Jump to content

Serie Motor E46 (318i)


pava

Recommended Posts

Salut!

 

Am cumparat un 318i si trebuie sa il inregistrez la fiscal, am atasat fisa care trebuie completata. Se cere seria sasiului, a motorului, si cap cilindrica. Intrebarea mea e, unde gasesc seria motorului? Pe talonul original (de Germania nu e trecut) Am tot citit cum ca nu ar fi normal asa ceva? Cum se procedeaza intr-un asemenea scenariu? Nu este vorba de Codul motorului, nu? (N46B20A) E cuma codul inscriptionat PE caroserie, deasupra placutei de identificare? (http://prntscr.com/6gn4a6). Si daca acela e, e suficient sa il trec asa direct pe foaie, il accepta fara un alt document scris / dovada?

 

 

Multumesc

 

Fisa: http://prntscr.com/6gn74c

Link to comment
Share on other sites

Identificare RAR s-a facut?In mod normal ar trebui sa scrie acolo, sau daca seria e greu de citit se trece fara serie.

 

Nu, pentru ca o sa scot toate numerele rosii posibile pana in Mai, cand se schimba vechimea masinii, si e mai convenabil de inmatriculat. Deci cand merg la fiscal nu am talonul RO, unde trec ei Seria motorului. Deci nu am act oficial de unde sa reiasa seria motorului. E vreo problema sau pot sa "scap" doar cu seria sasiului?

Link to comment
Share on other sites

cand mergi la fisc pt FISA DE INMATRICULARE iti trebuie copie CIV (carte RAR)... acolo e scrisa seria motor asa ca nu ai de ce sa iti faci griji... mai bine te gandesti cum faci sa apara "fara serie motor" in CIV :download: :rolleyes:

 

Deci sa inteleg ca e intr-adevar problematic faptul ca pe talonul de Germania nu apare serie motor? Codul de deasupra placutei de identificare nu e fix acea serie(http://prntscr.com/6gn4a6)? In orice caz, in cazul asta, o sa am probleme din cauza asta la RAR? Am inteles ca fac ei o cautare dupa seria sasiului si vad ce serie de motor ar tb sa fie asociata, si daca coincide cu seria motorului de pe masina in momentul respectiv, totul e ok?

 

Merci pt raspunsuri...

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu trebuie sa mergi la politie pentru nr rosii, sa ai si actele originale ale masini(Germania) la tine, te costa cam 150 ron fiecare nr. rosu pentru ca iti da o adeverinta (asigurare) sa poti sa circuli, dupa acte traduse, RAR indentificare, cod motor, nocxe, CIV, dupa te duci la fisc iti da un formular sa-l completezi copie CIV buletin si cele de Germania parca, dupa cateva zile iti spune "BOMBA" cat ai de plata si dupa la politie pentru nr negre
Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca e intr-adevar problematic faptul ca pe talonul de Germania nu apare serie motor? Codul de deasupra placutei de identificare nu e fix acea serie(http://prntscr.com/6gn4a6)?

codul de motor nu este seria de motor :excl:

 

toate modelele cu aceeasi motorizare au acelasi cod motor, dar numarul/seria motorului este diferita la fiecare dintre ele...

In orice caz, in cazul asta, o sa am probleme din cauza asta la RAR? Am inteles ca fac ei o cautare dupa seria sasiului si vad ce serie de motor ar tb sa fie asociata, si daca coincide cu seria motorului de pe masina in momentul respectiv, totul e ok?

nu e adevarat. RAR compara documentele de provenienta a masinii cu ceea ce exista fizic pe masina... daca pe actele de Germania nu e trecuta seria motorului, RAR ti-o va cauta si completa in CIV pe cea de pe masina... daca nici aia nu poate fi citita asu nu se gaseste, iti va trece in CIV "fara serie motor"... probabil ca iti vor cere si o declaratie ca asa ai adus masina, dar ai scapat.

Link to comment
Share on other sites

Ok perfect, am inteles!

 

Multumesc pt raspunsuri.

 

Inca o intrebare, probabil de incepator. E posibil sa se fi blocat joja de ulei? Mi s-a aprins martorul galben de ulei si vreau sa verific uleiul doar ca... nu pot sa o scot. Nici prin rotatie, sunt cam 90% sigur ca am incercat din toate gradele de rotatie sa scot joja, si nimic. Nici nu ma simt confortabil sa trag foarte tare, simt ca s-ar putea rupe. Am vazut in clipuri ca exista un mic "jolt", se aplica ceva forta cand se scoate, dar sunt destul de sigur ca am tras mai tare decat ce am vazut in orice "how to check oil" video, si tot nu iese. Cum trebuie sa iasa joja la e46, putin mai greu, sau lejer?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.