Jump to content

Corectie prea mare la injectoare in mers - N47


Recommended Posts

Salut

 

Dupa schimbarea distributiei, am inceput sa am o vibratie la accelerari intre 200-2500rpm in vitzele 4-5-6 mai pronuntate. Am fost cu ea la bavaria baneasa si problema a fost un injector montat gresit(de unde rezulta smooth running in valori ne-standard). au inversat injectoarele de pe cil 1 pe 2 si invers plus nu stiu ce saiba pe la injector noua.

Masina nu mai tremura dar am facut cateva teste in mers cu inpa pe "selective mass adjustment" si am observat comportamentul ciudat al injectoarelor din video-ul de mai jos pe cilindrii 1 si 2.

in idle injectoarele sunt cu valori f ok - cil1 cu ~0,1 si cil2 cu 0.3 la fel si celelalte.

 

la inversarea injectoarelor, mecanicii nu au schimbat si codul IMA sa se potriveasca pe cilindrul care trebuie dar nu aveam nicio eroare si masina mergea ok. am corectat codurile ima sa corespunda injectoarelor pe cilindrii.

 

intrebarea este de ce se duce asa mult corectia in accelerari pe injectorul 1 si scade proportional pe 2. este normal acest comportament? masina are aproape 4 ani si 65000km.

 

Video

 

merci

Edited by Danyro
Link to comment
Share on other sites

la bavaria Otopeni - nu recomand!

 

S-a schimbat pe garantie.

 

Dupa parerea mea era ultimul loc unde trebuia sa o faci! Sa nu le fi facut cu ochiul injectoarele tale baietilor de acolo. Nu vreau sa te incarc negativ, eu am facut-o la contempo bv, unde calitatea oamenilor mi-a parut mai buna, dar lucrarea tot nu a fost cum mi-o doream.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut

 

Dupa schimbarea distributiei, am inceput sa am o vibratie la accelerari intre 200-2500rpm in vitzele 4-5-6 mai pronuntate. Am fost cu ea la bavaria baneasa si problema a fost un injector montat gresit(de unde rezulta smooth running in valori ne-standard). au inversat injectoarele de pe cil 1 pe 2 si invers plus nu stiu ce saiba pe la injector noua.

Masina nu mai tremura dar am facut cateva teste in mers cu inpa pe "selective mass adjustment" si am observat comportamentul ciudat al injectoarelor din video-ul de mai jos pe cilindrii 1 si 2.

in idle injectoarele sunt cu valori f ok - cil1 cu ~0,1 si cil2 cu 0.3 la fel si celelalte.

 

la inversarea injectoarelor, mecanicii nu au schimbat si codul IMA sa se potriveasca pe cilindrul care trebuie dar nu aveam nicio eroare si masina mergea ok. am corectat codurile ima sa corespunda injectoarelor pe cilindrii.

 

intrebarea este de ce se duce asa mult corectia in accelerari pe injectorul 1 si scade proportional pe 2. este normal acest comportament? masina are aproape 4 ani si 65000km.

 

Video

 

merci

 

ai rezolvat problema? daca a fost pe garantie tot ei trebuie sa o rezolve, ''toretic''.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.