Jump to content

Sfat achizite BMW 535d F10


calin93

Recommended Posts

Buna seara, as dori sa imi schimb masina (Audi A4 B8 2.0 TDI 170 CP) pt un BMW 535d F10 sau un Audi A6 3.0 TDI quattro 245 CP.

1. Desi nu ma consider un sofer cu multa experienta pot sa spune ca am un stil sportiv de a conduce, conduc FWD-ul meu foarte sportiv pe DN si chiar simt masina, are un caracter foarte putin subvirator unul dintre motive fiind motorul amplasat longitudinal. Intrebarea suna in felul urmator: As putea fi capabil sa conduc un RWD de 300 CP in acelasi stil ? (evident nu o cumpar pt a o conduce ca pensionarii)

2. La Audi ma simt foarte atras cum arata masina exterior si interior(scaune masaj, sunet Bang&Olufsen,MMI,CB etc) si de siguranta oferita de AWD dar din ce am citit este ca AWD-ul subvireaza, ati condus careva sportiv pe un drum virajat Audi A6 C7 3.0 TDI q 245 CP ?

3. BMW are motorul si transmisia net superioare: BMW 535d vs Audi A6 3.0 TDI 245 CP S-tronic (nu prea e o cutie fiabila). Sunt cam la acelasi pret second hand, BMW seria 5 BiTurbo e la acelasi pret cu A6 3.0 TDI (A6 3.0 BiTDI la 150.000 km sare de

30 .000 euro pt o masina "cheala" ) pe cand in 25.000 euro iei un BMW 535d destul de dotat. Sa imi cumpar xDrive desi consider ca Quattro e net superior la capitolul asta ?

4. Cat de fiabil / reusit e 535d F10 ?

Astept niste pareri, oricum desi imi doresc mai mult A6 totusi as lua mai bine un BMW Biturbo cu mai multi CP si un cuplu mult mai mare si pentru senzitia de drive feeling de care tot am citit, stima !

5. Ce spuneti de o remapare a F10-lui ?

 

 

 

PS: nu am condus niciodata RWD sau AWD

Edited by calin93
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Fiecare masina are plusurile si minusurile ei, depinde ce conteaza mai mult pentru tine.

Ca detinator de 3.0 quattro si 3.0 xdrive sunt sigur ca nu vei fi dezamagit de x-drive, la bmw cutia si motorul sunt mai fiabile, mai performante si cu un consum mai scazut.

Pe de alta parte audi este mai odihnitor la drumuri lungi, sistemul audio standard este mai performant, confortul pe drumuri proaste mai bun.

Cred ca cel mai bine pentru a face alegerea potrivita este sa le conduci pe amandoua si sa vezi care ti se potriveste mai mult.

Edited by cataxxl
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Buna seara, as dori sa imi schimb masina (Audi A4 B8 2.0 TDI 170 CP) pt un BMW 535d F10 sau un Audi A6 3.0 TDI quattro 245 CP.

1. Desi nu ma consider un sofer cu multa experienta pot sa spune ca am un stil sportiv de a conduce, conduc FWD-ul meu foarte sportiv pe DN si chiar simt masina, are un caracter foarte putin subvirator unul dintre motive fiind motorul amplasat longitudinal. Intrebarea suna in felul urmator: As putea fi capabil sa conduc un RWD de 300 CP in acelasi stil ? (evident nu o cumpar pt a o conduce ca pensionarii)

2. La Audi ma simt foarte atras cum arata masina exterior si interior(scaune masaj, sunet Bang&Olufsen,MMI,CB etc) si de siguranta oferita de AWD dar din ce am citit este ca AWD-ul subvireaza, ati condus careva sportiv pe un drum virajat Audi A6 C7 3.0 TDI q 245 CP ?

