Jump to content

Primele impresii Bmw 325d F30


mike2005

Recommended Posts

Asta este o prostie. Nu e obligatoriu sa iti cumperi maisna "faina" daca ai venit mare. Sunt multi care nu acorda importanta masinii pe care o conduc. Prefera sa faca altceva cu banii. Iarasi ajungem sa dam oamenilor sfaturi cu ce sa faca cu banii lor :pinch:

Da, pentru unii e o pasiune si sunt in stare sa dea ultimul ban din casa/ se imprumute. Altii vad doar aspectul utilitar si pot ajunge sa aloce o proportie mai redusa din veniturile lor.

Nu-i judec pe cei care fac altfel decat mine. Fiecare avem prioritati diferite in viata.

Link to comment
Share on other sites

Mike, si eu am ajuns la un BMW Seira 3 de pe un Megane. Aveau acelasi an si amandoua erau combi, diesel amandoua, etc.

 

Or, imi pare rau, dar nu poti sa spui ca insonorizarea de pe Reno e aceeasi ca pe BMW, zgomotul inchisului de usi, calitatea materialelor, sunetul motorului, fiabilitate, etc. Hai sa fim seriosi, mai exista oameni care se indragostesc de o masina, o marca, dar trebuie sa ramanem totusi cu picioarele pe pamant si sa fim obiectivi. Nu se compara nici macar o secunda nici macar Latitude cu un Seria 3.

Link to comment
Share on other sites

Da, pentru unii e o pasiune si sunt in stare sa dea ultimul ban din casa/ se imprumute. Altii vad doar aspectul utilitar si pot ajunge sa aloce o proportie mai redusa din veniturile lor.

Nu-i judec pe cei care fac altfel decat mine. Fiecare avem prioritati diferite in viata.

 

Pai si atunci de ce te mai incumeti la astfel de asa zisuri review-uri? Nici tu nu prea stii ce vrei? Prima data te dai expert si cunoscator intr-ale masinilor, doar de aia ai si realizat acel "review", ca mai apoi sa te sucesti si sa spui ca nu esti pasionat de masini, oarecum o dai ca te lepezi inclusiv de Renault! Eu cred ca esti un fanboy Renault, doar asta vezi in fata ochilor, iar acum vi pe forum de bmw sa ne spui noua ce de "kkt"(~) e un bmw in comparatie cu un reno! Asta ca sa te umflii in pene ca ai facut alegerea corecta si ca nu se renteaza sa arunci mai multi bani pe o masina mai scumpa! Sau cel putin asa vad eu lucrurile la tine! Nu stiu daca te uiti la Top Gear, poate ca da din prima ipostaza(cunoscator) sau poate ca nu(ca neinteresat de masini), totusi daca vei urmarii multele episoade, vei remarca parerea si reactia realizatorilor vis-a-vis de Renault ori bmw, ma refer atunci cand aduc in discutie ori testeaza vreo masina de la cei doi producatori! In legatura cu spatiul la picioare ori overall, da, si Loganul este imens in interior in comparatie cu seria 3, dar asta nu inseamna ca-l face mai bun! Este un criteriu mai mult sau mai putin important atunci cand vine vorba de analiza unei masini! Da, este un criteriu important in clasa celor cu care se lupta un Logan, dar Nu este neaparat un criteriu foarte important in clasa compact-premium, unde se situeaza Seria 3! De altfel, de aia ii si spune si "compact" Asta ca si exemplu, pe principiul acesta se pot detalia toate celelalte aspecte pe care le-ai enumerat si te-ai aratat deranjat ca-s inferioare lagunei!

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

bmv este naspa pentru ca...automobile

 

 

 

eu cred ca ti-au dat de la servici o masina din asta

http://www.1asig.ro/pictures/fotografia_zilei/fotografia_zilei188.jpg

doamne' mare ti-e gradiana , ce mai urmeaza acum ?hyper.gif

Ar fi culmea sa apara si un e 36 cu sigla de renault , ca sa fie mai comfortabil >LMAO.gif\

Super nova super.png bmw edition e temelie .laugh1.gif

Link to comment
Share on other sites

puncte slabe:

- spatiu interior mic, senzatie de ingramadeala; asta desi la dimensiuni interioare/exterioare e cam la fel cu Laguna. Poate se datoreaza spatiului ocupat de tunelul median pentru axul cardanic. Pe locul dreapta fata clar mai putin spatiu pentru picioare decat in Laguna. Ca referinta am 1.85 si 85 kg deci nu sunt ceva extrem - per total seria 3 e mai mica fata de Laguna care e in clasa Large Family car pe cand seria 3 e in Compact Executive car, trebuie comparata cu Passat, dar aici pierde din start dupa parerea mea.

