Jump to content

My BMW E87 120D M-Sport


Boner

Recommended Posts

Salutari,

Cu acceptul dvs as dori sa-mi prezint si eu noua achizitie de care sunt foarte mandru.

Sunt la al doilea 120d practic, primul l-am luat cand eram in UK, o masina la care am tinut foarte mult desi am vandut-o repede pentru motive de neinteles, nici macar eu nu stiu, probabil ca n-aveam ce face, practic am pus-o la vanzare la un pret mai mare decat ma asteptam sa se vanda si .... s-a vandut.

Apoi mi-a parut atat de rau, am schimbat vreo 4 masini dar gandul meu mereu a ramas la 120'ul meu !

In fine... mi-am zis ca atunci cand ma intorc in Romania o sa-mi iau un 120d si nimic altceva, desi mintea mi-a fugit la alte masini de multe ori, am zis sa-mi urmez inima si sa-mi iau marea mea iubire, un 120d! Am vanat site'uri cu anunturi auto timp de vreo luna, fara sa-mi sara nimic in ochi...

 

Pana am vazut anuntul asta:

http://olx.ro/oferta/bmw-seria1-m-paket-163cp-ID37tL5.html#dfd459f6f3

 

Era practic singurul M-Sport in raza mea de pret asa ca n-am mai stat pe ganduri si m-am dus la Pitesti, am ajuns seara, n-am apucat sa-l vad prea bine dar l-am luat la o tura, m-am invartit pe langa el si am batut palma!

 

A doua zi l-am luat si l-am dus la service pentru o verificare la sange !

Dar inainte de verificare am schimbat toate filtrele si uleiul (BMW) la masina ca un prim pas.

http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/df98f491db29d0a2f49426ee2930d2c9.jpg

 

Masina a fost testata mecanic si electronic (pe laptop).

Dupa ce s-a resetat indicatorul de service , singura eroare data pe tester a ramas la placutele de frana, senzorii dusi. Desi era nevoie numai de placute fata, azi am comandat placute fata+spate+senzori si saboti pt frana de mana, asta ca sa termin cu franele (discurile sunt in stare buna)...

 

Mecanic masina nu are nimic in afara de doua bucsi mari de bascula fata care sunt de asemenea comandate.

 

La service mi s-a spus ca masina a fost lovita usor spate, adica bara, haion, stop stanga si putin aripa stanga probabil... in rest masina este beton, cel putin acum la prima vedere. Nu s-a umblat la structura metalica a masinii pe interiorul portbagajului deci a fost o lovitura usoara in spate. Masina a fost adusa din Belgia, probabil baietii au luat-o lovita si au reparat-o dupa care au pus-o la vanzare. Nu am nimic de reprosat masinii, este in stare mecanica si estetica excelenta, se puteau stradui un mic mai mult la revopsirea barii spate (treaba cam de mantuiala) .

 

In fine, ia-ta si poze cu ea acasa:

 

http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/47f5561e29bcde6db126ad9c9d6ae846.jpg

http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/8b20103ca9f3464c04acc84e422e4dfd.jpg

http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/9275e1f5ef9a1889ec39329a46c5d64e.jpg

http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/43d936bd342dfdd15add993d57457511.jpg

 

 

Iubesc seria 1, am schimbat multe masini dar nu am intalnit nimic sa se conduca la fel de bine, pentru mine la momentul asta este masina ideala in raport look/putere/consum .

Cam atat momentan dar voi reveni ;)

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Salut, multumesc tuturor pentru urari!

 

Salut, stai in Mihai Bravu? Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos.

Salut, da, stau in Mihai Bravu, sa inteleg ca suntem vechini?

 

arata bine masinuta, ai verificat si la reprezentanta kilometrajul? ....nu cred ca sunt in conformitate cu realitatea...

Nu este in conformitate, nu a fost nevoie sa ajung la reprezentanta pentru ca am gasit anuntul original din Olanda de unde a fost cumparata luna trecuta si masina avea 220 000km. Oricum nu ma asteptam sa fie reali, cel putin ma simt bine ca stiu care este kilometrajul real acum.