3. BMW are motorul si transmisia net superioare: BMW 535d vs Audi A6 3.0 TDI 245 CP S-tronic (nu prea e o cutie fiabila). Sunt cam la acelasi pret second hand, BMW seria 5 BiTurbo e la acelasi pret cu A6 3.0 TDI (A6 3.0 BiTDI la 150.000 km sare de

30 .000 euro pt o masina "cheala" ) pe cand in 25.000 euro iei un BMW 535d destul de dotat. Sa imi cumpar xDrive desi consider ca Quattro e net superior la capitolul asta ?

4. Cat de fiabil / reusit e 535d F10 ?

Astept niste pareri, oricum desi imi doresc mai mult A6 totusi as lua mai bine un BMW Biturbo cu mai multi CP si un cuplu mult mai mare si pentru senzitia de drive feeling de care tot am citit, stima !

5. Ce spuneti de o remapare a F10-lui ?

 

 

 

PS: nu am condus niciodata RWD sau AWD

daca mergi super sportiv si nu esti obisnuit cu tractiunea spate,pe rahaturile noastre de drumuri,acoperite cu mizga si nisip ,exact unde nu te astepti,poti avea probleme...dupa cum vezi,din pacate marea majoritate a accidentelor sunt pusti care isi iau masini puternice (in special bmw uri tractiune spate,nu stiu sa le stapineasca si ....inevitabilul se intimpla)la fel si la motoare ..ptr ca este mare diferenta ca ex intre un gsxr750 cu 150 cp si o busa cu 178 cp....difera cuplu ,dela 86 nm la 140 ,asta face diferenta,asta te omoara,iar din ce am vazut pe net ,xdrive ul este mai bun ...pe mobile gasesti audi 3 l cu pina in 50k km la 35k euro,bmw la banii astia (535xd)nu gasesti asta te pot asigura,si masina sa fie buna

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ambele masini au aceeasi cutie in varianta 8hp facute de ZF, nu stiu de unde o scoateti pe asta cu e mai fiabila la una sau la alta, iar A6-le cu S-tronic are o cutie mai rapida si mai sportiva ca 8hp care e o clasica cu convertizor. S-tronic ala e folosit pe S6, S7, S4, si tine bine la cresteri de cuplu si hp.

 

Exista si A6 cu 300hp bi-turbo, daca asta vrei, insa cred ca e mai scump decat 535d.

 

Altfel, pe oricare ai alege-o gres nu dai, ambele fiind AWD vor subvira la limita(la care ma indoiesc ca ajungi in conditii normale), avantajul ar fi la A6 daca il iei pe cel bi-turbo pentru ca vine cred cu diferentialul Sport care face o mare diferenta in dinamica masinii si cutia S-tronic care e superioara 8hp-ului. Nici cu RWD nu vad ce probleme ai avea atata timp cat ai gume ok si adecvate sezonului.

Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Buna seara, as dori sa imi schimb masina (Audi A4 B8 2.0 TDI 170 CP) pt un BMW 535d F10 sau un Audi A6 3.0 TDI quattro 245 CP.

1. Desi nu ma consider un sofer cu multa experienta pot sa spune ca am un stil sportiv de a conduce, conduc FWD-ul meu foarte sportiv pe DN si chiar simt masina, are un caracter foarte putin subvirator unul dintre motive fiind motorul amplasat longitudinal. Intrebarea suna in felul urmator: As putea fi capabil sa conduc un RWD de 300 CP in acelasi stil ? (evident nu o cumpar pt a o conduce ca pensionarii)

2. La Audi ma simt foarte atras cum arata masina exterior si interior(scaune masaj, sunet Bang&Olufsen,MMI,CB etc) si de siguranta oferita de AWD dar din ce am citit este ca AWD-ul subvireaza, ati condus careva sportiv pe un drum virajat Audi A6 C7 3.0 TDI q 245 CP ?

