Jump to content

Ce FULIE sa montez la 520D N47 ?


Recommended Posts

Febi si swag sunt aceleasi si proaste din cate am observat. Corteco sau originala iti sugerez

 

Originala am oferta de la reprezentanta si e 1122 lei iar CORTECO am gasit la 637.50 lei la AUTOKARMA . Am sa schimb si surubul , si de asemenea am sa mai schimb cureaua de la alternator, intinzator curea alternator si rola ghidaj. Masina are 207.000 aproape si am impresia ca inca e fulia originala , deci i-a trecut viata demult :)

Link to comment
Share on other sites

Corteco si neaparat si surubul desi e scump.

 

S-o stranga cu dinamometrica.

 

Cureaua pe Contitech.

 

Intinzator si rola pe Ina sau SKF. Ina e cea mai buna varianta.

 

Deci evident ca imi recomanzi sa merg intr-un service cu simt al raspunderii. Am oferta de manopera de la reprezentanta la 225 lei pentru montare fulie, curea, rola ,intinzator. Mie mi se pare ok tariful ... Suruburile sunt 4 ? (mie asa imi apare pe oferta de la BMW) .Si mai am o intrebare: zici ca marca INA isi merita banii? Adica la calitate nu e mare diferenta fata de original? MS

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Pretul e foarte decent.

 

Mi se pare ca tu ai 4 suruburi M10 cu cap de torx la fulia de vilbrochen, nu un singur surub mare ca la modelele mai vechi.

Se monteaza foarte usor fulia, nu ca la modelele mai vechi. Nu mai e necesar sa strangi cu cuplu foarte mare.

Da, Ina sunt calitative, insa intotdeauna piesa originala e cea mai buna. Uneori poti lua pe producator aceeasi piesa, alteori nu.

Depinde de la caz la caz.

 

La tine din cauza ca sunt 4 suruburi e mult mai usor de schimbat. Nu e nevoie sa te duci neaparat la BMW. Dar mergi totusi la un service decent.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pretul e foarte decent.

 

Mi se pare ca tu ai 4 suruburi M10 cu cap de torx la fulia de vilbrochen, nu un singur surub mare ca la modelele mai vechi.

Se monteaza foarte usor fulia, nu ca la modelele mai vechi. Nu mai e necesar sa strangi cu cuplu foarte mare.

 

Deci sa recapitulam :

 

- fulie CORTECO

- curea CONTITECH

- intinzator curea INA

- rola ghidaj INA

 

 

Dupa parearea ta ar fi buna alegerea ? Ms mult de consiliere :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus curea, rola, surub intinzator si intinzator oe. M-a costat undeva pe la 6-7 mil piesele si le-am inlocuit singur. Nu mi s-a parut deloc grea inlocuirea.

 

Nu as pune altceva inafara de oe mai ales ca te tine 100k km cel putin (de cele mai multe ori) iar tu platesti manopera. Daca le-ai inlocui singur poate merita sa pui si altceva deoarece la urmatorul schimb, le schimbi gratis.

 

Fulia nu am inlocuit-o pt ca in cei 100k km nu parea uzata. Deci pe partea asta nu am idee.

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus curea, rola, surub intinzator si intinzator oe. M-a costat undeva pe la 6-7 mil piesele si le-am inlocuit singur. Nu mi s-a parut deloc grea inlocuirea.

 

Nu as pune altceva inafara de oe mai ales ca te tine 100k km cel putin (de cele mai multe ori) iar tu platesti manopera. Daca le-ai inlocui singur poate merita sa pui si altceva deoarece la urmatorul schimb, le schimbi gratis.

 

Fulia nu am inlocuit-o pt ca in cei 100k km nu parea uzata. Deci pe partea asta nu am idee.

 

La piesele mentionate de tine mai sus intr-adevar nu e diferenta foarte mare la pret intre OE si celelalte , dar la fulie e in jur de 500 lei diferenta ... sunt putin in dilema daca isi merita sau nu diferenta aceea, nu ca ar fi ea imensa. De CORTECO dupa cum am mai zis mai sus am gasit numai lucruri bune pe net si de aceea m-am gandit ca ar fi o alegere buna .

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat si pompa de apa, pe langa curea fulie, rola intinzator etc!

Ca sa fie toate piesele noi!

 

 

Trimis de pe iPhone 5 prin Tapatalk

 

Daca o sa considere mecanicul ca si pompa de apa trebuie schimbata, am sa o schimb si pe aia .

 

Face un zgomot la motor, nu amortizeaza cum trebuie...

 

Te referi la fulie CONTITECH nu?

Link to comment
Share on other sites

Salut, poate stie cineva dintre voi sa imi dea o parere legat de intinzatorul de la curea inainte sa merg la service ... este normal sa aiba in mers ooscilatie de 2-3 mm cu frecventa destul de mare?

 

Este vorba de un N47.

 

Si doar pentru cultura mea de mecanic amator, de ce fulia de vibrochen este consumabila si trebuie schimbata? :D

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum este intinzatorul la tine dar el cand se strica face si un zgomot, iar fulia de la arbore este sa zicem consumabila deoarece are un cauciuc care amortizeaza vibratiile de la motor iar acel cauciuc imbatraneste, crapa si numai amortizeaza bine...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.