 

Acum vreo 3 zile am ajuns cu masina la Bucuresti pentru o remapare. Acolo am avut surpriza sa mi se spuna ca turbo nu functioneaza in parametrii, merge undeva la 65% din capacitate si ca e posibil ca actuatorul sa fie defect pentru ca geometria variabila nu functioneaza... Am remapat-o oricum dar masina trage ca una de 150cp, turbina intra abia dupa 3000rpm , iar atunci intra brusc.

 

Urmatorul pas, ieri, am ajuns la baietii de la avdturbo din Bucuresti, se spune ca sunt cei mai buni din tara la constatari/reconditionari turbo.

 

In fine, ce mi-au gasit este asta:

 

http://s10.postimg.org/srqriqkx1/20150316_161759.jpg

 

Geometria variabila rupta in turbina.

 

Ce a urmat a fost un nou turbo

 

http://s11.postimg.org/3s5al48j3/20150316_161752.jpg

 

Am iesit in drive test dupa ce s-a montat noul turbo si m-am intors cu un mare zambet pe fata :) Masina trage animalic :)) Acum se simt cu adevarat cei 200cp resoftati.

 

Azi mi-am pus si doua cauciucuri noi pe spate, cele dupa fata sunt foarte bune...

 

Ce mai am in plan este sa-mi pun comenzi pe volan, al meu nu are, am deja un volan cu , comenzi cumparat, poate un set de faruri angel eyes si poate un set de stopuri cu led, si eventual un eleron deasupra haionului... cam asta e planul.

In momentul de fata sunt foarte multumit de masina, este de vis..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca nu ai filtru de particule..parca asa se vede in poza.

turbo nou cat a costat?l-au avut pe stoc? sau l-ai reconditionat? eu din poze tind sa cred ca este reconditionat.corpul de jos pare folosit, suruburile la fel.

ai schimbat si garnituri, conduca...?

 

un turbo nou uite cum arata.

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/public/20131017_145247_zpsb577d57e.jpg

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Salut, da, au pe stoc, este un turbo complet reconditionat si da, mi-au schimbat garniturile si conducta plus epuratorul de gaze. Masina mea nu are filtru de particule :)

cat a costat schimbarea turbinei?

si totalul cu conducta garnituri revizie.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

cat a costat schimbarea turbinei?

si totalul cu conducta garnituri revizie.

Turbina este 1000 de lei plus TVA fara mana de lucru, doar piesa.

La mine a fost turbina plus geometrie variabila (350 de lei + TVA), asta e separat. Actuatorul a fost bun si este singura piesa veche care a ramas.

Toata distractia cu mana de lucru a fost 2500 de lei. Se ofera 1 an garantie.

Link to comment
Share on other sites

Epuratorul de ce l-a schimbat?

Pentru ca asa au recomandat baietii. Au spus ca si ala e un factor care duce la distrugerea turbinei daca nu e schimbat la timp (cca 60 000km). Ei sunt specialisti in turbine, vin turbine la ei pe banda rulanta, cat am stat acolo cred ca am vazut cam 20 de turbine.

Uite-i aici:

http://avdturbo.ro/

 

Daca se considera reclama rog pe cineva sa stearga. Va salut

Link to comment
Share on other sites

uielul acela e cel mai prost...comenzile p volan sunt ieftin si usor de pus, ti au limitat cuplu la motor baietii care la u resoftat? Daca e mai mare de 400nm, o sa cada repede cutia automata

Dar care este un ulei bun?

Comenzile le am, am dat airbag'ul jos, am mufa pentru ele dar nu sunt pinii in mufa :( trebe schimbata spira de volan?

Nu stiu, dar nu cred ca au limitat cuplul, ai ceva cazuri care au avut probleme cu cutia dupa resoftare, un link ceva?

Pe babybmw sunt o mulĂâşime care au resoftat fara probleme deci nu stiu ce sa zic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.