3. BMW are motorul si transmisia net superioare: BMW 535d vs Audi A6 3.0 TDI 245 CP S-tronic (nu prea e o cutie fiabila). Sunt cam la acelasi pret second hand, BMW seria 5 BiTurbo e la acelasi pret cu A6 3.0 TDI (A6 3.0 BiTDI la 150.000 km sare de

30 .000 euro pt o masina "cheala" ) pe cand in 25.000 euro iei un BMW 535d destul de dotat. Sa imi cumpar xDrive desi consider ca Quattro e net superior la capitolul asta ?

4. Cat de fiabil / reusit e 535d F10 ?

Astept niste pareri, oricum desi imi doresc mai mult A6 totusi as lua mai bine un BMW Biturbo cu mai multi CP si un cuplu mult mai mare si pentru senzitia de drive feeling de care tot am citit, stima !

5. Ce spuneti de o remapare a F10-lui ?

 

 

 

PS: nu am condus niciodata RWD sau AWD

 

 

 

caline tu nu vezi ca s a marit impozitul? si daca esti nascut in 93 - 22 de ani - si spui ca , conduci sportiv si acum vrei si 250 cai at o sa te vedem la stirile de la 5.Doamne fereste

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

caline tu nu vezi ca s a marit impozitul? si daca esti nascut in 93 - 22 de ani - si spui ca , conduci sportiv si acum vrei si 250 cai at o sa te vedem la stirile de la 5.Doamne fereste

Buna logica..pacat ca mori la fel de repede si intr-un logan de 75 de cai. Si in plus daca esti bezmetic si la 20 si la 50 conduci la fel deci varsta nu reprezinta un criteriu...

Link to comment
Share on other sites

caline tu nu vezi ca s a marit impozitul? si daca esti nascut in 93 - 22 de ani - si spui ca , conduci sportiv si acum vrei si 250 cai at o sa te vedem la stirile de la 5.Doamne fereste

conduc sportiv dar responsabil :)

poti sa ai si 30 de ani si sa conduci sportiv si iresponsabil, sincer nu mi se pare ca varsta joaca cel mai important rol.

Mai ales batranii cand vad ca mergi cu 100 km/h in afara deja sunt speriati de moarte ca ei conduceau trabanturi care la 80 la ora ieseau de pe drum, s-au mai schimbat vremurile.

De ex 150 la ora pe o masina premium, cu suspensie sport, cauciucuri 245 e altceva fata de o dacie 1410 care daca prinde 130 te-ai dus cu ea in prima curba

 

 

PS: de aia ii intrebam pe cei care au experienta: merita RWD daca conduc sportiv ? vreau sa ma simt in siguranta, nu sa intru cu 130 km.h intr-o curba si sa ma intorc invers cu masina :) ... as vrea RWD sa simt masina, senzatie ce la AWD am inteles ca nu o primesti, punctul forte fiind siguranta, sa pot stapani masina, oricum eu masina fara suspensie sport nu imi mai cumpar, prefer sa simt toate gropile in oras si cand ies cu ea in afara sa ma bucur de fiecare banut investit

 

Sincer cand conduc Logan mi-e frica sa iau curba cu 90 km/h :) sau ce crezi ca o conduc cu 140 km.h in viraje ?

Edited by calin93
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa stai locului pana ti se mai usuca cerneala pe permis, si lasa vitejiile cu masini de 300CP si mers "sportiv" pe DN! Daca tot esti asa pasionat de viteza foloseste banii aia si mergi in Germania, da-te pe Nurburgring sau pe orice alt circuit inchis, nu pe DN!

 

ps: nu stiu ce 535d "destul de dotat" iei tu la 25k, ai vazut o oferta buna in targ la Vitan? :)

Edited by LYM
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Eu as alegere AWD, fie ca e vrb de quatro fie ca e vorba de xdrive. Polemica despre quatro vs xdrive exista de prea multa vreme si nu pot decat sa ma amuz. Majoritatea testelor sunt trucate ba de unul ba de celelalt sau dupa caz de al treilea :)

E de ajuns o sigura data sa se scoata din ... ca sa fie suficient.

