Jump to content

ulei e 90 la 300000km


gj24costi

Recommended Posts

Am vazut ca multi trec la altfel de ulei de aia am intrebat.eu am joc destul de mare la turbina si de aceea cred ca e un consum mai mare de ulei.deci pana la urma raman tot pe asta si completez???

TU ai turbina pe duca si te plangi de ulei ? Esti genial !

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Contrar parerilor generale, uleiul se alege si in functie de nr-ul de KM! Este normal ca intre un motor cu 0KM si un altul cu 200 000Km sa existe un consum de ulei si asta din cauza uzurii normale in timp a componentelor! Aceasta uzura va mari jocurile/tolerantele mecanice dintre componente, un ulei poate mai subtire in acest caz, nu va mai reusi sa umple complet acel joc marit ori va curge prea repede de pe ele, componentele ramanand expuse/neprotejate sau cu o pelicula mult mai subtire de ulei decat ar fii normal! Aceasta este si una dintre explicatii atunci cand poate un motor incepe sa bata cu ulei poate prea subtire pentru numarul de km parcursi! Pe de alta parte, componentele ramanand negresate indeajuns, uleiul se scurge mai repede de pe acestea, prin urmare si racirea fiind afectata, stiindu-se faptul ca uleiul din motor are si rol de racire si nu doar de ungere! Daca verificati pe site-urile unor producatori de uleiuri, o sa vedeti ca la anumite motoare care au deja ceva vechime recomanda un 5W40 in locul unui 5W30 ori poate ambele!

 

Pentru initiatorul topicului: la acel nr de KM iti recomand sa pui un 5W40 cu norma LL04(norma BMW)! Consumul de ulei nu va disparea, sa nu te amagesti, doar ca va scadea intr-o anumita masura! Avand joc in axul turbinei, mai mult ca sigur pe acolo iti mananca cel mai mult, ideal fiind sa inlocuiesti turbina ori var mai ieftina sa o reconditionezi! Nu este exclus ca in momentul in care faci turbina sa iti manance in continuare ulei, in cazul de fata neavand ce sa-i mai faci, motorul in sine consumandu-l! Sunt cazuri cand noua fiind masina sa consume ulei! Ca si info, BMW spune ca un consum de ulei de pana la 0.7L/1000Km este considerat "normal" iar la masinile M, 1L/1000Km :unsure:

 

 

 

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi.treaba cu turbina e relativa...are destul joc dw la 170000 km so uite ca merge si in ziua de astazi.eu protejez turbina o las sa se raceasca tot timpul ii dau ulei si filtre noi asa ca ru cred ca mai pot merge cu ea.tin sa spun ca.madina e si resoftata si niciodata nu am avut probleme cu motorul.cred ca o sa fac ce a zis colegul si o sa pun ulei mai gros.

 

Mentionez ca masina nu are filtru de particule si imi consuma cam 2-2.5 litri la schimb adica 20000km.

Link to comment
Share on other sites

"Ca si info, BMW spune ca un consum de ulei de pana la 0.7L/1000Km este considerat "normal" iar la masinile M, 1L/1000Km :unsure:"

 

Cum zici: 0,7l/1.000?

 

Nu-i o gresala, adica la 25.000 km poti sa bagi 17,5l si este ok?

 

 

 

 

Da! Corect! Poti sa intrebi si la reprezentante! Evident ca-i absurd si ceva nu-I in regula sa-ti ia 0.7L, dar pt BMW este un fel de scuza daca poti s-o numesti asa!

Link to comment
Share on other sites

"Ca si info, BMW spune ca un consum de ulei de pana la 0.7L/1000Km este considerat "normal" iar la masinile M, 1L/1000Km :unsure:"

 

Cum zici: 0,7l/1.000?

 

Nu-i o gresala, adica la 25.000 km poti sa bagi 17,5l si este ok?