- parbrizul ingust, destul de apropiat de locurile din fata, plansa de bord ingramadita, mai ales partea soferului - e subiectiva parerea.

- scaunele mai mici decat in Laguna (mai inguste indeosebi in partea spatarului). Nu sunt asa comfortabile, dupa 200km te cam doare f. Desi am incercat sa il reglez in toate modurile nu am reusit sa imbunatatesc mult situatia. Bancheta spate mai mica, nu asa bine profilata. - iarasi eu cred ca e pur o parere subiectiva, invatat fiind cu scaunele clasice evident cele sport ti se vor parea stramte, dar diferenta se vede in viraje, evident nu iei aceleasi viraje cu Laguna, deci nu simti nevoia unor asemenea scaune. Eu am bucket seats si accesul si iesirea din masina sunt destul de anevoioase, dar odata asezat in el nu imi vine sa mai cobor, au un compromis.

- noaptea iluminatul comutatorului pentru faruri(pozitie/faze) se reflecta deranjant in retrovizoarea din stanga. - asta as putea sa o cred pentru ca am avut si eu la una din masini, dar am pus-o pe vina foliei de pe geamuri, dar totusi nu o gaseam atat de deranjanta.

- sistemul navigatie (cred ca Business) e vai de el ca ergonomie. Reusesti cu efort sa selectezi o destinatie, dar e f greu sa vezi adresa completa, sau alte informatii suplimentare. Meniu in culori inchise(rosu pe fond negru) greu de vazut pe soare puternic. Pe Laguna am avut TomTom, o ergonomie mult mai buna; - nu inteleg de ce ai vrea sa vezi adresa completa, si e drept ca iDrive-ul unora le poate lua timp pentru a se obisnui cu el dar dupa devine atat de lejer ca trecerea la MMI sau Command poate fi grea ulterior. Eu m-am invatat usor cu iDrive gen. 2, astea noi sunt mult mai apropiate de MMI si deci mult mai intuitive si user friendly. Daca e ceva de reprosat, dupa parerea mea, e faptul ca ecranul nu este pliabil, pe mine asta ma deranjeaza.

- controalele de pe volan pentru sonorizare/telefon: e o "placere" sa le operezi moment in care sa tb sa rotesti volanul. De ce nu le-au dispus pe coloana volanului. Asa e la Laguna si e mult mai practic. - deci tu in curbe cu Laguna, cu o mana esti pe comenzi si cu una pe volan...deloc indicat si absolut nesigur sa faci asemena manevre, ambele sisteme au avantaje si dezanvantaje, e iarasi chestie de obisnuinta insa judecand dupa cati producatori folosesc sistemul a la Renault, cred ca e simplu de vazut care e mai bun.

- maneta de semnalizare: vrei sa semnalizezi scurt - zona de activare destul de greu de gasit, cursa cam lunga. Ori nu o activezi deloc, ori dai in semnalizarea lunga. Pe Laguna functiona precis fara dubiu. - aici sunt de acord, dar din nou tine de obisnuita si adaptare, in 2006 cand mers prima data cu un BMW cu sistemul asta, era un 645ci, din DE si pana in RO tot nu ii dadusem de cap si ma enerva, e o chestie de finete :)

- faza scurta ineficienta(am lampi cu Halogen cred). Desi drum, uscat, impecabil, marcat, fara ceata de multe ori zona luminata de faruri se termina brusc si nu-ti dadeai seama ce urmeaza. Deasemenea intensitatea pare usor mai slaba. Prin aceleasi locuri n-am patit asa cu Laguna. Doar in cond atmosferice dificile, drumuri necunoscute foloseam faza lunga. - cine isi configureaza o masina premium cu halogen, atunci mai bine isi lua o Laguna cu xenon dupa parerea mea, nu mai concep in 2015 masina cu halogen mai ales cand dai 40-50k Eur pe ea, in curand LED va fi standard si am trecut la Laser si inca mai umblam cu halogen, aici marcile premium ar trebui sa puna xenon standard la toate masinile lor, din pacate la BMW si nu numai platesti extra pentru o asemenea banalitate.