 

Cat despre xxx cai putere, cam tot ce este peste 200 este mai mult decat suficient.

 

PS: fiind pe forum bmw,detinand bmw, clar x-drive e mai bun :p

Link to comment
Share on other sites

Direcția și pe spate e integral active steering. Dynamic drive se refera la suspensie și ținutĂŁ de drum.

ok.nu ma prea pricep dar am asa ceva la masina si cu anvelope 275/35/19 pe spate cred ca satisface orice pofta de a intra cu viteza in curbe.daca are si audi asa ceva este ok daca nu sfatul meu pentru Calin sa cumpere bmw.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei mai multi de aici, problema voastra este reprezentata de varsta baiatului, nu de problema reala a postului : "sfat achizitie BMW 535d F10". Restul e cancan, poate si-l cumpara sa il spele si sa puna poze pe farcebook... Edited by ZMG
Link to comment
Share on other sites

calin,compari 2 masini putin diferite 313 cp vs 245cp,parerea mea este sa cauti sa fie 4x4 nu avem drumuri ptr tractiune spate,mai ales daca nu ai condus o masina pina acum cu tractiune spate,la banii aia nu gasesti bmw 535 doarbmw ul este mai scump in germania fata de audi,mergi iarna cu ea?sau masina de sezon,primavara vara toamna,depinde ce alegi ,siguranta sau senzatii,alegerea este a ta,eu as alege sa fie 4x4 si bmw 530xd,nu 535(prefer un 530 cu km mai putini si accesorii mai multe vs un 535 km mai multi si mai putin accesorizata)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ps: nu stiu ce 535d "destul de dotat" iei tu la 25k, ai vazut o oferta buna in targ la Vitan? :)

Mai slab dotat http://home.mobile.de/home/index.html?customerId=11691438#des_207634387 . Pe asta o iei la 23mii adusa acasa.

Sau una mai full la 400k km :) http://home.mobile.de/home/index.html?customerId=1191390#des_208082629

Link to comment
Share on other sites

Mai slab dotat http://home.mobile.d...8#des_207634387 . Pe asta o iei la 23mii adusa acasa.

Sau una mai full la 400k km :) http://home.mobile.d...0#des_208082629

 

Ce bine-si tine inca pretul un F10 cel putin cel cu 400k. La cum arata inca de bine acesta, daca i-ar da KM undeva pe la 170k cred ca s-ar vinde ca paina calda si la bani mai multi.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

detin de aproximativ jumatate de an un f10 535d....masina are acum 160000 km...la cateva zile dupa ce am luat o un prieten c-o ureche mai fina,a sesizat un zgomot mai ciudat al motorului cand il acceleram pe loc....s a dovedit a fi lantul de la distributie,era foarte slabit...ca sa schimbe kitul de distributie,a trebuit sa dea motorul jos....toata afacerea a costat 6000 ron....la bmw cereau 12000..alte probleme nu am avut,masina trage f bine dar nu spectaculos,cum zic unii...cutia schimba f frumos,consumul este rezonabil...ca optiuni are cam tot ce se putea pune,exceptand sistemul audio care e cel standard si e varza....daca vrei intre 535d si audi 3.0 tdi alege fara sa eziti 535....in schimbb daca-ti permiti un bitdi,e cu totul altceva...am condus un a7 bitdi si masina e fenomenala..si sunetul acela artificial de v8 pe care au reusit sa l redea prin sistemul aktive sound e deosebit...te unge pe suflet,chiar daca stii ca e inventat....in final totul se rezuma la bani...un 535 cu ceva dotari n o sa l gasesti niciodata la 25 k cum ziceai tu...mai degraba 30...pe cand un bitdi se apropie de 40..cel mai ieftin..bafta

