Jump to content

535xd F10 2014


RTM

Recommended Posts

S-a imbunatatit si 0-100? Ai facut ceva teste? :)

in 5 sec ...0-108km/h ...dar nu e o masuratoare la" mm" cum zic eu,o sa fac una concludenta,,,ce am facut acum a fost cu telefonul

Edited by RTM
Link to comment
Share on other sites

urmeaza difu hamann spate si setul de frine brembo de 365 mm ,ala de 405 nu incape pe jante de 19 ,am inteles ca pe 21",astept sa vina,

 

a si are cineva idee,merita inlocuite difuzoarele de pe masina ,sunt cele standard cu focal KIT DIFUZOARE & SUBWOOFER BMW FOCALMy link

Edited by RTM
Link to comment
Share on other sites

la discuri de 405 iti trebuie minim 20", nu 21". Standard ce frane are 535-ul? Problema cea mai mare la franre nu tine doar de marimea discului, poti sa il ai si cat roata, foarte important este eficienta disiparii caldurii produsa la franare si stoparea transmiterii a unei cantitatii cat mai mari catre lichidul de frana, mare parte si prin pistonasele de pe etrieri. De asemena furtunele au un rol important, poti pune unele cu insertie metalica.

 

Oricum, nu vad rostul unor discuri de 405 la tine, cele de 365mm ar trebui sa fie suficiente pentru un mers sportiv pe sosea, nici nu ai nevoie de mai mult daca nu faci track days, ori nu cred ca asta urmaresti cu ea :).

 

Bravo pentru remap, e destul de mare cuplul, pune putin asa transmisia la munca atunci cand o "agresezi" :goodjob:

 

@redcap -eu zic ca e foarte bine, nu e vreo "usurica", la aproape 2T e foarte bun timpul, important e cum se misca dupa, ori dupa 100kmh isi arata puterea motorizarea/masina asta iar la peste 200kmh cand multora li s-a taiat deja respiratia asta de abia incepe sa munceasca si ea :thumbsup:

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Sunt destul de multi CP totusi, masina e si cu X Drive, pe 0-100 ar trebui sa scoata mai bine, eu zic ca mai tre sa mai incerce si sigur va scoate timpi mai buni, nu am spus cu rautate ca timpul de 5 secunde e mare, am spus-o in sensul ca sigur va putea scoate mai bine de atat. :)
Link to comment
Share on other sites

Doar transmisia cred ca "sufera" mai mult la un 0-100.

 

LE: cat despre timpul de 5 s, sunt V8-uri benzina care sunt mai lente.

Edited by r0n1n
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

discutii peste discutii, de parca sta zi de zi cu ea pe circuit...cum a spus si mik si mike....dupa 80-100 km/h e important cum mananca asfaltul...0-100 e fix pix. nu cred ca mai suntem copii sa o ardem la semafor/liniute...sa iasa fum din cauciuc.
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@redcap - sunt 380cp, insa 750NM(de fapt de aici si vin CP si asta o salveaza) dar e totusi o masina de 2T, o transmisie integrala si fara LC(cred), cca. 5s ca si comparatie eu am 580cp, ceva peste 2T, integrala, fara LC si 4.5s, e limpede ca inamicul numarul 1 e masa, iar fara LC vei avea mereu un mic delay pentru ca softul nu va drumul la tot cuplul instant pentru a proteja cutia.

 

De scos normal ca se poate mai mult pana ajunge la limita mecanica, cel mai probabil a turbinei si a cutiei in primul rand, dar asa cum stim, cresterile de mari de putere vin cu costuri mari pe termen lung :)

 

Integrala te ajuta sa pleci bine de pe loc pana pe la 60-70kmh dupa care suferi o usoara pierdere in fata unui RWD de exemplu si recuperezi din nou la viteza mare, are avantaje dar si dezavantaje.

 

Dupa parerea mea un 1/4 mile e mai edificativ pentru a vedea cum e cu noul soft dar cel mai mult tot accelerarile din mers conteaza in viata reala, restul sunt mai mult de show off.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

salut...unde ai facut remap,am un 530d xdrive f10,as vrea sa-i mai cresc si eu putin puterea.

La dim sport...cecareanu

 

la discuri de 405 iti trebuie minim 20", nu 21". Standard ce frane are 535-ul? Problema cea mai mare la franre nu tine doar de marimea discului, poti sa il ai si cat roata, foarte important este eficienta disiparii caldurii produsa la franare si stoparea transmiterii a unei cantitatii cat mai mari catre lichidul de frana, mare parte si prin pistonasele de pe etrieri. De asemena furtunele au un rol important, poti pune unele cu insertie metalica.

 

Oricum, nu vad rostul unor discuri de 405 la tine, cele de 365mm ar trebui sa fie suficiente pentru un mers sportiv pe sosea, nici nu ai nevoie de mai mult daca nu faci track days, ori nu cred ca asta urmaresti cu ea :).

 

Bravo pentru remap, e destul de mare cuplul, pune putin asa transmisia la munca atunci cand o "agresezi" :goodjob:

 

@redcap -eu zic ca e foarte bine, nu e vreo "usurica", la aproape 2T e foarte bun timpul, important e cum se misca dupa, ori dupa 100kmh isi arata puterea motorizarea/masina asta iar la peste 200kmh cand multora li s-a taiat deja respiratia asta de abia incepe sa munceasca si ea :thumbsup:

Multumesc ,dif de pret era 3000 ron de la 365 la 405..dar nu am jante de 20"si nici nu vreau...kitul brembo vine si cu furtune cu insertie metalica...cred ca scoate sub 5sec ..dar corect. Nu fac liniute

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

au fost comandate discuri drilled,dar au venit slotted,acum tot raul spre bine,in urma verificarilor,se pare ca cele slotted sunt mai bune mai rezistente,dar nu au un aspec de show.

ptr un posesor de 550x.d daca exista ,am o rugaminte..sa mi faca si mie 2-3 poze cu evacuarea de la masina(ma intereseaza amplasarea tobelor finale ca spatiu)

post-71741-0-63245800-1443195174_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

au fost comandate discuri drilled,dar au venit slotted,acum tot raul spre bine,in urma verificarilor,se pare ca cele slotted sunt mai bune mai rezistente,dar nu au un aspec de show.

ptr un posesor de 550x.d daca exista ,am o rugaminte..sa mi faca si mie 2-3 poze cu evacuarea de la masina(ma intereseaza amplasarea tobelor finale ca spatiu)

acum am aflat si vin cu o precizare,nu se fac ptr bmw discuri drilled,la aceasta dimensiune,din cauza ca se da peste cap sistemul de frinare...dc?nu stiu sa explic,asa am fost informat din Germania,cu toate ca am vazut pe m3 de ex.avea discuri de 405mm drilled,din fabrica,cine stie,care e explicatia

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.