 

 

 

Lasand la o parte faptul ca sunt clase diferite si se adreseaza unor clienti diferiti, daca mergi pe ideea ca si una si alta te duc din A in B, atunci la fel de bine poti sa iei Logan(sau Laguna, nu-i asa mare diferenta). E drept ca masinile premium sunt scumpe si la fel de drept e ca majoritatea probabil nu merita banii ceruti, cand te gandesti ca un amarat de 316i extrem de slab dotat costa cred de la vreo 25k Eur in sus, evident nu isi merita banii aia, dar asta e lumea in care traim si brand-ul a ajuns sa coste foarte mult. Tocmai de aceea, fie o iei sh la 1-2 ani vechime daca vrei una premium si nu poti/nu vrei sa dai 40-50k Eur pe una asa cum ti-ar placea, fie iei altceva, chiar si marcile Coreene au ridicat mult stacheta, alternative sunt in acelasi buget, in final se reduce la cat esti dispus sa dai si ce vrei de la o masina, dar oricum ai da-o nu poti spune ca o masina a unei marci premium e sub una gen Renault, Peugeout, ca pachet general, ca poate sunt 2-3 aspecte la care cele din urma sunt mai bune, e adevarat, dar cand tragi linie e imposibil sa iasa castigatoare una low cost mai ales cand ai habar de masini si nu te uiti la ele si vezi 4 roti si un volan.

Edited by mik15
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu este topic de BMW vs. Renault. Sunt cateva aspecte ale masinii pe care colegul le apreciaza mai mult la Renault.

 

Nu vad de unde atatea tragedii, drame etc.

 

Cu pasiunile astea e si normal ca in timp calitatea BMW sa scada. Au oricand clienti :(

Link to comment
Share on other sites

Mda, asta e adevarat.

 

 

Oricum, multe lucruri nu stau chiar asa cum credem noi toti, aici pe forum. De exemplu, ca tot s-a zis de Top Gear, pai Jeremy Clarkson a acuzat seria 3 de banalitate si masini pentru snobi f mult timp. Adica zicea intr-un episod mai vechi, 316/318 stau in top la vanzari, facand-o cea mai neexclusivista* masina din Anglia. Avea si pancarte, nu fiti oi, cumparati altceva.

Eu dupa ce m-am maturizat, am observat ca o masina mi-as alege-o dupa nevoi/cheltuieli intretinere, decat dupa placerea de a conduce, sportivitate etc. De exemplu, avand familie, s-ar putea sa ma orientez catre o skoda octavia/superb in viitor, au un portbagaj imens :))) Cred ca asta vrea sa zica si initiatorul topicului.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Da, pentru unii e o pasiune si sunt in stare sa dea ultimul ban din casa/ se imprumute. Altii vad doar aspectul utilitar si pot ajunge sa aloce o proportie mai redusa din veniturile lor.

Nu-i judec pe cei care fac altfel decat mine. Fiecare avem prioritati diferite in viata.

 

Postul e tendentios pentru ca pleci de la premisa gresita ca daca ai BMW in mod automat nu ai mai multi bani decat altul care are Renault ci doar esti mai snob si iti iei pe burta goala masina. Faci un credit, te imprumuti de la prieteni etc.

 

Exista in mod evident oameni care chiar isi permit un BMW nou. Evident ca sunt destul de putini, insa exista.

 

Adica, spre deosebire de ceea ce ai afirmat tu, posesorul de Renault nu este neaparat pragmatic, iar cel de BMW snob. Exista oameni si oameni. Poate ca unii isi iau Renault si nu si-l permit. Poate ca au 1200 lei pe luna, insa fac intr-un fel si fac rost de bani de masina. Exista multe situatii posibile.