 

detin de aproximativ jumatate de an un f10 535d....masina are acum 160000 km...la cateva zile dupa ce am luat o un prieten c-o ureche mai fina,a sesizat un zgomot mai ciudat al motorului cand il acceleram pe loc....s a dovedit a fi lantul de la distributie,era foarte slabit...ca sa schimbe kitul de distributie,a trebuit sa dea motorul jos....toata afacerea a costat 6000 ron....la bmw cereau 12000..alte probleme nu am avut,masina trage f bine dar nu spectaculos,cum zic unii...cutia schimba f frumos,consumul este rezonabil...ca optiuni are cam tot ce se putea pune,exceptand sistemul audio care e cel standard si e varza....daca vrei intre 535d si audi 3.0 tdi alege fara sa eziti 535....in schimbb daca-ti permiti un bitdi,e cu totul altceva...am condus un a7 bitdi si masina e fenomenala..si sunetul acela artificial de v8 pe care au reusit sa l redea prin sistemul aktive sound e deosebit...te unge pe suflet,chiar daca stii ca e inventat....in final totul se rezuma la bani...un 535 cu ceva dotari n o sa l gasesti niciodata la 25 k cum ziceai tu...mai degraba 30...pe cand un bitdi se apropie de 40..cel mai ieftin..bafta

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am pierdut-o pe asta ca s-a vandut in mai putin de o saptamana, mi se parea de vis si regret ca nu m-am miscat mai repede sa o iau.

Si directie activa, full option asistente(nightvision,headup etc), scaune confort ventilate, soft close, computer de bord mare si alb (doar ala mi-l place), parcheaza singura, camere 360grade, webasto,trape, perdelute, inclazire volan, cred ca in afara de clima in 4 zone, poate mai ceva ratacit pe acolo sonorizare, poti sa ii spui full.

http://s13.postimg.org/6os8g8r53/image.jpg

http://s15.postimg.org/3vc3gyqaz/dsds.jpg

 

Cat credeti ca ar mai trebui sa astept pana as veni un alt BMW de genul acesta in 28-30.000 E, el costand fix 28.000e ?

 

 

O masina ca asta de ce ar avea motor nou la asa putini KM ?

Neamtu a spus ca nu a avut accident si din cauza unei defectiuni a fost schimbat, e posibil asa ceva ? astept detalii

Mi se pare putin cam scump si slab dotat in comparatie cu precedentul

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-535d-xdrive-voll-motor-neu-logic7-acc-olsberg/204002553.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=11&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=23&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&noec=1

Edited by calin93
Link to comment
Share on other sites

detin de aproximativ jumatate de an un f10 535d....masina are acum 160000 km...la cateva zile dupa ce am luat o un prieten c-o ureche mai fina,a sesizat un zgomot mai ciudat al motorului cand il acceleram pe loc....s a dovedit a fi lantul de la distributie,era foarte slabit...ca sa schimbe kitul de distributie,a trebuit sa dea motorul jos....toata afacerea a costat 6000 ron....la bmw cereau 12000..alte probleme nu am avut,masina trage f bine dar nu spectaculos,cum zic unii...cutia schimba f frumos,consumul este rezonabil...ca optiuni are cam tot ce se putea pune,exceptand sistemul audio care e cel standard si e varza....daca vrei intre 535d si audi 3.0 tdi alege fara sa eziti 535....in schimbb daca-ti permiti un bitdi,e cu totul altceva...am condus un a7 bitdi si masina e fenomenala..si sunetul acela artificial de v8 pe care au reusit sa l redea prin sistemul aktive sound e deosebit...te unge pe suflet,chiar daca stii ca e inventat....in final totul se rezuma la bani...un 535 cu ceva dotari n o sa l gasesti niciodata la 25 k cum ziceai tu...mai degraba 30...pe cand un bitdi se apropie de 40..cel mai ieftin..bafta

 

 

Aud si eu pe cineva care sa nu confunde masina cu dragster, tot respectul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.