Jump to content

Problema BMW 318is - E36 - ECU - Chip


LGLro

Recommended Posts

Salutare!

 

NU am gĂŁsit o problema ca a mea pe forum și deschid eu un nou topic.

Problema: am achiziționat acum ceva vreme un BMW e36 318is din 94, și când l-am luat mergea bine(oscila putin ralantiul la pornire), de curând am montat un amplificator pe ea decuplând bateria, apoi am resetat bordul (chestia cu butonul și cu cheia) ca apoi sa nu mai fie ĂŽn apele lui. AdicĂŁ?! Pe autostrada la 130km/h cu accelerația ținuta ĂŽn punct fix se decelera dintr-o data (scĂŁdea pana la 100) pana cĂŁlcam eu accelerația la fund și se accelera dintr-o data... In oraș acum a devenit puturoasa ii dau talpa in sarcina și trage greu (zici ca e ĂŽnfrânata) ĂŽn turație ridicata când calc pedala la fund zici ca are lag (adicĂŁ reacționeazĂŁ târziu).

Ănainte nu fĂŁcea nici-o problema din cele menționate. Proprietarul mi-a spus când am cumpĂŁrato ca are ECU modificat (chip tunning).

 

Ce pĂŁrere aveți? A mai pĂŁțito cineva? Pe tester am bĂŁgato dar e atât de modificata ca nici la ECU nu se poate conecta testerul.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Daca nu se conecteaza testerul la ECU, nu inseamna neaparat ca e modificata.

 

Tind sa cred ca ai probleme cu alimentarea (pompa de benzina sau regulatorul de presiune). Poti incepe verificarile prin a masura presiunea benzinei in rampa.

Link to comment
Share on other sites

Ce pĂŁrere aveți? A mai pĂŁțito cineva? Pe tester am bĂŁgato dar e atât de modificata ca nici la ECU nu se poate conecta testerul.

 

Pot fi multe cauze pentru problema ta. Continua cu diagnoza, din pacate o sa fie foarte greu sa gasesti pe cineva care are tester compatibil cu modele pre 1995.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

La rece face asa (in primele cateva minute de la pornire)?

Nu conteazĂŁ ca e cald sau ca e rece la fel face.

 

 

Am schimbat azi si pompa de benzina si nu se simte nici o diferența ...

 

Am mai constata in tabloul cu siguranțe ca aveam o siguranța topita dar nu arsa, și când era siguranța pusa la 10-20 sec ĂŽmi scĂŁdea voltajul la baterie cu motorul pornit de la 13,9 la 8,5 pentru 2 sec si apoi ĂŽși revenea, am scos siguranța iar acum nu mai scade voltajul, dar mașina are același simptom nu trage cum trebuie și când am consum mare de electricitate o ia razna ralantiul.

Debitmetrul funcționeazĂŁ, senzorul la clapeta de accelerație funcționeazĂŁ și ala (când le scot moare motorul).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.