 

 

 

 

Parca la 10 000 km era

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parca la 10 000 km era

 

Nu-I la 10 000, e la 1000Km! Circula la un moment dat si un mail primit de cineva din afara cu raspuns primit de la cei de la BMW AG, cu acest raspuns! Plus ca si eu am intrebat in reprezentanta, raspunsul fiind acelasi! Cred ca pe e90post ori pe bimmerpost era screenshot cu raspunsul primit pe mail!

Link to comment
Share on other sites

Eu pun 0W40 la a mea cu peste 300k in bord si nu consuma mai mult de 1 litru in 11-13k cand fac schimbul.

E drept ca, conduc mult afara.. si ca o incalzesc ca pe Dacie, dar are o varsta totusi. :drinks:

A si turbinei-i joaca axul ca Hora Unirii :hyper: DAR mi se pare ca pe axul turbinei sunt si niste garnituri de etansare, care, daca si alea pierd ulei cred ca apare si suieratul (care mai lipseste acum..) si pierderea de ulei e si mai mare.. spre evacuare :Devil:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma al meu e un consum mare sau nu????tinand cont ca masina o alerg destul 2 3 litri la 20000km????

 

Nu este mult! Ai un consum de 0.125L/1000KM, ceea ce-i OK! Eu am 0.2L/1000Km, deci mai mult ca tine! Tot timpul sa ai un bidon cu 1L de ulei la tine! Si BMW zice in carte ca, consumul de ulei poate scadea si atunci cand ajunge pe minim sa completezi cu 1L! La cele cu indicator digital al nivelului de ulei, iti arata direct in iDrive nivelul, plus ca te atentioneaza atunci cand este pe minim si ca trebuie sa completezi! Deci pentru BMW e normal sa consume si ulei! Asta e, sunt motoare de turatie cu puteri mari care mai consuma si ulei! Mi-a povestit un mecanic ce lucreaza in repr. BMW de unu care si-a luat de nou un 525D si ii consuma 9L intre schimburi(30 000Km)! A facut reclamatii peste reclamatii si pana la urma n-a avut castig, din cauza politicii celor de la BMW cu regula lor de 0.7L/1000Km, consum care se incadra in acel consum general declarat de ei! Sunt ele huse BMW pentru bidonul de ulei, asta ca sa va faceti o idee ca nu-I nimic iesit din comun faptul ca-ti mai consuma ulei!

Edited by RaYn3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma al meu e un consum mare sau nu????tinand cont ca masina o alerg destul 2 3 litri la 20000km????

 

Si a mea are destul joc dar nu suiera deloc.

Sincer, la varsta ei, consum cred ca acum e dupa cum o conduci! In primul rand.

Apoi, cum au mai spus si altii, la 300k (trei sute de mii kilometri! :drinks: )

motorul tau nu mai la fel de etans intern, ca, cel cu, cinci mii de kilometri. Deci e normal, parerea mea.

 

Si asa cum a spus ci altcineva mai sus, dealerul asa zice, e firesc consumul de 1litru/1000km. Suna aiurea, dar pe cilindri la turatii mari chiar ramane mai mult ulei (prin faptul ca si segmentii aceia nu-s de pe alta lume.. si numarul de admisie-compresie-evacuare e mai mare...) decat la turatii mai mici... si probabil d-aia si dealerul zice asta; traim intr-o lume grabita rau :pardon:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Deci pana la urma trec la 5w40 sau raman pe 5w30????

Nu te opreste nimeni! Nu ii vei face rau... doar ca nu e garantat ca nu mai pierzi ulei. Cine crezi ca ar sti pe unde pierzi ulei? ...Turbina e o buna "mancatoare".

 

Eu as incepe ulei nou, diferit, de la un schimb nou.

Si sa fie si cel din categoria LL04 (recomandat BMW) daca tii la filtru si la banii tai :good:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Si totusi eu la ambele (e46 si e90) nu am nevoie de completare in 15k km. Daca ar ĂŽncepe sa consume as repara. E46 are 350k km.

 

Norocosule! Desi mi-e greu sa cred ca nu consuma absolut deloc! Cum zicea cineva, inseamna ca-i ceva in neregula cu ea daca ai bemveu si nu mananca deloc ulei!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.