Jump to content

316 i valvetronic porneste in 2 pistoane


Recommended Posts

salutare , am achizitionat de curand un 316i valvetronic si intampin urmatoarea problema : la rece porneste balbait , iar cand se incalzeste merge rotund , check engine se aprinde dar dupa cateva opriri/porniri se stinge.mentionez ca si la cald porneste balbait.masina merge in parametrii doar cu mufa de la senzorul map scoasa.am verificat fise , bujii, iar pe test da missfire cilindrul 1 si 3.scot mufa de la motorasul valvetronic , porneste perfect dar nu se accelereaza cum trebuie.

a mai patit cineva asa ceva pt ca nu as vrea sa dau masina deoarece in rest este impecabila

Link to comment
Share on other sites

Verifica atent cutia in care se baga filtrul de aer si cutia care este sub cutia filtrului de aer sa nu aibe gauri , fisuri. posibil sa traga aer fals pe undeva. ceva erori pe tester da? Edited by gomorra
Link to comment
Share on other sites

Pe tester da miss fire culinarily 1si 3.am constat ca atunci cand scot Mufa de la motorasul valvetronic si o bag la loc masina merge perfect , asta pana cand o opresc. Am verificat bujii fise ..... Etc tre sa caut un motoras valvetronic sa fac proba...... Are cineva?
Link to comment
Share on other sites

in timp ce merge fara motoras si tu bagi motorasul inapoi , va ramane pe limp mode . orice mufa scoti de pe motor (aproape), iti merge in limp mode , asta nu inseamna ca motorasul este dus.

 

poate fi : bobina , bujia , fisa , debitmetru , senzori cei 2 de pe axele cu came , senzorul motorasului valvetronic , supape , ax cu came valvetronic , etc.

 

fa un test de compresie sa te asiguri ca nu ai ceva probleme in motor.

Link to comment
Share on other sites

Pe tester da miss fire culinarily 1si 3.am constat ca atunci cand scot Mufa de la motorasul valvetronic si o bag la loc masina merge perfect , asta pana cand o opresc. Am verificat bujii fise ..... Etc tre sa caut un motoras valvetronic sa fac proba...... Are cineva?

Ai spus ca daca pui mufa de la motoras, masina merge perfect, asta inseamna la tine ca merge bine si daca o accelerezi ? sau doar o poti porni normal si doar iti sta la relanti ?

Link to comment
Share on other sites

pe test am vazut ca ramane axa de la admisie blocata ...cea actioanata de motorasul vvt. daca ii scot mufa si o pun dupa 15 sec , se aprinde eml(care se stinge ulterior) , dar masina se accelereaza cum trebuie si parca porneste si bine odata.eu cred ca la un moment dat motorasul nu isi face treaba cum trebuie....masina mergand bine doar dupa ce scot mufa de la map si probabil pacalind admisia.
Link to comment
Share on other sites

e gresit ce zici, cand pornesti masina cu mufa scoasa si dupaia bagi mufa ramane in limp mode, atunci merge , cred ca tu ai problema cu senzorul ce citeste axa valvetronicului si ar trebui schimbat , este varianta cea mai ieftina (senzorul adica). doar ca trebuie dat capacul culbutori jos.
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptatae alexlucian trebuie sa rezolvi prima oara problema cu axa de la admisie sa vezi unde anume se intepeneste mecanic, trebuie sa o desfaci, iti va lua ceva timp dar cred ca o poti rezolva relativ usor..

Daca spuneai ca se si poate accelera normal dupa ce pui mufa la loc, era evident ca e de la partea mecanica.

Bravo tie, ti-ai dat seama foarte repede de la ce e. La aceasi concluzie ajungeai si fara tester.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

acum am lasat masina in pace - fara mufe scoase- porneste ok , se mai balbaie , dar cand accelerez parca se ineaca - accelerez mai puternic -peste 2000- si merge ok , dar sub 2000 merge inecata.senzorul de la axa valvetronic nu trebuia sa iasa defect pe test?
Link to comment
Share on other sites

O diagnoza te-ar ajuta foarte mult si cred ca ai gasi rezolvarea mult mai repede, referitor la partea cu ce fac macanicii ,nu e valabila in cazul unui service respectabil. I n rest se plateste pentru piese si manopera doar in cazul in care esti multumit, nimeni nu iti baga mana in buzunar,pentru lucrari facute aiurea.
Link to comment
Share on other sites

in timp ce merge fara motoras si tu bagi motorasul inapoi , va ramane pe limp mode . orice mufa scoti de pe motor (aproape), iti merge in limp mode , asta nu inseamna ca motorasul este dus.

 

poate fi : bobina , bujia , fisa , debitmetru , senzori cei 2 de pe axele cu came , senzorul motorasului valvetronic , supape , ax cu came valvetronic , etc.

 

fa un test de compresie sa te asiguri ca nu ai ceva probleme in motor.

injectoare, solenoizi VANOS, VANOS, bobine de inductie sau chiar bujii...Scoate cei 2 solenoizi de pe VANOS si sufla-i cu aer comprimat, pune-i inapoi si vezi care-i schimbarea...

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.