 

In orice caz, trebuie inteles faptul ca exista oameni care au un venit mult mai mare, prin urmare isi pot cumpara un BMW fara eforturi.

Daca ai un venit lunar de 2000-2500 euro pe luna, evident ca nu o sa-ti cumperi un Megane. Poate vrei ceva mai mult. Si chiar si aici exista variatii pentru ca exista oameni care nu sunt deloc interesati de masina. Atata timp cat ii duce de la A la B, chiar nu conteaza despre ce masina e vorba.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate ca tocmai a avut sens ce a zis mike2005, pentru ca in Romania regulile nu se aplica. Unul cu 1000eur pe luna vrea neaparat F10, altul cu 4000 eur/luna se plimba bine mersi cu Octavia, Golf etc. Cazuri stiute de mine.

 

Eu zic, ca o parere personala si apoi ma retrag, daca tot ai bani de E60/F10, ar fi bine sa ai prima data o curte sau garaj. Abia asa poti zice ca ai ajuns la confort personal - acasa, si ca iti permiti o achizitie de genul asta (fara imprumuturi bineinteles :) ).

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am prins de ce de la o comparatie de interior si ceva legat de comenzi pe/langa volan se ajunge vesnic la bani/venit/snobism. Chiar nu putem compara doua masini si niste implementari ale unor functii banale? :wacko:

 

Mai trebuie sa vina cineva cu niste date de catalog cu 0-100km/h si niste filmari de pe youtube ca sa fie cercul complet.

Link to comment
Share on other sites

@PIMP: Indiferent cate cazuri stii tu, e cam greu sa poti emite o parere.

 

Iar treaba cu curtea si garajul e cam dificila.

 

Treaba cu curtea si garajul e un pic trasa de par. Nu vorbim de un Rolls sau de vreun Bentley. Nici de vreun supercar. E60 e o masina aproape normala. Evident ca are niste costuri de intretinere mai mari, insa cum faci? Iti iei E60 dupa ce ai ajuns la nivelul de venit necesar incat ai putut da cateva sute de mii de euro pe un teren si o casa? Sau te muti pe langa Bucuresti si infrunti zilnic mocirla si aglomeratia ca sa ai un pic de teren?

 

Eu cred ca lucrurile astea sunt un pic deplasate. Fiecare are dreptate pe banii sai. Chiar nu ma deranjeaza daca cineva are un F10 si sta in Rahova.

La fel cum unul care are mai multi bani poate sa mearga si cu Golful. Desi cred ca sunt cazuri izolate pentru ca cei mai multi prefera sa-si arate statutul financiar din diverse motive.

 

Aici e problema noastra pentru ca romani fiind ne cam fute grija de treaba altora in loc sa nu ne pasa. De exemplu, eu nu stiu cat castiga majoritatea amicilor mei si nici nu ma intereseaza. E treaba lor.

 

Ca sa fiu mai clar, chiar nu ma intereseaza sursa banilor din care cineva si-a luat x masina. Nu-mi pun intrebari de genul "de unde o fi avut asta bani?" si chiar mi se rupe.

Asta e o chestie tipic romaneasca. In majoritatea societatilor dezvoltate venitul propriu nu este un subiect de discutie. O intrebare de genul asta e deplasata. Cel mai bine iti merge in viata daca nu te preocupa chestiile astea.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Casa si curtea nu sunt un barometru. Poti sa ai apartament sau casa cu gradina. Care varianta este castigatoare?

Iti dau un pont, nu exista varianta castigatoare. Fiecare este individual, fiecare are preferintele lui.

 

Poti sa ai un apartament in bloc care sa valoreze cat 10 case. Am vazut apartament de 3.000.000 de euro in bloc in kiseleff

Edited by mmneg
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma rog, are dreptate Bala, se despica firu-n patru.

 

Singura chestie zisa de mine, referitor la garaj sau curte, e ca, mai ales la voi in Bucuresti, lasi in strada masina de 10-15000eur, si stai intr-un apartament de 40k, e un pic aiurea. Asta e problema romanilor. Deci sa revin, lasi in strada masina de 15k, si lunar te trezesti ba fara o oglinda, ba fara un stergator, ba zgariata cu cheia, ba fara embleme. Nici nu iti mai vine sa iti iei bmw.

