandu-se mult mai bine dupa. Cu ocazia aceasta am efectuat si o diagnoza completa ( multumesc Rcc67 si Kenbobo,colegi de nadejde,si priceputi la culme),constatand ca turbina mea incarca greu,si nu cat ar trebui,in consecinta trebuie sa o dau jos sa vedem exact ce "ne supara".

 

Tot la capitolul probleme,am constatat ca motorul nu se incalzeste suficient din nou,deci daca am schimbat termostatul egr,acum a venit randul celui principal.

 

Urmeaza tampoane motor si cutie,si revizia,achizitionand deja cele 4 filtre Mann,filtrul epurator OE,ulei Bmw Castrol 5w30.

 

Pune o poza cu volanul sa vedem si noi :D

 

Ce resoftare ai facut? ai facut upgrade la putere sau doar un soft mai nou la ECU?

 

ps: cum ti-ai dat seama ca incarca greu turbo?

 

Multi km fara probleme!

Link to comment
Share on other sites

Este vorba de o resoftare de putere, dpf-on, deocamdata.

 

Problema turbinei a fost sesizata in urma diagnozei, aceasta incarcand greu, si totodata nereusind sa atinga presiunea ceruta din soft.

 

Daca ieri la Tg. Mures a iesit soarele, a fost motiv sa scot aparatul de la pastrare si sa ii trag o spalare buna.

post-29666-0-69602600-1454243946_thumb.jpg

post-29666-0-80786600-1454243961_thumb.jpg

post-29666-0-02158900-1454243982_thumb.jpg

post-29666-0-76641900-1454243992_thumb.jpg

post-29666-0-75532400-1454244002_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jurnal de bord: azi, 12.03.2016, 197913 km efectuate urmatoarele:

 

- schimbat ulei ( 5W30 OE Bmw castrol ) + filtru polen,combustibil,ulei,aer ( Man ) si filtru epurator OE

- schimbat termostat principal OE

- reconditionat turbo - Bogdan Haplea MBI

 

Dupa remedierea problemelor constatate la turbo masina se misca mult mai bine, are alt suflu.

 

 

Intre timp am vandut jantele OE 18" style 246 si am achizitionat un set OE 19" style 172, abia astept sa le montez :yahoo:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.