Eu am stat la curte si stiu cum e sa ai masina in curte/garaj. Iar fiind pasionat, nimic nu se compara cu placerea de a o spala eu cu mana mea, chiar aveam scule de detaling, masina de polish etc.

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Poti sa ai un apartament in bloc care sa valoreze cat 10 case. Am vazut apartament de 3.000.000 de euro in bloc in kiseleff

Exact. Si exista foarte multe apartamente de sute de mii de euro in centrul Bucurestiului care nu au locuri de parcare sau garaje.

La fel cum exista foarte multe case nasoale facute la repezeala in zone nu foarte bune si care nu costa foarte mult. Insa nici una dintre situatii nu are legatura cu subiectul.

Astea sunt chestii care tin de omul care trebuia sa ia decizia intr-un anumit moment.

 

Asta pe langa faptul ca o casa sau un apartament in proprietate reprezinta un asset. Sunt destui care stau cu chirie. Treaba lor din nou.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

lasi in strada masina de 15k, si lunar te trezesti ba fara o oglinda, ba fara un stergator, ba zgariata cu cheia, ba fara embleme. Nici nu iti mai vine sa iti iei bmw.

 

 

Pai si cand mai mergi in oras, la un pub ori la gagica ori n situatii ce pot aparea, unde o lasi? Nu tot in strada? Ori iti cari un garaj cu tine tot timpul? Poti sa ai si masina de 1 million de euro ca tot te vei confrunta cu fel si fel de situatii, nevoit fiind sa-ti lasi masina in strada! Pentru o ora, pentru 5 ore, pentru o zi! Si tot iti vor disparea chestii de pe masina ori tot va fi zgariata! Sunt discutii inutile si nelalocul lor, ce face, cum face, unde face fiecare cu banii lui, cu masina lui, cu casa lui! Asta-i problema romanului! Ne intereseaza mai mult de ce-i in curtea vecinului decat de propria noastra curte!

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Pai topicul asta e plin de subiectivism, eu pot sa zic ce vreau despre cum vad lucrurile.

 

Adica, una e cand te duci cateva ore in oras, alta e ca lasi noapte de noapte masina pe o strada obscura din Bucuresti.

 

Probabil nu vedeti ca traim intr-o tara bananiera, venitul mediu pe economie 380eur (1750 ron - care-i are, ca multi nici nu-i au), unde e o aventura sa conduci/sa parchezi/ sa traversezi tara neavand autostrazi, si noi ne parcam masinile de 20.000eur langa ceva caini morti, pubele de gunoi, ca doar acolo am gasit loc in ziua aia.

 

 

PS: Ciupanezu a dus discutia in directia asta :) cu postul #84, din momentul cand a zis cuvantul venit :).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma tot "macina" chestia aia cu controalele puse aiurea pe volan atunci cand iei curba.

Buuun,sa presupunem ca iei curba,cat dureaza? 5 secunde maxim.De ce ai vrea sa suni pe cineva,sa introduci date pt navi in alea 5 secunde?Nu o poti face dupa?

Singura varianta posibila(d.p.m.d.v) este sa vanezi un giratoriu si sa te invarti incontinu vro' juma de ora mimim.Atunci da,sunt greu de folosit comenzile de pe volan.

Link to comment
Share on other sites

Te stresezi mult prea tare pentru o masina de 20.000. Evident sunt bani munciti. Dar daca stai cu ochii pe butelie o sa mori de inima.

 

Se intampla, se intampla, asta este, o repari/arunci si traiesti in continuare.

Link to comment
Share on other sites

PS: Ciupanezu a dus discutia in directia asta :) cu postul #84, din momentul cand a zis cuvantul venit :).

De la postul asta a pornit discutia:

 

Da, pentru unii e o pasiune si sunt in stare sa dea ultimul ban din casa/ se imprumute. Altii vad doar aspectul utilitar si pot ajunge sa aloce o proportie mai redusa din veniturile lor.

Nu-i judec pe cei care fac altfel decat mine. Fiecare avem prioritati diferite in viata.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.